Veroveren, dan dumpen ..

18-01-2011 01:43 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ik dat nou alleen of onmoet ik echt alleen kerels die playen.

Ben 44, heb een ongelofelijke kloterelatie achter de rug.

Mijn ex was gescheiden toen ik hem ontmoette, zijn ex had al een ander enz.

Hij pakte me in maar telkens als zijn ex weer vrijgezel was, liet hij mij stikken.

Vervolgens kwam hij dan weer huilend aan mijn deur als 't met ex weer fout afliep.

Ik zeg 't hier nu zoals 't toen was maar kreeg dit pas later in de gaten.

We hebben een kind gekregen, later ontmoette hij een vrouw die weer meer type ex was en ging er met haar vandoor.

Inmiddels hebben we goed kontakt, maar nooit geen relatie meer met hem ook al wil hij nu weer terug na verbreken relatie met die andere

vrouw.

Dit terzijde.

Wat mijn punt is, ik ben uiteindelijk zwaar verliefd geworden op een man die me echt veroverd heeft.

Heb me nog nooit zo begeerd en gewild en geliefd gevoeld.

Deze man droeg me letterlijk op handen, hebben zo'n enorme klik, zelfde interesses ideeën, levensvisie.

Durf ik mijn gevoel open te stellen voor hem, gaat hij twijfelen en wil terug naar zijn gezin.

Ik ontmoet dus mannen die eigenlijk wel alleenstaand zijn maar emotioneel nog niet los van ex.

Ze zijn verliefd, ik laat ze stralen, en exlief ziet weer die leuke man en wil misschien terug waardoor hij gaat twijfelen.

Word er niet goed van, want hoe weet je nou nog of een man het echt meent met je?

Ga niemand veroveren als je niet los bent van een ander, is zo kwetsend als iemand zich openstelt voor je en dan laat je haar vervolgens doodleuk vallen omdat een ex weer terug wil.

Doet pijn.
In de meeste gevallen (althans dat hoor ik de laatste tijd niet anders) maken de vrouwen een eind aan de relatie. En dan hoeft er geen andere man in het spel te zijn.

Als de man een eind aan de relatie maakt, wat natuurlijk ook voorkomt, dan is er meestal wel een andere vrouw in het spel.

Een man gooit meestal geen oude schoenen weg voordat hij nieuwe heeft, en een vrouw verbreekt de relatie ook als ze geen nieuwe partner heeft. De vrouw springt eerder in het diepe.
quote:Murdoch schreef op 18 januari 2011 @ 08:58:]Je hoort wat je wil horen en mannen voelen aan dat je makkelijk te paaien bent. Tot nu toe heb je het tegendeel ook niet echt bewezen. Het klinkt alsof je niet gelijkwaardig wil zijn, maar je als een prinses wil laten behandelen (op handen gedragen/veroverd worden).

De dingen die Murdoch in je bericht vet heeft gemaakt vielen me ook op. Als een man mij zo zou proberen te veroveren zou ik al meteen de kriebels krijgen.

Als je wilt dat hij je op die manier behandelt en verovert stel je je ook meteen nogal afhankelijk van hem op. En je trekt dan misschien net de mannen aan die daar misbruik van maken. Probeer je eens een meer gelijkwaardige relatie voor te stellen, misschien moet JIJ wel eens een man gaan veroveren in plaats van andersom.
Hij had haast.

Ik kreeg veel smsjes, zelfs om 7.00u 's morgens.

Als het even kon kwam hij zelfs onder werktijd even langs.

De liefste mailtjes enz.

Hartstikke leuk, hij was duidelijk verliefd.

Ik hield in het begin de boot af, mede door wat ik met ex heb meegemaakt.

Mja, op den duur ging ik er toch op in, zo'n leuke man, leuke humor, lief.

Dus ik heb me na een tijdje open gesteld en kreeg ook vlinders.
En dan dacht je nooit 'Heeft die man niks beters te doen?' of 'Too good to be true.' ?
Ja zeker heb ik dat gedacht, vandaar dat ik afstand hield de eerste weken.

Ik ben nooit een fladderaar geweest, heb best gedate maar er moet iets gebeuren met me, moet een "kriebel" voelen, anders ga ik er niet mee door.

Deze keek ik aan, en beng! vond 't eng weer te voelen.

Pfff soms is angst dan mss toch een goede raadgever.
'Ze zijn verliefd, ik laat ze stralen.'

Geweldig dat je dat zo goed kunt! Naar jouw stralen vraag ik maar niet, want dat is van ondergeschikt belang. Waar het om gaat is dat die mannen stralen (voor zo lang als ze trek in je hebben dan).
Ik vind sommige reacties hier nogal onaardig. Is het zo raar dat TO teleurgesteld is als een man die eerst straalverliefd leek en aan wie ze haar hart gegeven heeft, het achteraf niet blijkt te zijn?
quote:Reiger100 schreef op 20 januari 2011 @ 11:13:

Ik vind sommige reacties hier nogal onaardig. Is het zo raar dat TO teleurgesteld is als een man die eerst straalverliefd leek en aan wie ze haar hart gegeven heeft, het achteraf niet blijkt te zijn? Niet raar, heel sneu, maar het is ook weer niet de bedoeling dat ze over een maand weer in het volgende drama tuimelt met de eerste de beste slijmbal die haar 'op handen draagt'. Nooit weg om te kijken welk aandeel je hier zelf in hebt dus, en TO gaf al aan een makkelijke prooi te zijn voor foute mannen. Aangezien ze geen 16 meer is, denk ik dan: tijd om daar iets mee te doen (dat hij stom is weten we wel).
Alle reactie's zijn welkom hoor, ik kan wel tegen een stootje.

Ik heb 't meestal wel door als een man niet oprecht is, door schade en schande geleerd weliswaar, volg mijn intuïtie sindsdien.

Vroeger inderdaad geplayed, dus die pijn wil ik niet meer.

Laatste man kon blijkbaar erg goed toneel spelen.

't gaat er mij om, wanneer je iemand kan vertrouwen, als hij geen signalen afgeeft dat hij niet te vertrouwen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven