Verliefdheid over?!

21-02-2017 17:54 13 berichten
Hallo ,

De laatste tijd pieker ik veel en zit ik niet zo lekker in mijn vel. Sinds een jaar heb ik een relatie en als ik samen met hem ben voelt het goed en vertrouwd. Maar er is iets veranderd. Eerste appten we elke dag vrijwel de hele dag door. Lieve woorden, grapjes en leuke initiatieven vanuit zijn kant en ik ook naar hem. De laatste tijd is dat wat minder. Hij is absoluut nog lief voor me en ook als ik bij hem ben is er niks veranderd. Maar ik lijk er moeite mee te hebben met het feit dat de verliefdheid misschien wat gezakt is. Dat we in een rustiger vaarwater terecht zijn gekomen en er niet elk moment van de dag meer aan elkaar gedacht wordt. Opeens twijfel ik daardoor of hij mij nog wel echt leuk vind. Ik heb overigens wel erg veel tijd om na te denken de laatste tijd ;)

Ik vraag me af of mensen dit herkennen en hoe hier mee om te gaan?

Liefs!
Lijkt me vreselijk, de hele dag door appen.

Ik zou eerder blij zijn als dat gestopt was.
Ik was zo blij toen die eerste verliefdheid weg was. Ik werd gek van onzekerheid en al die verschillende gevoelens.

We zijn nu 10 jaar bij elkaar en nog steeds wel met vlagen van verliefdheid, maar vooral heel voorspelbaar en precies weten wat we aan elkaar hebben. Heerlijk, ik wil nooit meer dat beginstadium meemaken

Maar hij is nog wel steeds de hele dag in mijn gedachten, soms wat meer op de achtergrond...

En dat appen moet je niet te serieus nemen joh. Het gaat erom hoe jullie je voelen als je bij elkaar bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je niet zo druk over die rustigere vaarwater fase hoeft te maken waarin jullie je nu in verkeren. Netzoals wat Bridgette al hierboven aangeeft dat het in een beginstadium de verliefde gevoelens heel heftig kunnen zijn en soms ook wat onzekerheid met zich mee kan brengen qua gevoelens.

Je schrijft dat je vriend nog lief voor je is en je als je bij hem bent er ook niks veranderd is . Ik zou me daar geen zorgen over maken , het kan zijn dat je misschien wel een bepaalde soort van spanning of dingen die jullie samen deden zoals je in het begin van de verliefdheidsfase mist.
Welcome to the real world . In het begin van onze relatie dacht ik elke minuut van de dag aan mijn (inmiddels) man. We zijn nu zes jaar verder en sturen elke dag nog even een appje. Maar ik kom (gelukkig) weer aan geconcentreerd werken toe! En ja, enerzijds jammer dat de eerste verliefdheid er af is. Maar anderzijds zó fijn dat je weet wat je aan elkaar hebt en het samen fijn hebt, zonder dat je daar de dag door bevestiging van moet of wilt hebben!
Doe iets nuttigs met je tijdsoverschot.
Dat hele dag door appen met je vriendje vind ik toch zo enorm infantiel.

Zien jullie mekaar ook nog, of is het telefonische relatie?
Ik zou dan alleen denken dat er iets tussen is gekomen. Eigenlijk zou ik dat ook niet bewust denken.

Maar het is moeilijk als je iets van iemand verwacht waarvan jij denkt dat je je dan beter gaat voelen en het komt maar niet. Dan ga je je afhankelijk voelen. En kwaad. Je wil dat hij je losmaakt.

Ik weet eigenlijk geen oplossing. Zodra je met dergelijke gedachten begint wordt het een rollende sneeuwbal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hele dagen appen Er bestaan ook mensen die daar gewoon een hekel aan hebben. Of het nou om liefje, papa of baas te doen is.

Als verder alles oké is?

Eens met de rest. Dat zit vast wel goed
quote:karin12345 schreef op 21 februari 2017 @ 18:00:

Lijkt me vreselijk, de hele dag door appen.

Ik zou eerder blij zijn als dat gestopt was.Dit dus. Mijn god, je hebt overdag toch wel wat anders te doen, werk, je clubs, of even met vrienden of vriendinnen aan de koffie. Lijkt me bijzonder vermoeiend om héél de dag lang te moeten appen (nog los van het feit dat je daar op je werk niet voor wordt betaald, lijkt me).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Misschien zit ik er gruwelijk naast, mar heb het idee dat TO nog best jong is?
Ga iets doen in je vrije tijd, dat leidt af en bovendien is het app-probleem opgelost omdat jij er geen tijd meer voor hebt
Echte verliefdheid is een chemische reactie in je lichaam die maximaal 1,5 jaar kan duren. Dus zo gek is het niet dat de echt verliefdheid een beetje over gaat. Meestal wordt dit vervangen door houden van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven