Verliefd op de verkeerde..

06-01-2010 23:21 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin voor het eerst sinds de breuk met mijn ex vlinders te voelen voor iemand anders.

Die persoon ken ik al een tijdje en heb ik toen voorgesteld aan mijn ex. En nu zijn zij dus vrienden.

Dus beter puf ik deze vlinders weg.

Moest me even van het ( verliefde? ) hart.
..popcorn?
Waarom introduceer je een nieuwe vlam/iemand die je leuk vindt aan je ex?? lijkt me niet de eerste persoon aan wie ik mijn nieuwe vlam zou voorstellen....
Stel hij vindt jou ook leuk en het wordt wat dan hoeft dat toch geen probleem te zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee ik heb m aan mijn ex "gekoppeld" toen die nog geen ex was.

Dus die zijn nu vrienden.

Savvie?
..popcorn?
Nou, soort van onderlinge erecode, niks beginnen met de ex van je vriend(in).

Dus ik blijf gewoon stiekem verliefd.

Geniet van het gevoel en doe er niks mee, maar moest het wel ergens kwijt hihi

Ben allang blij dat ik weer kriebels krijg!
..popcorn?
Ja maar jij kende hem het eerst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lekker boeie dat jij hem voorgesteld heb aan je ex! jij kon em eerder dus ik zou zeggen probeer het
Beetje vreemd vind ik het wat jij zegt.

Wat is er mis mee dat je verliefd wordt/bent op een vriend van je ex. Ik zie het probleem niet.
Ligt het aan mij of snap ik de man/vrouwverhoudingen in dit verhaal niet.
Dus; Toen ik nog een relatie had met mijn ex. Leerde ik jongen kennen. Raakte met jongen bevriend.

Die jongen klikte ook wel met mijn toenmalige vriend ( nu dus ex. ) en zij zijn vrienden geworden.

Nu krijg ik de vlinders van die jongen, maar omdat hij met kersverse ex omgaat zit het er niet in.

Zo duidelijker? hihi

Voor jongens geldt namelijk ook de regel niet ervandoor gaan met de ex van je maatje. Zoals onderling tussen de meeste vriendinnen die code ook bestaat.

Ex en ik waren vijf jaar samen.

En nog niet zo heel lang uit elkaar.

Maar jongen en ik hebben bijna gezoend en enorm om elkaar heen gedraaid laatst. Maar verder kunnen we er niks mee.

Behalve dan dat ik nu geniet van mijn vlindertjes, die ik niet verwacht had te voelen in deze periode zo relatief kort na de breuk.

En dat wilde ik gewoon even kwijt!
..popcorn?
Sorry dat ik het zeg maar.

Wat is dat voor een onzin over een of andere code.

Nog nooit van gehoord hoor.

En ik zou me daar dan ook lekker niets van aantrekken.
Ik begrijp als je zegt dat je het lastig vind.

En dat het dan misschien ook nog eens te kort op je vorige relatie is.

Maar een code!?

Sorry vind het echt onzin.
Ben je bang dat jouw ex het niet zo leuk zal vinden? Jullie zijn toch uit elkaar? Je hoeft toch geen verantwoording af te leggen t.o jouw ex?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Natuurlijk kun je nog weer een ander leuk gaan vinden. Maar ik snap dat je daar blij mee bent. In geval van echt goede vrienden kan ik me voorstellen dat je er omzichtig mee om wilt gaan. Ik denk dat het ook afhangt hoe leuk je iemand vindt. Ik bedoel, ben je niet gewoon vooral verliefd op de nieuwe aandacht? Of vond je deze persoon altijd al geweldig, maar geef je er nu de ruimte aan?
Die jongen heeft me altijd al laten lachen en ik voelde me altijd erg goed bij hem.

Het is alsof ik er nu inderdaad de ruimte aan geef, en hem ineens op een andere manier ben gaan zien, ik wilde hem ineens graag zien. En daar was hij dan.

Ik had sjans van een andere vlotte gozer, en het enige dat ik wilde was bij die leuke jongen zijn.

Dus ben bij hem in de buurt gebleven en we hebben om elkaar heen gedraaid de hele avond. Dat was erg leuk.

Maar heb inmiddels een blauwtje bij hem gelopen via de sms.

Na een avond om elkaar heen draaien, en bijna zoenen.

Hij wilde mij zoenen, maar hij had wat gedronken.. dus dan telt het niet?

En ik heb hem de dag daarna een sms gestuurd en hem waarschijnlijk overdondert maar wie weet was ie gewoon opgelucht dat het geen zoenen werd?

Het is geen trots in ieder geval want ik heb m gestuurd dat ik m heel graag had willen zoenen.

Misschien komt er nog eens een herkansing... Heb nu spijt dat ik hem niet gezoend heb!!

Ik baal natuurlijk wel een beetje van het blauwtje...

Want ondanks dat blijf ik toch maar mooi een beetje verliefd!

Pff haha
..popcorn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven