Verliefd na trio

09-03-2009 09:27 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben laatst door een getrouwd stel uitgenodigd voor een trio. Ik had een woeste aantrekkingskracht met de man van het stel en voelde een onwijze connectie. Ik kan sindsdien nergens anders meer aan denken. Wat moet ik doen? Ik krijg nl ook het idee dat de man mij echt heel leuk vind en niet blij is in het huwelijk. Hij stuurt me bijv. berichtjes dat ik snel weer moet komen. Ik zou het natuurlijk heel erg vinden voor die vrouw om dit huwelijk kapot te maken en er tussen te komen! Maar gaat mijn eigen geluk niet voor dat van iemand anders?? Zooo moeilijk...En ik begrijp dat veel vrouwen mij nu als hun grootste angst zien, maar ik ben ook maar een vrouw die verliefd is geworden...

Wat moet ik nu doen?

Totaal aantal stemmen: 96

- go for it! (7%)
- laat die mensen met rust! (93%)
Ik denk niet dat het raar is dat mensen heftig reageren als jij cijfers gaat geven op basis van uiterlijk. Wat weet je nou verder over dat stel. Wie weet heeft die vrouw wel een hart van goud? Dat is belangrijker dan een mooi lijf en hoofd, want dat gaat over.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Sarah21_1 schreef op 09 maart 2009 @ 10:00:

Ik vroeg alleen om een mening, jammer dat veel mensen zo heftig reageren, voor de duidelijkheid die man is 25. Lijkt wel alsof iedereen hier alleen z'n eigen frustratie's uit ipv een mening te geven.(zoals Maleficent die blijkbaar zelf nog een aantal dingen te verwerken heeft..)

Feit dat ik 21 bent, betekent niet dat ik nog niet toe ben aan een relatie..Onwijs juist! Op dit moment is een trio de enige manier om elkaar te zien, dus de man in kwestie wil idd weer een trio. En ik was uiteraard in eerste instantie alleen maar iemand voor de seks, maar ik voelde dat die man mij leuk vond, dat merk je gewoon...Tuurlijk zal hij wel lustgevoelens hebben gehad dat is wel handig dat je iemand op zijn minst lekker vindt. Lekker vinden en houden van (en lekker vinden) zijn wel verschillende dingen. Maareh als hij echt voor je wil gaan dan doe je dat toch. Daar heb je geen toestemming van dit forum voor nodig.
Sarah lees het stukje van Blijggewoonbianca nog eens goed, ik denk dat daar de clou zit: wil je echt een man die zijn vrouw bedriegt? Als hij jou laat merken dat hij jou meer dan leuk vindt is toch gewoon een slappe zak?!

Ik vroeg alleen om een mening, jammer dat veel mensen zo heftig reageren, voor de duidelijkheid die man is 25. Lijkt wel alsof iedereen hier alleen z'n eigen frustratie's uit ipv een mening te geven.(zoals Maleficent die blijkbaar zelf nog een aantal dingen te verwerken heeft..)

Wat ongelofelijk kinderachtig van je deze reactie. Eerst om meningen vragen en wanneer ze je niet aanstaan gaan katten? Tja, vermakelijk is het wel hoor, daar niet van

Feit dat ik 21 bent, betekent niet dat ik nog niet toe ben aan een relatie..Onwijs juist! Op dit moment is een trio de enige manier om elkaar te zien, dus de man in kwestie wil idd weer een trio. En ik was uiteraard in eerste instantie alleen maar iemand voor de seks, maar ik voelde dat die man mij leuk vond, dat merk je gewoon...Meid, je bent 21, studeert, de wereld kan aan je voeten liggen en je gaat je blind zitten staren op een gebonden man. Ik snap dat niet.
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 10:09:

Ik denk niet dat het raar is dat mensen heftig reageren als jij cijfers gaat geven op basis van uiterlijk. Wat weet je nou verder over dat stel. Wie weet heeft die vrouw wel een hart van goud? Dat is belangrijker dan een mooi lijf en hoofd, want dat gaat over.Het heftig reageren was al voor het cijfers geven... Men reageert hier gewoon heftig als het gaat over gebonden mannen.
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 10:09:

Ik denk niet dat het raar is dat mensen heftig reageren als jij cijfers gaat geven op basis van uiterlijk. Wat weet je nou verder over dat stel. Wie weet heeft die vrouw wel een hart van goud? Dat is belangrijker dan een mooi lijf en hoofd, want dat gaat over.

Ik denk niet dat TO bezig is en bezig wil zijn met haar hart van goud....TO kijkt teveel MTV vrees ik dat heet : de puberfase.

Hebben we allemaal doorgemaakt de een komt er wat sneller uit dan de ander.
Sarah, waar merk je dan aan dat hij jou leuk vindt? Is het omdat hij een stijve kreeg?

Feit dat ik 21 bent, betekent niet dat ik nog niet toe ben aan een relatie..Onwijs juist!

Als je onwijs toe bent aan een relatie, moet je misschien je richten op single mannen en niet meedoen an trio's en andere sexperimentjes met stellen. Door te beginnen met sex bouw je zelden een langdurige stabiele relatie op. zeker als extra vrouw in een trio maak je weinig kans. Dus ms je energie eens anders besteden en op zoek gan naar relatiemateriaal?

Op dit moment is een trio de enige manier om elkaar te zien, dus de man in kwestie wil idd weer een trio.

Nou als ie jou echt zou willen zien zonder zijn vrouw, dan maakte ie daar wel gelegenheid voor hoor. lees maar in het minnaressentopic, en anders kan ik je ook wel uit eigen waarnemingvertellen dat een getrouwde vent die echt wil, altijd wel een smoesje weet te verzinnen. Ik ken een vent waarvan zijn vrouw denkt dat ie 4x per week in de sportschool zit, terwijl ie dan met zijn minaares in bed ligt. Dit is dus iets wat jij graag wilt geloven, de waarheid is waarschijnlijk dat ze beiden van jou hebben genoten en allebei grag nog ens een trio willen. waarschijnlijk tot ze in de gaten krijgen dat het jou om hem te doen is en je har maar een 6-je vindt. dan zoeken ze een andere dame voor trio, die niet overduidelijk op de mannelijke helft aast.

En ik was uiteraard in eerste instantie alleen maar iemand voor de seks, maar ik voelde dat die man mij leuk vond, dat merk je gewoon...

Vooral als je dat graag wilt zien en als je verliefd bent. Veel vrouwen zien het verschil niet tussen pure lust/fysieke aantrekkingskracht en echt leuk leuk vinden. Hij zal je ongetwijfeld lekker hebben gevonden, en zij ook , nders vroegen ze je niet terug. Maar ik zou niet teveel verwachten en jezelf niks wijsmaken, want dan zal de teleurstelling lleen maar groot zijn. als je wilt, echt wilt, kun je natuurlijk best laten merken dat je meer van m wilt en verl;iefd bent. mijn voorspelling is dat ze dan een andere triopartner gaan zoeken en jij nooit meer iets van ze verneemt.
Ik vind het trouwens sowieso een beetje walgelijk wanneer je je laagdunkend uitlaat over de vrouw van een ander.

deze twee mensen hebben je kennelijk uitgenodigd in hun leven voor een trio, ik neem aan dat het bij hun thuis was, en jij laat je zo minachtend over haar uit? Wees er maar trost op hoor. Ik vind het nogal ondankbaar. Ach het zal die onwijze connectie wel zijn.

Ik snap dat nooit van vrouwen die een man met hun laten vreemdgaan, waarom ze niet meer respect voor zichzelf of voor de andere vrouw hebben.

Maar goed, misschien wil je het goed praten. Een vriendin van me doet dat ook, die sekst ook met getrouwde mannen, maar dan zonder dat de vrouw het weet. "Ja maar ze is ook wel een saaie grijze muis", zegt ze dan over de vrouw van de man in kwestie. Ach, het blijft ordinair vreemd gaan vind ik.
quote:stewardess schreef op 09 maart 2009 @ 10:15:

Sarah, waar merk je dan aan dat hij jou leuk vindt? Is het omdat hij een stijve kreeg?
Nou sorry sarah, maar ik vind jou een raar schepsel... ten eerste waar haal je het vandaan om te zeggen dat jij een 8 bent en de partner van jouw vlam een 6??? JIj hebt namelijk inzicht in alle schoonheden van de wereld ofzo????

enne om vervolgens Maleficent te gaan zitten afzeiken omdat ze je tegenspreekt is ook wel een beetje kinderachtig vind je niet?

Ga lekker je eigen 8 zoeken.... aangezien jij zo fantastisch bent heb je ze vast voor t uitzoeken!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Is natuurlijk onzin , dat hij jou alleen kan zien in een triosituatie ; elke flapdrol kan vreemdgaan met een beetje fantasie en pokerface , dus deze man ook . Dus dat hij je steeds uitnodigt voor een trio ( hij weet dat jullie een klik hebben ) moet toch genoeg zeggen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sarah21 , een vraagje ; ben je dan niet vreselijk jaloers op zijn vrouw , als jullie met zijn allen in de flikflak liggen ?
Ik hoop dat het stel in kwestie er snel achterkomst hoe Sara over haar denkt. Dan krijgt ze snel genoeg het deksel op d'r mooie neusje. Krijgen wij een nieuw topic: 'Stel heeft me gedumpt wat nu?'
Ik snap ook niet waarom je je negatief moet uitlaten over die andere vrouw? Mischien is dat beter voor je ego, en omdat je dan kunt geloven dat man in kwestie toch niet zo heel erg slecht is.

Net zoals de bedrogen vrouwen altijd roepen dat de minnares een gemene sloerie is en hun arme mannie er niks aan kon doen dat ie verleidt werd en dus wel sex moest hebben met haar toen ze met haar billen schudde? zo verzinnen de minnaressen dat de echtgenote wel een saaie muis moet zijn, lelijk en slecht in bed, zodat de GM geen andere keus heeft dan het buitenshuis zoeken, omdat ie niet weg kan vanwege de kinderen, of omdat grijze muis ook nog eens labiel is en een scheiding niet aan kan?

Persoonlijk vind ik het zonde van mijn energie om me bezig te houden met alle andere vrouwen. De enige met wie ik wat te maken heb zijn mijn bedpartners. Op het moment van een trio is vrouw dus ook mijn bedpartner.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dit zijn grote-mensen dingen. Koop een Yes, een Breezer en leuke turquoise mascara, en trek hier je les uit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:return_of_kreng schreef op 09 maart 2009 @ 10:34:

Ik snap ook niet waarom je je negatief moet uitlaten over die andere vrouw? Mischien is dat beter voor je ego, en omdat je dan kunt geloven dat man in kwestie toch niet zo heel erg slecht is.

In dit geval gaat dat toch helemaal niet op? Die man is helemaal niet vreemdgegaan, dus in wezen is hij ook niet zo heel erg slecht. Zij maakt zichzelf wijs dat er meer is dan dat trio, dat wil niet zeggen dat die man ook vreemd wil gaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Very Cherry schreef op 09 maart 2009 @ 10:35:

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dit zijn grote-mensen dingen. Koop een Yes, een Breezer en leuke turquoise mascara, en trek hier je les uit.En zoals zo vaak weer een TOP advies van VC ! Hulde !

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Dit zijn grote-mensen dingen. Koop een Yes, een Breezer en leuke turquoise mascara, en trek hier je les uit.
quote:stewardess schreef op 09 maart 2009 @ 10:15:

Vermakelijk leesvoer zo op een saaie maandagochtend.

*neemt er snel een bakkie koffie bij*
thanks return of kreng, hier heb ik wat aan!

Vrouwen van 21 lezen geen kinderbladen meer en drinken zeker geen breezers...
Maar vrouwen van 21 denken kennelijk nog wel dat als een kerel een stijve van ze krijgt, dat het direct relatiemateriaal is.

Zoals al eerder werd gepost, als hij voor jou wil gaan dan spreekt hij wel met je af zonder zijn vrouw.
Bovengenoemde post geldt niet voor alle 21 jarige vrouwen natuurlijk (ik zeg het maar alvast).
Ik dronk op mijn 28e nog wel eens een breezertje hoor voor de lekker. Maar ik ben nogal een zoetekauw.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind dat cijfers geven wat kinderachtig, een huwelijk is meer dan alleen uiterlijk. Bovendien, wat jij een 8 vindt kan ik wel een krap zesje vinden, 't is allemaal zo persoonlijk. Ik ben ook van mening dat je ze met rust moet laten, als hij meer van je wilde had hij je wel 1 op 1 genomen ipv te delen met zijn vrouw. Zo bijzonder ben je dus niet denk ik. Misschien wacht hij wel tot er een 9 voorbij komt, of een 10....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven