Verontwaardigd, terecht?

30-11-2009 14:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een andere nick ivm herkenbaarheid. Onlangs van ex te horen gekregen via mail dat hij een nieuwe vriendin heeft. Prima, hartstikke leuk voor hem. Maar vervolgens schrijft hij in die mail dat hij het met haar veel leuker heeft en dat het met haar zo anders is enz. Ik vind sowieso niet dat je dat er bij hoeft te vermelden, maar ja. Wat me echt in het verkeerde keelgat schoot was dat meneer nog wel aan de sex met mij dacht! Vond dat zo respectloos ten opzichte van mij en ook ten opzichte van zijn nieuwe vriendin. Of is dit heel normaal dat je dat nog even meldt aan je ex?
Weet je zeker dat het je ex was die mailde?
nee da's niet normaal. Het lijkt erop dat je ex je terug wil pakken of je jaloers wil maken
Is gewoon kinderachtig gedrag. Waarschijnlijk probeert hij je een jaloerse reactie te ontlokken. Lekker laten verder dromen.
Wat kinderachtig! Je kunt alleen maar blij zijn dat het je ex is.
Ik zou er heel hard om moeten lachen.
Terecht. (Dat je verontwaardigd bent dus.)
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Wat zal jij blij zijn dat het je ex is!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kinderachtig zeg! Wat wilt hij hier mee bereiken?
Perfectionisme is niet perfect...
Gelukkig, dus ik ben niet de enige die zo verontwaardigd is . Moet er wel bij zeggen dat hij niet letterlijk zei dat het met haar leuker is, maar kreeg wel een heel verhaal hoe goed het met haar voelde en hoe leuk het was om samen op de Xbox te spelen met haar :puke: en dat het heel anders was dan bij mij...

Rare wezens, mannen
Hoe heb je er op gereageerd?
Heb gemeld dat ik hem wel een nieuwe vriendin gun, maar dat ik het respectvoller had gevonden wanneer hij die extra info achterwege had gelaten.
Misschien is hij nog wat gefrusteerd...

Ach ja...je lijkt me sterk genoeg om hier mee te kunnen omgaan , of niet ..?
Ach, kan mezelf prima redden zonder zo'n vent

Hij heeft denk ik zelf niet eens in de gaten dat het best wel respectloos is om zoiets te zeggen. Zal ook niet bedoeld zijn om mij bewust te kwetsen, maar ja.
quote:Dummetje schreef op 30 november 2009 @ 15:09:

Ach, kan mezelf prima redden zonder zo'n vent

Hij heeft denk ik zelf niet eens in de gaten dat het best wel respectloos is om zoiets te zeggen. Zal ook niet bedoeld zijn om mij bewust te kwetsen, maar ja. Mmmm, als hij dat zelf niet doorheeft vind ik hem, eerlijk gezegd, een beetje..ehm..dom.
Perfectionisme is niet perfect...
Of het normaal is dat je ex dat nog even komt melden? Wat denk je zelf? Wees blij dat je van die droeftoeter af bent. Trouwens, doe je wel eens aan doorstuurmail?... ;)
Ja, doe ik altijd hoor. Ex bellen als ik een nieuw vriendje heb. Even vertellen dat hij zo een goeie dop kan geven en hij wél naar me luistert enzo....
Doorstuurmail? Hmm, heb zeker iets gemist...

Moet trouwens wel lachen om de reacties hier. Mijn verontwaardiging begint nu eerder te neigen naar 'ach, wat een sneue vent...'
quote:Dummetje wrote on 30 November 2009 @ 15:30:

Doorstuurmail? Hmm, heb zeker iets gemist...

Moet trouwens wel lachen om de reacties hier. Mijn verontwaardiging begint nu eerder te neigen naar 'ach, wat een sneue vent...' Zulke mailtjes vragen er bijna om om per ongeluk blanco beantwoord te worden met een volle CC-regel. Bijna, zeg ik...
Leuk idee Ligeia, maar ik hou de eer toch maar aan mezelf

Blijft de vraag waarom mannen zoiets doen. Weet ook wel dat hij het niet echt bewust doet, maar als je zelf al in je mail zet: 'hoop niet dat je het vervelend vindt om te horen'. Pfff....
Ahgossie, hoe oud is ie, 12 jaar vemoed ik?
Hahahaha, wàt een sukkel.

Als ik zijn nieuwe vriendin was zou ik verontwaardigd zijn. Als ik jou zou zijn dan zou ik met een grote grijns denken 'Tja stakker, ik was gewoon een beetje te hoog gegrepen hè'.

Wat een keurig formeel mailtje terug trouwens (had ik niet gedaan, ik had gewoon een paar dagen geglimlacht bij het idee dat hij vandaag wéér zijn inbox zou checken of ik had gereageerd ).
Hahaha, is het misschien niet zo netjes uitgegaan?
Nou, 12 is 'ie allang niet meer en dat mailtje van mij was wel iets uitgebreider dan hier beschreven maar wel op een redelijk nette toon. En we hebben samen besloten om er een punt achter te zetten, dus tja...
hehehe CC-en naar anderen en doe hem de groeten!
Nee echt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven