Verliefd op buurvrouw!

17-11-2009 22:23 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, ik ben nieuw op viva!

Ik ben een jongen, 21 jaar.

Nou, ik heb al een tijdje nieuwe buurman, en heel vaak overnacht er een jongevrouw, en is ook vaak overdag aanwezig en ik vermoed dat het een stel is (Relatie, maar hoeft niet zo te zijn, waarom leg ik zo uit)

Nou heb ik sinds kort verliefd voor haar.

Ik schat dat ze rond de 22 is.

De buurman waar het om gaat zit al jaren in een rolstoel, dus kan niet echt de hond uitlaten, dus zij, die jongevrouw, neemt die taak vaak over, en zo kom ik haar wel eens tegen met mijn hond

Tja, en als we elkaar zien dan is ze best wel verlegen, en hebben we het over, hoe kan het ook anders: de honden.

En ja, dik 1 week geleden kwam ik haar tegen in de supermarkt en ik heb me weten te vertellen door iemand die er bij was, dat ze erg verliefd naar mij keek, (En dat vermoeden had ik al), maar toch een stukje extra bevestiging.

5 dagen geleden kwam ik haar weer tegen, dit maal liep ik richting huis en zei kwam met de fiets voorbij, zei niks en reed verder de straat uit met de hand in het haar te vroeten, alsof ze zich geen houding wist te geven...

Normaliter zet ze altijd de fiets voor het huis, als ze dat dit maal ook gedaan had, dan had ik haar bij de voordeur wel gezien, maar ze reed ditmaal niet richting de voordeur maar richting de schuurtjes achter de huizen, waarschijnlijk om mij te ontlopen, dus conclusie: geen fiets voor de deur (Waar die normaal altijd staat..., zo ook nu)

Ik ging 1 uur later de hond uitlaten, en gek genoeg stond die fiets toen wel voor de voordeur, ik vermoed dat ze gewoon bij de schuurtjes gewacht heeft tot dat ik zelf binnen was, zodat ze me niet hoefde te zien..

Opzich niet eens zo'n gek idee, gezien ik ze (Sinds een kleine 2 weken) de hond op andere tijden uitlaat e.d (Ik heb mijn vaste tijden), dus ik zie haar nu ineens zelden...

Heb vanacht nog over haar gedroomt, dat ze me kuste, wat het betekend weet ik niet, maar goed..

Ik weet me geen raad, ik heb weinig ervaring wat betreft liefde en relaties, hoe je zoiets aan moet pakken.

Weet wel dat als het ooit iets word, dat je wel een ex met rolstoel naast je hebt wonen... (Zij zelf zit niet in een rolstoel..)

Misschien weten jullie me wat te vertellen.

Gr, Tek4
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:09:

[...]

LOL perfekt gesproken! :DMoeilijk he, de NEDERLANDSE taal??
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 16:10:

Zouden jullie trouwens ook niet even de IP's checken? Want tja, wie weet zijn Tekino en ik wel dezelfde persoon!

joh daar had ik nou nooit aan gedacht zeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 15:58:

[...]

Human Resource Studies? Die opleiding in Tilburg?

Das inderdaad écht heel erg grappig. Dus.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 18 november 2009 @ 16:08:

Hiermee doel je neem ik aan op de denigrerende opmerkingen over rolstoelers, zwervers en mensen met het syndroom van down? Dan ben ik het met je eens, ik vond TO ook beledigend en kwetsend.@Tekino: zoals ik al zei zijn ze hier erg goed in dingen uit hun verband trekken. Zie boven...
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 16:10:

Zouden jullie trouwens ook niet even de IP's checken? Want tja, wie weet zijn Tekino en ik wel dezelfde persoon!

Dat mag ik hopen ja, anders lopen er twee van die jankerds rond
Ik zou tekino graag willen wijzen op mijn eerdere post in dit topic. 100% serieus en hierbij nogmaals. Ik denk echt dat ze je een creep vind en er zo veel mogelijk aan zal doen om je te omzeilen. Doe haar een lol en vergeet haar. (geloof me, ik heb een buurman gehad die zich zoals jij nu doet gedroeg, werkte in het ziekenhuis en wou 'gezellig' een praatje met me komen maken toen ik met mijn ernstig zieke vriend binnen kwam lopen op de spoedafdeling!)

Laat haar met rust!

@bananarama: als je het hier niet leuk vind, waarom post je dan nog? (serieuze vraag)
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 16:11:

[...]

Denk dat ze 100 keer blijer met mij op het forum zouden moeten zijn dan met mensen zoals jij. Jij levert geen enkele nuttige bijdrage namelijk.Vind je het heel erg dat ik blijer ben met Min dan met jou?
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2009 @ 16:10:

ja hallo, moet nou echt eerst het hele topic lezen voordat ik weet wat er loos is? Hebbikgeenzininheur

Ik zal ff samenvatten voor je'.

TO heeft verliefdheid op zijn buurvrouw die eigenlijk zijn buurvrouw niet is.

Zij negeerd hem en dat heeft hij nie tdoor. Nu vroeg hij tips aan ons om hem te kunnen helpen...
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:08:

Ik snap ook totaal niet wat er zo leuk is om andere mensen in de zeik te zetten.. Misschien gebeurd het hun ook nog wel eens een keer, kunnen we lachen! ^^wat?? Dat we verliefd hebben voor onze buurmensen?? Neuh denk het niet...
quote:luna2006 schreef op 18 november 2009 @ 16:10:

[...]

Zegt degene die verlieft heeft op zijn buurvrouw.....die eigenlijk zijn buurvrouw niet is want ze heeft een eigen huis...

huh nou snap ik het niet meer hoor..

VerliefT op de buurvrouw die de buurvrouw niet is
Zeg Tekino, een paar opmerkingen:

1. Als er iemand niet volwassen is, ben jij het. Het is zéér bekrompen en daarbij arrogant en beledigend hoe jij over mensen in een rolstoel schrijft;

2. Als het je hier niet bevalt, blijf dan gewoon weg;

3. Je blijft komen en samen met die andere sneuerd afgeven op het forum, dat maakt je dus een tikje inconsequent;

4. Het belangrijkste: je tikt niet lekker als je denkt dat een meisje / vrouw waar je slechts een paar zinnen mee gewisseld hebt verliefd op je met je is. Jij weet dus niet wat verliefdheid is. Als je denkt dat iemand overweegt haar (misschien wel?) vriend te verlaten voor iemand die ze niet kent, heppie echt een zwiep weg, om het even op zijn Limburgs te zeggen;

5. Dat stukje over "dat kan ik me met mijn baan niet permitteren" vind ik wel heel bijzonder. Gezien je schrijftstijl en opmerkingen, kun je niet bijster intelligent zijn, dus ben wel benieuwd wat je dan voor baan hebt dat je je niet kan permitteren mensen te helpen. Overigens geldt hetzelfde voor wel intelligente mensen, maar die maken over het algemeen niet zulke opmerkingen.

Voordat je nu weer heel hard gaat zitten roepen dat het allemaal zo oneeeeehhhhheeeeerrrrrlijk is; normaliter maak ik zulke opmerkingen niet, maar jij vraagt er gewoon om. Gatver.
quote:minny schreef op 18 november 2009 @ 16:11:

Het gebeurt iedereen die hier forumt van tijd tot tijd, alleen zijn genoeg forummers die dan niet jankend wegvluchten maar wel ergens tegen kunnen. Op dat soort forummers zitten we hier te wachten. Dus geloof me, ik betwijfel of wie dan ook er rouwig om is dat je weg gaat. Nou ja, behalve de HRS dan misschien...[/fgcolor]

Wat is dat HSR toch? Vakjargon van de reljeugd?

En wat heb jij toch met janken? Doe je dat zelf zoveel waardoor je denkt dat iedereen dat constant doet?

[...]

Denk dat ze 100 keer blijer met mij op het forum zouden moeten zijn dan met mensen zoals jij. Jij levert geen enkele nuttige bijdrage namelijk.Niet?

En waarom exact zou men zo blij met je moeten zijn?
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2009 @ 16:10:

ja hallo, moet nou echt eerst het hele topic lezen voordat ik weet wat er loos is? Hebbikgeenzininheur

Roos, twee huilies die allebei al een ruime dag roepen dat ze echt vandaag of morgen wel weggaan en ondertussen in de waan zijn dat wij hier allemaal uit onze overjarige panty danwel puberale puisten barsten door hun in hun ogen eloquente *kuch* provocerende opmerkingen. As if.

Net zo 'as if' is hun pretentieuze gebruik van 'ABN' overigens.

[...]

Denk dat ze 100 keer blijer met mij op het forum zouden moeten zijn dan met mensen zoals jij. Jij levert geen enkele nuttige bijdrage namelijk.Wat heb jij een EGO!!!!!!!!!!!
quote:luna2006 schreef op 18 november 2009 @ 16:10:

[...]

Zegt degene die verlieft heeft op zijn buurvrouw.....die eigenlijk zijn buurvrouw niet is want ze heeft een eigen huis...

ik begon niet over vreemde benamingen en spelfouten.

Ik heb belangrijkere dingen te doen als mensen hun posts uitvoerig te controleren op spelfouten, en ze dan dik en breed herhalen.

Zo ook hier, wie met stront gooit kan stront terug verwachten.. voor wat hoort wat!
quote:Liv schreef op 18 november 2009 @ 16:12:

[...]

Vind je het heel erg dat ik blijer ben met Min dan met jou?

[...]

Denk dat ze 100 keer blijer met mij op het forum zouden moeten zijn dan met mensen zoals jij. Jij levert geen enkele nuttige bijdrage namelijk.Nou Banaantje, daar zou ik maar niet zo zeker van zijn! De forummers hier dragen Minny op handen want zonder haar zou er nooit een meet geweest zijn, en geen 2e komen....... dusse............kssssssttttttttt
quote:Bananarama schreef op 18 november 2009 @ 16:14:

[...]

Wat is dat HSR toch? Vakjargon van de reljeugd?

En wat heb jij toch met janken? Doe je dat zelf zoveel waardoor je denkt dat iedereen dat constant doet?Je wil het graag weten he?
quote:Maja82 schreef op 18 november 2009 @ 16:12:

@bananarama: als je het hier niet leuk vind, waarom post je dan nog? (serieuze vraag)

Dat staat in een van mijn eerdere posts heel duidelijk vermeld.

Wel goed indd dat je erbij zet dat het een serieuze vraag was, want 1 op de 100 reacties hier is namelijk allerminst serieus. Crap, noem ik dat.
Zo te zien heeft zelfs de HRS de handen van Jankie en Snotter afgetrokken
quote:superstar_2 schreef op 18 november 2009 @ 16:13:

[...]

huh nou snap ik het niet meer hoor..

VerliefT op de buurvrouw die de buurvrouw niet is Ja want het is een meisje van zo'n 22 jaar oud die 3 keer per week bij zijn buurman op visite gaat. Ze heeft een eigenhuis. Dus theoretisch gezien niet zijn buurvrouw.
O ja, die vrouw vindt jou zeer waarschijnlijk een irritante vent met stalker-trekjes.
quote:Tekino schreef op 18 november 2009 @ 16:15:

[...]

ik begon niet over vreemde benamingen en spelfouten.

Ik heb belangrijkere dingen te doen als mensen hun posts uitvoerig te controleren op spelfouten, en ze dan dik en breed herhalen.

Zo ook hier, wie met stront gooit kan stront terug verwachten.. voor wat hoort wat!Als jij belangrijker dingen te doen hebt, dat doe je dan hier nog?!!!!
Als iemand zich voor je verstopt en je als de pest vermijdt....dan is ze niet verliefd op je. Jammer maar helaas. Maar ach er is nog hoop, misschien is er een andere gehandicapte man waarvan je de vriendin kan stalken aftroggelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven