Verliefd, maar toch ook radeloos

07-10-2009 01:50 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Tijdens de zomervakantie heb ik een meisje die ik vaak op het strand zag haar gevraagd of ze die avond met mij een wou drinken, want ik hield al wekenlang mijn ogen op haar. En zij keek mij ook diep aan. Dus tot de laatste dag, heb ik toch mijn verstand op nul gezet en haar gevraagd of ze deze avond mee wou komen drinken, samen met mijn vrienden. Ze is op mijn verzoek ingegaan en zijn we dus één nacht samen geweest. Lekker gedronken en mooi geposeerd met haar. Hand in hand gedanst en toffe momenten beleefd. Was echt in de wolken. Dag erna heb ik afscheid genomen van haar, want ik ging elders nog een week vakantie doen, en haar telefoonnummer en chat-email gevraagd. Die heb ik zonder problemen gekregen.

Toen al was ik 'verliefd' op haar, enkel al omwille van het feit dat ze zo mooi is. Moest vaak aan haar denken. Maar nog niet één woord, in de tijd dat ik samen met haar was, over mijn verliefdheid, gedaan.

Was daar te nerveus voor. En ik weet niet wat zij ervan zou denken. Toch heb ik mij in die tijd sterk gehouden en meer van mijn vakantie geproefd. Dus dacht ik het nog even uit te stellen

Dat is vrij goed gelukt...

Na mijn week vakantie elders ben ik terug weer thuis (intussen haar nooit opgebeld of zo) en het eerste wat ik doe is mijn pc open doen en haar opzoeken op de sociale netwerksite's. Ook msn toegevoegd dus konden we eindelijk weer eens babbelen met haar. Ik was al meteen weg van haar foto's, die ik voor het eerst te zien kreeg.

Onze eerste chatsessie duurde zo'n drie uren...

Die erna volgenden waren onvergetelijk voor mij.

Nog nooit zo sensationele gesprekken met iemand gehad,

ook al ging het over van alles en nog wat. Kon niet stoppen

haar telkens complimentjes te geven hoe schoon zij wel is.

Zij stuurde mij liedjes door waarop ik ook liedjes naar haar verzond. Zij houdt van hippe nummers. Damn, ik voel echt waar iets voor haar, zeker als je elke avond urenlang met zo'n knap meisje zit te chatten.

Op den duur begonnen wij ook te webcammen.

Sindsdien praten wij zo'n 2 maanden non-stop met elkaar.

Al na twee weken begonnen wij over liefde te praten.

Derde week heb ik tegen haar gezegd dat ik verliefd ben op haar

(dus echte verliefdheidgevoelens meegemaakt in die periode)

maar telkens gaf ze mij negatieve hoop, telkens zei ze dat het onmogelijk is...

En ik word nu ook eenmaal snel verliefd.

Zeker als ze naar mij privé-foto's van haarzelf heeft doorgestuurd.

Tot paar weken terug verklaarde zij aan mij dat ze een andere seksuele voorkeur heeft, nl. dat ze lesbisch is. Al geruime tijd heeft ze een lesbisch vriendinnetje, maar ze heeft dat niet echt fel laten blijken in de tijd dat ze met mij praatte, zeker de eerste weken. Of ik wou er niet aan denken/geloven of erachter vragen.

Heb me dus laten meeslepen. Ik heb afgezien, ik zie nog altijd af, maar begin mij ook vragen te stellen want ben nog steeds smoorverliefd op haar. En wij praten nog steeds elke avond urenlang. Soms vlot onze gesprekken, soms helemaal niet.

Wij bellen elkaar en ik kan al vlotjes met haar aan de telefoon praten. Maar het zijn heel korte gesprekjes (bel naar het buitenland)... en ik kan mijn gevoelens beter tekstueel uitdrukken. Dat weet zij ook. Ik kan haar nog steeds via de webcam volgen.

Het is zelfs zo ver gekomen dat we het beu zijn als ik telkens over mijn liefde voor haar heb. Daarom dat we nog steeds over andere onderwerpen babbelen en dus nog steeds in contact zijn.

Op de ene dag zegt ze zelf dat zij mij niet kan verlossen en op de andere dag zegt ze dat dat niet waar is, terwijl ze dat wel degelijk heeft gezegd. Daarom maakt ze mij ook radeloos. Zij wilt zeer zeker mij binnen de kortste tijd ontmoeten. Ik wil haar nog steeds. Maar ik zie dus af van volgende zaken:

- dat zij kilometers ver weg woont van mij

- dat ik haar irl niet kan zien of ontmoeten

- en natuurlijk tijd

Maar we hebben wel een overeenkomst geboekt: ze is mijn beste vriendin en ik ben haar beste vriend. Daar ben ik zo goed als zeker van. Zij wilt mij ALS VRIEND absoluut niet kwijt, maar liefde moet ik ook niet verwachten van haar zegt ze. Toch laat ik mijn moed niet zakken want wij kunnen echt vlot met elkaar omgaan, wij delen onze gevoelens met elkaar. Zij heeft mijn liefde die ik voor haar heb al lang aanvaard.

Dus ik kan zeggen dat alles goed gaat, maar 's avonds heb ik er toch best last van. Ik zit nu eenmaal in een moeilijke relatie en lucht mijn hart bij vriendin en kennissen.

Ik plan eind deze maand naar haar te reizen en wat tijd door te brengen met haar. Dus geen date eigenlijk, maar gewoon tijd doorbrengen met een (goede) vriendin zeg maar. Ik wil haar ten slotte nog beter leren kennen. Ik laat alles over aan onze echte eerste ontmoeting.

Dus samengevat: ik ben verliefd op een lesbische meisje.

Kan zij nou echt geen LIEFDEgevoelens dragen voor iemand als mij? Is dit een onbegonnen relatie? Ik weet soms echt niet wat ik met haar moet aanvangen, doch dat ik steeds gek ben op haar.

.
Hallo ze zegt dat ze lesbisch is, verwacht je echt dat ze dan een hetro relatie kan aangaan?

Wat is dat toch als mensen duidelijk zeggen,ik kan alleen vriendschap met je hebben,meer zit er niet in dat het niet geloofd word, weet je wel als er nee gezegd word, word er geen ja mee bedoeld!
Ze is toch absoluut duidelijk dus om jezelf een hoop ellende te besparen, zou ik maar eens aan het proces van acceptatie gaan beginnen. Je zegt zelf dat je snel verliefd wordt dus zo lang zul je niet hoeven treuren.
quote:ronniemitchel schreef op 07 oktober 2009 @ 02:05:

Hallo ze zegt dat ze lesbisch is, verwacht je echt dat ze dan een hetro relatie kan aangaan?

Wat is dat toch als mensen duidelijk zeggen,ik kan alleen vriendschap met je hebben,meer zit er niet in dat het niet geloofd word, weet je wel als er nee gezegd word, word er geen ja mee bedoeld!

Dat kan best zo zijn. Ze heeft mij zelf uitgenodigd om haar te komen zien wanneer ze met haar vriendin samen wilt zijn.

Ik wil best mijn liefde voor haar laten zakken wanneer ik haar in het echt heb gezien en mij echt overtuigd heeft. Hard, I know, maar ik denk ook aan mijn eigen.

Wij kennen elkaar pas en wil niet dat alles weer zo snel afgesloten wordt, zonder dat we maar één iets beleefd hebben. Ik ben op zoek achter liefde met dat meisje.
draai de situatie eens om, als een van jou beste vrienden je verteld dat hij homo is, en verliefd op jou, is er dan een kans dat jij ook opeens homo wordt?

nee dus, en zo zal het met dit meisje ook zijn, als zij heeft aangegeven lesbisch te zijn wordt ze echt niet zomaar opeens hetero, hoe graag je dat ook zou willen
quote:rastafun schreef op 07 oktober 2009 @ 02:10:

Ze is toch absoluut duidelijk dus om jezelf een hoop ellende te besparen, zou ik maar eens aan het proces van acceptatie gaan beginnen. Je zegt zelf dat je snel verliefd wordt dus zo lang zul je niet hoeven treuren.

Haar standpunt is nu dat we gewoon dichte vrienden blijven.

Ze wilt zelfs nog dichter bij mij zijn. Na loop van tijd gaat dit misschien groter en groter worden en wie weet gaat ze naar mij toe neigen. Maar daar is echt veel tijd en moeite voor nodig. Ja, dat wil ik mij wel besparen. Of ze moet het echt duidelijk maken voor mij.

Nu voorlopig denk ik nog niet aan het acceptatie-proces :p

Ik wil mijn kans nog zeker gebruiken. Dat weet zij ook.
quote:NG1 schreef op 07 oktober 2009 @ 02:23:

draai de situatie eens om, als een van jou beste vrienden je verteld dat hij homo is, en verliefd op jou, is er dan een kans dat jij ook opeens homo wordt?

nee dus, en zo zal het met dit meisje ook zijn, als zij heeft aangegeven lesbisch te zijn wordt ze echt niet zomaar opeens hetero, hoe graag je dat ook zou willen

kan wel zeggen dat jij mij aan het denken doet zetten.

Toch lijkt het mij twee aparte zaken. Dat een jongen verliefd wordt op een meisje is de normaalste zaak van de wereld. Dat een jongen op een jongen verliefd, daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken...
Ik MOET haar dan als goede vriendin aanvaarden en mijn echte liefde voor haar beperken tot onze ontmoeting... Zelfs dit is moeilijk voor mij maar ben het al aan het proberen. Ik heb het geprobeerd maar na paar dagen tijd komt weer het besef dat ik echt wel verliefd ben op haar.

...
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 02:15:

[...]

Ik wil best mijn liefde voor haar laten zakken wanneer ik haar in het echt heb gezien en mij echt overtuigd heeft. Hard, I know, maar ik denk ook aan mijn eigen.

Wij kennen elkaar pas en wil niet dat alles weer zo snel afgesloten wordt, zonder dat we maar één iets beleefd hebben. Ik ben op zoek achter liefde met dat meisje.

Laat haar met rust! Zij hoeft jou helemaal niet te overtuigen, ze heeft je gezegd dat ze het niet met je ziet zitten en dat is dat.

Jullie gaan niet iets beleven, ga je niet aan haar opdringen. Lijkt me een heel slecht plan als jij daar met allemaal hitsige, stormachtige gevoelens naar toe gaat, laat haar met rust!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ze is niet verlief op jou en wordt dat ook niet. Verder ben je ook niet haar beste vriend. Je bent slechts iemand die haar heel veel aandacht geeft en dat voelt goed voor haar en streelt haar ego. Je maakt er veel te veel van.
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 02:32:

[...]

Toch lijkt het mij twee aparte zaken. Dat een jongen verliefd wordt op een meisje is de normaalste zaak van de wereld. Dat een jongen op een jongen verliefd, daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken...Zij is een meisje die verliefd wordt op meisjes. Niet op jongens. Wat is daar zo anders aan dan het voorbeeld van NG1. Het is precies hetzelfde, behalve dat NG1 jongens als voorbeeld neemt en het in de werkelijke situatie om meisjes gaat.

Dat kan best zo zijn. Ze heeft mij zelf uitgenodigd om haar te komen zien wanneer ze met haar vriendin samen wilt zijn.

Wij kennen elkaar pas en wil niet dat alles weer zo snel afgesloten wordt, zonder dat we maar één iets beleefd hebben. Ik ben op zoek achter liefde met dat meisje.Ik vind je niet zozeer hard, ik vind je eerder een beetje eng overkomen. Ze is allang heel duidelijk tegen je geweest, dat jij alles nog steeds anders interpreteert, ligt toch echt bij jou. Een relatie met haar zit er gewoon niet in, heel jammer, deal with it.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Geweldig, topic #2* waar een man zoooo verliefd is dat hij zich van alles gaat inbeelden ondanks dat zij heel duidelijk is.

Wat doet verliefdheid toch rare dingen met je! Bij mannen en vrouwen.

*nummer 1 topic is Zoefdehaas
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 02:24:

Na loop van tijd gaat dit misschien groter en groter worden en wie weet gaat ze naar mij toe neigen. Maar daar is echt veel tijd en moeite voor nodig. ..

Wie weet gaat ze wel naar je toe neigen?

Meen je dit echt heel serieus?

Beste Iso, het meisje is verliefd op een ander...

Er is een ander waar ze het bed mee deelt, waar ze kriebels van in haar buik krijgt, die haar wereld op zijn kop zet.

Buiten het feit dat mensen met een relatie een hele grote NO GO zijn is zij ook nog eens verliefd op een meisje...

Ze valt dus op VROUWEN.

Dat gaat niet veranderen, dat is geen fase

Net zo als dat jij op meisjes valt en niet op jongens.

Ik denk dat je wel eens heel erg gedesillusioneerd kan gaan terug komen van je date..

Ik snap wel dat je dan maar vrienden met haar wilt zijn, omdat je dan toch een linkje met haar blijft houden maar dat gaat niet werken hoor.

Vrienden zijn met iemand op wie je hopeloos verliefd bent gaat simpelweg niet.

Je zegt nu al dat ze de gesprekken afkapt als het weer eens over jouw liefde gaat.

Mijn advies, haal haar uit je MSN huil een flinke doos kleenex leeg en ga op zoek naar een meisje wat WEL verliefd is op jou!

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat bedoel ik nou,gewoon eigenwijs,want stel dat ze toch verliefd op jou word, zoals ik al eerder zei: ze is LESBISCH, NEE is NEE weet je wel!
Ik denk ook niet dat ze uiteindelijk meer naar jou gaat neigen. Ik weet dat wel zeker. Wees blij dat ze zo duidelijk is geweest! Je weet waar je aan toe bent: ze is lesbisch en gaat dus never nooit niet op jou vallen.

Dat klinkt hard, maar je kunt er niks aan veranderen. Misschien is de suggestie van summerdance een goede, haal haar uit je msn-lijst en wacht op een meisje dat wel op je valt.

Sterkte!
Voordat ze nog echt benadrukte dat ze lesbisch is, zei ze zelf nog dat ik niet zo hopeloos moest zijn. Dus vermoed ik dat ze dan pas in een intieme relatie is begonnen met haar vriendin. Plus dat haar vriendin haar ook overtuigd zou hebben. Alhoewel ze zelf zegt dat ze mij nooit ter sprake neemt met haar.

Echt dat lesbisch wereld(je?), gevaarlijk volk voor mannen!
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 09:52:

Voordat ze nog echt benadrukte dat ze lesbisch is, zei ze zelf nog dat ik niet zo hopeloos moest zijn. Dus vermoed ik dat ze dan pas in een intieme relatie is begonnen met haar vriendin. Plus dat haar vriendin haar ook overtuigd zou hebben. Alhoewel ze zelf zegt dat ze mij nooit ter sprake neemt met haar.

Echt dat lesbisch wereld(je?), gevaarlijk volk voor mannen!Je komt idd hopeloos over,hoezo gevaarlijk volk voor de mannen, hopelose figuren als jij die zijn pas gevaarlijk voor hun,en de rest van de vrouwen die NEE zeggen!
Ja dat was ik ook van plan.

Ofwel liefdeverhouding ofwel niks, dus ook geen vrienden.

Waarom zou ik vriend met haar willen zijn, als ik haar zo weinig ga zien. Wie is zij tenslotte?

Dat moet ik haar nog stellen. Maar wil het nu nog niet. Want zij wilt mij als vriend absoluut niet kwijt. Ze heeft me graag als vriend want ze praat nog steeds met mij. Een andere vriendin van haar heeft mij daarop gewezen, en zegt dat ik me zelf gelukkig moet prijzen...
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:05:

Waarom zou ik vriend met haar willen zijn, als ik haar zo weinig ga zien. Wie is zij tenslotte?

Dat moet ik haar nog stellen. Maar wil het nu nog niet. Want zij wilt mij als vriend absoluut niet kwijt. Ze heeft me graag als vriend want ze praat nog steeds met mij. Een andere vriendin van haar heeft mij daarop gewezen, en zegt dat ik me zelf gelukkig moet prijzen...

Ow ja nu je begint in te zien dat het misschien ahum niks kan worden zou je niet weten waarom je vrienden met haar wil zijn, want tja wie is zei nou,pffffffffff

Ze kan maar blij zijn dat ze van je af is straks.
Ik ben beland op een vrouwen forum, nee?

...
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:22:

Ik ben beland op een vrouwen forum, nee?

...Nee
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 10:05:

Dat moet ik haar nog stellen. Maar wil het nu nog niet. Want zij wilt mij als vriend absoluut niet kwijt. Ze heeft me graag als vriend want ze praat nog steeds met mij. Een andere vriendin van haar heeft mij daarop gewezen, en zegt dat ik me zelf gelukkig moet prijzen...Sjeeeemig, waar gaat dit over??? Je hebt haar eerst weken stom aan zitten staren, vervolgens 1 avondje uit en wat msn-contact. Je praat hier alsof een jarenlange goeie vriendschap aan het beeindigen ben. Man, wordt wakker, ze gaat nooit met je naar bed willen.... want daar gaat het je toch om??

Ik wil best mijn liefde voor haar laten zakken wanneer ik haar in het echt heb gezien en mij echt overtuigd heeft. Mij stoort deze houding. Zij heeft gezegd dat zij lesbisch is, maar jij gelooft haar niet. Pas als jij ziet dat ze lesbisch is ben je overtuigd. Omdat jij verliefd op haar bent kijk je niet objebtief. Jij wilt allerlei dingen zien en geloven.
quote:iso01 schreef op 07 oktober 2009 @ 02:32:

[...]

Toch lijkt het mij twee aparte zaken. Dat een jongen verliefd wordt op een meisje is de normaalste zaak van de wereld. Dat een jongen op een jongen verliefd, daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken...Als jij zo homofoob bent kun je beter geen verdere vriendschap aangaan met een lesbisch meisje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven