verboden kus?
woensdag 7 juli 2010 om 15:05
quote:uiltje020 schreef op 07 juli 2010 @ 15:02:
dat is dus de vraag/
we smsen en msnen soms wel beetje spannend, maar weten dat we niet uitzijn op een relatie. het is meer de spanning die er vroeger was waar we toen niets mee hebben gedaan.
Ah, je hebt het eerste scenario gekozen, hoe verrassend.
Wedden dat je binnen een maand met hem naar bed bent geweest?
Als je dat nog wil voorkomen, dan kan het heel goed helpen om eea tegen je man te vertellen.
dat is dus de vraag/
we smsen en msnen soms wel beetje spannend, maar weten dat we niet uitzijn op een relatie. het is meer de spanning die er vroeger was waar we toen niets mee hebben gedaan.
Ah, je hebt het eerste scenario gekozen, hoe verrassend.
Wedden dat je binnen een maand met hem naar bed bent geweest?
Als je dat nog wil voorkomen, dan kan het heel goed helpen om eea tegen je man te vertellen.
woensdag 7 juli 2010 om 15:05
Jullie weten dat jullie niet uit zijn op een relatie. Tja als dat bij jou de grens is van vreemdgaan... Geen idee wat je voor afspraken met je man hebt hoor, maar als ik dit zo lees ben je eigenlijk al te ver gegaan en weet je dat dondersgoed, maar probeer je dat nu recht te breien door te zeggen dat het een fantasie is van jou en je man en dat er toch geen relatie in zit...
Je zult zelf moeten oordelen lijkt me of je man dit zou willen weten en of en welke gevolgen dat voor je huidige relatie heeft of dat je het beter voor jezelf kunt houden en er ook absoluut niet meer bij stilstaan en het niet weer doen.
Kunnen wij echter niet voor jou bepalen.
Je zult zelf moeten oordelen lijkt me of je man dit zou willen weten en of en welke gevolgen dat voor je huidige relatie heeft of dat je het beter voor jezelf kunt houden en er ook absoluut niet meer bij stilstaan en het niet weer doen.
Kunnen wij echter niet voor jou bepalen.
woensdag 7 juli 2010 om 15:07
Als je met je man wil blijven kun je het beste open kaart spelen. En die andere vent niet meer spreken want als ik het zo lees, leidt dat enkel tot spannend contact, wat jou afleidt van je huwelijk. Als je jezelf niet onder controle kan houden, hou dan jezelf in ieder geval buiten de situaties waarin je de controle kunt verliezen.
quote:uiltje020 schreef op 07 juli 2010 @ 15:02:
dat is dus de vraag/
we smsen en msnen soms wel beetje spannend, maar weten dat we niet uitzijn op een relatie. het is meer de spanning die er vroeger was waar we toen niets mee hebben gedaan.Je bedoelt: jullie zijn niet uit op een liefdesrelatie maar wel op een seksrelatie.
dat is dus de vraag/
we smsen en msnen soms wel beetje spannend, maar weten dat we niet uitzijn op een relatie. het is meer de spanning die er vroeger was waar we toen niets mee hebben gedaan.Je bedoelt: jullie zijn niet uit op een liefdesrelatie maar wel op een seksrelatie.
woensdag 7 juli 2010 om 15:09
Dan is het niet erg. Er zit een groot verschil tussen handen onder blouse op borsten of handen op borsten zonder blouse.
Ik gok dat er nog een vervolg komt. Spannend sms-en, kussen, handen op borsten en dan NU vragen wat dan? Ik denk van bil gaan, eventueel met een tussen stapje via de orale weg. Succes!
Ik gok dat er nog een vervolg komt. Spannend sms-en, kussen, handen op borsten en dan NU vragen wat dan? Ik denk van bil gaan, eventueel met een tussen stapje via de orale weg. Succes!
quote:biol schreef op 07 juli 2010 @ 15:07:
T kan aan mij liggen, maar wellicht doe ik normaal iets verkeerd..
maar als ik iemand op de koffie hebt zit die persoon doorgaans niet aan mijn tieten... Bijzondere koffie schenk jij!
Ik heb vandaag drie vreemde kerels in huis gehad, alledrie hebben ze koffie gedronken, maar aandacht voor "mijn meisjes"? Ho maar!
Het ligt dus aan de koffie, dat is duidelijk.
T kan aan mij liggen, maar wellicht doe ik normaal iets verkeerd..
maar als ik iemand op de koffie hebt zit die persoon doorgaans niet aan mijn tieten... Bijzondere koffie schenk jij!
Ik heb vandaag drie vreemde kerels in huis gehad, alledrie hebben ze koffie gedronken, maar aandacht voor "mijn meisjes"? Ho maar!
Het ligt dus aan de koffie, dat is duidelijk.
Het verbaast me iedere keer weer dant mensen die zeggen gelukkig getrouwd te zijn, hun man, van wie ze zeggen heel veel te houden, zo'n enorm risico laten lopen op een trap op zijn ziel, mes in zijn hart etc.
Wat doe je dan met mensen waar je niet zoveel van houdt?
Hou toch eens op met dat spannende gesms, gemsn, gezoen in de marge. Of stop met beweren dat je zo gelukkig getrouwd ben en zoveel van je man houdt. Samen gaat niet, dat vloekt.
Wat doe je dan met mensen waar je niet zoveel van houdt?
Hou toch eens op met dat spannende gesms, gemsn, gezoen in de marge. Of stop met beweren dat je zo gelukkig getrouwd ben en zoveel van je man houdt. Samen gaat niet, dat vloekt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik ben overigens van mening dat je veel te ver bent gegaan. Je hebt je door een andere man laten betasten, bezoenen en probeert dat nog te 'downplayen' door te zeggen dat het niet met tong was, en je bloes nog aan. Terwijl hij dus gewoon eronder is geweest dus wat voor verschil maakt dat dan. Hoewel je niet bent gen**kt, ben je nog steeds te ver gegaan.
woensdag 7 juli 2010 om 15:10
Hoe serieus neem jij jouw huwelijk eigenlijk?
Als je weet dat er vroeger spanning was, dan spreek je toch niet met die persoon af, laat staan stuur je hem sms´jes of msn. Ik zou mij als partner flink bedonderd voelen.
Misschien moet je jezelf de volgende vragen stellen:
-Hoeveel schade brengt het je huwelijk toe als je het wel verteld?
- Waarom spreek je überhaupt met die vent af?
- Hoe zou jij je voelen als jouw man met iemand anders zoende of afsprak waarvoor hij vroeger gevoelens had?
- Ben je bereidt om deze zogenaamde vriendschap op te zeggen en voor jouw huwelijk te gaan?
Als je weet dat er vroeger spanning was, dan spreek je toch niet met die persoon af, laat staan stuur je hem sms´jes of msn. Ik zou mij als partner flink bedonderd voelen.
Misschien moet je jezelf de volgende vragen stellen:
-Hoeveel schade brengt het je huwelijk toe als je het wel verteld?
- Waarom spreek je überhaupt met die vent af?
- Hoe zou jij je voelen als jouw man met iemand anders zoende of afsprak waarvoor hij vroeger gevoelens had?
- Ben je bereidt om deze zogenaamde vriendschap op te zeggen en voor jouw huwelijk te gaan?
woensdag 7 juli 2010 om 15:10
Als iemand aan mijn borsten zou zitten zou ik ten eerste al tegen die persoon zelf zeggen dat dat niet de bedoeling is omdat ik in een heel gelukkige relatie zit die ik niet op het spel wil zetten voor een fling van vroeger voor een vreemdganger. Daarnaast zou ik me, als het me tòch zou 'overkomen', niet twijfelen over wat ik zou moeten doen. Alleen al het feit dat je erover denkt om hiermee door te gaan achter de rug van je man om is al hartstikke fout natuurlijk.
Als je dit niet tegen je man durft te zeggen ben je dus al vreemdgegaan. Voelt dat nou lekker, je man belazeren?
Als je dit niet tegen je man durft te zeggen ben je dus al vreemdgegaan. Voelt dat nou lekker, je man belazeren?
woensdag 7 juli 2010 om 15:11
Leuke vrienden heb jij
Eerlijk gezegd, heb jij er denk ik ook wel op aan gestuurd. Want mij overkomen dat soort dingen nooit. Dat gebeurt alleen als je er open voor staat. Ik vind het nogal wat, als je nog maar 1 jaar bent getrouwd. Maar wie weet vind jouw man het wel heel geil hoor, probeer het maar eens te vertellen. Mijn man zou die vriend een blauw oog slaan, denk ik.
Eerlijk gezegd, heb jij er denk ik ook wel op aan gestuurd. Want mij overkomen dat soort dingen nooit. Dat gebeurt alleen als je er open voor staat. Ik vind het nogal wat, als je nog maar 1 jaar bent getrouwd. Maar wie weet vind jouw man het wel heel geil hoor, probeer het maar eens te vertellen. Mijn man zou die vriend een blauw oog slaan, denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards