Verliefd op een ander..

26-02-2012 22:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
,
Bang zijn omdat je later spijt kan krijgen is een hele slechte raadgever.

Waarom heb je iedereen voor hem laten vallen en waarom heb je het vergeven dat hij vreemd is gegaan?
Als ik het zo lees weet jij heel erg goed wat je het liefste wilt...

Volg je hart!
Als hij al zegt dat jullie niet bij elkaar passen, waarom zijn jullie dan nog samen?

Wil jij nog wel samen zijn met hem?

Zo ja, contact verbreken met die vriend van je.

Zo nee: eerst deze relatie fatsoenlijk afsluiten, alles op een rijtje zetten, een nieuw leven opbouwen en dan pas een nieuwe relatie.
eens met poppeding!
poppeding, 29 seconden geleden

Wil jij nog wel samen zijn met hem?

Zo ja, contact verbreken met die vriend van je.

Zo nee: eerst deze relatie fatsoenlijk afsluiten, alles op een rijtje zetten, een nieuw leven opbouwen en dan pas een nieuwe relatie.

Dat dus
lupine:

Ik deed alleen nog maar dingen met hem en eigenlijk bijna nooit meer met vriendinnen.

Ik heb het hem toen vergeven omdat ik van hem hield en het leek dat hij er echt spijt van had.

poppeding:

Dat weet ik ook niet, toch omdat hij nog van mij houd?
quote:Ik sta er dan alleen voor, ik heb iedereen laten vallen voor mijn relatie, en wat als de nieuwe relatie niet werkt, of het gevoel maar tijdelijk is?

Dit lijkt mij een goede levensles. Nooit meer alles weg gooien voor liefde. Zorg dat je nieuwe sociale contacten krijgt en onderhoudt deze.

Bij iemand blijven omdat je niemand anders hebt is erg sneu.

Zet jezelf op 1 en deel deze plaats met liefde geef hem nooit meer weg
Lynn, je zegt t zelf al, je HIELD van hem. Nu niet meer? Of niet meer op die manier?
Na anderhalf jaar al zulke twijfels? Volgens mij kun je er beter mee stoppen.

Volgens mij zaten wij toen nog dik in de konijnenfase en hadden echt geen oog voor anderen
Dit is niet serieus, toch?

Je kan je vriend niet meer vertrouwen, omdat hij ooit is vreemdgegaan? En jij gaat binnenkort een weekend naar die ander, omdat je alleen nog maar aan hem kan denken?

Lees je eigen bericht nog maar eens een keer of 10, jullie doen niet voor elkaar onder..........
Luister naar je gevoel. Je zult er later anders spijt van krijgen. Dat ééne gevoel die je de aller eerste paar minuten, soms zelfs seconde werk voelt, is het gevoel die vertrouwt is. Want al het gevoel wat daar na komt, zijn gevoelens waarbij de gedachtes een rol in mee spelen.
quote:missy_acy schreef op 26 februari 2012 @ 22:11:

Lynn, je zegt t zelf al, je HIELD van hem. Nu niet meer? Of niet meer op die manier?Niet meer op die manier..
quote:lynn94 schreef op 26 februari 2012 @ 22:09:

lupine:

Ik deed alleen nog maar dingen met hem en eigenlijk bijna nooit meer met vriendinnen.

Ik heb het hem toen vergeven omdat ik van hem hield en het leek dat hij er echt spijt van had.

Dat eerste moet je nooit meer doen, want daardoor word je veel te afhankelijk van hem. Ik denk eigenlijk ook dat dat samenhangt met het tweede, want je hebt alleen nog maar hem, dus slik je ook meer.

En ik adviseer je eigenlijk wel om na te denken waarom je nou eigenlijk echt met hem bent. Gaat het om hem of gaat het erom dat je gewoon iemand wil hebben?

Als hij vind dat jullie totaal niet bij elkaar passen, dan lijkt het mij duidelijk toch? Ik wil een vriend die mij leuk vindt en vindt dat we bij elkaar passen en net zo graag bij mij wil zijn als ik bij hem.

Als dat niet zo zijn, dan zoek ik liever iemand anders met wie ik dan wel heb.
Na anderhalf jaar zit je nog zo aan het begin van je relatie, dat je volgens mij niet nu al zulke problemen "hoort" te hebben. Zeker niet al een geschiedenis van problemen achter de rug.
Wees je eigen held en maak het uit. Dan kan je gaan kijken of het nog steeds klikt met die andere jongen. Maar niet van twee walletjes eten.

Vond jij ook niet leuk toen jouw vriend dat deed.

En al zo snel in een relatie vreemdgaan?!! Sowieso not done, maar come on, na zo'n korte tijd zou je elkaar echt nog heeeeel leuk

moeten vinden!
Plus het feit dat je al je vriendinnen hebt laten vallen voor hem... Ook geen teken van echte liefde lijkt me!!!
Als het niet meer is, dan is het niet meer. Doe het jullie niet aan, een relatie zonder liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven