Verassing voor vrienden
zondag 10 juli 2011 om 22:07
Ik vind het ook een heel lief en leuk idee: ik houd er wel van (dit soort ideeën dus)!
Wellicht kun je het beperken tot een mooie tentoonstelling en een high tea en dat alles zonder opdrachten. Wellicht is dat teveel. Maar ik ben zelf ook zo enthousiast altijd, soms pakt het wat verkeerd uit :S
Het etentje bij jullie is dan een goede aflsuiting. Misschien kunnen jullie dan een spel doen na het eten, soort pictionary ofzo. Dan heb je teams nodig
Heel veel succes met het plan!
Wellicht kun je het beperken tot een mooie tentoonstelling en een high tea en dat alles zonder opdrachten. Wellicht is dat teveel. Maar ik ben zelf ook zo enthousiast altijd, soms pakt het wat verkeerd uit :S
Het etentje bij jullie is dan een goede aflsuiting. Misschien kunnen jullie dan een spel doen na het eten, soort pictionary ofzo. Dan heb je teams nodig
Heel veel succes met het plan!
zondag 10 juli 2011 om 22:09
Wat lief van jullie.
Misschien is Landgoed Het Roode Koper iets. Zijn Winston en Renate getrouwd. Ben er helemaal verliefd op.
http://www.roodekoper.nl/rkohome.html
Misschien is Landgoed Het Roode Koper iets. Zijn Winston en Renate getrouwd. Ben er helemaal verliefd op.
http://www.roodekoper.nl/rkohome.html
zondag 10 juli 2011 om 22:16
Leuk idee.
Op zaterdagmiddag is er meestal een concert in de Domkerk, meestal gratis entree.
Wat ideetjes voor de opdrachten:
op de bloemenmarkt in Utrecht man 50 rode rozen laten kopen (kost geen knoop)
half uur zitten op een bankje in de zon (mag zelf weten waar)
kaarsje branden in de Domkerk, wens doen
Op zaterdagmiddag is er meestal een concert in de Domkerk, meestal gratis entree.
Wat ideetjes voor de opdrachten:
op de bloemenmarkt in Utrecht man 50 rode rozen laten kopen (kost geen knoop)
half uur zitten op een bankje in de zon (mag zelf weten waar)
kaarsje branden in de Domkerk, wens doen
zondag 10 juli 2011 om 22:16
zondag 10 juli 2011 om 22:19
Het is een lief idee en heel lief bedoeld maar ik zou me niet mengen in andermans relatie. Je kan ze hoogstens aanraden om eens met elkaar te praten ipv met jullie of om eens samen een avondje uit te gaan. Voor je het weet pakt jullie ver(r)assing niet zo positief uit en hebben jullie het gedaan. Hoewel een gezamelijke vijand wel verbroederd...
zondag 10 juli 2011 om 22:35
quote:kaetje schreef op 10 juli 2011 @ 22:19:
Het is een lief idee en heel lief bedoeld maar ik zou me niet mengen in andermans relatie. Je kan ze hoogstens aanraden om eens met elkaar te praten ipv met jullie of om eens samen een avondje uit te gaan. Voor je het weet pakt jullie ver(r)assing niet zo positief uit en hebben jullie het gedaan. Hoewel een gezamelijke vijand wel verbroederd...Daar zit ook wel wat in... (ik zou mezelf niet in relaties mengen).
Het is een lief idee en heel lief bedoeld maar ik zou me niet mengen in andermans relatie. Je kan ze hoogstens aanraden om eens met elkaar te praten ipv met jullie of om eens samen een avondje uit te gaan. Voor je het weet pakt jullie ver(r)assing niet zo positief uit en hebben jullie het gedaan. Hoewel een gezamelijke vijand wel verbroederd...Daar zit ook wel wat in... (ik zou mezelf niet in relaties mengen).
zondag 10 juli 2011 om 22:37
@bospad: Het is zeker lief maar ook met een bepaald soort risico..
Ik heb trouwens eens tegen mn moeder gezegd dat ze eens moest praten met mn vader, kreeg vervolgens van mn vader op mn kop.. had het niet mogen zeggen, terwijl zowel mn vader als moeder mij als steunpilaar gebruikten terwijl ik een jaar of 16 was.
Het is toen trouwens wel verbeterd, blijkbaar praten ze wel met elkaar .
Ik heb trouwens eens tegen mn moeder gezegd dat ze eens moest praten met mn vader, kreeg vervolgens van mn vader op mn kop.. had het niet mogen zeggen, terwijl zowel mn vader als moeder mij als steunpilaar gebruikten terwijl ik een jaar of 16 was.
Het is toen trouwens wel verbeterd, blijkbaar praten ze wel met elkaar .