Verliefd op 2 mannen
donderdag 1 maart 2018 om 12:32
Ik kijk al langer mee met het vivaforum en vind dat iedereen altijd heel betrokken reageert op alle berichten. Zelf heb ik het nooit aangedurfd om een account aan te maken maar vandaag werd ik wakker en dacht ik 'Ik doe het gewoon!'.
De situatie is dat ik 4 maanden terug via Tinder een hele leuke jongen ontmoet heb. We zien elkaar sinds 3 maanden al minimaal 2 keer in de week en ik ben ook echt gek op hem. Alleen nu heb ik sinds 2 weken een nieuwe collega en hij is helemaal mijn type. Op werk laat hij mij de hele tijd lachen en ik begin echt gevoelens voor hem te krijgen. Normaal gesproken gaan bij mij dan de gevoelens voor de andere jongen weg maar dit keer is dat niet het geval. Ik merk dat mijn gevoelens voor mijn collega steeds groter worden maar ook mijn gevoelens voor de jongen van tinder blijven hetzelfde. Ik heb dit nog nooit gehad en weet nu niet wat ik moet doen... ik heb nu ook al na werk met mijn collega wat gedronken en gezoend. Moet ik het nog aankijken? Ik ben zo bang dat als ik een keuze maak ik spijt krijg. Moet ik open kaart spelen?
De situatie is dat ik 4 maanden terug via Tinder een hele leuke jongen ontmoet heb. We zien elkaar sinds 3 maanden al minimaal 2 keer in de week en ik ben ook echt gek op hem. Alleen nu heb ik sinds 2 weken een nieuwe collega en hij is helemaal mijn type. Op werk laat hij mij de hele tijd lachen en ik begin echt gevoelens voor hem te krijgen. Normaal gesproken gaan bij mij dan de gevoelens voor de andere jongen weg maar dit keer is dat niet het geval. Ik merk dat mijn gevoelens voor mijn collega steeds groter worden maar ook mijn gevoelens voor de jongen van tinder blijven hetzelfde. Ik heb dit nog nooit gehad en weet nu niet wat ik moet doen... ik heb nu ook al na werk met mijn collega wat gedronken en gezoend. Moet ik het nog aankijken? Ik ben zo bang dat als ik een keuze maak ik spijt krijg. Moet ik open kaart spelen?
donderdag 1 maart 2018 om 18:15
Echt heel grote flauwekul.Vlindertje94 schreef: ↑01-03-2018 14:17Thanks! Als ik de reacties zo over het algemeen zie zou het niet de bedoeling moeten zijn dat ik gevoelens krijg voor mijn collega terwijl ik met de jongen van tinder ben en is dat teken genoeg dat ik voor mijn collega moet kiezen.
Het gaat niet hoe men er “over het algemeen” over denkt of voelt, het gaat over hoe JIJ erover denkt en hoe JIJ je voelt. Je bent niet het gemiddelde van het Vivaforum, je bent een uniek persoon met eigen voorkeuren.
En hoezo “zou het niet de bedoeling moeten zijn”? Alsof gevoelens een bedoeling hebben.
Trek je toch niks aan van wat men denkt of hoe het hoort. Probeer gewoon zelf eerlijk uit te zoeken wat je voelt.
donderdag 1 maart 2018 om 19:18
donderdag 1 maart 2018 om 21:02
Waarom niet?Roggenbrood schreef: ↑01-03-2018 19:21Je kunt m.i. niet uitzoeken wat je voor iemand voelt als er ook nog iemand anders in het spel is.
donderdag 1 maart 2018 om 21:08
donderdag 1 maart 2018 om 21:12
Dat is het dus niet, voor mij. Maar dat kan ermee te maken hebben dat ik niet per se hoef te tongzoenen om te weten wat ik voor iemand voel.Roggenbrood schreef: ↑01-03-2018 21:08Niet als je bij die ander óók uit wil zoeken wat je voor hem voelt. Lijkt me vrij logisch.
donderdag 1 maart 2018 om 21:53
vrijdag 2 maart 2018 om 01:04
Vraag aan beide heren wat zij er van vinden.
Weet je meteen wat meer over hun karakters en visies.
Of ... wacht het moment af dat je aan een of aan beiden gaat vertellen : Er is iets wat je moet weten.. Weet je nog, toen we elkaar net leerde kennen? In die tijd had ik dates/sex/gezoend met een andere jongen waar ik toen ook wat voor voelde .
(Ik heb het toen maar niet gezegd want ik wilde jullie beiden uitproberen)
Kan je maar beter voor zijn denk ik. Eerlijkheid duurt namelijk het langst.
Weet je meteen wat meer over hun karakters en visies.
Of ... wacht het moment af dat je aan een of aan beiden gaat vertellen : Er is iets wat je moet weten.. Weet je nog, toen we elkaar net leerde kennen? In die tijd had ik dates/sex/gezoend met een andere jongen waar ik toen ook wat voor voelde .
(Ik heb het toen maar niet gezegd want ik wilde jullie beiden uitproberen)
Kan je maar beter voor zijn denk ik. Eerlijkheid duurt namelijk het langst.
vrijdag 2 maart 2018 om 09:56
vrijdag 2 maart 2018 om 10:20
Persoonlijk denk ik dat als je zo open staat voor een ander dat je niet echt gek op die tinderman bent. Ik heb nooit hetzelfde gevoel voor beiden, er is er altijd eentje die ik leuker vindt.
Op zich ben je vrij om te doen wat je wil, want je bent niet exclusief, maar zou jij het niet heel kut vinden als jouw tinderman nu ineens er iemand naast zou gaan daten?
Ik vind dat persoonlijk niet zo netjes en ik vind dat je mensen met behandelend zoals je zelf ook behandeld wil worden. Ik zou dat aanhouden als kompas en daarop je keuze baseren.
Op zich ben je vrij om te doen wat je wil, want je bent niet exclusief, maar zou jij het niet heel kut vinden als jouw tinderman nu ineens er iemand naast zou gaan daten?
Ik vind dat persoonlijk niet zo netjes en ik vind dat je mensen met behandelend zoals je zelf ook behandeld wil worden. Ik zou dat aanhouden als kompas en daarop je keuze baseren.
vrijdag 2 maart 2018 om 14:45
De spelling.
vrijdag 2 maart 2018 om 15:38
Stel dat zij er weet van hebben. Zouden zij willen doorgaan met daten/sexen/zoenen met jou ?Vlindertje94 schreef: ↑01-03-2018 12:32Ik kijk al langer mee met het vivaforum en vind dat iedereen altijd heel betrokken reageert op alle berichten. Zelf heb ik het nooit aangedurfd om een account aan te maken maar vandaag werd ik wakker en dacht ik 'Ik doe het gewoon!'.
Of dat jij in de positie van 1 van deze 2 heren bent.
Je kan maar beter open kaart spelen , zo geef je iedereen een eerlijke kans. Anders rommel en speel je maar wat en dat staat je niet zo fraai . (Als je/jullie een monogame relatie beogen)
vrijdag 2 maart 2018 om 20:32
Waarom ben je niet eerlijk? Waarom zeggen mensen hier dat je niet eerlijk moet zijn? Omdat die mannen dan waarschijnlijk geen zin meer in je hebben. En dan sta jij met lege handen.
Ik vind je echt smerig bezig en ik voorspel ook dat het met beide niks zal worden, niet langer dan een paar maanden iig.
Je gaat niet oprecht voor één van beide. Jij zal altijd denken 'hmm maar de seks/zoenen/humor/attentheid/spannenheid/whatever van de ander was misschien toch wel leuker, twijfel, twijfel', en je zult je blik weer op een ander richten.
Ik vind je echt smerig bezig en ik voorspel ook dat het met beide niks zal worden, niet langer dan een paar maanden iig.
Je gaat niet oprecht voor één van beide. Jij zal altijd denken 'hmm maar de seks/zoenen/humor/attentheid/spannenheid/whatever van de ander was misschien toch wel leuker, twijfel, twijfel', en je zult je blik weer op een ander richten.