verwenarrangement vriend

07-06-2010 13:35 15 berichten
hallo allemaal!

ik hoop dat jullie meer inspiratie hebben dan ik... mijn vriend komt woensdag aanstaande terug van een nogal zware meerdaagse van zijn werk, en daarom wil ik hem even in het zonnetje zetten, iemand een leuk, origineel idee? hij komt 's avonds terug..

heel erg bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Moet je bij Zwieber zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
*
Oh ja, koken in lingerie met een schort voor natuurlijk.
quote:MarijeMarije schreef op 07 juni 2010 @ 13:41:

Lekker laten douchen terwijl jij zijn lievelingseten maakt, wat hij mag opeten op de bank samen met een biertje. En als toetje poets je zijn klokkenspel even op. Denk dat het voor een man een topavond is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Ik vond het wel netjes gezegd.
Is een man zo een simpele ziel?

Doe ik ook een gooi. Geef em een ticket Bulgarije met zijn vrienden
Dan maar wat minder netjes.
Hij komt terug van een "zware meerdaagse van zijn werk" en hij komt 's avonds terug. Die man heeft toch helemaal geen zin in romantisch uit eten met een goed gesprek, gevolgd door een romantische film in de bios (waar hij vervolgens in slaap valt).

Misschien heb ik een simpele ziel als man, maar op dat soort momenten is die van mij heel gelukkig met even in bad met de kinderen, wat lekkers eten en daarna samen vroeg naar bed.
quote:nouschi schreef op 07 juni 2010 @ 13:58:

Dan maar wat minder netjes.Leo had er een keer goede "uitdrukking" voor, maar die heb ik natuurlijk niet onthouden.
lekker in bed gaan met zn tweeen met een glas rose
Ben nou toch wel heel benieuwd naar wat Zwieber zou zeggen
"Verwenarrangement".......

*ziet YapYum in gedachten voorbij vliegen*

;)
quote:mimootje schreef op 07 juni 2010 @ 14:06:

lekker in bed gaan met zn tweeen met een glas rose

Neem maar de hele fles mee svp
haha, nou hier kan ik wel wat mee, ik denk dat hij inderdaad het meest blij zou zijn met douchen, eten en ehmmm..slapen..dus woensdag even de keukenprinses spelen en proberen het een en ander niet te laten mislukken.. dank voor jullie hulp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven