Verhuurmakelaar uit vragen?

26-04-2016 15:51 611 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zit een paar dagen in m'n oude huis, omdat het nog steeds leeg staat en ik wat sollicitaties in die buurt had.

M'n ex is bezig met te verhuren en er zijn dus bezichtigingen. Dit wist ik en daarom had ik een e-mailtje naar de makelaar gestuurd om ze ervan op de hoogte gesteld dat er iemand thuis kon zijn, en om te vragen of ze mij konden laten weten wanneer er iemand zou komen.

Nou blijkbaar is de communicatie in dat kantoor niet zo goed :-). Gisterenmiddag staat er ineens een superknappe man in m'n keuken :heart:!

Uiteraard was ik hier totaal niet op voorbereid en was eigenlijk ook niet erg kuis gekleed Haha. Ik denk dat we allebei evenveel schrokken, hij maakte zich snel uit de voeten en ging de voordeur uit om door een kier met me te communiceren. Ik vroeg om een paar minuten om het huis, en mezelf op orde te maken.

Toen kwam hij weer binnen met de mogelijke huurder deed z'n ronde en de huurder verliet het huis. Hij kwam terug en vroeg me om m'n nummer om zo'n verrassing in de toekomst te voorkomen.

Hij is gisteren nog twee keer geweest en het is echt een leuke vent! Hij komt over een uur weer en ik zit hier mooi in de make-up met het huis spic en span op hem te wachten :-).

Als hij nou weer zo leuk en voorkomend is straks, zal ik hem dan later een sms sturen met de vraag een drankje te doen? Of is dit echt not done? Het is natuurlijk z'n zakelijke telefoon nummer dat ik heb. En misschien is hij gewoon zo leuk en aardig omdat het z'n job is, niet omdat hij mij ziet zitten.

Wat zouden jullie doen?

Thanks!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:DidiRidi schreef op 26 april 2016 @ 20:27:

Je begrijpt bladora dat deze booty call niet voor jou alleen is, maar voor ons allemaal.Nou idd! Straks moeten we allemaal een koude douche nemen!
aan het typen...
quote:cilly2 schreef op 26 april 2016 @ 20:39:

TO, ik ben vanaf vrijdag tot maandag avond in Londen. Heb paar zakelijke besprekingen maar vast nog wel een gaatje om een bezichtiging te plannen om jou huis te bezichtigen met jouw knappe makelaar, haha je zegt het maar kan jij mooi opgemaakt klaar zitten mocht sms geen suc6 worden ????Hahaha, ik laat het je weten! Ze werken op zaterdag ook
quote:-Bladora- schreef op 26 april 2016 @ 20:42:

Idd gossip girl is top ik ben 32, ben wel een beetje bang dat makelaar John wat jonger is...Hij is makelaar, dus hoogstwaarschijnlijk meerderjarig. En 32 is nou niet bepaald bejaard, dus zoveel verschil is het vast niet.
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 26 april 2016 @ 20:38:

Ik kijk ook Gossip Girl en ik ben bloody hot. Dus daar klopt niets van.Foto mag per pm.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Is goed doen hoor! Ik wil alle dames hier niet onthouden van een heerlijke romance dus als ik een bijdragen kan leveren. Haha
Spannend topic!!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:46:

[...]

Foto mag per pm.Zou je wel willen hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:-Bladora- schreef op 26 april 2016 @ 20:42:

Idd gossip girl is top ik ben 32, ben wel een beetje bang dat makelaar John wat jonger is...Op een jonge fiets maak je kilometers!!!
quote:_Doortje_ schreef op 26 april 2016 @ 20:44:

[...]

Hij is makelaar, dus hoogstwaarschijnlijk meerderjarig. En 32 is nou niet bepaald bejaard, dus zoveel verschil is het vast niet.Ook weer waar, maar de laatste 10 jaar was ik met mannen van minstens 15 jaar ouder, wel even een verschil. Maar misschien is verandering goed!
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:46:

[...]

Foto mag per pm.
Hallo?!
quote:Enn schreef op 26 april 2016 @ 20:47:

[...]

Zou je wel willen hè? Ik heb geen hoge verwachtingen eerlijk gezegd.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:49:

[...]

Ik heb geen hoge verwachtingen eerlijk gezegd.Oude snuffelaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gets wat een leuk topic.
Ok mag ik jullie ongezouten mening over de volgende twee berichtjes:

Hi John, I hope you had a good day at work. Such a shame I didn't see you around for another viewing. I do like to see you again, fancy a drink anytime soon?

As you're not coming over here for work tonight, do you fancy a drink anytime soon?

Ik voel zelf toch meer voor de eerste, Engelsen zijn beleefde mensen over het algemeen en dit is wat beleefder... Help!
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 20:49:

[...]

Ik heb geen hoge verwachtingen eerlijk gezegd.Gelukkig maar dat ik jouw bevestiging niet nodig heb
Hallo?!
1: Netjes

2: Duidelijk en direct.

Je hoeft niets met - en van hem (zakelijk gezien dan) dus : 2.
Ik stem natuurlijk voor twee
music is my life
quote:-Bladora- schreef op 26 april 2016 @ 20:53:

Ok mag ik jullie ongezouten mening over de volgende twee berichtjes:

Hi John, I hope you had a good day at work. Such a shame I didn't see you around for another viewing. I do like to see you again, fancy a drink anytime soon?

As you're not coming over here for work tonight, do you fancy a drink anytime soon?

Ik voel zelf toch meer voor de eerste, Engelsen zijn beleefde mensen over het algemeen en dit is wat beleefder... Help!1 is prima, volg je gevoel en ga!
Hallo?!
Dan die eerste en NU meteen sturen
En 2 is ook prima
Hallo?!
2. klinkt meer impulsief. En daardoor oprecht. 1 klinkt alsof je er al uren over aan het nadenken bent
En inderdaad, vooral NU!
music is my life
quote:whosthatgirl schreef op 26 april 2016 @ 20:56:

2. klinkt meer impulsief. En daardoor oprecht. 1 klinkt alsof je er al uren over aan het nadenken bent Maar jij bent Nederlands (denk ik).
Ik ben voor 2
Ja. Das waar. Dan 1. Die is ook prima hoor. Als je maar íets stuurt. Bij voorkeur NU!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven