Verschil in tempo
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:35
Ik vind het een slecht teken zo’n wanhopige man die veel te graag wil. Hij weet niet eens wat houden van is als hij dat nu al zegt. Het is natuurlijk onmogelijk om dat nu al zo sterk te voelen.
Ik zou het hem zeggen dat hij rustig aan moet doen en anders zelf een beetje meer afstand nemen. Waarom is deze man gescheiden?
Ik zou het hem zeggen dat hij rustig aan moet doen en anders zelf een beetje meer afstand nemen. Waarom is deze man gescheiden?
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:39
Aan de ene kant is het fijn dat hij zo erg laat zien dat hij vol voor je gaat. Er zijn ook mannen die je een heel ander gevoel kunnen geven met daten.
Stoort het hem niet dat hij de enigste is die I love you zegt en al die koosnaampjes geeft?
Ik zou het hier met hem over hebben en zeggen dat dat te snel voor je gaat. je hebt het hem al een keer aangegeven dus het zal nu toch wel duidelijk moeten zijn.
Voel je vooral niet verplicht die dingen terug te zeggen als het voor jou te snel is.
Stoort het hem niet dat hij de enigste is die I love you zegt en al die koosnaampjes geeft?
Ik zou het hier met hem over hebben en zeggen dat dat te snel voor je gaat. je hebt het hem al een keer aangegeven dus het zal nu toch wel duidelijk moeten zijn.
Voel je vooral niet verplicht die dingen terug te zeggen als het voor jou te snel is.
vrijdag 5 oktober 2018 om 15:50
Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon dat hij haar geweldig vindt...Monchu69 schreef: ↑05-10-2018 15:35Ik vind het een slecht teken zo’n wanhopige man die veel te graag wil. Hij weet niet eens wat houden van is als hij dat nu al zegt. Het is natuurlijk onmogelijk om dat nu al zo sterk te voelen.
Het valt me overigens op dat het wat betreft dit onderwerp nooit goed is hier. Ik zie ontzettend veel topics voorbij komen die gaan over mannen die ‘not that into you’ zijn. Geeft een man een keer aan dat ie iemand helemaal ziet zitten (okay i love hou is dan wellicht iets overdreven), maar ik denk wel bij mezelf
vrijdag 5 oktober 2018 om 17:26
Doet hij dat omdat het zo heurt ? ...Er zijn namelijk ook vrouwen die na meer dan een halve dag geen schattig geapp compleet in de stress schieten. Oeh hij neemt afstand...Wat nu?
Hij zou voor dat type vrouwen echt perfect zijn lekker de hele dag bevestiging en weten waar je aan toe bent.
Nou is dat ineens ook weer niet goed.
Hij zou voor dat type vrouwen echt perfect zijn lekker de hele dag bevestiging en weten waar je aan toe bent.
Nou is dat ineens ook weer niet goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 5 oktober 2018 om 18:11
Je zegt het goed: ik zie veel topics.Elle1976 schreef: ↑05-10-2018 15:50Waarschijnlijk bedoelt hij gewoon dat hij haar geweldig vindt...
Het valt me overigens op dat het wat betreft dit onderwerp nooit goed is hier. Ik zie ontzettend veel topics voorbij komen die gaan over mannen die ‘not that into you’ zijn. Geeft een man een keer aan dat ie iemand helemaal ziet zitten (okay i love hou is dan wellicht iets overdreven), maar ik denk wel bij mezelf![]()
Dit forum is geen goede afspiegeling van de realiteit. Hier komen de dramatische verhalen bij elkaar. Mensen met problemen openen hier topics. Niemand gaat topics openen over de perfecte relatie en man, want dat hoeft men niet te melden op een forum.,
vrijdag 5 oktober 2018 om 18:30
Kan je hem gewoon zeggen. Zolang je er achter staat, het uit je hart komt en oprecht is.Anoniempje180923 schreef: ↑05-10-2018 17:59Hallo, bedankt voor jullie reacties.
Hij is echt wel heel lief en een schatje maar die constante love you's is toch wat teveel en te snel. Ik apprecieer het wel dat hij zo veel laat merken dat hij mij geweldig vindt, ik weet zeker dat veel mannen zo niet zijn.
Ik ga hem zeggen dat ik love you wel heel grote woorden vind En dat ik dat nu nog te snel vind om zelf te zeggen, maar dat ik hem wel leuk vind en rustig aan verder wil gaan. Ik wil daar eerlijk in zijn want anders ga ik mij beginnen irriteren en dat gaat averechts werken op den duur.
Trekt hij het niet, is dat ook meteen een teken.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!