Relaties
alle pijlers
voor iedereen
donderdag 15 november 2007 om 18:21
onlangs vond iemand het leuk om onder mijn naam van alles hier te schrijven.. geef natuurlijk niet is harstikke leuk om te doen toch? maar niet heus.
heb viva al gemaild voor wijzigingen hopelijk komt het goed.
zover ik weet kan er niet meer onder mijn naam (ja alleen ik zelf) berichten geplaats worden.
Ik kan begrijpen dat mensen dit allemaal niet geloven, maar hopelijk mag ik ondanks dit alles nog mee doen. iig mijn excuus aan iedereen.
heb viva al gemaild voor wijzigingen hopelijk komt het goed.
zover ik weet kan er niet meer onder mijn naam (ja alleen ik zelf) berichten geplaats worden.
Ik kan begrijpen dat mensen dit allemaal niet geloven, maar hopelijk mag ik ondanks dit alles nog mee doen. iig mijn excuus aan iedereen.
vrijdag 16 november 2007 om 09:48
Die check hoeven ze niet te doen hoor, dat kan ik jullie zelf ook wel vertellen.
komt gewoon van huis uit, daarom zei ik dat ik al wist wie het gedaan had.
En nee de kids hebben het niet gedaan, als ze dat konden heb ik wonder kinderen van 3 en 5
Tja eigen schuld dikke bult had ik maar moeten opletten en veiliger om moet te gaan met mijn persoonlijke spullen, en nu ga ik gewoon op de blaren lopen.
Vind het wel jammer dat het zo is gelopen.
Is er geen mogelijkheid te bewijzen dat ik echt ben?
Misschien een stomme vraag maar wil dit wel oplossen
komt gewoon van huis uit, daarom zei ik dat ik al wist wie het gedaan had.
En nee de kids hebben het niet gedaan, als ze dat konden heb ik wonder kinderen van 3 en 5
Tja eigen schuld dikke bult had ik maar moeten opletten en veiliger om moet te gaan met mijn persoonlijke spullen, en nu ga ik gewoon op de blaren lopen.
Vind het wel jammer dat het zo is gelopen.
Is er geen mogelijkheid te bewijzen dat ik echt ben?
Misschien een stomme vraag maar wil dit wel oplossen
vrijdag 16 november 2007 om 09:53
vrijdag 16 november 2007 om 10:15
vrijdag 16 november 2007 om 10:29
Yoyo ik ga niets doen met diegene was mijn eigen domme fout, had gewoon eerder moeilijker paswoorden moeten verzinnen.
Maar als die gene daar blij van word om dit te doen, moet die er vooral mee doorgaan.
Maar dat van dat ingelogt blijven had ik niet aan gedacht, heb ik dus 2x eerder over jou berichten heen gelezen.
Dat maakt het helemaal mijn eigen schuld
Ik ga me hier onder deze naam afmelden, neem een andere mail adres
en begin gewoon opnieuw.
Heb eigenlijk geen geheimen, was bezig met foto's uploaden van mijn kids hier omdat ik ze graag aan de hele wereld laat zien. En als iemand die foto's herkend komen ze er toch achter dat ik het ben, vandaar dat ik geen geheimen heb.
Maar als die gene daar blij van word om dit te doen, moet die er vooral mee doorgaan.
Maar dat van dat ingelogt blijven had ik niet aan gedacht, heb ik dus 2x eerder over jou berichten heen gelezen.
Dat maakt het helemaal mijn eigen schuld
Ik ga me hier onder deze naam afmelden, neem een andere mail adres
en begin gewoon opnieuw.
Heb eigenlijk geen geheimen, was bezig met foto's uploaden van mijn kids hier omdat ik ze graag aan de hele wereld laat zien. En als iemand die foto's herkend komen ze er toch achter dat ik het ben, vandaar dat ik geen geheimen heb.
vrijdag 16 november 2007 om 10:35
dus omdat het makkelijk was om onder jouw naam te posten, zeg je maar niets tegen die persoon? Sorry hoor, maar het is een stukje respect naar iemand toe. Als je vriendin vraagt of je de plantjes water wilt geven als ze op vakantie is, kun je ondertussen toch ook het hele huis leegroven?! Maar dat doe je dan toch ook niet!
vrijdag 16 november 2007 om 10:38
Je gaat er niets mee doen? Diegene die je dit geintje geflikt heeft? Of het nou je vriend/man, ex, huisgenoot is, ik zou het er niet bij laten. Dat zijn geen normale dingen. Dat jij het zo afdoet met Mho mijn schuld slaat nergens op, iemand probeert je zwart te maken, of iig in discrediet te brengen en jij vindt het niet erg? Heel vreemd.
(ervan uit gaande dat je de waarheid spreekt en het andere topic niet zelf hebt geplaatst)
(ervan uit gaande dat je de waarheid spreekt en het andere topic niet zelf hebt geplaatst)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 16 november 2007 om 10:39
Technisch niet (hacken vereist inbreken in iets dat afgesloten is). Als jij je hotmail en andere inlogzaken onbeheerd open laat staan, is het wederrechtelijk toegang verschaffen, maar echt niet hacken.
Dus ik ben wel even benieuwd wie er dan op jouw pc heeft zitten fröbelen terwijl jij op de wc zat...
(maar goed, we zien je binnenkort dus onder een andere naam? Wijzigingen mailen naar Viva werkte ook niet?)
Dus ik ben wel even benieuwd wie er dan op jouw pc heeft zitten fröbelen terwijl jij op de wc zat...
(maar goed, we zien je binnenkort dus onder een andere naam? Wijzigingen mailen naar Viva werkte ook niet?)
vrijdag 16 november 2007 om 10:41
vrijdag 16 november 2007 om 10:43
weet je ik bemoei me er al niet meer mee...
Zolang je maar eerlijk bent, vind ik alles best. Als je een nieuwe naam neemt, weten wij strakst niet meer dat jij het bent, en ben je ook van het gezeur af. Dat lijkt me het beste.
Als je dan weer nieuwe topics opent en daar gewoon eerlijk je verhaal doet, zul je ook gewoon weer normale en eerlijke reacties van iedereen terugkrijgen.
Doe je dat niet, en ben je dus wel gewoon een oplichter die er een kick van krijgt of wat dan ook, dan val je vanzelf nog wel een keer door de mand. En ik hoop dat je dan met jezelf kunt leven als je zo graag de boel oplicht op aandacht te krijgen. Dan kun je beter gewoon lekker jezelf zijn.
Schrijf voor mijn part je hele verhaal van je af dát je een oplichter bent en de boel belazerd hebt en hoe stom het wel niet was en hoe je jezelf nu vastgepraat hebt. Dat is veel eerlijker en zul je veel meer geloofwaardigheid krijgen dan je nu krijgt.
Maar vooralsnog ga ik niet meteen van het slechtste van iemand uit. Als je niks verkeerds gedaan hebt, hoef je jezelf hier ook niet te verdedigen van mij. Laat ze lekker denken, neem een nieuwe login, en begin opnieuw.
succes
Zolang je maar eerlijk bent, vind ik alles best. Als je een nieuwe naam neemt, weten wij strakst niet meer dat jij het bent, en ben je ook van het gezeur af. Dat lijkt me het beste.
Als je dan weer nieuwe topics opent en daar gewoon eerlijk je verhaal doet, zul je ook gewoon weer normale en eerlijke reacties van iedereen terugkrijgen.
Doe je dat niet, en ben je dus wel gewoon een oplichter die er een kick van krijgt of wat dan ook, dan val je vanzelf nog wel een keer door de mand. En ik hoop dat je dan met jezelf kunt leven als je zo graag de boel oplicht op aandacht te krijgen. Dan kun je beter gewoon lekker jezelf zijn.
Schrijf voor mijn part je hele verhaal van je af dát je een oplichter bent en de boel belazerd hebt en hoe stom het wel niet was en hoe je jezelf nu vastgepraat hebt. Dat is veel eerlijker en zul je veel meer geloofwaardigheid krijgen dan je nu krijgt.
Maar vooralsnog ga ik niet meteen van het slechtste van iemand uit. Als je niks verkeerds gedaan hebt, hoef je jezelf hier ook niet te verdedigen van mij. Laat ze lekker denken, neem een nieuwe login, en begin opnieuw.
succes
vrijdag 16 november 2007 om 10:54