Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
ff update voor jullie.... heb zondagavond met hem gesproken en af en toe was dat heel ongemakkelijk. Heb verteld hoe ik me voelde en dat ik er eigenlijk mee wilde stoppen. Hij wil me nu rustig de kans geven om te kijken wat ik wil, maar als 'vrienden' wel elkaar blijven zien. Heb hem gevraagd of hij daarmee om kon gaan omdat hij aan heeft gegeven aan een vaste relatie toe te zijn en dat graag met mij wil proberen en ik heb hem duidelijk laten weten dat ik nog niet toe ben aan een relatie. Hij zegt van wel, dus wil ik het nog een kans geven. We hebben niets afgesproken maar meer van we bellen/mailen wel wanneer we tijd hebben en kijken dan of de ander ook tijd heeft. Maar nu kreeg ik maandagavond al een sms-je van hem hoe het met me ging. Hartstikke onschuldig natuurlijk, maar omdat ik zondagavond aan heb gegeven het heel rustig aan te willen doen, voelde het heel benauwend. Heb ook niet gereageerd om het zo toch ook duidelijk te maken dat ik nu niet elke dag contact met hem kan hebben.

Maar wat nu te doen? Ben ik toch niet duidelijk geweest? Kan dit wel, als 'vrienden' verder en kijken wat er gebeurd met iemand die wel duidelijke gevoelens heeft en iemand die twijfelt?
Hee Mel78 leuk dat je mee komt schrijven....

Wat ik zou doen in jou situatie.. niets denk ik, ben niet zo assertief in zo'n situaties helaas. Ik zou wachten tot ik hem weer eens tegen kwam en hem er dan naar vragen. Maar je kan natuurlijk gewoon een berichtje sturen van 'wanneer gingen we ook alweer samen eten?'

Miss CC: lekker om te horen dat hij een vrije dag wil opnemen om langer bij elkaar te zijn... hoef je je niet druk meer te maken of hij je graag ziet. Kun je je nu druk gaan maken over bv. wanneer moet ik mijn huis poetsen??, wanneer boodschappen doen (heb ik alles in huis??), zitten mijn leukste lingeriesetjes niet in de was?? etc. Nee hoor, grapje, gewoon van genieten....
Dames! Het is lente! Dat leek me wel even het noemen waard, want in de lente horen de lentekriebels hoogtij te vieren ;) Hier doen ze dat al, heerlijk om dit weekend m'n lieve vriendje weer bij me te hebben (ik mag hem van mezelf eindelijk zo noemen, aangezien we elkaar bijna elk weekend zien, hand in hand lopen, lieve woordjes zeggen, vrijen en leuke dingen samen doen, eigenlijk alles wat stellen doen ;)) Ik heb besloten om hier nog lekker mijn verhaal te doen, maar mijn vriendinnen niet teveel meer te vertellen. Ik werd zo onzeker van al hun tegengestelde adviezen en ik voelde me zelf al superonzeker en daar heb ik gewoon geen zin meer in. Als ik een negatieve gedachte heb, onderbreek ik die meteen door er een positieve tegenover te zetten. Ik denk dat ik anders mijn eigen angst waar ga maken.

Jola: de situatie lijkt me verwarrend, zowel voor hem als voor jou. Ik kan me wel voorstellen dat je dat smsje als heel benauwend hebt ervaren. Je zou toch denken dat hij je verzoek om ruimte niet helemaal doorheeft. Goed dat je niet gereageerd hebt, dat lijkt me een duidelijk signaal dat je hier serieus in bent.

Of het kan hangt helemaal van jullie zelf af. Als jullie beide met de situatie om kunnen gaan en er geen tegengestelde verwachtingen zijn zouden jullie de vriendschap op zijn beloop kunnen laten en zien waar het schip strandt. Dat jullie gevoelens voor elkaar niet gelijk lopen zul je dan moet accepteren en dat is voor hem natuurlijk wel iets moeilijker dan voor jou. Als je hem wel wilt blijven zien zul je in elk geval eerlijk tegen hem moeten blijven en hem geen hoop geven. Dat doe je nu al heel goed. Tenzij je eigen gevoel verandert natuurlijk. Het moet voor hem heel duidelijk blijven waar hij aan toe is, anders gaat hij ontzettend gekwetst worden.

Mel: volg je gevoel, jij was er bij die avond en als je hem echt leuk vindt is het misschien de moeite om een gokje te wagen. Gewoon subtiel, je hoeft hem niet meteen ten huwelijk te vragen. Dat kan op de tweede date altijd nog ;)
Jippie! Hij blijft dit weekend een dagje langer en hij betrekt me in zijn carriere/toekomstplannen! Jeej
hahaha, ja ze noemen het niet voor niets lentekriebels.... nu nog even een zonnetje dan vliegen de vlindertjes in het rond.

Super MCC dat je 'm komend weekend lekker ziet plus een dagje extra... is natuurlijk heerlijk. Fijn ook dat je nu ook van jezelf mag zeggen dat je een vriendje hebt, vind ik een hele stap en kijk je dus vooruit met een goed gevoel. Leuk dat hij je al betrekt met plannen voor zijn leven, dat betekent dat hij je echt graag in zijn leven ziet. Geniet komend weekend maar lekker van elkaar, maar volgens mij komt dat helemaal goed..

mijn situatie... heb 'm woensdagavond laat een sms-je gestuurd en heb daar een berichtje op terug gekregen en daarna niets meer, dus ik denk dat hij het begrepen heeft of dat hij ontzettend is teleurgesteld. Heb 'm vanochtend een mail gestuurd met wat vragen hoe zijn week is geweest en of alle voorbereiding voor komend weekend klaar zijn (hij gaat 2 dagen naar een festival) en wat ik allemaal heb gedaan. Heel onschuldig allemaal... en afgesloten met de vraag of we volgende week iets afspreken. Ben heel benieuwd naar zijn reactie... is afwachten nu.

Nou voor iedereen een super 1e lenteweekend (ook al zullen we het zonnetje waarschijnlijk niet zien).....
Ik kan me wel voorstellen dat hij ook een beetje in de war is Jola. Aan de ene kant geef je aan ruimte nodig te hebben, maar je stuurt wel een sms en een mail met wat je allemaal bezighoudt en dat je weer wilt afspreken. Terwijl dat smsje van hem je zondag benauwde.

Aan de ene kant duw je hem van je weg en aan de andere kant trek je hem dan weer snel naar je toe. Ik kijk er zo van buitenaf naar en dan vraag ik me af hoe het komt dat je twijfelde. Is je gevoel echt niet sterk genoeg om iets echts met hem aan te gaan of zit er meer achter? Misschien doet ie je toch meer dan je denkt?

Ik bedoel het overigens niet als kritiek, want als je niet meer voelt dan je zegt te voelen doe je niets verkeerds en ik kan er naast zitten, alleen ik krijg het idee dat je wel iets meer afstand wilt nemen, maar dat dat heel lastig is. Bovendien hangt de lente in de lucht, dus het is een mooie gelegenheid om ontzettend verliefd te zijn
Hallo Meiden,

Leuk om te lezen Miss cupcake dat jullie een heerlijk lang weekend samen voor de boeg hebben. Geniet ervan. Leuk he dat je hem je vriendje kan noemen!

Jola, goed dat je zo eerlijk naar hem toe bent geweest. Ik denk dat dat belangrijk is om dat te blijven. Het is toch altijd moeilijk voor degene die het meeste gevoel heeft om afstand te houden of geen hoop te hebben. Hoop is een lastig iets en niet zomaar uit te schakelen. Ik kan mee heel erg goed voorstellen dat hij je een sms stuurt om te vragen hoe het met je gaat, jij bent in zijn gedachten en dat is voor hem waarschijnlijk erg moeilijk te negeren. Jullie zijn in wezen alleen maar vrienden nu, maar hebben wel uitgesproken (op jouw initiatief) dat het mogelijk iets meer zou kunnen worden. Dit geeft natuurlijk hoop bij hem. Wees wel eerlijk naar jezelf toe he, twijfel is geen goede zaak. Bij mij is het na twijfel nooit beter erop geworden, maar goed iedere situatie is anders. Succes er iig mee!

Ik ben met mijn erg leuke jongen in een berichtenwisseling via hyves. Hij neemt daartoe wel steeds initiatieven en heeft ook al gevraagd of ik het weekend ook weer in de stad ben (ben ik helaas niet). Helaas nog geen initiatieven tot afspreken....

Groetjes allemaal!
Miss cupcake en ik zitten op dezelfde golflengte zie ik...
Ik ben ook degene geweest die meer afstand wilde (3x p/week elkaar zien vond ik echt even te veel) maar helemaal geen contact wilde we beiden niet. Ik begrijp heel goed dat dit voor hem veel moeilijker is dan voor mij, maar hij heeft een paar keer gezegd dat hij hier wel mee kon omgaan. Misschien heel stom om dit zomaar aan te nemen want als ik me bedenk dat hij dus de keuze had om mij minder vaak te zien of helemaal niet, en ik kreeg die keuze ik ook meteen dacht van 'dan maar minder vaak'....

Het is ook heel verwarrend allemaal, hij is ook regelmatig in mijn gedachten.. hij is ook leuk, lief en lekker (zoals ik 'm noem in mijn gedachten) maar het idee om me weer gebonden te voelen... Ik doe nu zo veel leuke dingen met vrienden en moet ook gewoon af en toe lekker alleen zijn en dan vind ik het gewoon niet eerlijk tegenover hem om een relatie aan te gaan waar ik me niet 100% aan kan overgeven...
Ik bedoelde ook niet dat je hem hoop aan het geven bent die je niet kunt waarmaken hoor. Het was meer dat ik dacht: als je aan hem denkt, behoefte hebt hem te zien en te spreken, dingen die je bezighouden met hem wilt delen, belangstelling hebt voor zijn leven, hem leuk en lief en lekker vindt, waar die twijfels dan vandaan komen en mijn vraag was meer of er niet meer achter zit en je misschien toch meer voor hem voelt dan je zelf wilt toegeven. Omdat je bijvoorbeeld toch wel heel benieuwd bent naar wat hij terug gaat mailen en je na een smsje graag iets hoort nog, daar spreekt wel oprechte interesse uit.

Ik krijg het idee dat de twijfel er meer uit bestaat of je je leven op dit moment kunt en wilt veranderen door die leuke dingen met je vrienden op te geven en dus je vrijheid dan dat het ligt aan wat je voelt voor hem. Althans, zo komt het over. En daar is overigens niets mis mee, want het is ook een hele verandering en daar moet je klaar voor zijn.

Nou ja ik was dus nieuwsgierig of er meer achter zit Ik vind het heel goed van je dat je niets aangaat waar je op dit moment niet 100% kan achterstaan. Want dan zou je hem wel iets geven wat je niet kan waarmaken. Nu ben je steeds heel eerlijk tegenover hem en hij heeft de keuze of hij daarmee kan leven of niet. Wat dat betreft moet je je ook niet schuldig of vervelend daaronder voelen, hij maakt de keuze om jou te blijven zien en hij is ook verantwoordelijk voor zijn eigen gevoel daarbij. En als hij het echt niet meer trekt is hij ook degene die dat aan moet geven.
Hey meiden! Mijn computer is gecrasht. Ik baal er flink van. Ik heb nu ook niet bijgelezen, want ik zit op een computer van een ander. Ik hoop snel weer online te zijn.

Ik wil wel even laten weten dat mijn date morgen is. We bellen en smsen nog steeds veel. Maar mijn vertrouwen is er pas weer als hij voor mijn neus staat. Toch heb ik er wel zin in, en er een goed gevoel over. Ik laat zo snel mogelijk weten hoe het was.

Best gek, we hebben elkaar eigelijk maar weinig gezien, maar door het vele bellen heb ik hem wel al leren kennen.

Iedereen een fijn weekend!! En hopelijk tot snel, dan reageer ik ook weer op jullie. xxx
Ik nam het ook helemaal niet als kritiek op, vind het wel prettig eigenlijk dat er iemand meedenkt.... mss dat je daar wel een punt hebt... wil ik mijn leventje weer omgooien want idd wil ik graag horen van hem hoe het met hem gaat en wat hem bezig houdt - daarintegen wil ik dat ook weten van mijn vrienden.... bleeeh, waarom zetten we in hemelsnaam onze wereld zo op z'n kop...

Dolce vita26: veel plezier met je date morgen.... wij lezen hier wel hoe het geweest is.
Dolce Vita, balen van je pc. Komt weer helemaal goed toch? Effe in de ziekenboeg en dan kun je weer volop meetikken hier. Veel plezier met je date morgen!

Jola, toen ik je berichtje las dacht ik; huh? Moet je meteen vanaf het begin al voor 100% ervoor gaan? Je hebt elkaar toch niet meteen beloofd de rest van je leven te delen?

Zelf vind ik dat ook hoor, de eerste periode is toch een tijd waarin je elkaar beter leert kennen op relatiegebied, en waarin je nog moet besluiten of je daarna wel voor elkaar wilt gaan? Zelfs al ken je iemand al jaren! Je mag daar best wat over denken hoor, heel normaal zelfs lijkt me.

Nou moet ik wel zeggen dat ik altijd het gevoel had, de eerste paar weken alsof ik alles meteen al helemaal zeker moest weten, en dat dat me ook heel erg ging benauwen. Daarom ook dat ik rustig aan wil doen als ik iemand ontmoet, aftasten en het besluiten hoe of wat kan dan altijd nog. Zolang je daar duidelijk over bent moet dat kunnen. Aan het lijntje houden is anders natuurlijk, dat is het andere uiterste.

In ieder geval; het is lente, het is weeeeekend. Iedereen veel plezier en kriebels toegewenst, met een goede afloop natuurlijk. Voor mezelf begin ik meer en meer te twijfelen of ik nou verliefd ben of niet. Die ene persoon, die zit gewoon nog steeds in mijn gedachten. Waarom? Hoe goed ken ik hem nou (not). En ik blijf mezelf vertellen; forget it, he is just not that into you. Toch kijk ik ernaar uit om hem weer tegen te komen. Vreselijk gewoon. Zenuwen en alles, terwijl ik wel single wil blijven..zucht.
Nou meiden hij was er hoor haha met een mooie bos rozen.

We zijn gezellig uit eten geweest, en wat gedronken. Daarna hij heeft hij mij keurig voor de deur afgezet.

Het was erg gezellig. Geen ongemakkelijke stiltes. Ik ben niet dolverliefd, maar wat mij betreft mag er wel een volgende keer komen. Of dat van zijn kant ook geldt dat weet ik niet. Dus het kan nog alle kanten op. Weer afwachten haha

Ik ga nog even tv kijken, en dan lekker slapen. Ik ben er moe van haha.
Jola goed dat je eerlijk bent geweest. Misschien is even een tijdje geen contact een idee. Hij heeft er toch meer moeite mee dan jij, toch? Mischien moet hij het even een plekje geven, en kan hij daarna de vriendschap voortzetten. Sta je nog wel steeds achter je besluit?

Miss cupcake met vriendje! Leuk!! Mooi te horen dat het zo goed gaat. Lekker een lang weekend samen, heerlijk hoor. Maar blijf wel je eigen ding doen hoor. Maar ik denk dat het wel goedkomt met jullie.

Sleepybeauty, misschien blijft hij in je hoofd juist omdat je hem nog niet zo goed kent. Heeft toch wel iets spannends.

Mel, welkom! Is er al een afspraak gepland? Wel lastig dat hij net uit een relatie komt, maar het hoeft ook niks te zeggen. Misschien was hij er binnen zijn relatie al klaar mee.

Noora balen van vorig weekend. Hopelijk dit weekend beter.

Treezie ik snap je wel hoor. Ik denk soms ook wel eens, straks leest hij hier mee. Dat zou ik echt niet leuk vinden, maar de kans is klein, want hij heeft niks met internet. Hij heeft niet eens msn. Dat vind ik wel weer jammer.

Nou nu ben ik echt moe. Welterusten
Dolce Vita!!!! Hij Had Rozen!!!!!!!!!!!!! Superromantisch! Fijn dat het zo gezellig was en niet ongemakkelijk, dat was vast al een hele opluchting. Er komt heus wel een vervolg. Of het ook van zijn kant geldt vraagt ze zich af... De beste man heeft werkelijk alles op alles gezet om jou te overtuigen nog een keer met je te daten, jullie bellen, smsen en alles klap op de vuurpijl staat ie met een bos rozen voor je deur. En als die date ook nog eens heel gezellig was zal ie niet denken: eh een volgende keer, laat maar... Kortom: daar bloeit iets moois! (En het zijn niet alleen de rozen )

Jola: fijn dat je het prettig vindt dat er iemand meedenkt Echt een fijne plek dit he, om even alles anoniem er uit te gooien!

Treezie: als je nog meeleest, jammer dat je niet meer mee kunt schrijven!

Sleepybeauty: spannend dat je nog steeds die gevoelens hebt hoor. En je kunt tien keer roepen 'he's not that into me', als je het voelt, dan voel je het. Misschien kun je eens voorzichtig uitproberen hoe into you hij is

Over wat je zei over er voor gaan en dingen zeker weten, ik denk dat het ook heel erg afhangt van hoe sterk je gevoel is voor de persoon met wie je bent. Als mijn huidige verliefdheid iets minder sterk zou zijn, zou ik ook denken: we zien wel, we merken wel in hoeverre we echt bij elkaar passen e.d. Maar nu is het gevoel zo belachelijk hevig dat ik er blind voor ga, met het risico dat ik ontzettend op m'n gezicht ga en m'n hart ontzettend gebroken kan worden. Maar dat moet dan maar, ook al ben ik er soms doodsbang voor...
haha miss cupcake thanks voor je leuke reactie. Als ik mijn post van gister teruglees klinkt het ook wel een beetje mat haha. Het was gewoon hartsikke leuk. De perfecte date. Ik ben gewoon een beetje onzeker. En dat ken ik niet van mezelf. Plus dat ik het ook niet ben gewent zo rustig aan te doen, maar eigelijk is daar niks mis mee. En de rozen staan prachtig te bloeien op mijn tafel. Ik vond het ook echt superlief. Dat heb ik ook gezegd. Hij heeft het wel helemaal goedgemaakt.

Als ik terugdenk aan gister denk ik dat hij ook best verlegen was. Misschien zit hij wel net zo onzeker te zijn als ik haha. Ik denk ook steeds dat onze levens misschien wel te veel verschillen. Ik met 2 kinderen, en hij zo vrij als een vogel. Hij houd wel van kinderen. Hij praat steeds over zijn neefje en hoe mooi hij dat vind. Ik weet niet of hij dat expres doet om mij miss te laten weten dat hij kinderen leuk vind. Voor de rest houden we van dezelfde dingen. Maar ja als het echte liefde is valt het allemaal wel te overbruggen, toch?

Hoe is je weekend eigelijk miss cc?
Ik zie gewoon allemaal beren op de weg voor de toekomst. Dat moet ik niet doen. Ik moet genieten van het nu!! En de toekomst zien we later wel. En met elkaar rustig leren kennen is niks mis. Zo ik heb mezelf even streng toegesproken haha
Ik heb weer zo'n zenuwachtig vlinderig gevoel in m'n buik. Nog heel even :-) De komende dagen verkeer ik in liefdesroes, jullie horen dinsdag weer van me! Allemaal een fijn paasweekend nog met heel veel romantiek en liefde :-)
Dolce vita!! Super! Echt heel lief van hem zeg, rode rozen. Jaja, hij wil echt wel een volgende date. Leuk joh. En het klinkt allemaal goed, de date was dus geslaagd enzo? Zo willen we het horen hahaha.

Dat hij over zijn neefje praat kan best zijn om jou te laten merken dat hij kinderen dus inderdaad leuk vindt. Hij snapt natuurlijk ook wel dat dat een belangrijk punt is, het wel of geen kinderen hebben, maar natuurlijk hoeft dat geen probleem te zijn.

Miss CC. je hebt ook helemaal gelijk met wat je zegt, het hangt er vanaf hoe diep je gevoelens zijn. En ook dat je soms gewoon een risico moet lopen. Zelf ben ik net wat te vaak op mijn gezicht geknalt dus ik ben daar nu erg voorzichtig in. Niet dat ik nu vaak gedumpt ben, maar ik merkte wel dat ik vaak vol ergens voor ga, waar ik helemaal niet zo enthousiast over ben als ik er even wat langer stil bij sta. En dan moet je mensen kwetsen enzo. Erg moeilijk allemaal dus.

Geniet maar enorm van je lange weekend! Heerlijk toch. Jouw geval klinkt inderdaad ook wel alsof je er helemaal voor kunt gaan. Dat zit gewoon goed joh.

Mel, hij kan inderdaad gewoon al helemaal klaar zijn geweest met die relatie voordat die verbrak. Daar kun je alleen achter komen door hem beter te leren kennen. Ik moet even teruglezen om weer helemaal te volgen wat je schreef, dat staat geloof ik op de vorige pagina he! Maar in ieder geval welkom in dit topic. Dat had ik geloof ik nog niet gezegd.
lieve dames,

Ik heb met jullie allen meegelezen en blijf zeker lezen. Mede omdat ik nu zelf (33) ook in de enorm onzekere periode van verliefdheid zit. Ik vind het een vreselijke fase, ben mezelf eigenlijk helemaal kwijt en blijf maar naar de pc staren om te kijken of hij online is....ik vind er niets aan! En als ik dan 1 dag niets heb gehoord van hem (daarvoor iedere dag contact via sms of skype) dan begin ik vanalles te spinselen over dat hij me vast niet meer leuk vind, dat hij me te 'eager' vind etc. etc. Ik vind dit echt niet tof. Ik ben al een type wat situaties of gesprekken dood kan analyseren maar dit slaat alles! Dit wil ik helemaal niet! Hoe gaan jullie hiermee om, toch maar gewoon doorgaan en proberen van die pc weg te blijven?
Welkom Olli, wat ontzettend onzeker is zo'n verliefde periode he! Maar als jullie elke dag contact hebben is er iig wel een klik. Wat voor klik weet ik natuurlijk niet, ik weet niet waar jullie elkaar van kennen of hoelang ofzo.

Wat ik je wel wil adviseren is om inderdaad gewoon door te gaan met de dingen die je altijd doet, en er niet om te malen. Probeer afleiding te zoeken en vooral niet te eager te lijken. Kun je wel zijn, maar het is vaak onaantrekkelijk voor de andere partij. En schrijf vooral hier mee, dan heeft hij er geen last van en wij hebben leesvoer.
thnx sleepingbeauty! Ik doe echt hard mijn best om zelf geen contact te zoeken, heb zelf ook geen sms verstuurd na gistermiddag maar mijn handen jeuken! Ook ik probeer mezelf voor te houden dat hij niet voor mij voelt wat ik voor hem voel (idd, 'he's just not that into me....') en op sommige momenten ga ik er heilig in geloven waardoor 'de hunkering ' duidelijk minder wordt maar de gedachte dat hij het niet op mij heeft is weer niet prettig waarna ik weer snak naar 'een teken van leven'. Hij zit in de luchvaart en is op dit moment en week 'van huis' naar 5 verschillende landen, waardoor we ook niet altijd contact kunnen hebben natuurlijk....zie gelukkig ook dat hij sinds ons contact gister niet meer online is geweest dus da's dan weer een soort 'troost', hij is dus gewoon nog niet in de gelegenheid geweest achter een pc te kruipen maar mijn andere gedachte is dan weer: is hij mij aan het ontlopen? Slaat nergens op, ik weet het maar dat doet die onzekerheid dus met me......wil eigenlijk mijn pc nu afsluiten en gewoon iets ander gaan doen maar vervolgens denk ik 'iets te missen' wanneer ik afsluit Herkenbaar? Mensen zitten raar in elkaar!
Herkenbaar? Zeker!

Al is het bij mij meer zo dat ik bijna een sms mijn telefoon inkijk, terwijl degene waardoor ik gesmst wil worden mijn nummer niet eens heeft.

Onzekerheid is ook heel herkenbaar. Ik heb een behoorlijke portie zelfvertrouwen, maar mijn knieën knikken als ie in de buurt is. Ik snap ineens niet meer wat er ook alweer zo leuk aan mij zou zijn, en zie mezelf totaal niet als relatiemateriaal vanuit zijn visie..die ik dus helemaal niet ken!

Je kunt ook je pc aanlaten, maar gewoon wat anders doen op je pc. Hier kletsen zei ik al hahaha. Je moet toch iets. En joh, hij zal inderdaad gewoon geen tijd hebben om in te loggen. Als jullie zoveel contact hebben is er eigenlijk helemaal geen reden om te denken dat ie je ontloopt toch? Maar vertel eens; leeftijden, situaties (mag allemaal vaag hoor), hoelang kennen jullie elkaar en denk je dat het wederzijds is, of wat zegt hij ongeveer waardoor jij de indruk krijgt dat het wel/niet wat kan worden?
dat is ook erg herkenbaar, een sms die telefoon inkijken! ok, hij heeft mij telnr wel, heeft zelfs beloofd me op mijn vast nr te bellen wanneer hij onderweg is maar heeft hij dus nog niets uitgevoerd. En tjaaaaa..... hoe ik hem ken? Via internet.

Ik kan zelf best moeilijk zijn, ben niet snel onder de indruk van mensen, laat staan verliefd. Dit overkomt me dan ook een beetje en dat is ws ook waarom ik de kluts kwijt ben. We mailden al sinds 20 febr. ofzo en zouden afspreken. Op de dag van de date werd ik ziek waardoor ik af moest zeggen. Toen wel wat heen en weer ge-sms-t maar ik weet niet altijd wat ik allemaal moet vertellen aan 'een vreemde'. Uiteindelijk afgelopen weekend een date gehad. Ik had er totaal geen zin in, was met andere dingen bezig in mijn hoofd totdat hij aanbelde. Er was onmiddellijk een klik en het was dan ook een heerlijke avond. Die avond afgesproken dat we elkaar komend weekend zien, dan is hij weer terug. De volgende dag keeg ik al een sms met de melding dat hij het gezellig had gevonden. Sindsdien elke dag contact. Vrijdag tot half drie 's nachts zitten chatten. Maar nu is het dus stil. Ik heb het gevoel dat hij denkt dat ik te graag wil. Wel hebben we voor vrijdag afsproken. Zaterdag kon hij al niet meer (terwijl we eerst vrijdag of zat. zouden afspreken) en nu komt vrijdag de klusjesman waarvoor hij thuis moet blivjen en pas na 17u kan afspreken (we zouden overdag afspreken). Hij heeft wel aangegeven 's avonds uiteten te willen een daarna nog wat te gaan doen en hij heeft sorry gezegd maar ik heb toch voor mezelf een beetje de conclusie getrokken dat hij mij niet zo leuk vind als ik hem. Nu heb ik dus sinds gistermiddag niets meer gehoord waardoor ik - wellicht uit onzekerheid - denk dat hij het nu al niet meer ziet zitten. ;-( Ik hoop zorgen om niets maar toch....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven