Voor mijn liefde

29-01-2014 13:31 573 berichten
Mooi liedje. Niet zo heel lang geleden keek ik in de auto naar links om naar de mooiste man van de wereld te kijken die uit volle borst dit nummer meezong. Ik geloof dat mijn hart net niet barste. Hij zong super vals, maar het is sindsdien het mooiste lied. Ik kraste mee. Niet zo lang geleden zag ik hem mijn haag snoeien. Een mooiere man heeft hier niet bestaan. Bezweet bovenlijf, met takken in zijn haar. Niet zo lang geleden stond hier een man in mijn keuken een lasagne te maken. Het was echt lekker, we hebben toen zo heerlijk gegeten en gedronken , de hele avond gelachen. Niet zo heel gek lang geleden hebben we sneeuwballen naar elkaar gegooid in Brugge, gegokt in Las Vegas, pootje gebaad in Nieuwegein. Niet zo heel lang geleden hebben we gezoend, heeft hij de kliko buiten gezet. We belden nog even om 14 uur. Dat gesprek vergeet ik nooit meer. Het is maar kort geleden, maar staat eeuwig woord voor woord in mijn geheugen. 10 minuten later was hij er niet meer. Maar voor mij wel. Ik hou altijd van hem. Ik ben zo verschrikkelijk dankbaar voor wat hij mij gebracht heeft. Dit nummer om aan te geven dat niemand dat ooit kan wegnemen.

Ik mis mijn man en huil al 2 jaar wat af, maar ik ben ook trots en blij dat ik het geluk heb mogen hebben met hem. Ik had geen haar van hem willen missen.



Ik mis je lieve schat. 2 jaar zonder jou had ik niet kunnen dragen als ik jou niet had gekend. Je hebt me veel gegeven, ik weet dat jij ook zoveel van mij hield. En jouw liefde was heerlijk. Heeft me sterker gemaakt, liever ook.

Mijn schat, er zijn geen tekens genoeg om te zeggen hoe mooi jij bent. Mijn hart was niet groot genoeg, het had mijn hele lijf nodig om jou te bevatten.

En voor iedereen die niet geloofd in liefde op eerste gezicht…. Het bestaat.



Ik hou van je, de liefste, mooiste mens die ik ooit ontmoet heb en waarmee ik jaren mee heb mogen leven.

Ik hoop dat je rust hebt. Dat mijn liefde voor jou je rust geeft.

Voor altijd de jouwe…..Jij bent de mooiste mens die ik ooit ben tegengekomen.



De dood scheidt ons niet, ik blijf bij je.

Wellicht niet voor iedereen een mooi lied, maar voor ons wel. Ik hou van je. Ik hoor je vals zingen. 

http://www.youtube.com/watch?v=NPn_kVPjpeU



Overmorgen werp ik 2 bloemen in het kanaal. Onze laatste twee bloemen bewaar ik. De mooiste bloemen die ik ooit heb gehad. Van jou, mooie diep rode rozen, voor Valentijn. We waren er niet van, maar jongens, hoe mooi vond ik het dat je me een bos met 24 rozen stuurde en hoe zenuwachtig je was. God ik hou van jou. Mijn lief. Voor mijn liefde.
Alle reacties Link kopieren
Sta ik weeeeer als laatste bij de super!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Muts.

Is Tarzan er ook?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Nee, alleen die kassieres
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 10 december 2014 @ 19:43:

[...]





Lieverd, we zijn allemaal spiritueel. Het betekent in mijn ogen niks zweverigs, niet meer dan "gewoon" het hebben van een ziel. Sommigen willen daar niks van weten, of zijn er bang voor misschien.

Die schakelen dat uit, dat maakt het leven ook misschien gemakkelijker: verstand, gevoel en instinct. Je hebt een brein en een lichaam, het leven is maakbaar (wat je daarmee doet en kiest) en klaar is Kees.



Dat er meer kan zijn dan veel mensen niet willen weten, is hun gemis.

Sommigen weten wel beter: zelf een glimp of meer opgevangen van iets dat groter is dan onszelf.

Denken dat de mens alles weet en wat niet bewezen is (of te bewijzen valt) er dan ook niet is, zie ik als een vorm van arrogantie van de mens. Hoogmoed. Schijnzekerheid.



Jij weet toch wat je zelf voelt, meissie?

Vertrouw daar maar op.

Voor jou is het allang geen geloven meer, maar een vorm van "weten".

Een andere bewustwording, een eerbiedige houding tov het grote onbekende, geen van anderen maar aangenomen geloof, zoals religie, maar gebaseerd op eigen innerlijke ervaring.





Dànk je Suus,ik prijs je enorm om je mooie warme, wijze posts.

Altijd.

Maar dat er nu 1 speciaal aan mij gericht is, vind ik wel heel bijzonder........

Ik ben zo dankbaar, dat ik kan genieten van de mooie dingen, die het leven, naast mijn verdriet, òòk voor mij in petto heeft.

Daar is jouw post er één van
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat lief, Eindeloos.



Ik twijfelde of ik zou reageren op dit indringende topic, omdat ik het daarmee ook naar boven zou halen.

En ik wist niet of betrokkenen dat wel fijn zouden vinden, maakt bij hun ook weer eea los, het was een gokje.



Aan de andere kant heeft het me zo geraakt en ontroerd dat ik wel moest reageren.

Zou trouwens ook zonde zijn om dit soort diepgang ergens op blz 100 van dit forum te laten belanden.



Jij bent zelf speciaal en bijzonder, hahaha.

Juist omdat je (weer) kan genieten van de mooie dingen. Dat lukt lang niet iedereen na zulke tegenslagen.

Dat heb je toch maar mooi zelf voor elkaar gebokst!

Niet alleen dankbaar, maar ook trots zijn op jezelf, je hebt het aan je eigen veerkracht te danken.

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Lieve Suus,



Ik vond jouw post hartstikke lief, alhoewel ik niet "zweverig" ben, het gaf me gewoon (en ik denk anderen hier ook) een hart onder de riem, omdat ik weet dat jij een schat bent en alles oprecht meent en zo opschrijft. Er staan dingen waar ik het niet zo 123 mee eens ben of anders over denk, maar er staat een gemeend iets van iemand die oprecht is, en dan kan de inhoud me vaak niet eens zo veel schelen. Snap je wat ik bedoel? Wat lief van je dat je de tijd neemt voor volslagen onbekenden, dat alleen al, naast dingen waar ik me wel helemaal in kan vinden, vind ik bijzonder. Dus dank je wel.



Voor de rest ben ik ook blij met het forum. Plekken waar je even gewoon kan lachen, mensen die het oprecht goed voor hebben met anderen en soms een plek om het diepste geheim te kunnen bespreken. Zonder Viva en leden had ik het lang niet zo ver geschopt.



Voor Eindeloos natuurlijk van mij ook een dikke En uiteraard voor IBI, waarvoor December een maand is met veel gemixte emoties. Denk vaak aan je! X
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 10 december 2014 @ 21:22:

Wat lief, Eindeloos.



Ik twijfelde of ik zou reageren op dit indringende topic, omdat ik het daarmee ook naar boven zou halen.

En ik wist niet of betrokkenen dat wel fijn zouden vinden, maakt bij hun ook weer eea los, het was een gokje.



Aan de andere kant heeft het me zo geraakt en ontroerd dat ik wel moest reageren.

Zou trouwens ook zonde zijn om dit soort diepgang ergens op blz 100 van dit forum te laten belanden.



Jij bent zelf speciaal en bijzonder, hahaha.

Juist omdat je (weer) kan genieten van de mooie dingen. Dat lukt lang niet iedereen na zulke tegenslagen.

Dat heb je toch maar mooi zelf voor elkaar gebokst!

Niet alleen dankbaar, maar ook trots zijn op jezelf, je hebt het aan je eigen veerkracht te danken.

Dànkjewel lieverd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 11 december 2014 @ 15:29:

Lieve Suus,



Ik vond jouw post hartstikke lief, alhoewel ik niet "zweverig" ben, het gaf me gewoon (en ik denk anderen hier ook) een hart onder de riem, omdat ik weet dat jij een schat bent en alles oprecht meent en zo opschrijft. Er staan dingen waar ik het niet zo 123 mee eens ben of anders over denk, maar er staat een gemeend iets van iemand die oprecht is, en dan kan de inhoud me vaak niet eens zo veel schelen. Snap je wat ik bedoel? Wat lief van je dat je de tijd neemt voor volslagen onbekenden, dat alleen al, naast dingen waar ik me wel helemaal in kan vinden, vind ik bijzonder. Dus dank je wel.



Voor de rest ben ik ook blij met het forum. Plekken waar je even gewoon kan lachen, mensen die het oprecht goed voor hebben met anderen en soms een plek om het diepste geheim te kunnen bespreken. Zonder Viva en leden had ik het lang niet zo ver geschopt.



Voor Eindeloos natuurlijk van mij ook een dikke En uiteraard voor IBI, waarvoor December een maand is met veel gemixte emoties. Denk vaak aan je! XJij ook, Dànkjewel lieve catacarax, enorm bedankt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Cata, dank dat jij dit topic hebt geopend.

In jouw kwetsbaarheid toonde jij jouw kracht, lef ten top!



Mede door hier mee te delen/leven heb ik door kunnen gaan.

Ergens is dat ook wel passend, mijn vrouw was dol op dit forum.

Mee kunnen leven met anderen maakte haar leven lichter.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Goh... ik zit met een brok in mijn keel HL.
Alle reacties Link kopieren
Catacarax: sterkte dezer dagen!

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Wat kan ik nog zeggen.

Heavy verhaal, sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Jullie zijn bijzonder. Positief!!!
Het verleden kun je niet veranderen, de toekomst wel. Dat begint bij het heden. Begin dus vandaag!
Voor mijn liefde. Mijn liefde blijft even groot en verandert niet. Dat beeld van je in de auto staat in mijn geheugen gegrift. Mijn bewondering blijft voor jouw intellect en je slimheid en vooral jouw passie en de humor waarmee je met dingen omging. Jij was en bent mijn liefde en ik weet dat ik de jouwe was.

Ik ben je zo verschrikkelijk dankbaar voor alles.



Voor jou, de mooiste man die ik heb gekend. Dit nummer zal altijd een betekenis hebben, het laatste nummer waar je zo vals zat mee te zingen en ik niet wist of ik nog ruimte had om meer van je te houden. Ik mis je.



https://www.youtube.com/watch?v=NPn_kVPjpeU
Alle reacties Link kopieren
Ach vrouw toch, je liefste liefde raakt je het diepst, in de levende wereld en ook daarna

Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Catacarax: het went nooit, he.

Wat een gemis.

Heel veel sterkte!

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Cata

Soms moet ik ineens zomaar ineens aan je denken

Aan je verdriet, maar vooral aan je kracht

Net was zo'n momentje

En vlak daarna verscheen de post van jou



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ach lieve Cata ik moet veel aan je denken. Mijn rotmaand is achter de rug en die van jou in volle gang.



Sterkte he meis en je kunt me altijd bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! En wat prachtig dat jij zo'n liefde hebt mogen ervaren.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Voor de moeder van mijn kinderen, voor mijn grote liefde, voor mijn geestige huisgenote.

I know you're there, a breath away is not far to where you are, you're still an inspiration.

https://www.youtube.com/watch?v=MHStYNXnOH4
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 10 mei 2015 @ 11:26:

Voor de moeder van mijn kinderen, voor mijn grote liefde, voor mijn geestige huisgenote.

I know you're there, a breath away is not far to where you are, you're still an inspiration.

https://www.youtube.com/watch?v=MHStYNXnOH4 en
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 10 mei 2015 @ 11:26:

Voor de moeder van mijn kinderen, voor mijn grote liefde, voor mijn geestige huisgenote.

I know you're there, a breath away is not far to where you are, you're still an inspiration.

https://www.youtube.com/watch?v=MHStYNXnOH4Ook van mij een en ook voor jullie kinderen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven