Vergeet je ooit je ex helemaal?

12-04-2021 18:15 106 berichten
Ik ben een jongen van 28 jaar en heb ongeveer 30 dates gehad in mijn leven en 1 lange en 1 korte relatie. Ik herinner mij nog elk persoon en wat ik met ze heb gedaan. Zelfs na 10 jaar.

Nu is mijn vraag: kun je ooit alle herinneringen van een een relatie of date totaal vergeten? Dus de naam en wat je hebt gedaan etc?

Ik snap dat dingen vervagen en dat er geen emotie meer bij komt kijken als iets of wat weer een bepaalde herinnering oproept. Ik snap dat je er ook niet dagelijks of wekelijks aan denkt. Maar als iemand bijvoorbeeld vraagt wie je allemaal hebt gedate of een relatie mee hebt gehad komt het weer weer te boven neem ik aan?

Als jij 200 bedpartners hebt gehad snap ik dat je ze niet allemaal herinnert. Maar als alles in het normale blijft onthoud je dit wel toch?
Mumper schreef:
13-04-2021 18:19
Tony Soprano DE HOOFDPERSOON. Geniale aflevering


Ik dacht dat het Christopher was, weet nu de naam weer. Die hele serie is te gek, één van de weinige series die ik gezien heb. Er is zelfs een groep echte maffiosi geweest die dacht dat de serie op hun was gebaseerd en die gingen zich ook gedragen als in de serie.
In_Tenebris schreef:
14-04-2021 00:50
:rofl:

Ik snap dat je spijt hebt als je de reactie ziet, maar dit soort grappen vind ik wel leuk. Je moet het natuurlijk niet doen bij iemand die al vergeetachtig is. Zelfs dan zou ik als ik je opaatje was er denk ik wel om kunnen lachen.
Hij was niet echt vergeetachtig maar wel heel bang dat het zou gebeuren. Maar hij kon zelf ook goed kutgrappen uitdelen
Mumper schreef:
14-04-2021 02:42
Hij was niet echt vergeetachtig maar wel heel bang dat het zou gebeuren. Maar hij kon zelf ook goed kutgrappen uitdelen

Ik ben ook goed in kutgrappen, als kind al. Ik kan mensen dingen wijsmaken. Moet nu hardop lachen omdat ik een vriendje wijsgemaakt had dat hij gescout was door Ajax. Hij ging toen ook op een bepaalde manier lopen. Dat noemen we nog steeds zijn Ajaxloopje. Die jongen kwam zelfs niet in het schoolelftal.

Ik kan wel incasseren ook, moet zelf ook lachen.
Alle reacties Link kopieren
TheeMetChocolade schreef:
13-04-2021 21:37
Man, ik heb met kerels staan zoenen waar ik toen de naam al niet van wist...
Dus dat gaat nu, 20 jaar later, een ding worden :-o
:whip: Tsss... Slet. Maar als het er meer dan 200 zijn, is het je vergeven... :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
14-04-2021 01:03
Ik dacht dat het Christopher was, weet nu de naam weer. Die hele serie is te gek, één van de weinige series die ik gezien heb. Er is zelfs een groep echte maffiosi geweest die dacht dat de serie op hun was gebaseerd en die gingen zich ook gedragen als in de serie.
https://youtu.be/-c5NWMi2zKI
Wanna grow up to be
Be a debaser

Ah, dank je wel. Krijg gelijk weer zin om die serie te kijken. Ik kijk meestal niets 2 X, maar dit is top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven