vertrokken
woensdag 5 januari 2011 om 20:21
Zojuist is mijn (ex)vriend vertrokken, en ik weet niet of hij nog terug gaat komen 
We hebben eergister een ruzie gehad (geen ernstige) en vandaag na een telefoon gesprek wist hij ineens zeker dat hij dit niet meer zo wilde.
terwijl hij de dag ervoor zei dat hij oud met mij wilde worden.
Ik ben zo in de war!! en ik heb geen idee wat ik van hem moet verwachten.
Hij zegt zeker te weten dat het over is tussen ons.
Maar sluit ook niet uit dat het goed gaat komen :S
ik word er echt gek van!
wil gewoon even van me af schrijven.
We hebben eergister een ruzie gehad (geen ernstige) en vandaag na een telefoon gesprek wist hij ineens zeker dat hij dit niet meer zo wilde.
terwijl hij de dag ervoor zei dat hij oud met mij wilde worden.
Ik ben zo in de war!! en ik heb geen idee wat ik van hem moet verwachten.
Hij zegt zeker te weten dat het over is tussen ons.
Maar sluit ook niet uit dat het goed gaat komen :S
ik word er echt gek van!
wil gewoon even van me af schrijven.
woensdag 5 januari 2011 om 22:45
Zover ik weet spelen er geen andere zaken.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je na 2,5 jaar even snel beslist dat je niet verder wil.
Was net even bij een vriendin en was m'n tel vergeten.
kom thuis en ik zie dat hij heeft gebeld.
ik heb terug gebeld maar hij neemt niet op.... vraag me af wat hij wou...
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je na 2,5 jaar even snel beslist dat je niet verder wil.
Was net even bij een vriendin en was m'n tel vergeten.
kom thuis en ik zie dat hij heeft gebeld.
ik heb terug gebeld maar hij neemt niet op.... vraag me af wat hij wou...
woensdag 5 januari 2011 om 23:54
quote:ayra xx schreef op 05 januari 2011 @ 21:13:
Het is toch wel vreemd dat dit soort topic's zoveel geopend worden na de feestdagen en in januari wat is dat toch?
Mensen die toch al van plan waren om een eind aan de relatie te maken wachten nog even tot na de feestdagen omdat het anders helemaal een drama wordt.
Je weet wel de afspraak om met kerst bij schoonouders te eten was al in mei gemaakt dus die kun je niet zomaar even afzeggen.
De irritaties en spanningen lopen met kerst bij veel mensen hoog op en kunnen net die welbekende druppel zijn die het emmertje doet overlopen.
Het is toch wel vreemd dat dit soort topic's zoveel geopend worden na de feestdagen en in januari wat is dat toch?
Mensen die toch al van plan waren om een eind aan de relatie te maken wachten nog even tot na de feestdagen omdat het anders helemaal een drama wordt.
Je weet wel de afspraak om met kerst bij schoonouders te eten was al in mei gemaakt dus die kun je niet zomaar even afzeggen.
De irritaties en spanningen lopen met kerst bij veel mensen hoog op en kunnen net die welbekende druppel zijn die het emmertje doet overlopen.
donderdag 6 januari 2011 om 16:17
donderdag 6 januari 2011 om 21:59
Heel erg rot, zeker als je in feite afhankelijk wordt of hij je wel of niet terug wil. Je moet je ook afvragen of je zelf in zo'n rol gedrukt wil worden...
Hoe dan ook, of hij nu terug komt of niet, dit is wel een goed moment om allebei een paar dagen na te denken wat je wil. Besef dat zelfs als hij terugkomt, er kennelijk wel iets moet veranderen in jullie relatie. Misschien een goede reden om alle foto's nu even van de muur/kast te halen en je inrichting te veranderen? Dan kun je met een 'schone lei' beginnen, ook samen, en voel je je nu niet zo verdrietig en eenzaam tussen jullie gezamenlijke omgeving.
Hoe dan ook, of hij nu terug komt of niet, dit is wel een goed moment om allebei een paar dagen na te denken wat je wil. Besef dat zelfs als hij terugkomt, er kennelijk wel iets moet veranderen in jullie relatie. Misschien een goede reden om alle foto's nu even van de muur/kast te halen en je inrichting te veranderen? Dan kun je met een 'schone lei' beginnen, ook samen, en voel je je nu niet zo verdrietig en eenzaam tussen jullie gezamenlijke omgeving.
donderdag 6 januari 2011 om 22:23
Ik weet niet precies waar we over gaan praten.
Misschien een afsluiting misschien over ons.
Word gek van die onzekerheid.
Snap nog steeds niet waar ineens die ommekeer vandaan komt,
Schijnaar heb ik een aantal dingen gezegt(zoals: het loopt toch altijd weer op hetzelfde uit) en die hebben hem doen beseffen dat hij echt niet meer wil.
Leuk begin van t jaar
Misschien een afsluiting misschien over ons.
Word gek van die onzekerheid.
Snap nog steeds niet waar ineens die ommekeer vandaan komt,
Schijnaar heb ik een aantal dingen gezegt(zoals: het loopt toch altijd weer op hetzelfde uit) en die hebben hem doen beseffen dat hij echt niet meer wil.
Leuk begin van t jaar