Verontwaardigd, terecht?

30-11-2009 14:44 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een andere nick ivm herkenbaarheid. Onlangs van ex te horen gekregen via mail dat hij een nieuwe vriendin heeft. Prima, hartstikke leuk voor hem. Maar vervolgens schrijft hij in die mail dat hij het met haar veel leuker heeft en dat het met haar zo anders is enz. Ik vind sowieso niet dat je dat er bij hoeft te vermelden, maar ja. Wat me echt in het verkeerde keelgat schoot was dat meneer nog wel aan de sex met mij dacht! Vond dat zo respectloos ten opzichte van mij en ook ten opzichte van zijn nieuwe vriendin. Of is dit heel normaal dat je dat nog even meldt aan je ex?
Dummetje, ik zou keihard gelachen hebben om de mail en kort en bondig een antwoord retour gestuurd hebben: bedankt voor de info and have a nice life! Meer niet. Het is puur om een reactie bij je uit te lokken en vooral eentje van jaloezie of woede. Zou er mijn energie niet eens in steken.
quote:Dummetje schreef op 30 november 2009 @ 14:52: en hoe leuk het was om samen op de Xbox te spelen met haar

Pffroest!!!

wat een kleuter, ik kom niet meer bij!
Whaha jij blij dat dat jouw vriend niet meer is! Wat n droplul.
Nee niet op datzelfde niveau reageren. Negeren die gast, kan je helemaal nix meer mee.
Trouwens zou alle mails van zijn hand voortaan ongeopend in de prullenbak kieperen en die direct legen. Geen letter meer lezen van hem
Ach, voordeel is wel dat je weer een leuk onderwerp hebt waar je met je vriendinnen eens flink om kunt lachen
Wat een rare kerel?! Dat ie je vertelt dat ie het zo leuk met haar heeft, alá. Als jullie tenminste nog vrienden zijn gebleven. Maar dat van die seks... en dan denken aan jou? Wáárom, wáárom, wáárom???
Eh....leuke ex, maar niet heus!
Wat een simpel knulletje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven