Verliefd op een ander..
zondag 26 februari 2012 om 22:06
Als hij al zegt dat jullie niet bij elkaar passen, waarom zijn jullie dan nog samen?
Wil jij nog wel samen zijn met hem?
Zo ja, contact verbreken met die vriend van je.
Zo nee: eerst deze relatie fatsoenlijk afsluiten, alles op een rijtje zetten, een nieuw leven opbouwen en dan pas een nieuwe relatie.
Wil jij nog wel samen zijn met hem?
Zo ja, contact verbreken met die vriend van je.
Zo nee: eerst deze relatie fatsoenlijk afsluiten, alles op een rijtje zetten, een nieuw leven opbouwen en dan pas een nieuwe relatie.
zondag 26 februari 2012 om 22:08
zondag 26 februari 2012 om 22:09
zondag 26 februari 2012 om 22:11
quote:Ik sta er dan alleen voor, ik heb iedereen laten vallen voor mijn relatie, en wat als de nieuwe relatie niet werkt, of het gevoel maar tijdelijk is?
Dit lijkt mij een goede levensles. Nooit meer alles weg gooien voor liefde. Zorg dat je nieuwe sociale contacten krijgt en onderhoudt deze.
Bij iemand blijven omdat je niemand anders hebt is erg sneu.
Zet jezelf op 1 en deel deze plaats met liefde geef hem nooit meer weg
Dit lijkt mij een goede levensles. Nooit meer alles weg gooien voor liefde. Zorg dat je nieuwe sociale contacten krijgt en onderhoudt deze.
Bij iemand blijven omdat je niemand anders hebt is erg sneu.
Zet jezelf op 1 en deel deze plaats met liefde geef hem nooit meer weg
zondag 26 februari 2012 om 22:12
zondag 26 februari 2012 om 22:12
zondag 26 februari 2012 om 22:14
quote:lynn94 schreef op 26 februari 2012 @ 22:09:
lupine:
Ik deed alleen nog maar dingen met hem en eigenlijk bijna nooit meer met vriendinnen.
Ik heb het hem toen vergeven omdat ik van hem hield en het leek dat hij er echt spijt van had.
Dat eerste moet je nooit meer doen, want daardoor word je veel te afhankelijk van hem. Ik denk eigenlijk ook dat dat samenhangt met het tweede, want je hebt alleen nog maar hem, dus slik je ook meer.
En ik adviseer je eigenlijk wel om na te denken waarom je nou eigenlijk echt met hem bent. Gaat het om hem of gaat het erom dat je gewoon iemand wil hebben?
Als hij vind dat jullie totaal niet bij elkaar passen, dan lijkt het mij duidelijk toch? Ik wil een vriend die mij leuk vindt en vindt dat we bij elkaar passen en net zo graag bij mij wil zijn als ik bij hem.
Als dat niet zo zijn, dan zoek ik liever iemand anders met wie ik dan wel heb.
lupine:
Ik deed alleen nog maar dingen met hem en eigenlijk bijna nooit meer met vriendinnen.
Ik heb het hem toen vergeven omdat ik van hem hield en het leek dat hij er echt spijt van had.
Dat eerste moet je nooit meer doen, want daardoor word je veel te afhankelijk van hem. Ik denk eigenlijk ook dat dat samenhangt met het tweede, want je hebt alleen nog maar hem, dus slik je ook meer.
En ik adviseer je eigenlijk wel om na te denken waarom je nou eigenlijk echt met hem bent. Gaat het om hem of gaat het erom dat je gewoon iemand wil hebben?
Als hij vind dat jullie totaal niet bij elkaar passen, dan lijkt het mij duidelijk toch? Ik wil een vriend die mij leuk vindt en vindt dat we bij elkaar passen en net zo graag bij mij wil zijn als ik bij hem.
Als dat niet zo zijn, dan zoek ik liever iemand anders met wie ik dan wel heb.
zondag 26 februari 2012 om 22:22
Wees je eigen held en maak het uit. Dan kan je gaan kijken of het nog steeds klikt met die andere jongen. Maar niet van twee walletjes eten.
Vond jij ook niet leuk toen jouw vriend dat deed.
En al zo snel in een relatie vreemdgaan?!! Sowieso not done, maar come on, na zo'n korte tijd zou je elkaar echt nog heeeeel leuk
moeten vinden!
Vond jij ook niet leuk toen jouw vriend dat deed.
En al zo snel in een relatie vreemdgaan?!! Sowieso not done, maar come on, na zo'n korte tijd zou je elkaar echt nog heeeeel leuk
moeten vinden!