Verliefd
zondag 21 september 2008 om 23:43
Hoe verliefd kan je zijn...
Ik wordt helemaal gek van mezelf. ik vraag me af of jullie dit herkennen...
Ik heb een leuke jongen ontmoet een paar jaar geleden. Ik vondt hem toen te jong. Hij was toen net 18 en ik 25.. Toe is er wel iets gebeurd, maar we hebben beide niets meer laten horen.
Nu ben ik hem een tijdje geleden weer tegen gekomen. Na ongeveer 4 jaar. Nu moet je weten dat ik in die jaren spijt had dat ik hem heb laten lopen..Waarom we toen niet hebben afgesproken, ik ging met vakantie en om eerlijk te zijn vondt ik hem te jong.
Dat zou me niet weer overkomenNu sprak hij me aan en we hadden elkaar ook al 4 jaar niet meer gezien. Er sprong gelijk een vonk over. .
We hebben 1 x afgesproken en het was erg gezellig hij is ook blijven slapen.
We hebben weer afgesproken voor volgende week. We sms-en ook af en toe. Hij is hier niet z'n ster in, maar krijg vaak wel leuke berichtjes terug en ze eindigen ook altijd met een X.
Nou heb ik zoiets als je verliefd op iemand bent wil je ide zo vaak mogelijk zien. Maar hij heeft dan al afspraken staan terwijl ik mijn afspraken zo zou afzeggen. Maar wat zijn de ervaringen van jullie bij de mannen/ jongens? Hij heeft me wel gestuurd dat hij het erg gezellig vondt en dat we de volgende keer bij hem afspreken. Wat denken jullie ben ik te onzeker?
Ik wordt helemaal gek van mezelf. ik vraag me af of jullie dit herkennen...
Ik heb een leuke jongen ontmoet een paar jaar geleden. Ik vondt hem toen te jong. Hij was toen net 18 en ik 25.. Toe is er wel iets gebeurd, maar we hebben beide niets meer laten horen.
Nu ben ik hem een tijdje geleden weer tegen gekomen. Na ongeveer 4 jaar. Nu moet je weten dat ik in die jaren spijt had dat ik hem heb laten lopen..Waarom we toen niet hebben afgesproken, ik ging met vakantie en om eerlijk te zijn vondt ik hem te jong.
Dat zou me niet weer overkomenNu sprak hij me aan en we hadden elkaar ook al 4 jaar niet meer gezien. Er sprong gelijk een vonk over. .
We hebben 1 x afgesproken en het was erg gezellig hij is ook blijven slapen.
We hebben weer afgesproken voor volgende week. We sms-en ook af en toe. Hij is hier niet z'n ster in, maar krijg vaak wel leuke berichtjes terug en ze eindigen ook altijd met een X.
Nou heb ik zoiets als je verliefd op iemand bent wil je ide zo vaak mogelijk zien. Maar hij heeft dan al afspraken staan terwijl ik mijn afspraken zo zou afzeggen. Maar wat zijn de ervaringen van jullie bij de mannen/ jongens? Hij heeft me wel gestuurd dat hij het erg gezellig vondt en dat we de volgende keer bij hem afspreken. Wat denken jullie ben ik te onzeker?
zondag 21 september 2008 om 23:56
Ik denk dat je gewoon gek op de jongen bent!
En daarom wil je van alles afzeggen voor hem, maar dat jij dat doet, betekent niet dat iedereen dat doet. Ik heb ook eens gedate met een jongen, die allemaal dingen had die hij kennelijk belangrijk vond(studentenverenigingsuitjes) terwijl ik gerust niet naar mn werk ging voor hem. Hij vond me wel degelijk leuk(nooit echt iets geworden om andere redenen) en ik heb het hem later ook wel gevraagd, maar hij begreep er niets van. Het is een vrouwending misschien dat je alles aan de kant wilt zetten, en het siert hem op zich ook wel , dat hij wel zijn afspraken met anderen nakomt. Maak je niet te druk!!
En daarom wil je van alles afzeggen voor hem, maar dat jij dat doet, betekent niet dat iedereen dat doet. Ik heb ook eens gedate met een jongen, die allemaal dingen had die hij kennelijk belangrijk vond(studentenverenigingsuitjes) terwijl ik gerust niet naar mn werk ging voor hem. Hij vond me wel degelijk leuk(nooit echt iets geworden om andere redenen) en ik heb het hem later ook wel gevraagd, maar hij begreep er niets van. Het is een vrouwending misschien dat je alles aan de kant wilt zetten, en het siert hem op zich ook wel , dat hij wel zijn afspraken met anderen nakomt. Maak je niet te druk!!
maandag 22 september 2008 om 00:50
Ik heb het hier laatst met een goede vriend van me over gehad. Zijn mening was, dat vrouwen alles zo over-analyseren. 'Als hij smst dat hij het leuk vond, waarom stuurt of belt hij vervolgens dan niet meer?' 'Waarom lijkt het alsof ik hem liever wil zien dan hij mij?' Mannen staan hier vaak niet bij stil en denken niet na bij de betekenissen die een bepaald smsje bij een vrouw kan hebben. Mannen denken 'simpeler'. Ik ben zelf lange tijd gek geweest op een jongen. Altijd als ik smste kreeg ik wel wat terug, maar hij smste nooit uit zichzelf. We hadden het leuk samen en hij bleef vaak slapen. Maar zodra ik niks van me liet horen, hoorde ik ook niks meer van hem! Op een gegeven moment besefte ik dat ik als een hondje achter 'm aanliep en dat 'ie dus niet zo gek op mij was als ik op hem. Ik zou dus zeggen, kijk rustig hoe het gaat. Let goed op of hij net zoveel interesse in jou toont als jij in hem!
Ik hoor graag het hoe verder gaat!
Ik hoor graag het hoe verder gaat!
Still waiting on the world to change
maandag 22 september 2008 om 00:54
ik ga mee met noompje,
maar wil wel zeggen dat als iemand niet smst, dat ook niet allemaal dingen hoeft te betekenen. Sommige mensen zijn gewoon niet zulke sms'ers. En vinden het fijn om van afspraak tot afspraak te leven(ja ik snap het ook niet, ik wil tussendoor smsjes met een x erin, want als er geen x onderstaat, nou dan betekent dat dingen)Maar niet iedereen is zoals jij. Kijk gewoon nog even rustig hoe het gaat, tot nutoe is er eigenlikj nog geen reden om ongerust te zijn
maar wil wel zeggen dat als iemand niet smst, dat ook niet allemaal dingen hoeft te betekenen. Sommige mensen zijn gewoon niet zulke sms'ers. En vinden het fijn om van afspraak tot afspraak te leven(ja ik snap het ook niet, ik wil tussendoor smsjes met een x erin, want als er geen x onderstaat, nou dan betekent dat dingen)Maar niet iedereen is zoals jij. Kijk gewoon nog even rustig hoe het gaat, tot nutoe is er eigenlikj nog geen reden om ongerust te zijn
maandag 22 september 2008 om 10:32
Ow gelukkig zie ik het alemaal niet zo zwaar in! Alleen wilde graag weten hoe jongens hier mee omgaan! Ik denk namelijk ook dat wij vrouwen hier anders mee omgaan. Maar als je iemand leuk vindt dan wil je diegene graag zien...En ik wilde graag weten wat de ervaringen zijn van andere vrouwen en hoe de mannen reageren. Kijk ik laat nu ook even niets van me horen en ik weet dat hij wil afspreken, alleen is het zo onzeker..
Das natuurlijk ook logisch zo aan het begin. Kijk we spreken de volgende keer bij hem af. Is het dan raar om te vragen wat hij er van verwacht of is dat zo.........?
Kijk ik ga en doe wel mijn eigen ding. Ik besef dat ik zo bezig ben. Dat vindt ik al heel wat.
Das natuurlijk ook logisch zo aan het begin. Kijk we spreken de volgende keer bij hem af. Is het dan raar om te vragen wat hij er van verwacht of is dat zo.........?
Kijk ik ga en doe wel mijn eigen ding. Ik besef dat ik zo bezig ben. Dat vindt ik al heel wat.
maandag 22 september 2008 om 10:34
Je hebt gelijk dat iemand die verliefd is de ander zo veel mogelijk wil zien. Maar naast verliefdzijn kun je nog leven. Daarin komen afspraken met anderen ook voor, en je kunt het alleen als positief zien dat hij naast al zijn anderen afspraken ook tijd wil maken voor jou. Of heb je liever iemand zonder leven en sociale contacten?
Maak je niet druk. Volgens mij is dat namelijk nergens voor nodig.
Maak je niet druk. Volgens mij is dat namelijk nergens voor nodig.