Vind hij me nou wel of niet leuk?!!
dinsdag 10 juni 2008 om 16:04
Wat te doen als je na een date niks meer van iemand hoort, hem 1 maand later weer tegenkomt, hij het vreemd vond dat ''jij'' niet meer had gebeld.
Tijdens deze 2e ontmoeting vond ik deze figuur toch wel interessanter dan de 1e keer. Leuke avond gehad met afscheidskus die erg fijn was. Hierna radiostilte van zijn kan.
2 dagen daarna uit mezelf een sms gestuurd wat hij aan het doen was enz. na een uur een reactie terug gekregen, weer stuur ik een sms terug hierna niks meer ontvangen.
Moet ik nu de stoute schoen aantrekken en hem mee uitvragen of ligt de bal nu bij hem en moet ik afwachten. dacht dat hij me echt leuk vond maar twijfel nu.
Advies graag
Tijdens deze 2e ontmoeting vond ik deze figuur toch wel interessanter dan de 1e keer. Leuke avond gehad met afscheidskus die erg fijn was. Hierna radiostilte van zijn kan.
2 dagen daarna uit mezelf een sms gestuurd wat hij aan het doen was enz. na een uur een reactie terug gekregen, weer stuur ik een sms terug hierna niks meer ontvangen.
Moet ik nu de stoute schoen aantrekken en hem mee uitvragen of ligt de bal nu bij hem en moet ik afwachten. dacht dat hij me echt leuk vond maar twijfel nu.
Advies graag
dinsdag 10 juni 2008 om 16:09
Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders gaat ie niet 2x met je zoenen. Maar of hij je leuk genoeg vindt, betwijfel ik. Tenminste, ook afhankelijk van jouw verwachtingen. Wat wil je: gewoon even zoenen/vrijen etc. of ben je op zoek naar een vaste relatie? Maar goed, vraag hem gewoon mee uit en kijk hoe hij daar op reageert: enthousiast, terughoudend, ontwijkend.
Dan heb je denk ik wel genoeg info om je eigen vraag te beantwoorden.
Succes!
Dan heb je denk ik wel genoeg info om je eigen vraag te beantwoorden.
Succes!
dinsdag 10 juni 2008 om 16:15
dinsdag 10 juni 2008 om 16:51
dinsdag 10 juni 2008 om 16:52
Bedankt voor de reacties!
Het is zo dat ik in het verleden nooit het initiatief nam met dates en dat nu wil veranderen om dat er anders zo weinig gebeurd. is het nu ouderwets om af te wachten tot de man actie onderneemt.?
De eerste date had hij wel geregeld en mij mee gevraagd.
Het is ook zo dat hij na de 2e ontmoeting gelijk belde of ik thuis was gekomen.. maar toen was hij niet nuchter.. hierna volgde de radiostilte.
Het is zo dat ik in het verleden nooit het initiatief nam met dates en dat nu wil veranderen om dat er anders zo weinig gebeurd. is het nu ouderwets om af te wachten tot de man actie onderneemt.?
De eerste date had hij wel geregeld en mij mee gevraagd.
Het is ook zo dat hij na de 2e ontmoeting gelijk belde of ik thuis was gekomen.. maar toen was hij niet nuchter.. hierna volgde de radiostilte.
dinsdag 10 juni 2008 om 20:15
quote:Charlotte69 schreef op 10 juni 2008 @ 16:09:
Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders gaat ie niet 2x met je zoenen.
Ach welnee, dat zegt niets. Mannen zijn daar veel makkelijker in dan vrouwen.
Vrouwen zijn gelijk in de 7e hemel en een man heeft dat vele malen minder.
Het feit dat hij niets meer laat horen zegt genoeg.
Laat gaan!
Het moet van 2 kanten komen. Zo niet dan houdt het op.
Aju Paraplu!
En precies ook wat iemand anders hier al aangaf, ALS het wat wordt zal jij altijd degene zijn die energie in de relatie steekt en doe je dat even niet voldoende naar meneers zin dan krijg je direct een verwijt.
De volgende keer zou ik zeggen: Geef het goede voorbeeld!
Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders gaat ie niet 2x met je zoenen.
Het feit dat hij niets meer laat horen zegt genoeg.
Laat gaan!
Het moet van 2 kanten komen. Zo niet dan houdt het op.
Aju Paraplu!
En precies ook wat iemand anders hier al aangaf, ALS het wat wordt zal jij altijd degene zijn die energie in de relatie steekt en doe je dat even niet voldoende naar meneers zin dan krijg je direct een verwijt.
De volgende keer zou ik zeggen: Geef het goede voorbeeld!
woensdag 11 juni 2008 om 08:49
quote:precious1 schreef op 10 juni 2008 @ 20:15:
Ik heb meerdere scharrels gehad waar ik alleen mee zoende als ik ze tijdens uitgaan ofzo tegenkwam, maar waar ik verder geen contact mee had. Met sommigen heeft dat wel jaren geduurd en daar heb ik nooit telefoonnummers mee uitgewissels ofzo. Soms kwam je elkaar maanden niet tegen en soms 2 weken achter elkaar. Nooit met de intentie om een relatie te krijgen, maar gewoon een beetje rotzooien met iemand die aantrekkelijk is
Ik ben verwacht als vrouw ook zeker niet dat een paar leuke zoenpartijtjes wel eens in een relatie zouden kunnen eindigen. Ik heb dan heus wel een beetje kriebels voor iemand, maar zeker niet in de zevende hemel. Het is ook maar net of je behoefte hebt aan een relatie of niet.
Bij mijn huidige vriend was het van mijn kant ook zeker niet de bedoeling om een relatie te beginnen, ik dacht gewoon leuk om een paar keer af te spreken. Maar het bleek uiteindelijk toch echte liefde te zijn
Ik heb meerdere scharrels gehad waar ik alleen mee zoende als ik ze tijdens uitgaan ofzo tegenkwam, maar waar ik verder geen contact mee had. Met sommigen heeft dat wel jaren geduurd en daar heb ik nooit telefoonnummers mee uitgewissels ofzo. Soms kwam je elkaar maanden niet tegen en soms 2 weken achter elkaar. Nooit met de intentie om een relatie te krijgen, maar gewoon een beetje rotzooien met iemand die aantrekkelijk is
Ik ben verwacht als vrouw ook zeker niet dat een paar leuke zoenpartijtjes wel eens in een relatie zouden kunnen eindigen. Ik heb dan heus wel een beetje kriebels voor iemand, maar zeker niet in de zevende hemel. Het is ook maar net of je behoefte hebt aan een relatie of niet.
Bij mijn huidige vriend was het van mijn kant ook zeker niet de bedoeling om een relatie te beginnen, ik dacht gewoon leuk om een paar keer af te spreken. Maar het bleek uiteindelijk toch echte liefde te zijn
woensdag 11 juni 2008 om 13:17
Ja, maar je zoent niet meer dan 1x met iemand die je echt helemaal niks vindt (tenminste, ik niet). Dus op de vraag van TO of hij haar nu leuk vindt of niet, lijkt mij het juiste antwoord dat hij haar wel leuk vindt. (Hier missen we de intonatie). Hij vindt haar in ieder geval voorlopig niet leuk genoeg om er echt werk van te maken. Dan moet TO zich afvragen of ze daar nog energie in wil steken. En wat dus ook belangrijk is, is wat zij hiervan verwacht: een leuke scharrel of een vaste relatie. Het eerste lijkt mij tot de mogelijkheden te behoren en het tweede vooralsnog niet.