verveling op het werk

26-06-2011 11:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
nog meer mensen aan het werk?

Wat doen jullie zoal tegen verveling op het werk? Tis zondag en dan is het hier erg dood
Mannen zijn gelukkig, omdat onwetendheid een zegen is
Ik ben niet aan het werk, maar werk wel op zo dag. Ik zit in de zorg dus dan verveel je je niet zo snel.

Wat voor werk doe jij dan?
Ik werk in een pension voor dak en thuisloze jongeren

Door de week is het mega druk en moet je vliegen om het voor elkaar te krijgen maar int weekend liggen zoals nu nog in bed of ze zijn weer naar buiten
Oh, ja dat is dan wel saai.

Ik werk ook met jongeren, maar die zitten gesloten, dus die zijn er bijna altijd
dan heb je mooi de tijd om rapportages te schrijven, achterstallige klusjes te doen etc. Mij maak je niet wijs dat er echt he-le-maal niks te doen is.
Ik werk ook in de zorg en hoef me geen seconde te vervelen. Overdag niet, 's avonds en 's nachts niet, en dus ook in de weekenden niet! Beter een beetje door kunnen werken dan je uren uitzitten, dat is niks voor mij.

Ik ben nu vrij, anders kon ik niet op het forum
Ik heb gister ochtend ( wanneer het oko zo rustig was) alles bijgewerkt/voorgewerkt. Alle papieren zijn in orde voor volgende week is alles in orde dus dat scheelt weer urenwerk voor de mensen die komende week moeten werken.

Rapportages schrijf ik steeds wanneer er iets te schrijven valt/gesprekje met jongeren of wanneer er iets gebeurd is. Dus dat hoeft nu ook niet.

Ze kunnen hier gaan en staan waar ze willen. enkele zijn op weekend andere liggen nog in bed en weer andere zijn gewoon naar buiten.
Kun je niet met een kopje thee even de zon in??
welke zon? In limburg schijnt de zon niet ;)
lekker gaan soppen!
Was al bezig met de ijskasten schoonmaken! Ga er nu maar mee verder! Meer kan ik gewoon echt niet verzinnen. De jongeren hebben iedere dag taken dus die zullen morgen de rest moeten poetsen!
Werk je toevallig voor het Leger des Heils? Dan konden we namelijk wel eens op dezelfde afdeling werken, maar dan in verschillende provincies.

Ik herken wat je schrijft van toen ik nog op de groep werkte. Klussen die ik op dit soort dagen deed waren dossiers bijwerken, zorgplannen en evaluaties schrijven, cliëntvolgsysteem op orde maken, achterstallige schoonmaakklussen, vast het eten bereiden voor de avond dienst, relaxed koffiedrinken met de cliënten die er wel waren of een spelletje met ze doen, samen met een wel wakkere cliënt zijn kamer grondig doen, etc.

Ik heb nu een ander soort functie, wel op dezelfde afdeling, waarbij ik normale kantoortijden werk, maar moet zeggen dat ik nu af en toe op zondag ga werken om in alle rust wat achterstallige klussen weg te werken. Heerlijk die rust op zo'n hectische afdeling!
.
@bakco, waarom haal je je post weg? Vond het juist zo'n grappig stukje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven