Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 15:32:

[...]

Weet je wat ik helemaal bizar vind? Dat ze alles maar toelaten. De ene belediging na de andere, de ene opmerking nog kwetsender dan de andere. En dat wordt allemaal toegestaan hier op het forum. Wat mij betreft een staaltje mismoderatie eersteklas.

Meeste forums zijn zéér streng wat dit betreft, maar FOK en viva is 1 grote kolere benden (Sorry dat ik het zo schrijf, maar het is toch toegestaan, dus waarom achterwegen laten?)

Tevens willen ze hier niet met elkaar vergeleken worden, maar dat hebben ze toch écht aan hun zelf te danken!

EDIT: Ik had dit Forum wat hoger ingeschat.
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 15:35:

Meeste forums zijn zéér streng wat dit betreft, maar FOK en viva is 1 grote kolere benden (Sorry dat ik het zo schrijf, maar het is toch toegestaan, dus waarom achterwegen laten?)

Tevens willen ze hier niet met elkaar vergeleken worden, maar dat hebben ze toch écht aan hun zelf te danken!

EDIT: Ik had dit Forum wat hoger ingeschat.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben. Maar we staan niet alleen, want ook van anderen heb ik gehoord wat hun ware mening is over dit forum. Volgens mij zitten hier alleen maar gefrustreerde tieners.

Ik had in een ander topic een bepaalde mening ergens over en kreeg de ergste verwensingen naar mijn hoofd.

Als je niet exact hetzelfde denkt zoals het merendeel, treiteren ze je weg hier. Ook zijn ze hier erg goed in tussen de regels doorlezen, dingen overdrijven of uit zijn verband trekken, eigen conclusies trekken enzovoorts.
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 15:39:

[...]

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben. Maar we staan niet alleen, want ook van anderen heb ik gehoord wat hun ware mening is over dit forum. Volgens mij zitten hier alleen maar gefrustreerde tieners.

Dat zou goed kunnen, heb me gister geregistreerd, maar ben ook van plan vandaag of morgen weer te vertrekken..

Ach, we zullen vast niet de eerste zijn!

EDIT: Ja zou goed kunnen dat we te maken hebben met gefrustreerde tieners, ik ben zelf ook 'maar' 21, maar ik gedraag me niet zo kinderachtig!

EDIT2: Ja, zo ook hier te zien was, blijven doorgaan over 'Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar'

Die fout is op zich benoemenswaardig, maar 1 keer is prima, niet 4 paginas lang! :(
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 15:42:

Dat zou goed kunnen, heb me gister geregistreerd, maar ben ook van plan vandaag of morgen weer te vertrekken..

Ach, we zullen vast niet de eerste zijn!

Ik denk inderdaad dat de meeste nieuwkomers hier gillend wegvluchten. Ik heb mijzelf ook gisteren geregistreerd en heb inmiddels alweer een verzoek ingediend om mijn account te laten verwijderen. En iemand anders die zich hier gisteren heeft ingeschreven, is ook alweer verdwenen inmiddels.

Lekker nuttig dus, die adviezen hier, haha. Iedereen vlucht weg.

EDIT: Ja zou goed kunnen dat we te maken hebben met gefrustreerde tieners, ik ben zelf ook 'maar' 21, maar ik gedraag me niet zo kinderachtig!Wat ik echt shocking vond is dat als je een afwijking hebt, dat ze je daarmee gaan uitlachen en pesten. Als het daadwerkelijk gefrustreerde tieners zijn, dan zijn ze nog verrekte harteloos ook.

EDIT2: Ja, zo ook hier te zien was, blijven doorgaan over 'Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar'

Die fout is op zich benoemenswaardig, maar 1 keer is prima, niet 4 paginas lang! :(Ja precies, daar irriteerde ik mij mateloos aan, heb echt met open mond jouw topic zitten lezen, alleen door de reacties! En niemand neemt het voor je op, nee, ze doen allemaal lekker mee. Het zijn allemaal vriendjes van elkaar.
Agossie, konden jullie er niet meer tegen?

Of was dit de hele tijd al de bedoeling?
Zie je wel?

Nieuwkomers: wees gewaarschuwd.
Kijk kindjes, het is heel simpel. Dit noemen ze selectie. De eerste vuurdoop is hard en heftig, maar daarmee hou je ook de mensen met ballen en verbale kracht over. De jankerds stampvoeten dat het niet eerlijk is en rennen hard huilend weg. Dat is mooi, want daar zitten we toch niet op te wachten
Oh? Tijdens inschrijven heb ik nergens zien staan dat ik eerst een selectie door moest komen? Of is dit een regeltje die je even voor jezelf verzonnen hebt?

Kortom, wat je al aangeeft: op dit forum zitten alleen ontzettende eikels.

Wat dat betreft heb je dan inderdaad gelijk. Ik hoop dat je er trots op bent.
Goh...fijn dat je dat soort dingen mag zeggen hier he?

Je bent een pleureuse die gewoon gezellig naar Flair moet stampvoeten. Daar zijn ze wat softer, uitermate geschikt voor mensen die nergens tegen kunnen.
quote:minny schreef op 18 november 2009 @ 15:49:

Agossie, konden jullie er niet meer tegen?

Of was dit de hele tijd al de bedoeling?

Je kunt dat roze wel achterwegen laten wat mij betreft, het maakt je er niet 'specialer' op.

Ik vraag me nog steeds af wat jullie zoal doen op een dag, en wat de gemiddelde leeftijd hier is.

Ik vermoed dat dit een virtuele 'hang jongeren' hang plaats is, want de de hang jongeren zijn op straat vrijwel net zo irritant als dat jullie dat zijn, vandaar dat ze tegenwoordig ook 80 euro boete krijgen als ze ergens hangen.. ^^

Wie weet, maar ik snap niet waarom grotendeels van de mensen hier, met name 'nieuw komers' moeten zieken...

Ik ben altijd instaat een normaal gesprek aan te gaan, zowel Virtueel als Real Life, dan verwacht ik op zijn minst een fatsoenlijk gesprek van 2 kanten.
Ik zeg maar één ding, ik zeg HRS!!
quote:Liv schreef op 18 november 2009 @ 15:55:

Ik zeg maar één ding, ik zeg HRS!!Wees eens duidelijk, ik weet niet wat 'HRS' inhoudt ?
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 15:55:

Ik vraag me nog steeds af wat jullie zoal doen op een dag, en wat de gemiddelde leeftijd hier is.

Ik vermoed dat dit een virtuele 'hang jongeren' hang plaats is, want de de hang jongeren zijn op straat vrijwel net zo irritant als dat jullie dat zijn, vandaar dat ze tegenwoordig ook 80 euro boete krijgen als ze ergens hangen.. ^^

Helemaal mee eens, die indruk kreeg ik ook al!

quote:Wie weet, maar ik snap niet waarom grotendeels van de mensen hier, met name 'nieuw komers' moeten zieken...

Ik ben altijd instaat een normaal gesprek aan te gaan, zowel Virtueel als Real Life, dan verwacht ik op zijn minst een fatsoenlijk gesprek van 2 kanten.Hier valt geen normaal gesprek te voeren, kijk dan naar die reacties hierboven, het is echt te gek voor woorden.
quote:Liv schreef op 18 november 2009 @ 15:55:

Ik zeg maar één ding, ik zeg HRS!!

Human Resource Studies? Die opleiding in Tilburg?

Oh, en jij noemt de taal die jij nu bezigt fatsoenlijk? Laat ik nou helemaal geen advies aannemen van pleureuses, en over welk roze heb je het eigenlijk?
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 15:57:

Wees eens duidelijk, ik weet niet wat 'HRS' inhoudt ?Dat zal wel weer een onderlinge term zijn die de tieners in het leven hebben geroepen. Net zoiets als rooksignalen.
Ik heb maar 1 vraagje eigenlijk.

Als het hier zo naar is, wat doen jullie hier dan nog?????

Het staat iedereen vrij om te gaan als ze willen. Jullie blijven nog even dooretteren.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ik vind het overigens helegaar niet verbazingwekkend dat ze zich verstopt als jij langs loopt, weet je zeker dat die verliefde blik niet feitelijk afschuw was? Jij lijkt me een heel erg irritant kereltje dat meteen gaat janken bij een beetje tegengas. Kweek een beetje ballen, anders heeft geen enkele vrouw wat aan je.
quote:minny schreef op 18 november 2009 @ 15:58:Laat ik nou helemaal geen advies aannemen van pleureuses, en over welk roze heb je het eigenlijk? X-D[/fgcolor]Het woord pleureuse staat niet in de Van Dale, dus ik zou niet weten wat je bedoelt. Ik spreek namelijk gewoon ABN.
quote:Carrera schreef op 18 november 2009 @ 15:59:

Ik heb maar 1 vraagje eigenlijk.

Als het hier zo naar is, wat doen jullie hier dan nog?????

Het staat iedereen vrij om te gaan als ze willen. Jullie blijven nog even dooretteren.Precies, en dat is pas kinderachtig.
is het al tijd voor de popcorn en de klapstoelen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 16:01:

[...]

Het woord pleureuse staat niet in de Van Dale, dus ik zou niet weten wat je bedoelt. Ik spreek namelijk gewoon ABN.Eh nee, men had al eerder vastgesteld van niet en wees je daar op. Daarom ben je nu ook zo aan het janken.
quote:minny schreef op 18 november 2009 @ 16:00:

Ik vind het overigens helegaar niet verbazingwekkend dat ze zich verstopt als jij langs loopt, weet je zeker dat die verliefde blik niet feitelijk afschuw was? Jij lijkt me een heel erg irritant kereltje dat meteen gaat janken bij een beetje tegengas. Kweek een beetje ballen, anders heeft geen enkele vrouw wat aan je.Idd een man zonder ballen is zo tsja zo niks eigenlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven