Verliefd?

25-01-2010 21:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga nu aan dit bericht beginnen en twijfel nu al of ik hem ook daad werkelijk ga plaatsen of dat het iets is dat ik alleen van me wil afschrijven.

Ik ben sinds 2 maanden aan het werk bij een nieuwe werkgever, het is een groot bedrijf werken veel mensen en er loopt ook beveiliging in de ronde. Nou beschik ik over de gave om altijd op de foute/verkeerde mannen te vallen, zo nu ook, denk ik...

Ik kan me gevoel nog niet goed plaatsen en vraag me ook af of ik hem wel wil plaatsen.

Dus verliefd wil ik het (nog) niet noemen, maar onder de indruk ben ik zeker! En wel van de beveiliging...

Maar ja, het is echt een type waarvan als je hem ziet dat je denkt, foute boel hahha, maar als hij aan het praten is, is het echt wel een schatje.

Nou heb ik in het verleden het één en ander meegemaakt waardoor mijn vertrouwen in de man ernstig is aangetast, wat zich bij mij omzet in als ik iemand leuk vind ik daar juist heel onaardig tegen kan doen...

ik stoot het af zeg maar, terwijl ik dit echt niet wil, maar het gaat zowaar automatisch.

Ik zoek geen ruzie ofzo hoor, maar arrogante blikken, negeren en daarna weer praten met diegene zodat iemand totaal geen hoogte van mij krijgt zit er wel bij, zo ook bij hem,

We wissellen veel uitdagende blikken met elkaar en hij maakt ook bepaalde opmerkingen in de trant van voor jou doe ik alles, oh daar heb je het leukste, gezelligste meisje van de *naam bedrijf* weer.

Zo zat ik ook is met hem te praten met nog een collega en in het begin als ik ergens kom ben ik altijd heel stil een beetje de kat uit de boom kijken en onzekerheid.

Zegt hij dus tegen die collega, waar ik bij zit, nou is wel een heel stil en lief meisje he, dus mijn collega zegt nou volgens mij een heel stout en stil meisje (let wel ben dus irl helemaal niet stil)dus hij begint te lachen en zegt, ja ik ben nu in uniform he, dan moet ik proffesioneel blijven dan mag ik dat niet zeggen, maar zodra ik mijn jasje uittrek nou dan zou ik dat ook zeker zeggen.

Nou ja goed zo wat voorbeelden aan hoe het er een beetje aan toe gaat, ik merk wel dat hij de ele dag door mijn hoofd spookt, als ik aan het werk ben continu kijken of ik hem zie ofzo en een beginnende vlinder fladdert door mijn buik.

Maar dan nu? Ik weet bijna niks van hem en als ik iemand leuk vind word ik heel verlegen en snel rood als ik iemand lang aankijk of met diegene praat. Zo stond ik laatst een telefoontje te beantwoorden en hij kijkt me diep in mn ogen aan en komt steeds dichterbij me staan, totdat hij een cm van me verwijdert staat, nou dan word ik weer zenuwachtig en duw hem aan de kant (heel kinderachtig haha) Maar hoe kom ik erachter dat hij mij ook ziet zitten, of hij niet tegen iedereen zo doet, hij is namelijk wel wat macho.

Hoe ga ik dit aanpakken, ga ik wat met mijn gevoel doen?

Pff word zo heerlijk moe van mezelf...

Toch nog een heel verhaal geworden en ga hem dan ook maar wel plaatsen omdat ik nieuwschierig ben naar jullie reactie's!

Groetjes een heel onzeker meisje....
Wat wil je nou eigenlijk? Tips om hem eens mee uit te vragen? Of tips hoe je een gezellig praatje maakt zonder steeds aan te trekken en af te stoten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Beide denk ik, maar laten we beginnen met dat ik eerst eens een normaal en leuk gesprek met hem kan voeren, dat zou al een hele vooruitgang zijn.

En dan ook wat subtiele opmerkingen naar hem toe, om een klein beetje uit te vissen of hij eventueel ook intresse heeft in mij.

Sorry als het allemaal wat verward overkomt, zo is het in mijn hoofd nu ook
me ---> mijn

is ---> eens

Vrije vertaling
Het hele gebeuren komt puberaal op me over. Je probeert alles wat hij zegt en doet te analyseren, maar ik denk dat je er beter aan doet om eerst zelf op een normale manier met andere volwassenen om te leren gaan. Zonder het aantrek en afstoot spel. Dat is puberaal en totaal niet aantrekkelijk.
Als ik de voorbeelden lees die je geeft van hoe hij tegen je praat, denk ik "tja, zo klets ik ook weleens met de beveiliging / mijn mannelijke collega". En nee, daar wil ik niets mee op relationeel gebied. En zij ook niet met mij (as far as I know). Ofwel, ik vind uit de voorbeelden die je noemt nu niet echt spreken dat hij je echt leuk zou vinden, meer dat hij een leuke vlotte babbel heeft.

Wil je hem mee uitvragen? Zo ja, doe dat dan niet terwijl je daar nog werkt... kan genante situaties geven!
quote:Girl_23 schreef op 25 januari 2010 @ 22:07:

Beide denk ik, maar laten we beginnen met dat ik eerst eens een normaal en leuk gesprek met hem kan voeren, dat zou al een hele vooruitgang zijn.

En dan ook wat subtiele opmerkingen naar hem toe, om een klein beetje uit te vissen of hij eventueel ook intresse heeft in mij.

Sorry als het allemaal wat verward overkomt, zo is het in mijn hoofd nu ook Stel eens " normale " vragen ; heb je al vakantieplannen, waar heb je hiervoor gewerkt, waar ga je meestal uit in het weekend , sport je, heb je hobby's , woon je in de buurt, heb je gisteravond die en die film gezien, van welke muziek houd je, heb je vanmorgen in de krant gelezen over.... ,heb je broers en zussen, woon je bij je ouders, ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven