Vindt hij me leuk?

25-12-2010 01:17 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb al veel gelezen en heb mij sinds vandaag ook even aangemeld als mede-forumster

Ik zal gelijk maar van wal steken, ik ben verliefd...

Niet zo'n klein beetje ook! Ik weet alleen niet of de jongen waar ik verliefd op ben ook verliefd is op mij. Nou heb ik wel eerdere relaties gehad maar die zijn best makkelijk ontstaan, zonder veel versierwerk vooraf enzo.

Ik heb het gevoel dat ik dat nu wel het beste kan doen om hem te laten zien dat ik hem leuk vind maar ik weet dus eigenlijk niet zo goed hoe

Ik zit wel vaak bij hem in de buurt en we hebben af en toe wel leuke gesprekjes/lol samen

Af en toe zijn er ook wel blikken die we dan best lang vast kunnen houden (en waar ik in verzink, oefff ).

Helaas komt soms mijn onzekerheid naar boven. Ik vind het een onwijs knappe jongen en ik weet dat meer mensen dat vinden. Dus ik denk dan: Waarom zou die (als ie uit alle andere ook kan kiezen) mij willen? En dan komen alle minpunten die je kan verzinnen ...

Ergens volgende week gaan we weg, niet met zijn tweeën maar met een groep. Dat leek mij handiger en gelijk leuk voor een soort van teambuilding! Er zijn personen in die groep die weten dat ik hem leuk vind maar zij hebben ook nog niet kunnen pijlen wat hij van mij vindt, dus dat is wel jammer..

Heeft iemand tips hoe ik hem dan kan laten zien dat ik hem echt leuk vind?

De welbekende dont's zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Thnx alvast .
Ja, hou maar op ik heb ze ook niet helemaal op een rijtje de laatste tijd door die stomme roze bril.Verliefdheid is eigenlijk vaak ook gewoon heel storend
Dat onbewust spiegelen kan inderdaad komen door een gevoel van saamhorigheid. Een goed teken dus. Maar het kan ook toeval zijn. (Ik denk geen toeval, eerlijk gezegd)

Leuk hoor, verliefd zijn, zo`n spannende fase. Geniet er maar van.
Of vragen of hij je kan helpen met een vak, samen studeren?

(Ik zou trouwens niet zo letten op dat spiegelen, heb te vaak mensen zich wat zien inbeelden)
hmm op dat studiereisje gaan jullie vast ook wel op stap. Drink, sleur hem de dansvloer op en dan gaat de rest vanzelf.
Je kan toch gewoon zeggen dat je hem leuk vindt? Ik zie niet in waarom dat afschrikken tot gevolg heeft. Indien hij er wel van schrikt weet je ook genoeg! Go for it!
Mijn glazen bol zegt; Nee, hij vindt je niet leuk. En ik kan het weten want ik heb een glazen bol, zoals ik zei. Dus ga er maar vanuit dat het klopt, glazen bollen hebben altijd gelijk.

En nu?

Gelukkig heb je een account aangemaakt en een topic geopend want nu weet je tenminste waar je aan toe bent en heb je antwoord op je vraag. Maar eigenlijk wil je dus gewoon lekker kletsen over je verliefdheid hier? Dat mag ook hoor, maar ik vond je vraag nogal ehm, apart en kinderachtig
quote:DeKenau schreef op 25 december 2010 @ 01:39:

Ik zou die tekst nou niet meteen in de groep gooien

Tuurlijk wel, dan is de update des te leuker om te lezen;

*Hallo, ik heb een date hoor. Er komen wel 10 man mee maar dat is niet erg*
quote:Madhe schreef op 25 december 2010 @ 20:14:

Mijn glazen bol zegt; Nee, hij vindt je leuk. En ik kan het weten want ik heb een glazen bol, zoals ik zei. Dus ga er maar vanuit dat het klopt, glazen bollen hebben altijd gelijk.

En nu?

Gelukkig heb je een account aangemaakt en een topic geopend want nu weet je tenminste waar je aan toe bent en heb je antwoord op je vraag.

Ik heb geen account aangemaakt om alleen maar dit onderwerp aan te snijden hoor, dit is nog maar het begin

Jammer dat jij dat zo ziet, lekker beperkt!

Leg dat eens uit dan? wat er apart aan is? Ik ben gewoon nog niet zo goed in het versieren van anderen, en ik heb ook uitgelegd waarom. Daar wil ik dus wat aan doen, snap je?!

BTW, er staat een andere naam boven nu maar ik ben dezelfde persoon als Okkie-girl
quote:sushi2cute schreef op 25 december 2010 @ 20:20:

[...]

Ik heb geen account aangemaakt om alleen maar dit onderwerp aan te snijden hoor, dit is nog maar het begin

Jammer dat jij dat zo ziet, lekker beperkt!

Leg dat eens uit dan? wat er apart aan is? Ik ben gewoon nog niet zo goed in het versieren van anderen, en ik heb ook uitgelegd waarom. Daar wil ik dus wat aan doen, snap je?!

Ik gaf antwoord op je vraag. Daar is toch ook niets aparts aan? En dat doorgestreepte van mij is niet voor niets doorgestreept. Later heb ik zelfs nog een aanvulling gegeven, maar die zul je nog niet hebben gelezen toen ik die post editte, want toen was je denk ik te druk met uitloggen en inloggen onder een andere nick.

Je nick is dus wel aangemaakt voor dit topic, tenminste, zo komt het over en dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ---> dubbelnicken levert hier een ban op. Ik zie dat je het al las een minuut na dit bericht ;)
quote:Madhe schreef op 25 december 2010 @ 20:27:

[...]

Ik gaf antwoord op je vraag. Daar is toch ook niets aparts aan? En dat doorgestreepte van mij is niet voor niets doorgestreept. Later heb ik zelfs nog een aanvulling gegeven, maar die zul je nog niet hebben gelezen toen ik die post editte, want toen was je denk ik te druk met uitloggen en inloggen onder een andere nick.

Je nick is dus wel aangemaakt voor dit topic, tenminste, zo komt het over en dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Maar ---> dubbelnicken levert hier een ban op.Nee ik had niet 2 nicken gemaakt voor dit topic, ik was vergeten uit te loggen onder deze nick, omdat ik ivm herkenbaarheid deze had aangemaakt voor andere topics.. :S Schiet lekker op dit :(.
quote:meds schreef op 25 december 2010 @ 01:34:

laat het initiatief tot gefriemel bij hem. Ik ben daarin nogal ouderwets maar het helpt als mannen het gevoel hebben dat ze een vrouw "veroveren"

Is dat zo?

Niet alle mannen tonen veel initiatief, ik ben zelf ook een aarzelaar.

Ik denk dat een enkele aai best kan (over de arm, hand of rug).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
quote:sushi2cute schreef op 25 december 2010 @ 20:30:

[...]

Nee ik had niet 2 nicken gemaakt voor dit topic, ik was vergeten uit te loggen onder deze nick, omdat ik ivm herkenbaarheid deze had aangemaakt voor andere topics.. :S Schiet lekker op dit :(.

Dat zeg ik

Maar na 3 postings op dit forum wordt je nog niet herkend hoor. Wees niet bang.
quote:Madhe schreef op 25 december 2010 @ 20:38:

[...]

Dat zeg ik

Maar na 3 postings op dit forum wordt je nog niet herkend hoor. Wees niet bang.

Fieuwww dat valt dan weer mee .

Als het goed is ben ik nu weer gewoon okkie! Dit gaat me niet meer gebeuren hoor, dat kan ik je verzekeren :P.
quote:okkie-girl schreef op 25 december 2010 @ 20:40:

[...]

Fieuwww dat valt dan weer mee .

Als het goed is ben ik nu weer gewoon okkie! Dit gaat me niet meer gebeuren hoor, dat kan ik je verzekeren :P.Mij maakt dat niets uit hoor, ik zal er geen ban om krijgen.
helaas zijn fouten menselijk, en als ik daardoor al zo snel een ban krijg, dan is dat maar zo. (ja ja, lekker nuchter)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven