verwenarrangement vriend
maandag 7 juni 2010 om 13:35
maandag 7 juni 2010 om 13:47
quote:MarijeMarije schreef op 07 juni 2010 @ 13:41:
Lekker laten douchen terwijl jij zijn lievelingseten maakt, wat hij mag opeten op de bank samen met een biertje. En als toetje poets je zijn klokkenspel even op. Denk dat het voor een man een topavond is.
Lekker laten douchen terwijl jij zijn lievelingseten maakt, wat hij mag opeten op de bank samen met een biertje. En als toetje poets je zijn klokkenspel even op. Denk dat het voor een man een topavond is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 7 juni 2010 om 13:59
Hij komt terug van een "zware meerdaagse van zijn werk" en hij komt 's avonds terug. Die man heeft toch helemaal geen zin in romantisch uit eten met een goed gesprek, gevolgd door een romantische film in de bios (waar hij vervolgens in slaap valt).
Misschien heb ik een simpele ziel als man, maar op dat soort momenten is die van mij heel gelukkig met even in bad met de kinderen, wat lekkers eten en daarna samen vroeg naar bed.
Misschien heb ik een simpele ziel als man, maar op dat soort momenten is die van mij heel gelukkig met even in bad met de kinderen, wat lekkers eten en daarna samen vroeg naar bed.