Verliefd op collega

07-02-2009 06:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag advies.

Hier is de situatie:

Ik een vrouw van 36, geen kinderen, goed leven woon samen met een aardige vent. Dat is alles wat ik kan zeggen. Hij is aardig. De afgelopen jaren is onze relatie een soort "verstandshuwelijk" geworden. We houden van elkaar maar er is niet echt sprake meer van liefde. Klinkt tegenstrijding. We hebben er met elkaar over gesproken en we zitten nu de tijd uit tot er iets beters langskomt. Klinkt raar, maar het is zo.

Nu is de situatie zo geworden dat ik stapelverliefd ben geworden op een collega. Er zijn echter een groot probleem (lach niet): hij is homo.

Hoe nu verder?

Een positief punt: mijn werkgever is erg blij met mij... Ik sta nu alweer te springen om maandag te gaan werken...

Wie kent het en heeft advies?
Als hij homo is, lijkt me het dat je er niets mee kunt doen... Dus wachten tot er wat beters langskomt.

Je kunt natuurlijk ook actief gaan daten. Ik weet niet in hoeverre je graag een andere relatie wilt?
Count your blessings...
Aai lastig zeg, tja hij is homo, en homo's kunnen heel charmant zijn en leuk !! Ik kan je niet echt advies geven, alleen proberen om er toch overheen te komen en tegen jezelf zeggen hij valt op mannen en dus is het out of reach.

sterkte.
Ik zou eerst kijken of je nog verder wilt met je huidige relatie. Ja, stop daar dan al je energie in. Nee? Ga dan bij hem weg, en begeef je op het date-pad.
Waar wil je advies over hebben?
Tjeetje, Kabel!!

Jouw verhaal lijkt heel sterk op mijn verhaal (Gevoelens in tweeen geklieft onder Sex), met als groot verschil dat mijn 'ander' geen homo is.

Meis, hier kun je waarschijnlijk niets mee. Maar als ik jou was zou ik toch proberen uit te vinden of ie niet stiekem bi is.

Dat kan toch?

Als blijkt dat hij echt niet warm loopt voor vrouwen, kun je er zo verschrikkelijk niets mee. Hij ook niet.

Wellicht dat je wel veel leuke dingen met hem kunt ondernemen? Als vrienden? Wellicht dat jij op den duur dan wat bekoelt in je verliefdheid?

Waar ik wel heel benieuwd naar ben, is jouw mening over mijn verhaal. Wil je dat eens lezen?

Hoe ga je om met jouw partner?

Hebben jullie afspraken gemaakt over sex buiten jullie relatie?

Ik hoop dat je iets kunt met bovenstaande. Ik hoop ook dat je jouw licht even wilt laten schijnen over mijn probleem.
Ik ben ook ooit eens totaaal verliefd geweest op my best friend. Hij is getrouwd (met man) en was verliefd op andere man. En ik op hem!

Was een dra-ma.

Enige wat mij hielp was afstand nemen... Ik als beste vriendin kreeg namelijk alle relatieperikelen van hem te horen.*zucht*

Homo's zijn vaak verzorgd, knap, lief, mannelijk wanneer nodig en begrijpen je. Dus geen wonder dat je er verliefd op kan worden! Maar het is betrekkelijk kansloos....

Dus afstand.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Jullie zitten je tijd bij elkaar tot er iets beters voorbij komt ????

Waarom? Waarom niet gewoon uit elkaar gaan?

Dan is het toch ook veel makkelijker een nieuwe relatie aan te gaan en echt los te komen van elkaar? Voelt ook zuiverder voor de nieuwe partner(s).

Tja homo is homo neem ik aan. Dus dat zal wel niet veel worden met jou als vrouw en hij als man zijnde
Tja, je kunt je natuurlijk om laten bouwen tot een zeer aantrekkelijke man, maar da's natuurlijk wel heel vergaand.

Dus tips: afvragen wat je in collega aantrekt en in je partner dus mist. En kijken of je dat bij partner weer kunt vinden. Maw: energie in je relatie steken dus.
Het klinkt niet raar maar ontzettend triest om bij elkaar te blijven tot er iets beters voorbij komt. Gun jezelf en je partner een beter leven.
quote:hanZie schreef op 07 februari 2009 @ 21:06:

Het klinkt niet raar maar ontzettend triest om bij elkaar te blijven tot er iets beters voorbij komt. Gun jezelf en je partner een beter leven.Dat lijkt mij dus ook.
quote:hanZie schreef op 07 februari 2009 @ 21:06:

Het klinkt niet raar maar ontzettend triest om bij elkaar te blijven tot er iets beters voorbij komt. Gun jezelf en je partner een beter leven.

Helemaal mee eens. Ach, sommige hechten zoveel waarde aan een relatie. Het maakt ze dan niet eens uit, of het een leuke relatie is, als je maar kan zeggen dat je een relatie hebt.

Inderdaad erg triest.

Verliefd worden op een homo is dat ook eigenlijk wel een beetje.

Succes verder!
Sorry hoor, HanZie, WZK en Meisje22!

Volgens mij wil Kabel weten wat ze moet doen met die collega en is ze niet op zoek naar een oordeel over haar relatie.

Daarnaast vind ik jullie reacties wel erg kort door de bocht.

Dus Kabel heeft een verstandshuwelijk waarin beide partners iets overeen zijn gekomen, en? Dat is toch prima?!?

Ik snap jullie reacties echt niet, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven