verjaardag vriend: kadodip : (

24-08-2010 15:58 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,

A.s. weekend is mijn vriend jarig. En ik ben meer dan inspiratieloos : (

Wie heeft er leuke suggesties?

HIerbij een lijstje met wat we al hebben gedaan/ hebben gegeven aan elkaar:

- saunabezoek

- concert

- geurtjes (tot vervelens toe)

- boeken

- cd's

- theatervoorstelling

- seksspeeltjes ; )

Hij is geen type voor sieraden en erg kieskeurig met kleding.

Wie helpt mij uit de brand zodat ik mijn lieve vriendje toch iets leuks en origineels kan geven...?
Heppie hobby's?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Houdt hij van Lekker Eten? Een mooi kookboek of keukengerei.

Maak iets zelf: een kartonnen doos zelf beschilderen en daar leuke kleine spulletjes in stoppen. Leuke kaart, mooie sleutelhanger, nieuwe portemonnee.

Kook lekker voor hem.

Ben zelf het cadeau door lingerie te kopen en aan te trekken waarvan je weet dat hij het mooi vindt.

Een cadeau-abonnement op zijn favoriete tijdschrift (de playboy... )
Haha! Kadodoos lijkt me wel een leuk idee eigenlijk! Grappig.

Vriendlief heeft overigens hobby's: mountainbiken, reizen, hardlopen, koken, borrelen en hij is inderdaad niet vies van lekkere seks ; )
Een blowjob?

De dingen die je noemt zijn nogal vrouwen-dingen. Ik zou de mijne er in elk geval geen plezier mee doen.

Ik zou hem gewoon iets geven waar hij iets aan heeft. Waarom moet een cadeau nu altijd leuk en origineel zijn?
Omdat hij roept dat hij eigenlijk alles heeft en een kieskeur is met van alles. En hij is zelf erg crea, dus ik wil niet heel erg achterblijven...
wat is je buget?

ik heb mijn vriend parachutespringen kado gegeven. nachtjeweg in romantisch kasteel zie ik er nog niet tussen staan...
Slip-cursus?
Wat wilde ik nou toch typen?
De cadeau's die je noemt vind ik niet zo crea. Die krijgt iedereen wel eens voor zijn verjaardag.

Samen naar de Affortable Art Fair en daar wat uitzoeken. Dat is nog eens origineel maar misschien niet je budget.
quote:bollo schreef op 24 augustus 2010 @ 16:08:

Haha! Kadodoos lijkt me wel een leuk idee eigenlijk! Grappig.

Vriendlief heeft overigens hobby's: mountainbiken, reizen, hardlopen, koken, borrelen en hij is inderdaad niet vies van lekkere seks ; )

- abonnement op tijdsschrift Fiets/ Runnersworld

- Fietscomputer compleet met hartslagmeter, kadansfrequentie meter(omwentelingen meting), en hoogtemeters en weet ik wat. Een echte gadget voor de fiets dus. Helemaal mooi een GPS voor de fiets die al bovenstaande heeft: Garmin (= diep in de buidel tasten)

- Hartslagmeter

- Ipod

- Lonely planet van jullie volgende bestemming

- Hartstlagmeter

Doe dingen:

- Kitesurfen, blowkarten

- Ferrari rijden

- Parashute springen

- Slipcursus

- workshop koken
Dank jullie!

Vriend heeft geen auto en al jaren niet meer gereden, dus de autodingen vallen af, maar verder kan ik wel iets... Denk ik : )

Mijn budget is rond 100,=
Workshop sushi maken/indisch koken/snijtechnieken
Vliegles!
Aangezien hij van borrelen houdt: bierglazen van een goed merk, borrelglaasjes, whisky glazen... En er dan één zelf met een watervaste stift/verf beschilderen, of een lieve tekst opzetten.

Ken je de bongo bon? ook leuk, dan kan hij zelf kiezen wat voor avontuurlijks hij wil doen.
Naar een wiskey proeverij
Kookboek de zilveren lepel. Dè italiaanse kookbijbel -voor als je daarvan houdt-.
Weet iemand ook nog waar je bijvoorbeeld bijzondere koffie of thee kunt kopen? Of waar een proeverij is zonder dat je met minimaal 10 personen hoeft te komen?
Even googelen op koffieproeverij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Theemaas op de Karel doormanstraat Rotterdam. En anders Kaldi of Simon Leevelt heb je overal toch.

Google op "proeverij -van wat je wilt proeven -+2 personen" en je komt er een aantal tegen.
de thee vind je oa hier.
horloge

wii spel

bjurn borg onderbroeken

sporttas

hartslagmeter

sportschoolabonnement

fotoboek van jullie samen

een foto bij de fotograaf laten maken

Bij de hema heb je hele leuke kadoboxen met vanalles, dagje weg, iets proeven etc.

Ook online te bestellen.
Dagje Efteling, Movieworld,Walibi.....

Die zou ik doen, en dan ontvoeren, zovan instappen en je ziet wel waarheen...
of een lekker senseo apparaat of espresso, nespresso.
Pakket met lekkere etenswaren voor een romantisch of gewoon lekker etentje. Verpakt in een leuke tas of mand. Daar kunnen ook bloemen bij. (Doe ik ook altijd voor mensen die alles al hebben. Maar dan wel enkele bijzondere producten er in.)
weekendje weg

uit eten

vliegles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven