Verliefd?

13-11-2019 17:26 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

2 maand geleden heb ik iemand online ontmoet via een gemeenschappelijke vriend. De klik die wij meteen hadden is zeer zeldzaam (of toch in mijn leven).
Hij vertelde mij sinds we elkaar ontmoet hebben meermaals dat ik iets speciaal doe met hem, dat hij mij zelf niet moet zien om volledige rust te vinden maar dat zelf mijn berichtjes/stem voldoende zijn, dat ik iets doe met hem, dat hij deze connectie nog nooit heeft gevoeld bij andere personen die hij in zijn leven heeft/had.

We hebben elkaar ondertussen 3x gezien en telkens komt hij dichter naar me toe, de laatste keer heeft hij de hele avond in de zetel tegen mij of op mijn schoot gelegen en gaf hij me soms zonder reden knuffels.
We sturen/horen elkaar dagelijks, hij blijft de connectie die wij hebben en het effect dat ik op hem heb ook meerdere keren per week boven halen omdat hij dit zo bijzonder vind en soms flirt hij er ook op los.
1 van de redenen dat het bij mijn vorige partners is foutgelopen is omdat ze me te veel wilde veranderen, niets aan me bleek na een tijd nog goed. Hij zegt dan dat hij me zou nemen zoals ik ben en door die speciale klik geloof ik hem ook. Hij is ook super geintresseerd in alles wat ik doe.

De ene dag denk ik dat er iets is bij hem, de andere dag denk ik dat hij het puur vriendschappelijk bekijkt.
Nu probeert hij me zelf aan andere mannen te koppelen, maar tegelijk zegt hij wel dat hij geen dag meer zou kunnen zonder mij te horen.
Het is constant duwen en trekken heb ik het gevoel.
Natuurlijk zou ik het aan hem kunnen vragen hoe het zit maar door slechte eerdere relaties kijk ik de kat soms uit de boom. Het is moeilijk voor mij om mijn gevoelens te uiten als ik geen zekerheid heb van de andere persoon omdat ik bang ben weer gekwetst te worden en omdat ik bang heb hem zo af te schrikken en hem zou kwijt raken.

Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen blijf met beide benen op de grond. En pas op dat deze man geen spel met je speelt.

Ik lees in je bericht meerdere punten dat ik denk wees voorzichtig.

Hoe oud zijn jullie?

Natuurlijk mag je van de verliefdheid genieten maar houd je ogen open.

Aan andere mannen koppelen vind ik niet prettig in de oren klinken. Hij is niet aan het testen hoe ver je voor hem zou gaan ? Loverboy gedachtes krijg ik daar bij.
05-2019 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 17:32
39.12% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
Jullie zijn verliefd en hij hij probeert je aan andere mannen te koppelen? Huh ?
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
13-11-2019 17:30
Ik zou zeggen blijf met beide benen op de grond. En pas op dat deze man geen spel met je speelt.

Ik lees in je bericht meerdere punten dat ik denk wees voorzichtig.

Hoe oud zijn jullie?

Natuurlijk mag je van de verliefdheid genieten maar houd je ogen open.

Aan andere mannen koppelen vind ik niet prettig in de oren klinken. Hij is niet aan het testen hoe ver je voor hem zou gaan ? Loverboy gedachtes krijg ik daar bij.
We zijn 26 en 34.

Eerst dacht ik dat hij die dingen deed om zekerheid te krijgen langs mijn kant maar het duwen en trekken bij hem word telkens erger..
Alle reacties Link kopieren
Toch vragen. Als hij je aan andere mannen probeert te koppelen klopt er iets niet toch? Liever duidelijkheid lijkt me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Loverboy?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij eigenlijk van hem?

Ik vind de combinatie 'je bent zo bijzonder en ik kan niet zonder je' en het koppelen aan andere mannen nogal vreemd.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt echt niet gezond. Het klinkt manipulatief en niet oprecht.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
13-11-2019 17:48
Wat vind jij eigenlijk van hem?

Ik vind de combinatie 'je bent zo bijzonder en ik kan niet zonder je' en het koppelen aan andere mannen nogal vreemd.
De connectie die ik zo vlug had met hem vond ik heel bijzonder en hij geeft me echt het gevoel te luisteren naar mij, hij geeft me een rustig gevoel en neemt mijn zorgen ergens wel weg.
Maar telkens als ik iets over een vriend vertel waarvan hij weet dat deze een relatie heeft/getrouwt is of als we met meerdere mensen in het groepsgesprek babbelen en ik even mijn aandacht aan iemand anders geef zegt hij '' misschien is hij jou prins op het witte paard wel, ga ervoor'' wat ik heel vreemd vind.. Als ik vraag waarom hij deze reactie geeft zegt hij dat hij me wil helpen een goede relatie te vinden??
Alle reacties Link kopieren
Die spoort niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik ben zelf nogal irritant direct, ik zou dus gewoon onomwonden vragen wat zijn bedoeling is en of we op iets romantisch afgaan. Komt er dan een vaag verhaal over leven in het moment, dan weet ik dat ik beter afstand kan nemen om mezelf een gekneusd hart te besparen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is je gay-best-friend?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je aardig, maar wil geen relatie met je
Hij is jaloers als jij aandacht aan een andere man geeft.

Hij is niet leuk.
Klinkt als een onzekere (en jaloerse) man. Hij durft de volgende stap niet te nemen, en te benoemen.
Jij ook niet als ik je zo lees.
Gooi het gesprek open of dit bloeit dood omdat jullie beiden niet durven.
Alle reacties Link kopieren
Pas op to mensen die jou nodig hebben om rustig te worden of om zich goed te voelen zijn geen relatie materiaal! De leukste relatie krijg je met een persoon die al fijn in zijn of haar leven zit en jij daarbij de kers op de taart bent
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Jij laat je wel makkelijk inpakken zeg. Kom op zeg. Jullie 'connectie', de zeldzame klik' wat een wazig gewauwel voor twee volwassen mensen. Jij klinkt heel onzeker en naief voor iemand van je leeftijd. Je voelt je bijzonder bij iemand die haarscherp doorheeft hoe hij jou moet groomen. Door dat trekken en duwen behoudt jij je interesse in hem en blijft hij onbereikbaar en mysterieus voor jou. Het klinkt mij als een zeer ongezonde relatie in de oren.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wackokel schreef:
13-11-2019 17:35
We zijn 26 en 34.

Eerst dacht ik dat hij die dingen deed om zekerheid te krijgen langs mijn kant maar het duwen en trekken bij hem word telkens erger..
Ik heb net een relatie achter de rug die zo begon en van kwaad naar erger ging. Ik heb laatst een topic geopend lees die eens door als je tijd hebt.

Hij is jou het "hof" aan het maken en tegelijkertijd met je aan het mind fucken. Kijken hoe ver hij kan gaan en kijken wat hij jou wijs kan maken.

Nogmaals het hoeft natuurlijk niet maar het ligt er wel erg bovenop hoe jij het omschrijft.

Ik zou hem ook niet te veel vertellen in het begin over jezelf. Het kan zijn dat hij zo'n luisterend oor heeft en zoveel interesse toont om erachter te komen hoe je denkt en wat je zwakke plekken zijn.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
13-11-2019 20:33
Ik heb net een relatie achter de rug die zo begon en van kwaad naar erger ging. Ik heb laatst een topic geopend lees die eens door als je tijd hebt.

Hij is jou het "hof" aan het maken en tegelijkertijd met je aan het mind fucken. Kijken hoe ver hij kan gaan en kijken wat hij jou wijs kan maken.

Nogmaals het hoeft natuurlijk niet maar het ligt er wel erg bovenop hoe jij het omschrijft.

Ik zou hem ook niet te veel vertellen in het begin over jezelf. Het kan zijn dat hij zo'n luisterend oor heeft en zoveel interesse toont om erachter te komen hoe je denkt en wat je zwakke plekken zijn.
Hoe noemt het topic juist? Zou het graag eens lezen!
SweetFirefly schreef:
13-11-2019 20:24
Jij laat je wel makkelijk inpakken zeg. Kom op zeg. Jullie 'connectie', de zeldzame klik' wat een wazig gewauwel voor twee volwassen mensen. Jij klinkt heel onzeker en naief voor iemand van je leeftijd. Je voelt je bijzonder bij iemand die haarscherp doorheeft hoe hij jou moet groomen. Door dat trekken en duwen behoudt jij je interesse in hem en blijft hij onbereikbaar en mysterieus voor jou. Het klinkt mij als een zeer ongezonde relatie in de oren.

Dit.
Wegwezen bij deze man.
Hij speelt spelletjes!
Gaan jouw alarmbellen niet af?
Alle reacties Link kopieren
Wackokel schreef:
13-11-2019 23:05
Hoe noemt het topic juist? Zou het graag eens lezen!
Ga maar naar mijn profiel en dan kijken bij mijn berichten.

Mijn ex legt mij dingen uit , ben ik nu raar?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Cleidy36 schreef:
13-11-2019 23:22
Dit.
Wegwezen bij deze man.
Hij speelt spelletjes!
Gaan jouw alarmbellen niet af?
Vaak gaat dat op zo'n manier dat je alarmbellen niet eens af gaan. Je vind dingen een beetje raar maar zoekt niet perse direct iets erachter. En die man speelt het op zo'n manier dat je toch twijfelt aan jezelf. Je geeft hem de voordeel van de twijfel. Als je er echt inzit en hij gaat zijn machtsspelletjes verder op je uiten zie je al helemaal niet meer wat hij aan het doen is.

Hij zorgt eerst dat zijn "prooi" zo verliefd is op hem dat ze verstrikt is in zijn web voordat hij echt toe gaat slaan.

Liefde maakt blind.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven