Verliefd? Zo vermoeiend!

02-01-2010 13:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd.

Maar zo verliefd dat ik helemaal gek van mezelf wordt.

Ik eet bijna niets meer, slaap erg slecht en kan nergens anders meer aan denken. Ik loop continue met een zenuwachtig gevoel rond.

En dan die vlinders... slapen die dan nooit?

Hoe kan ik hier nu van genieten?
Je neukt je gewoon te pletter zodat je daarna omkiept van de slaapt
Ja, dat vind ik echt.
Mamasaar, wijze vrouw!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Het waait vanzelf weer over. Persoonlijk vind ik dat jammer. Maar voor jou is het een geruststelling misschien.
Dank u Spijker. Altijd fijn dat anderen het ook inzien
Ja, dat vind ik echt.
Sterker nog, ik ga het mn goede voornemen maken!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spijker

En dit is voor TO, tegen de vlinders:

Ja, dat vind ik echt.
Grappig ja. Iedereen wil verliefd zijn, relaties gaan stuk omdat mensen weer verliefd willen zijn, het wordt enorm geïdealiseerd, maar als het zover is voel je je eigenlijk gewoon klote Toch proberen van te genieten, kun je er later ten minste met weemoed aan terug denken
volgens mij is het alleen klote als 't niet wederzijds is.
Verliefd zijn is heerlijk, gelukkig zijn wij het nog steeds en dat terwijl we samenwonen. Het zorgt af en toe nog voor slaapgebrek, dan wil ik zo lang genieten dat ik slapen zonde van mijn tijd vind.

Maar de gedachte dat je uiteindelijk toch wel in slaapt valt scheelt wel weer. Ooit kun je niet meer wakker blijven en krijg je honger, dan ga je wel weer eten.

Geniet ervan, en laat je in slaap neuken inderdaad
We zitten nog in de date-fase. Verliefd zijn is heerlijk... op het moment dat je bij elkaar bent.

We zien elkaar ongeveer 1 keer in de week, maar die andere dagen zijn zo... frustrerend. Ik ben vreselijk onrustig en dat gevoel in mijn buik behoorlijk zat.

Ik heb het geloof ik goed te pakken.
Wat frustreert je dan precies op die andere dagen? Lijkt me heerlijk om ergens steeds zo naar toe te kunnen leven. Heeft zij het ook zo te pakken van jou?
geniet er gewoon van, en als 1x per week niet genoeg is voor je, waarom kijk je dan niet of hij ook niet vaker wil afspreken?
Oh, ben je trouwens een man of een vrouw?
Ik ben een vrouw en we hebben t over een man
En wat me zo frustreert? Oh haha!

Ik slaap slecht, krijg geen hap meer door mijn keel, kan nergens anders meer aan denken, buikpijn en het ergste is dat ik de hele dag door een zenuwachtig gevoel heb. Kan niet meer stil zitten. Word er echt gek van!

Meer afspreken? Ooh heel graag! Maar wil het niet bij hem verpesten door claimerig of desperate over te komen. We hebben al wel gezoend, ook al blijven slapen. Maar we doen t rustig aan. Zeg maar.
Ga schilderen

of het nou op een doek is, of op de muur, je bent in ieder geval bezig, en je zult met je gedachten bij andere dingen zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven