Vind hij me echt leuk of is het een goede acteur???

07-06-2010 20:01 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
?
"....het is meer de vraag vind ie me nou leuk, of is het echt gewoon vriendschap..."

Ik vind al mijn vrienden leuk, geeft dat antwoord op je vraag?
Als je dit vriendschap noemt vraag ik me serieus af hoe je je vijanden zou beschrijven.

Ik denk dus dat het helemaal niks is. Hij wil geen relatie en jullie hebben geen contact van enige betekenis dus van vriendschap s ook geen sprake. Jij vindt hem aantrekkelijk, meer is er niet.
en die jongen komt uit den haag? toevallig..

mijn vriendin heeft namelijk ook zoiets meegemaakt.. hij bracht haar hoofd op hol en uiteindelijk wilde hij niets...
Typisch Haags macho-gedrag
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
?
quote:wuiles schreef op 07 juni 2010 @ 20:11:

Als je dit vriendschap noemt vraag ik me serieus af hoe je je vijanden zou beschrijven.

Ik denk dus dat het helemaal niks is. Hij wil geen relatie en jullie hebben geen contact van enige betekenis dus van vriendschap s ook geen sprake. Jij vindt hem aantrekkelijk, meer is er niet.Eensch, kan het helaas niet mooier voor je maken TO.
Even een vraagje:

Wat was de reden waarom het beter was om niets te beginnen met elkaar? Hij vond je leuk, maar?

Waarom kreeg je ruzie met hem en verweet hij jou dat er een kans was, maar nu niet meer?
Maar schrijf je met nog een ar achter ma
Was die 'soort van ruzie' voor hem de reden dat de kans die er was nu is verkeken? In dat geval zou ik blij zijn dat hij niet meer wil. Als gevoelens namelijk bij één conflict als sneeuw voor de zon verdwijnen zit doorgaans voornamelijk de liefde voor het eigen ego nogal diep.
quote:janine20001 schreef op 07 juni 2010 @ 20:18:

en die jongen komt uit den haag? toevallig..

mijn vriendin heeft namelijk ook zoiets meegemaakt.. hij bracht haar hoofd op hol en uiteindelijk wilde hij niets...Ik denk dat wel duizenden meisjes dit hebben meegemaakt. Duizenden jongens ook waarschijnlijk. Vast niet allemaal door iemand uit Den Haag.
?
Als je een huis van hem huurt dan moet je het helemaal zakelijk houden. Voor je het weet moet je je huis uit omdat je -ik noem even een dwarsstraat, zeg niet dat het gaat gebeuren- niet met hem naar bed gaat of wat dan ook.
Wat heb je het allemaal over gebruiken? Jullie hadden contact met elkaar. Wat is daar gebruiken aan?

Beetje babbelen, een keer koffie/thee of een biertje drinken, een keer een film kijken, af en toe bellen en vragen hoe het met de ander gaat, wat lachen, leuk voor jou, leuk voor hem, maar gebruiken?

Of bedoel je dat je je ook wel eens door hem hebt laten neuken, waarbij je hem verdedigt dat hij je niet gebruikt heeft (hetgeen nergens op slaat, aangezien jij degene bent in dat geval die zich vrijwillig heeft laten neuken)?
Ow, de OP is weg. Nou succes ermee
shit, te laat!
Ze is serieus genomen, nu wordt ze niet serieus genomen, en nu vindt zij het niet leuk en is het niet meer belangrijk wat hij vindt. Zoiets?
Lekker volwassen weer .
hahahhaa het is een iets uitgebreider verhaal, dus de reacties die ik heb gekregen zijn niet echt bruikbaar....

vandaar dat ik um weg heb gehaald, niet dat ik me tegenover jullie hoef te verantwoorden
quote:justme85 schreef op 07 juni 2010 @ 22:24:

hahahhaa het is een iets uitgebreider verhaal, dus de reacties die ik heb gekregen zijn niet echt bruikbaar....

vandaar dat ik um weg heb gehaald, niet dat ik me tegenover jullie hoef te verantwoorden

Ja natuurlijk wel, als jij eerst advies vraagt en mensen steken tijd en energie in je, dan mag je dat best even verantwoorden.

En het is daarnaast lekker stom om de helft van de relevante informatie weg te laten, want dan slaat het advies ook nergens op.

Maar wat jij wil. Volgende keer dat je advies wil vragen, wel even een nieuwe nick aanmaken. Anders krijg je allemaal lege reacties op je openingspost
uhm het is altijd nog de keuze van mensen om te reageren of niet, maar zoals ik al zei nogmaals, het is een veel uitgebreider verhaal.

dan zal ik toch niet zo ondankbaar zijn, maar dank jullie wel voor jullie reacties, en als ik wist hoe ik de topic kon verwijderen dan had ik dat gedaan..

Dus als iemand daar nog een tip voor heeft..
Weer te laat zeker?

*druip af*

Waar zijn de topics gebleven met mensen met een probleem, waarvan de OP bleef staan en waar een waardevolle discussie uit voorkwam

*overweegt zichzelf weer eens in een liefdesdrama te storten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Garbage in, garbage out. Misschien dat je daar de volgende keer aan kunt denken voor je een topic opent. En of je je hoeft te verantwoorden, tja... Ligt denk ik een beetje aan je karakter hoe je daar tegenoverstaat. Eerst hulp vragen, en vervolgens de mensen die je die hulp geven schofferen is niet iets dat bij mij persoonlijk zo goed past. Maar goed, iedereen is anders .
Nee he, toch niet weer een OP weg. Ik baal daar altijd zo van.

Gelukkig onthou ik nicknames goed en ben ik dol op het vergrootglaasje. Dus dat wordt nooit meer reageren op Justme85.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven