Vertrokken na 14 jaar

31-05-2018 22:52 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na heel wat verhalen gelezen te hebben, en dat van je afschrijven schijnt te helpen, doe ik hierbij ook een poging...

Aangepast om herkenbaarheid door haar of een bekende te voorkomen.
anoniem_370484 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 00:38
Reden: Aangepast om herkenbaarheid door haar of een bekende te voorkomen.
89.65% gewijzigd
Vlinder1963 schreef:
10-06-2018 14:41
Precies , positief blijven is belangrijk en als het een keer niet kan nou en. :rose:
Er is zoveel om blij mee te zijn. En het voordeel van van bijna 50 zijn is dat je weet dat het een keer beter wordt. This too shall pass.
Alle reacties Link kopieren
Wederom bedankt voor de lieve en eerlijke woorden, het klopt dat ik misschien de vragen die ik heb maar zelf ben aan het invullen zodat ik het voor mezelf kan 'begrijpen'. Het huis is leeg/schoon en de tuin is weer onkruid vrij, klaar voor de verkoop zodat de laatste band met haar ook verbroken kan worden. Iemand vertelde me nog, uit een gebroken glas kun je niet drinken...wat mij betreft is het vertrouwen ook verloren, blijkbaar is ze/ik/we veranderd.

Vanmorgen had ik het nog even moeilijk, maar merk inderdaad dat het toch ook wel weer een stuk beter gaat met momenten. De 'trein' heeft z'n hoogtepunt inmiddels wel bereikt en begint langzaam maar zeker uit te rollen, althans zo voelt het nu.

Morgen weer werken, althans een poging, hele week niet echt achter de pc gezeten, alleen mail gecontroleerd en dit forum (oke, ook nog wel wat nieuws en zo gelezen, maar niet geprogrammeerd! ;)) dus ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat...ook met collega's en zo...

Ook probeer ik voor mezelf een nieuw 'plan' te maken, ik bedoel, alle plannen die ik met haar had zijn nu voorbij, dus ik moet m'n eigen plan weer maken voor de toekomst...maar goed, heb er natuurlijk alle tijd voor...alleen m'n nieuwe huisje, waar wil ik gaan wonen (blijf ik hier in de buurt wat op zich mij wel bevalt maar merk ook wel dat hier veel herinneringen zijn, of een stuk verder weg en dichter bij m'n werk...ik rij nu namelijk 1 uur om er te komen), daar ben ik wel een beetje mee bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven