Verse Single Parents!
maandag 31 augustus 2009 om 22:37
maandag 31 augustus 2009 om 22:41
En dan bijt ik natuurlijk ff zelf het spits af. Ben Lalie, onlangs 35 geworden, sinds april uit elkaar met de vader van mijn twee kinderen (zoon van 4 en dochter van 2).
En aangezien ik in onze relatie altijd al het huishouden deed, heb ik ook na de scheiding ons huis gehouden
)) dus ik werk me nu twaalf slagen in de rondte om dat financieel ook op te kunnen brengen... Zitten overigens nog middenin de hele alimentatie-shitzooi, bleeeeh.
Meer info nog? Ehm, ik heb een vrij goede verstandhouding met mijn ex (hoewel dat af en toe heel veel zelfbeheersing vergt, grrrrr) en er zijn bij ons op dit moment geen nieuwe partners in het spel (helaas... ben namelijk wel weer toe aan wat gezelligs, hihihi)
Who's next?
x Lalie
En aangezien ik in onze relatie altijd al het huishouden deed, heb ik ook na de scheiding ons huis gehouden

Meer info nog? Ehm, ik heb een vrij goede verstandhouding met mijn ex (hoewel dat af en toe heel veel zelfbeheersing vergt, grrrrr) en er zijn bij ons op dit moment geen nieuwe partners in het spel (helaas... ben namelijk wel weer toe aan wat gezelligs, hihihi)
Who's next?
x Lalie