Vertellen?

04-03-2017 18:16 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een poosje heb ik contact met een leuke man en het gaat de kant van een relatie op. Hij is weduwnaar en zijn vrouw was zijn eerste liefde. Heeft ook na haar overlijden geen relaties gehad. Ik ben altijd single geweest maar heb wel een paar friends with benefits gehad. Hij weet wel dat ik meerdere sekspartners heb gehad maar niet dat dit niet binnen een gewone relatie was en alleen voor de seks. Ik weet niet hoe hij hier tegen aan zal kijken. Vraag me af of ik dit moet vertellen of het laten zoals het nu is gebracht namelijk dat het kortdurende relaties waren. Wat in zekere zin ook zo is natuurlijk.
Als hij het specifiek vraagt zou ik eerlijk antwoord geven, maar zoals je het beschrijft zie ik er nu de noodzaak niet van in.
quote:yellowpino schreef op 04 maart 2017 @ 19:29:

Hij weet dat ik niet echt langdurige serieuze relaties heb gehad maar wel met een aantal mannen seks heb gehad. Ik denk dat hij er van uitgaat dat het binnen een beginnende relatie is gebeurd die dan verder op niets is uitgelopen. Hij vraagt er verder ook niet naar. Is misschien zo ook voldoende voor hem. Maar heb zelf het idee dat hij raar aankijkt tegen met iemand naar bed gaan zonder verder iets voor degene te voelen.Dus jij denkt dat hij het raar zal vinden dat je in het verleden seks om de seks hebt gehad. En daarom wil je het vertellen? Waarom, omdat je eerlijk tegen hem wilt zijn? En hoeveel is een aantal?
Je durft het dus niet te vertellen omdat je bang bent dat hij op je afknapt omdat hij maar met 1 vrouw is geweest.

Ik zou not amused zijn als ik er achter kwam dat je hierover gelogen hebt.

En ja je hebt gelogen. Je hebt hem doen laten geloven dat je je seksuele ervaring hebt opgedaan binnen een relatie en dat is niet zo.

Hi zou zelfde keuze moeten kunnen maken of hij een vrouw met zo'n verleden aanvaardbaar vindt.

Bovendien vind ik het maar slap van jou.

Als je destijds vond dat het moest kunnen dan vind je dat toch nog steeds. Dan zou je gewoon moeten durven vertellen dat je een aantal FWB hebt gehad.

Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand terwijl ik mij anders voordoe dan ik ben.
quote:sugarmiss schreef op 04 maart 2017 @ 20:43:

Je durft het dus niet te vertellen omdat je bang bent dat hij op je afknapt omdat hij maar met 1 vrouw is geweest.

Ik zou not amused zijn als ik er achter kwam dat je hierover gelogen hebt.

En ja je hebt gelogen. Je hebt hem doen laten geloven dat je je seksuele ervaring hebt opgedaan binnen een relatie en dat is niet zo.

Hi zou zelfde keuze moeten kunnen maken of hij een vrouw met zo'n verleden aanvaardbaar vindt.

Bovendien vind ik het maar slap van jou.

Als je destijds vond dat het moest kunnen dan vind je dat toch nog steeds. Dan zou je gewoon moeten durven vertellen dat je een aantal FWB hebt gehad.

Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand terwijl ik mij anders voordoe dan ik ben.Een vrouw met zo'n verleden?
Waarom zou je dat moeten vertellen? Het klinkt nu net alsof je iets hebt misdaan, iets wat je zou moeten opbiechten, maar dat is niet zo. Je bent hem dit helemaal niet verplicht, als je daar - om wat voor reden dan ook, dus ook omdat je geen zin hebt om veroordeeld te worden - geen trek in hebt: niet doen. Je bent zijn eigendom niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
O, en ik vind het ook geen liegen. Hij heeft bepaalde conclusies getrokken die niet kloppen, maar het moet niet zo zijn dat als je niet-kloppende conclusies trekt, je je gesprekspartner dwingt tot het onthullen van allerlei details onder het mom van 'anders klopt mijn idee niet en dan ben JIJ dus aan het liegen'. Op die manier kan je de ander in de positie brengen waarin hij of zij alles op tafel moet gooien, gewoon blijven gissen en vissen. Zo werkt het natuurlijk niet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wat heeft je verleden met hem te maken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven