verdriet

22-06-2010 18:09 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 maanden geleden leerde ik een man kennen via een datingsite. Het klikte en we werden verliefd. Na ca, 3 weken begon hij wat wazig te doen, zat er doorheen blaba.

Heeft me zelfs een keer laten zitten op een zaterdagavond, had de hele avond de telefoon uit.

Ik maakte er een einde aan, hij had heel erg veel spijt, deed alles eraan om me terug te winnen. En ja ik was gek op hem, ik gaf hem een kans.

Nu blijkt dat meneer niet over zijn exvriendin heen kan komen, dit is het afgelopen weeken naar voren gekomen. Ze hadden een soort broer-zus relatie en hij vond haar ook niet aantrekkelijk maar geestelijk gezien raakte ze hem wel.

En nu zegt hij dus dat hij daar heel erg last van heeft, of het goed komt tussen hun beiden weet ik niet, maar ik heb er erg verdriet van. Hij had deze gevoelens al na 3 weken en dacht dat hij erover heen zou groeien, want hij heeft (had) ook gevoelens naar mij.

Maar ik voel me zo belazerd, ik ben om hem gaan geven al na een korte tijd ik weet het ik lijk wel een puber i.p.v een volwassen vrouw,

Ook heeft hij haar afgelopen zaterdagmiddag ontmoet bij een vriend van hem, en toen was hij weer helemaal ondersteboven van haar.

Zij wil hem niet terug maar dat zegt niets want hij is nu weer vrij dus....

Nu belt hij me nog steeds hij heeft erg last van schuldgevoelens, ik ben ook erg kwaad geweest. Ook zegt hij gevoelens voor mij te hebben. Maar stel dat hij haar niet kan terugkrijgen en mij weer benadert, hoe kan ik hem ooit weer vertrouwen?

Bovendien kan hij na een maand wel tegen me zeggen ik ben er overheen, terwijl zij hem misschien niet terug wil en ik dan tweede keus ben.

Hij belt me een paar keer per dag en ik ben nu zover dat ik ga zeggen dat hij het niet meer moet doen, want hij wil maar steeds uitleggen hoe geweldig zij was, ja daarom ging hij zeker 2 x bij haar weg. Gisteravond zei hij weer dat hij nu weer meer aan mij denkt, kortom ik kan er niet meer tegen.

Tegelijkertijd ben ik nog steeds blij als hij belt, maar mijn verstand zegt nee, hoe kom ik hieruit?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Hoi Nicci,

Wat vervelend dat je je nu zo slecht voelt! He bah en dan lukt het mailen ook al niet. Ik heb mezelf trouwens net een mailtje gestuurd naar dat emailadres en dat werkte gewoon. Niet door op die link te klikken maar gewoon het emailadres "overschrijven" in mijn mailprogramma. Ik hoop dat het je toch gaat lukken!

Ik zal trouwens ook proberen om jou te mailen via viva, maar dat werkt bij mij niet goed.

Ik snap trouwens wel dat je er doorheen zit: eigenlijk heb je twee dromen op moeten geven. Jouw huidige vlam, en het beeld dat je wellicht nog van jouw gevoelens voor jouw ex had. Nu blijkt dat je die gevoelens niet meer hebt.....

Ik vind dat zo ontzettend jammer! Het ging stuk tussen jullie vanwege het samenwonen, en mede dankzij jouw verhalen heb ik ingezien dat dat toch wel heel erg zonde is. Jullie hadden nu een nieuwe start kunnen maken...

Je noemt hem trouwens in jouw eerder post "die man die me in de steek liet toen ik niet wou samenwonen". Daaruit proef ik nog behoorlijk wat bitterheid. Ik ken alleen de andere kant van het verhaal; de bitterheid dat iemand niet bij jou wil wonen. Nou ja, het viel me in ieder geval op. Volgens mij heb je het je ex nog niet helemaal vergeven dat hij je om die reden verliet.

Veel sterkte en hopelijk tot mails

Liefs, Vooruit
Bedankt voor je reactie, ik zal proberen om je te mailen zoals jij dat zegt. Dan zal ik het een en ander voor je toelichten, waar ik nu mee worstel allemaal. Probeer het morgen te doen.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Het mailen is gelukt en ik heb je terug gemaild!

Lukt het nu een beetje om de dagen door te komen? Heb je wel afleiding en lieve mensen om je heen? En ben je al wat rond aan het kijken naar een nieuwe baan? Hopelijk kun je snel wat vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven