Vind mijn vader heel erg vies!!

28-04-2009 19:58 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... om met dit onderwerp maar even met de deur in huis te vallen.

Ik weet even niet wat ik moet voelen en denken, vandaar dat ik het even van me afschrijf en hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun ervaring is/was.

Ik kom uit een gezin, huisje boompje beestje. Vader en moeder gescheiden toen ik ongeveer 6 jaar was. Vader had een ander, jonge kip aan de haak geslagen en mijn moeder zat met mij en mijn zus op de camping omdat we het huis uit moesten. Vader zat in een riant appartement met zijn jonge kippetje. Gelukkig daar als kind weinig van meegekregen. Wonder boven wonder, zijn mijn ouders na 3 jaar pauze weer bij elkaar gekomen en daardoor heb ik verder een vrij normale jeugd gehad. Toen ik uit huis ging stond mijn moeder een keer aan de deur, nu had zij een ander, vond het helemaal niet zo erg. Mijn moeder is een charmante lieve knappe vrouw, die heel d'r leven voor mij en mijn zusje heeft gezorgd en nu we uit huis waren haar vleugels weer heeft uitgeslagen. Vader bleef alleen achter, vond hem wel zielig maar ook weer niet. Mijn vader is nl wel iemand die al heel zijn leven goed voor zichzelf zorgt. Vervolgens is mijn vader best losgeslagen, vriendinnen, op stap. Ik vond het allemaal prima. Tot op een dag hij thuis kwam met een poolse vriendin. Niet om te discrimineren,maar vond het echt een goedkope geblondeerde opgespoten "mevrouw" en daar zie je je vader natuurlijk niet graag mee. Al met al een heel raar mens, nogal zeeeeer overdreven sexy en raar gedrag, mijn vader is verhuisd naar polen. Ook prima. Nou zie ik hem ongeveer 1x in de 3 maanden en is hij ook geregeld op het internet te vinden. Nu was ik gisteren mijn hotmail aan het opstarten op het werk en kreeg ik de schrik van mijn leven. Op mijn hotmail kun je voortaan op de 1e bladzijde zien wie wat heeft gereageerd/geschreven enz. Nu stond mijn vader er met commentaar op een foto tussen bij een of andere Kim. Zijn commentaar: schatje wil je ook weer zien, ben deze week in NL. Toen ik op Kim haar foto keek, werd ik lijkbleek. Een hele nare travestiet. Een onwijze gay met rokjes aan en een blonde pruik met tig zwoele erotische foto's op haar pagina. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat deze mensen er zijn, iedereen heeft andere gevoelens. Maar dit soort types vind ik vrij smerig en wat the hell moet mijn vader hiermee?! Ik ga hier zo van over mijn nek. Mijn vader is in mijn ogen een vies oversext mannetje, die van alles wat snoept. Heb een klein kindje en de 2e is onderweg, heb helemaal geen zin meer in die man in mijn leven en vind hem zoooo vies. Wil niet meer dat hij aan mijn kinderen komt, weet ik veel wat voor ziektes hij met zich meebrengt. Ik ken tig mensen om me heen homo of lesbi, no problemo, maar ook deze mensen vinden dit soort mannetjes vies. Wie o wie heeft ook een vader die zich ook met dit soort dingen bezig houdt? Of wie snapt mijn frustratie/overgeefneigingen?
Nou kom ik toch even helemaal niet meer bij zeg!!!!! Hebben jullie gecheckt of prinseszonderpaard en ik dezelfde persoon zijn bij de moderator? Hahahahahahahahaha...
Zeer goede vrienden Zonnekind? Zeker die lui van retecool of geen stijl. Je hebt te horen gekregen van ze dat ze bij viva iets vroeger zijn opgestaan en dat ze daarom je onder de tafel gekletst hebben? Ach gosh. En wat betreft ruziemaken: jij en je vriendinnetje/ vriendje prinses zonder paard zijn de enige die ruzie met mij gemaakt hebben. En laat ik dan niet vermelden welke scheldwoorden jullie daarbij gebruikt hebben. Is de tulpenvakantie morgen niet voorbij? Of heb je/ jullie nog een weekje trollen tegoed?
quote:zonnekindje schreef op 03 mei 2009 @ 20:42:

Nou kom ik toch even helemaal niet meer bij zeg!!!!! Hebben jullie gecheckt of prinseszonderpaard en ik dezelfde persoon zijn bij de moderator? Hahahahahahahahaha, zijn jullie echt niet gewend he, mensen die het niet met jullie eens zijn! Sjeeeeeeezus...Je was toch klaar met posten op het forum? Vooral omdat er alleen maar zielige huisvrouwen hier zitten?
quote:zonnekindje schreef op 03 mei 2009 @ 20:42:

Nou kom ik toch even helemaal niet meer bij zeg!!!!! Hebben jullie gecheckt of prinseszonderpaard en ik dezelfde persoon zijn bij de moderator? Hahahahahahahahaha...Oh jawel hoor. Maar het komt maar weinig voor dat er mensen verschijnen die behept zijn met zo'n laag IQ. Dat valt op.
Nou heb 3x je berichtje moeten lezen, maar begrijp dus dat er een anti topic voor jullie is? Trollen/retecool, ga eens kijken!
Op geenstijl mag je ook best posten hoor Zonnekindje. Als je er al niet allang een account hebt. Weet zeker dat je vrienden daar gewoon het volledig met je eens zijn.
quote:fleurtje schreef op 03 mei 2009 @ 20:44:

[...]

Oh jawel hoor. Maar het komt maar weinig voor dat er mensen verschijnen die behept zijn met zo'n laag IQ. Dat valt op.
quote:fleurtje schreef op 03 mei 2009 @ 20:44:

[...]

Oh jawel hoor. Maar het komt maar weinig voor dat er mensen verschijnen die behept zijn met zo'n laag IQ. Dat valt op.
Geen Stijl? Wat moet ik daar in godsnaam doen? Volgens mij zijn jullie paranoia geworden? Jeemineetje. Ben gewoon een jonge meid, met een druk sociaal leven en heb hier een keer een account aangemaakt na een tijdje af en toe meelezen. Nu dat ik niet de kaas van mijn brood laten eten door een stelletje mafkezen hier, denken jullie opeens dat je met een die-hard forummer te maken hebt ofzo? Nou kan je zeggen, nee, echt niet. Dus daar hoeven jullie je eigen niet druk over te maken!
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2009 @ 20:50:

[...]

Lachen, dat jullie hier om moeten lachen! Hahahahaha
quote:Dushi74 schreef op 03 mei 2009 @ 20:50:

[...]

Lachen, dat jullie hier om moeten lachen! Hahahahaha
Ik lach wel meer Zonnekindje. Zo ook om jouw postings dat je hier niet goed behandeld bent en dat je het gescheld niet fijn vind. Ennnnnn wie begon daar ook al weer mee? Juist jij ja! Dus steek de hand in eigen boezem. Of leg hem lekker op je zak en blijf weg zoals je zelf zegt. Het niveau van Heintje Davids haal je toch niet.
quote:zonnekindje schreef op 03 mei 2009 @ 20:52:

[...]

Lachen, dat jullie hier om moeten lachen! HahahahahaHey ksssst, jij was klaar met dit topic. Nu was het voor ons, verveelde huisvrouwen!
Ja ben weg, jullie hebben gelijk. Het viva forum is helemaal van jullie!
Heel het forum zelfs Jij bent gul.
Geweldig zeg dat we jouw toestemming hebben Zonnekind! Wow...
quote:zonnekindje schreef op 03 mei 2009 @ 20:19:

Zo ... ben hier even niet geweest, maar zie dat jullie je allemaal nogal druk hebben gemaakt tijdens mijn afwezigheid

Ik wil dit topic verder sluiten, vanuit mijn kant als TO.

Heb inmiddels een heerlijk weekend gehad en gesproken met zeer goede vrienden, en heb geleerd hier niet snel nog eens wat neerzetten met een serieuze vraag/verhaal. Vind dat jullie een stel smul-apen zijn van iemand anders zijn leed, en ja, jullie hebben wel degelijk een clubje van een stel hysterische huisvrouwen die hier heel de dag op elk topic een mening geven. De manier waarop jullie dit soms doen is echt beneden alle peil. Jullie lokken narigheid uit, het is een soort dwars doen om het dwars doen. Ik snap het ook wel, het zal hier anders oersaai zijn.

De manier waarop mensen hier worden aangevallen die het niet met jullie eens zijn, zoals een prinseszonderpaard of een Philippina die hier iets zegt en tig mensen haar er op spreken is echt in en in triest. Jullie zijn echt een stel ruziemakers, met uitspraken dat mensen dom zijn of een kuttekop. Kom op zeg! Het is toch niet normaal. Daarom bij deze, sluit ik dit topic vanuit mijn vraag betreft en als jullie met andere mensen nog willen verder discussieren over wel of niet een groepje zijn vind ik dat best, maar ik zal hier niet meer reageren. Heeft nl. niks meer met mijn daadwerkelijke verhaal te maken. Het beste meiden, en vergeet niet buiten de virtuele wereld ook nog een leven te hebben. Groetjes van ZonnekindNou nou, dat kan ook wel wat minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven