Verassing voor vrienden

10-07-2011 21:56 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
thx voor de info
anoniem_128710 wijzigde dit bericht op 11-07-2011 00:26
Reden: genoeg info
% gewijzigd
Ik zou ze een extra letter R geven

Flauw grapje, ik weet het
Ik denk dat ze een verassing niet zo kunnen waarderen.....lijkt me nogal pijnlijk

Wel een heel leuk idee wat jullie willen doen Zal eens denken...
Geen tips, maar ik vind het wel heeel lief van jullie
Inderdaad, een verassing is nogal drastisch.

Verder vind ik het helemaal niet zo'n leuk idee. Als mijn partner en ik problemen hebben, dan stel ik dergelijke bemoeienissen van derden niet op prijs. En heb ik al helemaal geen zin in verplicht romantisch doen!
Misschien ene dagje survivalbaan en etentje ?

Samen angesten overwinnen, communiceren, en lekker nababbelen aan tafeltje voor 2?

(don't shoot me, just a thought).
Ik vind het ook een heel lief en leuk idee: ik houd er wel van (dit soort ideeën dus)!

Wellicht kun je het beperken tot een mooie tentoonstelling en een high tea en dat alles zonder opdrachten. Wellicht is dat teveel. Maar ik ben zelf ook zo enthousiast altijd, soms pakt het wat verkeerd uit :S

Het etentje bij jullie is dan een goede aflsuiting. Misschien kunnen jullie dan een spel doen na het eten, soort pictionary ofzo. Dan heb je teams nodig

Heel veel succes met het plan!
Lief gebaar maar denk dat jullie dit beter niet kunnen doen.
Wat lief van jullie.

Misschien is Landgoed Het Roode Koper iets. Zijn Winston en Renate getrouwd. Ben er helemaal verliefd op.

http://www.roodekoper.nl/rkohome.html
Ik vind de bedoeling echt superlief. Maar verder sluit ik me volledig bij nummerzoveel aan.
Maar misschien is het beter om ze in Artis een dag poep te laten scheppen... als ze het op zo een dag al poepscheppend in overall leuk hebben... is het meer waard dan een dag in luxe. Dat is al gauw leuk.
Eens met Nummerzoveel.

Als je al iets wilt doen voor ze zou ik ze iets samen laten ondernemen maar niet gericht op het romantisch samen moeten zijn.
veluwe... mooie wandeling en krullermoller museum
Leuk idee.

Op zaterdagmiddag is er meestal een concert in de Domkerk, meestal gratis entree.

Wat ideetjes voor de opdrachten:

op de bloemenmarkt in Utrecht man 50 rode rozen laten kopen (kost geen knoop)

half uur zitten op een bankje in de zon (mag zelf weten waar)

kaarsje branden in de Domkerk, wens doen
Vind het een heel mooi gebaar.. Zou ook eerder iets regelen waar ze als team elkaar moeten versterken. Survaivel ofzo

En daarna romantisch eten bij jullie. Jullie kennen jullie vrienden het best en weten waarschijnlijk ook of ze dit kunnen waarderen of niet.

Zou het zelf wel op prijs stellen.
Of stop ze een dagje in een Valkje... (zeilbootje)
Een blijf van mijn lijf huis, gesprek met kinderen van gescheiden ouders, tippelzone, verplicht de relatie pijler op VF laten lezen, etc. Als ze elkaar dan niet gaan waarderen zie ik het zwaar in.
Het is een lief idee en heel lief bedoeld maar ik zou me niet mengen in andermans relatie. Je kan ze hoogstens aanraden om eens met elkaar te praten ipv met jullie of om eens samen een avondje uit te gaan. Voor je het weet pakt jullie ver(r)assing niet zo positief uit en hebben jullie het gedaan. Hoewel een gezamelijke vijand wel verbroederd...
quote:khemam schreef op 10 juli 2011 @ 22:18:

Een blijf van mijn lijf huis, gesprek met kinderen van gescheiden ouders, tippelzone, verplicht de relatie pijler op VF laten lezen, etc. Als ze elkaar dan niet gaan waarderen zie ik het zwaar in.
Als je echt iets wilt regelen, dan zou ik iets regelen zonder romantiek, maar met veel humor. Mensen vinden elkaar bij uitstek (terug) als ze lol hebben met elkaar.
.
quote:bospad schreef op 10 juli 2011 @ 22:24:

Hun relatie is er overigens wel beter van geworden. Maar we zien elkaar niet meer.

Iemand zei hierboven inderdaad dat het zo kon lopen..

Edit: Kaetje zei het .
.
quote:kaetje schreef op 10 juli 2011 @ 22:19:

Het is een lief idee en heel lief bedoeld maar ik zou me niet mengen in andermans relatie. Je kan ze hoogstens aanraden om eens met elkaar te praten ipv met jullie of om eens samen een avondje uit te gaan. Voor je het weet pakt jullie ver(r)assing niet zo positief uit en hebben jullie het gedaan. Hoewel een gezamelijke vijand wel verbroederd...Daar zit ook wel wat in... (ik zou mezelf niet in relaties mengen).
@bospad: Het is zeker lief maar ook met een bepaald soort risico..

Ik heb trouwens eens tegen mn moeder gezegd dat ze eens moest praten met mn vader, kreeg vervolgens van mn vader op mn kop.. had het niet mogen zeggen, terwijl zowel mn vader als moeder mij als steunpilaar gebruikten terwijl ik een jaar of 16 was.

Het is toen trouwens wel verbeterd, blijkbaar praten ze wel met elkaar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven