Verontwaardigd, terecht?
maandag 30 november 2009 om 14:44
Even een andere nick ivm herkenbaarheid. Onlangs van ex te horen gekregen via mail dat hij een nieuwe vriendin heeft. Prima, hartstikke leuk voor hem. Maar vervolgens schrijft hij in die mail dat hij het met haar veel leuker heeft en dat het met haar zo anders is enz. Ik vind sowieso niet dat je dat er bij hoeft te vermelden, maar ja. Wat me echt in het verkeerde keelgat schoot was dat meneer nog wel aan de sex met mij dacht! Vond dat zo respectloos ten opzichte van mij en ook ten opzichte van zijn nieuwe vriendin. Of is dit heel normaal dat je dat nog even meldt aan je ex?
maandag 30 november 2009 om 14:52
Gelukkig, dus ik ben niet de enige die zo verontwaardigd is . Moet er wel bij zeggen dat hij niet letterlijk zei dat het met haar leuker is, maar kreeg wel een heel verhaal hoe goed het met haar voelde en hoe leuk het was om samen op de Xbox te spelen met haar :puke: en dat het heel anders was dan bij mij...
Rare wezens, mannen
Rare wezens, mannen
maandag 30 november 2009 om 15:17
quote:Dummetje schreef op 30 november 2009 @ 15:09:
Ach, kan mezelf prima redden zonder zo'n vent
Hij heeft denk ik zelf niet eens in de gaten dat het best wel respectloos is om zoiets te zeggen. Zal ook niet bedoeld zijn om mij bewust te kwetsen, maar ja. Mmmm, als hij dat zelf niet doorheeft vind ik hem, eerlijk gezegd, een beetje..ehm..dom.
Ach, kan mezelf prima redden zonder zo'n vent
Hij heeft denk ik zelf niet eens in de gaten dat het best wel respectloos is om zoiets te zeggen. Zal ook niet bedoeld zijn om mij bewust te kwetsen, maar ja. Mmmm, als hij dat zelf niet doorheeft vind ik hem, eerlijk gezegd, een beetje..ehm..dom.
Perfectionisme is niet perfect...
maandag 30 november 2009 om 15:32
quote:Dummetje wrote on 30 November 2009 @ 15:30:
Doorstuurmail? Hmm, heb zeker iets gemist...
Moet trouwens wel lachen om de reacties hier. Mijn verontwaardiging begint nu eerder te neigen naar 'ach, wat een sneue vent...' Zulke mailtjes vragen er bijna om om per ongeluk blanco beantwoord te worden met een volle CC-regel. Bijna, zeg ik...
Doorstuurmail? Hmm, heb zeker iets gemist...
Moet trouwens wel lachen om de reacties hier. Mijn verontwaardiging begint nu eerder te neigen naar 'ach, wat een sneue vent...' Zulke mailtjes vragen er bijna om om per ongeluk blanco beantwoord te worden met een volle CC-regel. Bijna, zeg ik...
maandag 30 november 2009 om 15:43
maandag 30 november 2009 om 15:48
Hahahaha, wàt een sukkel.
Als ik zijn nieuwe vriendin was zou ik verontwaardigd zijn. Als ik jou zou zijn dan zou ik met een grote grijns denken 'Tja stakker, ik was gewoon een beetje te hoog gegrepen hè'.
Wat een keurig formeel mailtje terug trouwens (had ik niet gedaan, ik had gewoon een paar dagen geglimlacht bij het idee dat hij vandaag wéér zijn inbox zou checken of ik had gereageerd ).
Als ik zijn nieuwe vriendin was zou ik verontwaardigd zijn. Als ik jou zou zijn dan zou ik met een grote grijns denken 'Tja stakker, ik was gewoon een beetje te hoog gegrepen hè'.
Wat een keurig formeel mailtje terug trouwens (had ik niet gedaan, ik had gewoon een paar dagen geglimlacht bij het idee dat hij vandaag wéér zijn inbox zou checken of ik had gereageerd ).