Vind mijn vader heel erg vies!!

28-04-2009 19:58 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... om met dit onderwerp maar even met de deur in huis te vallen.

Ik weet even niet wat ik moet voelen en denken, vandaar dat ik het even van me afschrijf en hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun ervaring is/was.

Ik kom uit een gezin, huisje boompje beestje. Vader en moeder gescheiden toen ik ongeveer 6 jaar was. Vader had een ander, jonge kip aan de haak geslagen en mijn moeder zat met mij en mijn zus op de camping omdat we het huis uit moesten. Vader zat in een riant appartement met zijn jonge kippetje. Gelukkig daar als kind weinig van meegekregen. Wonder boven wonder, zijn mijn ouders na 3 jaar pauze weer bij elkaar gekomen en daardoor heb ik verder een vrij normale jeugd gehad. Toen ik uit huis ging stond mijn moeder een keer aan de deur, nu had zij een ander, vond het helemaal niet zo erg. Mijn moeder is een charmante lieve knappe vrouw, die heel d'r leven voor mij en mijn zusje heeft gezorgd en nu we uit huis waren haar vleugels weer heeft uitgeslagen. Vader bleef alleen achter, vond hem wel zielig maar ook weer niet. Mijn vader is nl wel iemand die al heel zijn leven goed voor zichzelf zorgt. Vervolgens is mijn vader best losgeslagen, vriendinnen, op stap. Ik vond het allemaal prima. Tot op een dag hij thuis kwam met een poolse vriendin. Niet om te discrimineren,maar vond het echt een goedkope geblondeerde opgespoten "mevrouw" en daar zie je je vader natuurlijk niet graag mee. Al met al een heel raar mens, nogal zeeeeer overdreven sexy en raar gedrag, mijn vader is verhuisd naar polen. Ook prima. Nou zie ik hem ongeveer 1x in de 3 maanden en is hij ook geregeld op het internet te vinden. Nu was ik gisteren mijn hotmail aan het opstarten op het werk en kreeg ik de schrik van mijn leven. Op mijn hotmail kun je voortaan op de 1e bladzijde zien wie wat heeft gereageerd/geschreven enz. Nu stond mijn vader er met commentaar op een foto tussen bij een of andere Kim. Zijn commentaar: schatje wil je ook weer zien, ben deze week in NL. Toen ik op Kim haar foto keek, werd ik lijkbleek. Een hele nare travestiet. Een onwijze gay met rokjes aan en een blonde pruik met tig zwoele erotische foto's op haar pagina. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat deze mensen er zijn, iedereen heeft andere gevoelens. Maar dit soort types vind ik vrij smerig en wat the hell moet mijn vader hiermee?! Ik ga hier zo van over mijn nek. Mijn vader is in mijn ogen een vies oversext mannetje, die van alles wat snoept. Heb een klein kindje en de 2e is onderweg, heb helemaal geen zin meer in die man in mijn leven en vind hem zoooo vies. Wil niet meer dat hij aan mijn kinderen komt, weet ik veel wat voor ziektes hij met zich meebrengt. Ik ken tig mensen om me heen homo of lesbi, no problemo, maar ook deze mensen vinden dit soort mannetjes vies. Wie o wie heeft ook een vader die zich ook met dit soort dingen bezig houdt? Of wie snapt mijn frustratie/overgeefneigingen?
Hé daar heb je Phien!

Ben het helemaal met je eens
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja zeg, hele lieve berichtjes van jullie hoor, maar zo halen jullie natuurlijk de strekking van m'n posting wel een beetje onderuit he
Nogmaals, voor de derde keer inmiddels, ik keur de reacties van Zonnekindje en Prinseszonderpaard absoluut niet goed en ik begrijp ook wel dat dat weer bepaalde reacties uitlokt.

Ach, het doet er ook eigenlijk niet toe. Oudgedienden heb ik niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.

Ik probeerde te omschrijven wat voor gevoel ik kreeg bij dit topic, maar misschien heb ik het mis. Feit blijft wel dat er de laatste tijd steeds meer opmerkingen van alle kanten komen hierover, dus helemaal uit de lucht gegrepen is het niet.

Maar ik heb trouwens ook geen zin om me daar druk over te maken, het is niet belangrijk. Vergeet mijn post hierover maar, het zal mijn verbeelding wel weer zijn geweest.
quote:phillippa schreef op 02 mei 2009 @ 10:22:

Feit blijft wel dat er de laatste tijd steeds meer opmerkingen van alle kanten komen hierover, dus helemaal uit de lucht gegrepen is het niet.

Vanwege die 'opmerkingen van alle kanten' zou ik het nou juist wel een keer uitgelegd willen krijgen. Maar op de een of andere manier lijken de mensen die met dit vingertje wijzen het maar steeds niet te kunnen substantieren. Dan is het opeens 'ook maar een gevoel' en laten mensen 'het hier maar even bij' (wat jij nou zo ongeveer ook zegt dus -- zie ik hier de contouren van een groepje opdoemen? ). Waarom? Waarom beschuldigingen uiten als je geen argumenten of bewijzen hebt, daar verpest je alleen maar de sfeer mee en die wilde je toch juist zo graag goedhouden?

En dat 'iets wel niet uit de lucht gegrepen zal zijn' omdat meerdere mensen het zien, denk je dat ook bij verhalen over bloedhuilende Mariabeelden of bv het 'gevoel' van al die links- en rechtsradicale Amerikanen dat 911 wel door door Bush zelf zal zijn geensceneerd?

Waar rook is is vuur? Rookmelders kunnen anders ook afgaan van deodorant (mooi verhaal op het blundertopic daarover onlangs trouwens) en ook mensen zien soms rare dingen. Vooral als ze zich in het nauw gedreven voelen en/of onzeker zijn omdat ze de omgeving nog niet goed kennen.

Dus ik zou vooral niet teveel waarde aan dat soort verhalen hechten, laat staan ze hier verkondigen, tot je zelf goede voorbeelden kunt laten zien.
anoniem_79252 wijzigde dit bericht op 02-05-2009 11:24
Reden: even wat zinnen rechttrekken
% gewijzigd
Wanneer ben je eigenlijk een oudgediende? Wil graag ff weten of ik het nog wel eens mag zijn met anderen of niet. Alvast bedankt!
Is het al weer bijna tijd voor het zaterdagrespecttopic met als subtopic: Oudgedienden/groepjes vs nieuwkomers?

Heb net een beetje bijgelezen maar wat een opgeklopte reacties van z en pzp. Laat die man toch doen waar hij trek in heeft. Als je klein bent moet je naar de pijpen van je ouders dansen en als je volwassen bent zijn je kinderen in ene de moraalpolitie?
quote:minny schreef op 02 mei 2009 @ 11:13:

Wanneer ben je eigenlijk een oudgediende? Wil graag ff weten of ik het nog wel eens mag zijn met anderen of niet. Alvast bedankt!Gewoon altijd in de contramine, zit je sowieso goed!
Ja maar ja maar ja maar...als ik het eens ben met Z en PZP dan ben ik ineens een groepje met ze en dat wil ik helegaar niet....en als ik het eens ben met de rest dan ben ik een oudgediende die anderen altijd de hand boven het hoofd houdt...

*Raakt hier erg van in de war*
Het is ook moeilijk Minny, heel moeilijk.

Hier, een zakdoek van tante Phien. Gaat het weer een beetje?

Hè, nou niet weer harder gaan huilen omdat je me nog niet kent hoor, ik probeer ook maar wat
Bedankt voor de zakdoek! Zijn we nou een groepje?

Of begrijp ik het weer niet helemaal?!
Grappig dat ik van groepjesgedoe word beschuldigd. Ik zit werkelijk in geen een groepje en volgens mij kom ik de betrokken dames zelden op een topic tegen.

Het is gewoon puur huiliegedrag. Er kunnen geen argumenten aangedragen worden om de stelling te onderbouwen, dus wordt er maar geschopt en met vingertjes gewezen en gaan we heel hard huilen dat de oudgedienden samen vervelend zijn.

Maar dat kan ik wel begrijpen hoor. Het is natuurlijk verschrikkelijk wrang om je te beseffen dat je ontzettend dom bent, vol vooroordelen zit die ook nog eens ongegrond blijken te zijn en dan door andere mensen worden weerlegd, zonder dat zij enige moeite schijnen hoeven te doen om deze argumenten te onderbouwen.

Het is natuurlijk ontzettend confronterend om je dat te beseffen.
quote:IvyRosa schreef op 02 mei 2009 @ 14:42:

Grappig dat ik van groepjesgedoe word beschuldigd. Ik zit werkelijk in geen een groepje en volgens mij kom ik de betrokken dames zelden op een topic tegen.

Het is gewoon puur huiliegedrag. Er kunnen geen argumenten aangedragen worden om de stelling te onderbouwen, dus wordt er maar geschopt en met vingertjes gewezen en gaan we heel hard huilen dat de oudgedienden samen vervelend zijn.

Maar dat kan ik wel begrijpen hoor. Het is natuurlijk verschrikkelijk wrang om je te beseffen dat je ontzettend dom bent, vol vooroordelen zit die ook nog eens ongegrond blijken te zijn en dan door andere mensen worden weerlegd, zonder dat zij enige moeite schijnen hoeven te doen om deze argumenten te onderbouwen.

Het is natuurlijk ontzettend confronterend om je dat te beseffen.

Ik ga ervan uit dat dit niet over mij gaat. Ik word niet graag dom genoemd door mensen die mij niet kennen. Vind ik erg grof en beledigend. Ik blijf ook netjes. Dus ik hoop dat dit over TO gaat.

Ik heb al gezegd dat ik het misschien mis heb en dat ik het niet belangrijk vind.

Laten jullie het er dan ook bij. Zo'n big issue is het echt niet hoor.
-
Maar Philippa waarom leg je het niet gewoon even uit waardoor je die indruk kreeg? Je kunt wel steeds schrijven dat het niet zo belangrijk is dan dat het maar een gevoel was, maar dat gevoel komt toch ergens vandaan? Of zie ik dat nou verkeerd?
quote:Phien schreef op 02 mei 2009 @ 18:58:

Maar Philippa waarom leg je het niet gewoon even uit waardoor je die indruk kreeg? Je kunt wel steeds schrijven dat het niet zo belangrijk is dan dat het maar een gevoel was, maar dat gevoel komt toch ergens vandaan? Of zie ik dat nou verkeerd?

Misschien heeft het te maken met de tendens van het forum van de laatste tijd, er zijn een aantal topics geopend over huiliegedrag, forumbeleid, trollen enz. En overal waar 'rellen' waren zag je steeds dezelfde namen opduiken. Ik denk dat ik daardoor een beetje allergisch ben geworden voor groepjesgedoe.

Maar het kan best zijn dat dit in dit topic helemaal niet aan de orde is en dat ik me heb vergist.

Dus ik wilde het echt hierbij laten, sorry voor diegenen die zich onterecht ergens van beschuldigd voelen (ook al heb ik niemand persoonlijk ergens op aangesproken).

Maar na de laatste post van Ivyrosa (waarvan ik toch het idee krijg dat hij tegen mij gericht is), heb ik niet meer de behoefte om het hierover te hebben, niet als zij op zo'n toon tegen mij praat. Daar pas ik voor.
Philipa. ik doelde op TO en PZP, zo chill.
Het blijft fascinerend hoe bijna alle topics op dit forum hetzelfde eindigen.

Nouja, zo werd ruimdekendheid een scheldwoord.

Zonnekindje, als je van je beste vriendin ontdekt dat ze aan poep- en plasseks doet (wat mij een stuk ranziger lijkt dan seks met een man in een jurk) verbreek je dan het contact?
quote:phillippa schreef op 02 mei 2009 @ 18:39:

[...]

Ik ga ervan uit dat dit niet over mij gaat. Ik word niet graag dom genoemd door mensen die mij niet kennen. Vind ik erg grof en beledigend. Ik blijf ook netjes. Dus ik hoop dat dit over TO gaat.

Ik heb al gezegd dat ik het misschien mis heb en dat ik het niet belangrijk vind.

Laten jullie het er dan ook bij. Zo'n big issue is het echt niet hoor.Maar door mensen die je wel kennen dan weer wel?!

Weet je, je kan niet zomaar lukraak mensen ergens van beschuldigen en je er dan met een "misschien heb ik me vergist" van afmaken. Dat werkt dus een beetje anders....
quote:IvyRosa schreef op 02 mei 2009 @ 23:11:

Philipa. ik doelde op TO en PZP, zo chill.Ok
quote:phillippa schreef op 02 mei 2009 @ 10:22:

Ach, het doet er ook eigenlijk niet toe. Oudgedienden heb ik niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.

Ik probeerde te omschrijven wat voor gevoel ik kreeg bij dit topic, maar misschien heb ik het mis. Feit blijft wel dat er de laatste tijd steeds meer opmerkingen van alle kanten komen hierover, dus helemaal uit de lucht gegrepen is het niet.Komt eens in de zoveel jaar weer terug, dus niets nieuws.
Maar door mensen die je wel kennen dan weer wel?!

Haha ja, dat staat er idd een beetje ongelukkig. Maar je snapt wel wat ik bedoel

Weet je, je kan niet zomaar lukraak mensen ergens van beschuldigen en je er dan met een "misschien heb ik me vergist" van afmaken. Dat werkt dus een beetje anders....

Kan je uitleggen waarom dat anders werkt?

Ten eerste heb ik niemand persoonlijk ergens van beschuldigd. Ik heb een gevoel geuit dat ik had. Meer niet.

Waarom mag ik daarna niet zeggen dat ik me misschien heb vergist? Dat kan toch. Beter dat dan iemand die maar door blijft zeuren en hameren over één ding dat eigenlijk alleen maar gebaseerd is op een gevoel?

Ik doe niet zo moeilijk, ik vind het ook niet belangrijk genoeg om maar over door te blijven gaan.
Mijn ouders hadden nog veel ergere dingen als kicken op een travo,maar mijn ouders blijven mijn ouders,en ik zou willen dat ik mijn moeder nog even een knuffel kon geven,ook al had zij dingen die me totaal niet aanstonden!(,net als mijn vader....ze is 6 jaar geleden overleden)Blijf niet hangen in deze haat TO,voor je het weet is het te laat!
Philippa, ik vind het prima hoor als je zegt dat je je misschien dit keer hebt vergist.

Ik blijf me wel afvragen wat dan dat groepje is dat jij steeds weer op andere topics op ziet duiken.

Sommige mensen posten meer dan anderen. En sommigen posten meer op de pijlers relatie en psyche, waar nou eenmaal vaker persoonlijke verhalen worden gepost met een TO die zich daardoor sneller aangevallen voelt en dan rare sprongen kan gaan maken.

Maar maakt dat de mensen die veel op Relatie en Psyche posten vanzelf tot een groepje dat elkaar de hand boven het hoofd houd? Lijkt mij toch niet.

Ik heb echt de indruk dat het zien van dat soort groepjes meer zegt over degene die ze ziet dan over de mensen waarnaar gewezen wordt. Maar ja, wie weet zit ik er naast.

(psst, Minny, natuurlijk mag je bij m'n groepje. Waar wil jij vandaag nog rellen en vanaf hoe laat? Dan zorg ik dat ik daar dan ook ben )
Zo ... ben hier even niet geweest, maar zie dat jullie je allemaal nogal druk hebben gemaakt tijdens mijn afwezigheid

Ik wil dit topic verder sluiten, vanuit mijn kant als TO.

Heb inmiddels een heerlijk weekend gehad en gesproken met zeer goede vrienden, en heb geleerd hier niet snel nog eens wat neerzetten met een serieuze vraag/verhaal. Vind dat jullie een stel smul-apen zijn van iemand anders zijn leed, en ja, jullie hebben wel degelijk een clubje van een stel hysterische huisvrouwen die hier heel de dag op elk topic een mening geven. De manier waarop jullie dit soms doen is echt beneden alle peil. Jullie lokken narigheid uit, het is een soort dwars doen om het dwars doen. Ik snap het ook wel, het zal hier anders oersaai zijn.

De manier waarop mensen hier worden aangevallen die het niet met jullie eens zijn, zoals een prinseszonderpaard of een Philippina die hier iets zegt en tig mensen haar er op spreken is echt in en in triest. Jullie zijn echt een stel ruziemakers, met uitspraken dat mensen dom zijn of een kuttekop. Kom op zeg! Het is toch niet normaal. Daarom bij deze, sluit ik dit topic vanuit mijn vraag betreft en als jullie met andere mensen nog willen verder discussieren over wel of niet een groepje zijn vind ik dat best, maar ik zal hier niet meer reageren. Heeft nl. niks meer met mijn daadwerkelijke verhaal te maken. Het beste meiden, en vergeet niet buiten de virtuele wereld ook nog een leven te hebben. Groetjes van Zonnekind
Hoe ga je dit topic sluiten dan?

Oh ja, voor zover ik weet is niemand die jou maar een dom wicht vond, huisvrouw. Gewoon, even for the record.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven