Verliefd op leraar

23-02-2017 16:55 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jullie zullen wel denken, daar heb je dr weer zo een. Toch is het voor mij (helaas) al lange tijd zo.

Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik graag niet herkent wil worden. Ook vind ik het erg lastig om hier over te praten. Ik loop hier nu al bijna een jaar mee en niemand weet het, zelfs mijn vriendinnen niet.

Het begon allemaal vorig jaar, we kregen een nieuwe docent. Tijdens de eerste lessen zag ik hem nooit anders als een leraar maar na een tijdje begon ik erg uit te kijken naar zijn lessen. Ik telde de dagen letterlijk af. Ik vergat expres dingen in de les enzovoorts. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand als ik nu voor hem voel. Klinkt misschien vreemd omdat ik hem natuurlijk niet goed ken.

Ook woont hij in dezelfde stad als mij en zie ik hem vaak in de bus op weg naar school.

Nu weet ik niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet. Over een half jaar ben ik klaar met deze opleiding en het idee dat ik hem dan nooit meer ga zien maakt me heel erg bang. Sowieso wil ik nog wachten met contact zoeken met hem tot mijn opleiding klaar is (maar dat lijkt me dan ook vrij logisch). Hoe kan ik als mijn opleiding klaar is het beste contact met hem zoeken? Dat lijkt me echt dood eng. Stel dat hij me afwijst en het aan iedereen op school verteld. Dan ben ik daar natuurlijk wel al weg maar het lijkt me toch niet prettig.

Bedankt als je dit allemaal hebt willen lezen. Hopelijk hebben jullie een advies of zelfs eigen ervaringen voor mij!

xx Anoniem
mijn eerste leraar crush.... Meneer van Rijn Hij gaf economie. blond haar, blauwe ogen en super leuk
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik was de leerling. Inmiddels al 12 jaar samen, een huwelijk, 2 kinderen en een koophuis verder .

Netjes gewacht tot ik klaar was, maar vrij snel daarna gemsnt om af te spreken om wat te drinken.
silent-witness wijzigde dit bericht op 23-02-2017 19:57
Reden: voor de kruikezeikers ;-)
% gewijzigd
Not my circus, not my monkeys
Ik vind het wel lekker praktisch eigenlijk. Over een paar maandjes is hij niet meer je leraar en tot die tijd kan je hem wel gewoon lekker een beetje leren kennen en .. bijkomend voordeel .. hij kan niet ontsnappen en jij weet wanneer je hem weer ziet

Afijn, ik zou er inderdaad wel voor waken dat het nu de laatste paar maanden niet ingewikkeld wordt. Jij moet gewoon ook door je studie heen en de suggestie van een verhouding kan hem ook al in de problemen brengen. Dus even nog een professionele afstand bewaren. Zeker als hij niet alleen les geeft maar je ook nog moeten beoordelen. Dus wat dat betreft gewoon even lekker checken en zorgen dat je hem weet te vinden nadat je je papiertje op zak hebt. Je kan hem altijd uitnodigen voor een lunch (of dinertje met kaarslicht) als bedankje voor zijn inspirerende manier van lesgeven. Wel na je diploma en misschien moet je er niet meteen bij vertellen waarover precies hij je allemaal inspireerde tijdens de les
quote:silent-witness schreef op 23 februari 2017 @ 18:27:

Ik was de leerling. Inmiddels al 12 jaar samen, een huwelijk, 2 kinderen en een koophuis verder .

Netjes gewacht tot ik klaar was, maar vrij snel daarna geappt om af te spreken om wat te drinken.
Hadden ze al 12 jaar geleden whatsapp?
Vivo per lei
quote:DuploPanda schreef op 23 februari 2017 @ 19:01:

Hadden ze al 12 jaar geleden whatsapp?Dat zegt ze niet en het doet er ook niet toe.
quote:DuploPanda schreef op 23 februari 2017 @ 19:01:

Hadden ze al 12 jaar geleden whatsapp?Haha, dat dacht ik ook gelijk!
To, ik zou er zeker werk van maken als je eenmaal klaar bent met je opleiding. Jullie zijn bijna leeftijdsgenoten en dan is er ook geen afhankelijkheidsrelatie meer. Dus geen enkel probleem om te kijken of hij een keer met je wil afspreken.
quote:shifty schreef op 23 februari 2017 @ 19:07:

Dat zegt ze niet Jawel hoor.
wauw bedankt voor jullie reacties! Fijn dat er toch nog een aantal mensen zijn die wèl normaal reageren en advies geven! :D

@silent-witness jouw verhaal geeft me wel echt veel goede moed! Hoop dat het bij mij ook ooit zo afloopt haha..

@shifty ja zeker waar! Toch vind ik het dan heel erg lastig hoe ik het moet gaan aanpakken als ik klaar ben met school. Ik heb zijn nummer niet, toevoegen op facebook weet ik niet of dat zo'n goed idee is.

Het enige wat nu in me opkomt is zijn rooster bekijken (de roosters op school zijn openbaar) en dan maar hopen dat hij in de bus zit dan moet ik alleen wel de hele zomervakantie wachten
quote:Tr0tter schreef op 23 februari 2017 @ 19:21:

[...]

Jawel hoor.Aangepast voor de kruikezeikers nee grapje. MSN was het toen nog
Not my circus, not my monkeys
quote:ladygaga_xx schreef op 23 februari 2017 @ 18:14:

mijn eerste leraar crush.... Meneer van Rijn Hij gaf economie. blond haar, blauwe ogen en super leukJij hebt toch niet in wassenaar op school gezeten he?!
quote:s-a-r-kast schreef op 23 februari 2017 @ 21:33:

[...]

Jij hebt toch niet in wassenaar op school gezeten he?!
quote:silent-witness schreef op 23 februari 2017 @ 19:59:

[...]

Aangepast voor de kruikezeikers nee grapje. MSN was het toen nog En bovendien zij je 'geappt' en niet 'ge-whatsappt'. MSN is gewoon een app dus er stond niks wat niet klopte hoor. En daarnaast deed het er ook niet toe. Maar het was ook wel weer schattig; het is net alsof een kind met een metaaldetector blij was dat ie een colablikje had gevonden. Ergens wil je 'm dat plezier niet ontnemen maar je moet 'm toch een keer vertellen dat het geen romeinse schat is.
quote:schuilnaampje-123 schreef op 23 februari 2017 @ 19:28:

wauw bedankt voor jullie reacties! Fijn dat er toch nog een aantal mensen zijn die wèl normaal reageren en advies geven! :D

@silent-witness jouw verhaal geeft me wel echt veel goede moed! Hoop dat het bij mij ook ooit zo afloopt haha..

@shifty ja zeker waar! Toch vind ik het dan heel erg lastig hoe ik het moet gaan aanpakken als ik klaar ben met school. Ik heb zijn nummer niet, toevoegen op facebook weet ik niet of dat zo'n goed idee is.

Het enige wat nu in me opkomt is zijn rooster bekijken (de roosters op school zijn openbaar) en dan maar hopen dat hij in de bus zit dan moet ik alleen wel de hele zomervakantie wachtenNee joh, als het examen geweest is kan je gewoon los hoor. Gewoon daarna aan hem vragen hoe je hem kan bereiken. Maak er maar van wat je wil (je wil hem nog wat vragen over het examen, je wil graag hem een specifieke vraag sturen, je wil graag contact houden over een vervolgopleiding, je wil graag weten wat zijn favoriete kleur lingerie is .. ). Niet stalken .. gewoon vragen. Het is een man, geen joMANda. Gewoon lekker zeggen welke kant je op wil werkt het beste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven