Vind hij me nou wel of niet leuk?!!

10-06-2008 16:04 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat te doen als je na een date niks meer van iemand hoort, hem 1 maand later weer tegenkomt, hij het vreemd vond dat ''jij'' niet meer had gebeld.

Tijdens deze 2e ontmoeting vond ik deze figuur toch wel interessanter dan de 1e keer. Leuke avond gehad met afscheidskus die erg fijn was. Hierna radiostilte van zijn kan.

2 dagen daarna uit mezelf een sms gestuurd wat hij aan het doen was enz. na een uur een reactie terug gekregen, weer stuur ik een sms terug hierna niks meer ontvangen.

Moet ik nu de stoute schoen aantrekken en hem mee uitvragen of ligt de bal nu bij hem en moet ik afwachten. dacht dat hij me echt leuk vond maar twijfel nu.

Advies graag
misschien eens op de man af vragen wat zijn intenties naar jou toe zijn?
Kheb ook eens zo'n scharrel gehad die altijd zei: Ik bel je van de week. Dan belde hij niet en vond ik het wel best.

En dan weken later een sms'je krijgen met "waarom hoor ik nix meer van je?"

Ik zou hem laten schieten. Ik hou van een man die wat meer initiatief toont en wat enthousiaster is.

Hier zou ik zeker geen energie insteken.
zoals op al dit soort topics, advies: vergeet de sms en bel hem gewoon
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders gaat ie niet 2x met je zoenen. Maar of hij je leuk genoeg vindt, betwijfel ik. Tenminste, ook afhankelijk van jouw verwachtingen. Wat wil je: gewoon even zoenen/vrijen etc. of ben je op zoek naar een vaste relatie? Maar goed, vraag hem gewoon mee uit en kijk hoe hij daar op reageert: enthousiast, terughoudend, ontwijkend.

Dan heb je denk ik wel genoeg info om je eigen vraag te beantwoorden.

Succes!
Op naar de volgende, zou ik zeggen...
eensch nlies. sms is niks als je wil weten waar je aan toe bent...en je kan er geen buil aan vallen toch?

wil hij niet, dan bel je daarna toch nooit meer.

wil hij wel, issie vast dolblij dat je belt
Ik heb een hekel aan dit soort mensen.

Dat je meerdere keren het initiatief neemt om contact op te nemen en dan vervolgens toch "beschuldigd" wordt dat je niks hebt laten horen.

Ik weet natuurlijk niet hoe jij hier over denkt maar ik zou er geen moeite meer voor doen
Ik zou er geen moeite instoppen. Zoals ie nu doet gaat ie blijven, dus zelfs als het nog wat wordt dan blijft het een vent waar jij steeds moeite voor moet doen, en die zelf nooit initiatief neemt. Leuk vooruitzicht :(
ik zeg altijd maar: graag of niet...
ach.. zo'n vent heb je toch niks aan ?? Hij wil contact wanneer het hem uitkomt, duidelijk lijkt me

Vergeet deze jongen, er zijn genoeg anderen die WEL interesse tonen!
Als jij 'm leuk vind, zou ik gewoon bellen. Weet je meteen waar je aan toe bent als hij het af houdt en als hij wel met je wil afspreken weet je nooit waar het toe leidt....

Misschien durft hij ook niet zo goed??
Helemaal eens met Jola: gewoon bellen.. misschien durft hij idd niet zo goed!

Zo heb ik ook doorgezet bij mijn partner (achteraf bekende hij dat hij idd heel nerveus was en niet zo goed durfde)... inmiddels hebben we 2 kindertjes en toont hij op alle gebieden bijzonder veel initiatief ;)

succes
Bedankt voor de reacties!

Het is zo dat ik in het verleden nooit het initiatief nam met dates en dat nu wil veranderen om dat er anders zo weinig gebeurd. is het nu ouderwets om af te wachten tot de man actie onderneemt.?

De eerste date had hij wel geregeld en mij mee gevraagd.

Het is ook zo dat hij na de 2e ontmoeting gelijk belde of ik thuis was gekomen.. maar toen was hij niet nuchter.. hierna volgde de radiostilte.
Misschien wordt ie al dement... Hoe oud is ie?
En hoelang duurt die zgn radiostilte al? Een dag? Een week? Een maand?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Charlotte69 schreef op 10 juni 2008 @ 16:09:

Ik denk dat ie je wel leuk vindt, anders gaat ie niet 2x met je zoenen.

Ach welnee, dat zegt niets. Mannen zijn daar veel makkelijker in dan vrouwen.

Vrouwen zijn gelijk in de 7e hemel en een man heeft dat vele malen minder.

Het feit dat hij niets meer laat horen zegt genoeg.

Laat gaan!

Het moet van 2 kanten komen. Zo niet dan houdt het op.

Aju Paraplu!

En precies ook wat iemand anders hier al aangaf, ALS het wat wordt zal jij altijd degene zijn die energie in de relatie steekt en doe je dat even niet voldoende naar meneers zin dan krijg je direct een verwijt.

De volgende keer zou ik zeggen: Geef het goede voorbeeld!
Als iemand je écht leuk vindt doet hij wel meer moeite om je weer te spreken of zien.

Zelf heb ik deze wijsheid door schade en schande gekregen, maar dat neemt niet weg dat ik die nu in mijn broekzak heb, en er blij mee ben!
quote:precious1 schreef op 10 juni 2008 @ 20:15:

Ach welnee, dat zegt niets. Mannen zijn daar veel makkelijker in dan vrouwen.

Vrouwen zijn gelijk in de 7e hemel en een man heeft dat vele malen minder.

Ik heb meerdere scharrels gehad waar ik alleen mee zoende als ik ze tijdens uitgaan ofzo tegenkwam, maar waar ik verder geen contact mee had. Met sommigen heeft dat wel jaren geduurd en daar heb ik nooit telefoonnummers mee uitgewissels ofzo. Soms kwam je elkaar maanden niet tegen en soms 2 weken achter elkaar. Nooit met de intentie om een relatie te krijgen, maar gewoon een beetje rotzooien met iemand die aantrekkelijk is

Ik ben verwacht als vrouw ook zeker niet dat een paar leuke zoenpartijtjes wel eens in een relatie zouden kunnen eindigen. Ik heb dan heus wel een beetje kriebels voor iemand, maar zeker niet in de zevende hemel. Het is ook maar net of je behoefte hebt aan een relatie of niet.

Bij mijn huidige vriend was het van mijn kant ook zeker niet de bedoeling om een relatie te beginnen, ik dacht gewoon leuk om een paar keer af te spreken. Maar het bleek uiteindelijk toch echte liefde te zijn
Ja, maar je zoent niet meer dan 1x met iemand die je echt helemaal niks vindt (tenminste, ik niet). Dus op de vraag van TO of hij haar nu leuk vindt of niet, lijkt mij het juiste antwoord dat hij haar wel leuk vindt. (Hier missen we de intonatie). Hij vindt haar in ieder geval voorlopig niet leuk genoeg om er echt werk van te maken. Dan moet TO zich afvragen of ze daar nog energie in wil steken. En wat dus ook belangrijk is, is wat zij hiervan verwacht: een leuke scharrel of een vaste relatie. Het eerste lijkt mij tot de mogelijkheden te behoren en het tweede vooralsnog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven