Verwijten
zaterdag 9 maart 2019 om 10:29
Zal het kort houden
Ik mis mijn ex vriendin, na alles wat er gebeurt is. Ze deed me heel veel pijn ze stak en mes in mijn rug na de breuk,ik herken haar helemaal niet meer. Ze is agressief koel spreekt enkel dat ik en relatie had met haar.. Ze ontwijkt zelf de vraag of wij ooit en relatie hadden, ze was Binne de relatie de dominante persoon, als ik eens naar de kroeg ging met en vriend, dat was niet elk weekend zij mijn ex ik schoof haar aan de kant.. Haar laastste sms is als volgt: je bent kinderachtig en gedraagt je als en kleuter door mij te negeren.. Je verdedigt je waar het niet nodig is.. Je doedt kinderachtig door niet mee te werken en mij te negeren... Ik heb en leukere en liever jongen leren kenne op het internet daar ben ik blij om.. Met jou en relatie hebben was verspilde tijd deze jongen is veel liever als jij!!! (ik die alles deed voor haar) werken haar laten zien dat ik ze heel graag zie.. Enz... Dat breekt mij mijn hart volgens haar is het kinderachtig om voor je relatie wat men had te vechten.. Ze gooit me verwijten aan mijn hoofd.. Dat het enkel mijn fout is dat ze weg is.. Dat ik haar aan de kant duwde voor eens weg te kunnen gaan.. Met vrienden. Ik weet niet meer ik mis haar zo hard ze deed me na de breuk zo veel pijn met het invrijven dat ze iemand leukers en liever als mij heeft leren kenne waar ze nu 3 weken mee samen is..hij woont 100 km van haar af zij heeft hem 3x gezien Haar papa herkent haar niet meer zegt hij.. :(ze wou na de breuk nooit afspreken om eens te praten alles via de gsm negeer ik haar ben ik de slechte jongen de kinderachtige
Ik mis mijn ex vriendin, na alles wat er gebeurt is. Ze deed me heel veel pijn ze stak en mes in mijn rug na de breuk,ik herken haar helemaal niet meer. Ze is agressief koel spreekt enkel dat ik en relatie had met haar.. Ze ontwijkt zelf de vraag of wij ooit en relatie hadden, ze was Binne de relatie de dominante persoon, als ik eens naar de kroeg ging met en vriend, dat was niet elk weekend zij mijn ex ik schoof haar aan de kant.. Haar laastste sms is als volgt: je bent kinderachtig en gedraagt je als en kleuter door mij te negeren.. Je verdedigt je waar het niet nodig is.. Je doedt kinderachtig door niet mee te werken en mij te negeren... Ik heb en leukere en liever jongen leren kenne op het internet daar ben ik blij om.. Met jou en relatie hebben was verspilde tijd deze jongen is veel liever als jij!!! (ik die alles deed voor haar) werken haar laten zien dat ik ze heel graag zie.. Enz... Dat breekt mij mijn hart volgens haar is het kinderachtig om voor je relatie wat men had te vechten.. Ze gooit me verwijten aan mijn hoofd.. Dat het enkel mijn fout is dat ze weg is.. Dat ik haar aan de kant duwde voor eens weg te kunnen gaan.. Met vrienden. Ik weet niet meer ik mis haar zo hard ze deed me na de breuk zo veel pijn met het invrijven dat ze iemand leukers en liever als mij heeft leren kenne waar ze nu 3 weken mee samen is..hij woont 100 km van haar af zij heeft hem 3x gezien Haar papa herkent haar niet meer zegt hij.. :(ze wou na de breuk nooit afspreken om eens te praten alles via de gsm negeer ik haar ben ik de slechte jongen de kinderachtige
zaterdag 9 maart 2019 om 10:36
Het is eerlijk gezegd een wat onduidelijk verhaal òf ik ben nog niet goed wakker en een spellingscontrole is geen overbodige luxe.
uit wat ik begrijp is dat je gedumpt bent en zij een ander heeft , deal er mee.
Niet als een hondje achter iemand aan lopen , jouw grote liefde komt ook wel op je pad
Niet als een hondje achter iemand aan lopen , jouw grote liefde komt ook wel op je pad
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
zaterdag 9 maart 2019 om 10:46
haha ik moest ook 3x kijkenByrma schreef: ↑09-03-2019 10:36Het is eerlijk gezegd een wat onduidelijk verhaal òf ik ben nog niet goed wakker en een spellingscontrole is geen overbodige luxe.
TO ik zie jou vaker typen over je ex negeer haar en laat haar lopen
zaterdag 9 maart 2019 om 10:48
Als ik het zo lees kan je maar 1 ding en dat is heel blij zijn dat de relatie voorbij is. Een relatie waarin zoveel gedoe is, je niet met vrienden weg mag is geen goede relatie. Met haar houding nu laat ze haar ware aard nog eens zien. Laat haar los en neem geen contact meer op. Ik snap dat je vragen hebt, maar de antwoorden zul je niet meer krijgen.
zaterdag 9 maart 2019 om 11:02
Ik laat haar zeker los maar zoals ik al zij..wil is en is dominantere persoon.. Haar wil is de wet! Ik val haar niet lastig zij mij.. En als ik haar negeer word ze alleen maar bozer op mij! Bedankt voor jullie reacties
wij zijn 28 en 26
anoniem_382113 wijzigde dit bericht op 09-03-2019 11:34
3.85% gewijzigd
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
Snuffel9390 schreef: ↑09-03-2019 11:02Ik laat haar zeker los maar zoals ik al zij ZEI..wil is(?) en is dominantere persoon.. Haar wil is de wet! Ik val haar niet lastig zij mij.. En als ik haar negeer word ze alleen maar bozer op mij! Bedankt voor jullie reacties![]()
zaterdag 9 maart 2019 om 18:50
mes in je rug? eerst naar het ziekenhuis!Paarsebloem schreef: ↑09-03-2019 18:40Als dit echt is ('doedt' is zo overdreven fout dat het nep overkomt) wees dan blij dat je weg bent.
Mes in de rug lijkt me trouwens reden tot aangifte.
Buiten dat: tijd geen relaties hebben en lief voor jezelf zijn.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zaterdag 9 maart 2019 om 18:53
Ja, maar bij nader inzien zal het wel een figuurlijk mes geweest zijn. Het is mij niet helemaal duidelijk aan de hand van de OP.