Verliefdheid leuk?

20-09-2009 19:29 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Waarom worden we verliefd en nog belangrijker waarom net op die ene persoon? Verliefdheid kent vele symptomen waaronder trillende handen, stralende ogen, geen eetlust, vlinders in de buik, een bijna onbeperkte energie en een hevig verlangen om in de buurt van de andere persoon te zijn. Wanneer u verliefd bent leeft u in een soort waas, waarin u alleen nog maar aan die andere persoon kunt denken. U ziet de minder goede kanten van diegene waar u verliefd op bent niet meer en uw eigen humeur is vaak niet stuk te krijgen.Verliefdheid heeft dus eerder iets weg van een emotionele stoornis dan van een emotie.

Ik lees net bovenstaande...ik ben dus denk ik verliefd....en ik ben het er totaal mee eens dat een stoornis is....

Hoe kan je hier in godsnaam van genieten.
Mijn eerste post verwijderd...zo ver ben ik dus heen.

Ik ben dus de hele dag misselijk..of zijn dat vlinders? Ik heb hartkloppingen en kan maar aan 1 ding denken..hem. Ik betrap mezelf zelfs op zuchten om de zoveel minuten. Niet slapen...

Ik word er zo superonzeker van.

Ik voel me 12 ipv de 34 die ik ben.

We hebben elkaar nu drie keer gezien ik kan wel huilen bij de gedachte dat hij ons niet ziet zitten....

Bah bah bah....
Het is idd net 'n roes van alcohol (of wellicht andere geestvertroebelende middelen, maar die heb ik zelf nooit geprobeerd). Eigenlijk is het niet gezond, maar 't voelt wel lekker, alleen de kater na afloop is helaas altijd veel zwaarder dan die van 'n avondje doorzakken met drank.
Wat vervelend voor je dat hij zoveel werkt en weinig tijd heeft om samen met jou leuke dingen te doen. Alleen verliefd zijn met alle onzekerheden is erg vervelend, samen verliefd zijn en samen leuke dingen ondernemen (domweg gelukkig door de stad lopen) een stuk leuker.
quote:elninjoo schreef op 20 september 2009 @ 19:36:

Het is idd net 'n roes van alcohol (of wellicht andere geestvertroebelende middelen, maar die heb ik zelf nooit geprobeerd). Eigenlijk is het niet gezond, maar 't voelt wel lekker, alleen de kater na afloop is helaas altijd veel zwaarder dan die van 'n avondje doorzakken met drank.

Dat hangt er maar vanaf of het goed gaat of niet.

Maar het is inderdaad net drugs..kan me voorstellen dat dat zo voelt...
quote:ColeTurner schreef op 20 september 2009 @ 19:37:

Wat vervelend voor je dat hij zoveel werkt en weinig tijd heeft om samen met jou leuke dingen te doen. Alleen verliefd zijn met alle onzekerheden is erg vervelend, samen verliefd zijn en samen leuke dingen ondernemen (domweg gelukkig door de stad lopen) een stuk leuker.Het gaat goed komen zegt ie. We hebben elkaar drie keer gezien in anderhalve week, dus zo slecht is het niet. Maar ik wil hem NU zien, NU voelen!!!! IK WIL, IK WIL, IK WIL
Verliefd zijn is zo heerlijk als het beantwoord wordt....zucht.
quote:Pannetje schreef op 20 september 2009 @ 19:39:

[...]

Het gaat goed komen zegt ie. We hebben elkaar drie keer gezien in anderhalve week, dus zo slecht is het niet. Maar ik wil hem NU zien, NU voelen!!!! IK WIL, IK WIL, IK WIL Verliefd zijn is zeker vergelijkbaar met een drugsverslaving, JUNK!!!
quote:stewardess schreef op 20 september 2009 @ 19:40:

Verliefd zijn is zo heerlijk als het beantwoord wordt....zucht.

Ja, dat is het hem nou juist.

Hij sms-te me vrijdag: Pan, ik zit helemaal stuk, zo hard gewrrkt vandaag. Ik ga naar huis en in bed, bel je vanuit bed.

1 sms later: Pan, hoe laat ben jij thuis?

Weer een sms later: Ik ben er om 7 uur, kom een kus halen en ben weer weg.

Dat werd 5 uur later. We praten, lachen en hebben vrijdag onze eerste echte intimiteit beleefd.

Hij mailt elke dag en geeft veel complimenten, zegt dat ik lief ben, mooi etc.

Toch heb ik altijd wantrouwen....want misschien wil ie me alleen het bed in hebben (geloof dat niet zo) of vind hij me alleen leuk tijdverdrijf (we verschillen aanzienlijk in leeftijd). Hij zegt me zo snel mogelijk weer te willen zien....ZUCHT...

Ik hoop vreselijk dat hij me net zo leuk vind als ik hem.

Ik zie altijd beren en dat doet me pijn.
quote:Pannetje schreef op 20 september 2009 @ 19:34:

We hebben elkaar nu drie keer gezien ik kan wel huilen bij de gedachte dat hij ons niet ziet zitten....

Bah bah bah....Dus het is een verliefdheid van een kant? Wat naar voor je
quote:Pannetje schreef op 20 september 2009 @ 19:34:

Mijn eerste post verwijderd...zo ver ben ik dus heen.

Ik ben dus de hele dag misselijk..of zijn dat vlinders? Ik heb hartkloppingen en kan maar aan 1 ding denken..hem. Ik betrap mezelf zelfs op zuchten om de zoveel minuten. Niet slapen...

Ik word er zo superonzeker van.

Ik voel me 12 ipv de 34 die ik ben.

Bah bah bah....Zal het Maxima zijn???
Pan, lees je eigen post van 19.46. Die gozer ziet je echt wel zitten hoor!
het is niet de verleifdheid die je zo laat voelen, het is de onzekerheid, zo herkenbaar..........

maar onthou dat mannen nou eenmaal anders in elkaar zitten dan wij. Als ze niet gelijk terug smsen wil dat niet zeggen dat ze je niet leuk vinden. Ik heb dat ook moeten leren en kan het nog steeds niet

ik kan de hele dag naar mijn telefoon staren en als ie aanslaat word ik helemaal blij, maar hij is het bijna nooit :-((((
quote:Zwieber schreef op 20 september 2009 @ 19:50:

Pan, lees je eigen post van 19.46. Die gozer ziet je echt wel zitten hoor!Ik hoop het toch zo ...kan wel huilen nu..ik mis hem..na drie keer elkaar zien...:(
quote:ColeTurner schreef op 20 september 2009 @ 19:40:

[...]

Verliefd zijn is zeker vergelijkbaar met een drugsverslaving, JUNK!!!

En bedankt:P

Ja, ben wel een junk ja...heb hem net een sms gestuurd...had mezelf beloofd het niet te doen, maar ja..het vlees is zwak.
Ik heb een grote hekel aan verliefdheid. De kans is erg groot dat het niets wordt. Ik word niet gauw verliefd. Hooguit een beetje genegenheid, maar dat is niet voldoende om verliefd te worden, en al helemaal niet voor een relatie.

Misschien gaat het de komende weken anders. Uiterlijk is wel belangrijk, maar een supermooie vrouw kan mij niet verliefd maken, hoewel dat vroeger dat nog wel kan gebeuren. Het gaat ook om uitstraling en gedrag jegens mij.
World of Warcraft: Legion
quote:Pannetje schreef op 20 september 2009 @ 20:02:

[...]

En bedankt:P

Ja, ben wel een junk ja...heb hem net een sms gestuurd...had mezelf beloofd het niet te doen, maar ja..het vlees is zwak.Ik ben net zo'n Junk. Ook een startende verliefdheid. Vandaag zouden we voor het eerst in weken elkaar niet spreken/mailen/smsén/zien. Experiment hopeloos mislukt. Hij speelde vals
quote:Lunax schreef op 20 september 2009 @ 23:01:

[...]

Ik ben net zo'n Junk. Ook een startende verliefdheid. Vandaag zouden we voor het eerst in weken elkaar niet spreken/mailen/smsén/zien. Experiment hopeloos mislukt. Hij speelde vals

Ik heb dus een sms gestuurd, maar niets terug gehoord.

Ik word daar gruwelijk onzeker van....maar ik hoor dus ook dat dat typisch iets voor kerels kan zijn. Hij heeft het heel erg druk gehad, liep achter met wat zaken dus moest gewoon hard werken.

Heb vanmorgen wel een mail gehad, maar verder niks meer gehoord.

Voel me zo'n bakvis :(
Ik ken die onzekerheid (wie niet zou ik haast zeggen). Maar bij deze man speelt dat dus gewoon echt helemaal niet. We spreken elkaar gewoon elke dag. En dat is nog naast de sms'jes en mailtjes. Hopeloos verslaafd aan elkaar

Ik zou bijna willen zeggen, als jouw meneer ook echt verliefd is, dan zou je echt wat van hem horen. Kan ik nu uit ervaring zeggen......

Maar, de dag is nog niet om. Geef hem nog een kans. Maar niet weer sms'en hoor!
Kreeg vannacht om half drie een bericht (en bedankt).

Net wat gebeld en veel duidelijkheid gekregen.

We gaan samen op reis...kijken waar we stranden (niet letterlijk op reis).

Kan niet wachten hem weer te zien...proeven...voelen
quote:dopey155 schreef op 20 september 2009 @ 19:52:

maar onthou dat mannen nou eenmaal anders in elkaar zitten dan wij. Als ze niet gelijk terug smsen wil dat niet zeggen dat ze je niet leuk vinden. Ik heb dat ook moeten leren en kan het nog steeds niet

Ik heb wel een mobiel, maar ik ben ook niet zo van dat SMS-en. Dat zal niet veel anders zijn als ik eenmaal een relatie heb.

Toen ik in Berlijn was werd er bijna dagelijks geSMS-t tussen mijn ouders en mij. Nu ben ik gewoon thuis, maar mijn ouders zitten in Spanje. Dan SMS-en we ook bijna dagelijks met elkaar. Even informeren waar ze zijn geweest. Hoe ze het hebben in Spanje.
World of Warcraft: Legion
Dat zal het venus en mars syndroom zijn. Als je toch verliefd bent, dan wil je toch in contact blijven ofzo? Of zitten mannen gewoon echt niet zo in elkaar?

Ik wil delen...ik wil sms-en en zeggen dat ik aan hem denk.

Hij zegt ook dat ie aan me denkt, maar eens per dag emailen is blijkbaar ruim voldoende.

Hij heeft wel twee keer gebeld vandaag....we hadden een beetje bonje :P Niet erg hoor, maar ik wou duidelijkheid op een opmerking van hem.

Die heb ik gekregen en hij ook trouwens.

Kan niet wachten tot de goedmaaksex...lol..ik ben te erg
Hmz... nu al bonje? Gelukkig is mijn wereld helemaal zoet&zacht op het moment. Ik kan normaal best cynisch en ongeduldig zijn maar op het moment is alles gewoon goed....

Maar jij natuurlijk veel plezier met de goedmaakseks

*Hans: Dat dacht ik ook altijd dat mannen dat simpelweg niet deden. De man die mij nu heel blij maakt moest zelfs nog leren SMSén toen ik hem leerde kennen. Nu SMS't hij nog meer dan ik. Er blijven dingen die hij wil delen door de dag heen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven