Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

19-04-2018 19:38 3043 berichten
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
18-06-2018 21:36
Ja mooie stem he.
Heel mooi ja. Verdrietig verhaal erachter ook. Maria Callas had na een gepassioneerde liefdesrelatie veel verdriet om Arie Onassis toen hij haar inruilde voor Jackie.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
18-06-2018 21:31
Dat leek mij ook, maar omdat je het herkende dacht ik van niet.
Boosheid gaat mis. Niet altijd. Als ik het al weet kan ik dat wel.
Soms uit ik mijn boosheid door ander gedrag. Kan van alles zijn. Lachen, huilen flirten zelfs.
Als je met diegen bent dan kan boosheid zelfs in flirten eindigen en ben je dan alleen komt de boosheid weer terug? Bedoel je zo?
Ja, boosheid dat kan in een relatie echt vervelend zijn.
Zo vreselijk vermoeiend.
Kost bakken met energie.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
19-06-2018 11:59
Je vraagt je af waarom alles zo perspectiefloos is.
Is dat wel zo? Alles? Zoveel?
Draait het dan alleen om een partner in het leven? Bedoel je dat met alles?
Nu is het zo als het is, de realiteit.
Neem het zoals het is.
Ga je tegen de realiteit in dan deert dat je.
Je maakt een heel verhaal in je hoofd wat nog niet bestaat.
Doe je dat niet dan deert dat je niet. Het probleem maak jezelf aan.
Ik heb al jaren geen relatie meer.
Ik zit op datingsites.
Ondertussen is voor mij niet alles perspectiefloos.
In dit éne leven wat ik heb gekregen hoef ik niet op een partner te gaan zitten wachten.
Het zou leuk kunnen zijn of misschien juist niet. Ik maak het voor mezelf ook leuk en met mijn lieve familie. Zo heb jij misschien ook wel een voorbeeld.

Samen communiceren hoeft niet perfect te gaan. Als je maar naar elkaar luistert. Kijken wat de ander bezig houdt. Zoals je hier ook leest dan zijn we ook wel verschillend en proberen elkaar te begrijpen (zonder te negeren). Ja, dat is een puntje van mij. Ik kan niet tegen negeren. Ik wil op wat voor manier dan ook communiceren als ik date. Maakt mij niet uit hoe. Zelf kan ik ook niet goed communiceren.
Ik denk dat er wel meer zo zijn.
Als ik date dan denk ik weleens dat antwoord had die date niet verwacht van mij. Boeit mij echt niet.
Misschien helpt het jou mocht je weer op een datingsite gaan om wat losser te zijn. Hou je niet zo bezig met hoe je over komt.
Apart zijn is ook interessant bij een man of vrouw, vind ik.
Als je er te nerveus om bent dan haalt dat een stuk van "wees jezelf" weg.
Als je iets 'mist' ben je misschien op andere punten weer sterker.
Jouw vriendelijkheid bijvoorbeeld.
Wow, wat indrukwekkend geschreven.
Heb dit met zeer veel interesse gelezen.
Met perspectiefloos bedoel ik vooral de afgelopen jaren die weinig hebben gebracht op liefdesgebied.
Over de toekomst ben ik opmerkelijk genoeg wel optimistischer.
Kan het moeilijk verklaren.
Wil me ook niet te afhankelijk opstellen hierin.
Eslarealidad schreef:
19-06-2018 02:37
Moedergevoelens, een sterk overheersend verlangen, een oergevoel.
Vriendinnen ook zwanger.
Zo een beetje goed uitgelegd misschien.
Waar ging jij vanuit dat ik zo was?
Een inluismoeder?
Als je dat bedoeld? Volgens mij niet maar je schrijft het dan niet kloppend.
Nee joh, ben je gek.
Zou ik nooit doen.

Jouw opgroeimuziek doet me denken aan toen ik een meisje was van een jaar of 8 die in de klas zat te luisteren naar muziekonderwijs.
Heerlijk wegdromen. Ik was er gek op. De muziekinstrumenten raden.

Ik moet er nog wel bij zeggen dat het in zichzelf gekeerd zijn en negeren kwam nadat ik in zijn ogen iets verkeerd had gezegd.
Anders lijkt het inderdaad meer ziek.
1.72.
Een ordelijke JBJ in praktijk. Snel en kundig indelen. Knap hoor.
Ik niet. Niet in praktijk en niet in mijn hoofd. Net als jij soms.
Ik moet mezelf soms resetten.
Herprogrammeren, mooi woord.
Terug naar de basis in dat koppie.
Plankman zei ook eens, hou het klein, ga niet in discussie.
Nou we gaan alles wissen als een cassettebandje en gaan daaroverheen opnemen.
Over iets anders ging dat met plankman maar dat vond ik wel mooi gezegd.
Haha haar tot op zijn kont. :proud: Een pratende JBJ mag haar tot op zijn schouders hebben of kaal.
Waarom opeens kort haar? :lol:
Omdat hij op leeftijd is?
Ik heb ook lang haar.
En wat heb jij?

Nee hoor, op een andere manier afzien. Ik heb nergens geschreven ondernemer, zakenman. Kan me niet herinneren. Omdat het ook niet zo is. Het is maar hoe je het bekijkt.
Wel heb je het geraden. ;)
Nee Esla, ik dacht niet dat jij een inluismoeder was. Het leek mij wel duidelijk dat ik dat niet dacht, maar ik weet natuurlijk niet hoe een ander mijn zinnen leest. :) Een inluismoeder zoals Ooitverlegen beschreef gaat ook veel verder dan zwanger worden als je samenwoont. Ik wilde het hebben over dat overheersende gevoel. Dat herken ik niet. Het verbaast me dat sommige vrouwen zo graag zwanger willen worden tegen beter weten in. Ik heb het niet over jou en zelfs niet over het merendeel van alle vrouwen.

Kon je zijn gedrag altijd herleiden? En moest je dan maar gissen of praatte hij op een later moment wel? Sommige dingen raken de ander zo dat er bijna niet over valt te praten. Dat gaat veel verder dan een gewoon goed gesprek. Het vergt ook veel tijd om tot die kern te komen. Dat bedoelde ik eigenlijk met die tig redenen. Die als eerste te binnen schieten zijn altijd oppervlakkig. Je kan die noemen om er van af te zijn. Onwaar is het niet.

Voor mij zou jouw JBJ niet klein zijn. Mooie lengte zelfs. Ik ben 158. In mijn paspoort staat 163. De baliemeneer bij burgerzaken wilde er 167 van maken. Ik zei: "doe maar wat minder". Hij zei: "165 dan". Ik zei: "163 is goed". Ik stond naast de meetlat. Hij snapte het niet.
Van heel lang hou ik niet. Dat is onpraktisch. Ik wil ook niet elke keer opkijken. :P Mijn eersterelatieman was bijna 2 meter. Lang, groot, breed. Liever niet meer. Ze vallen wel op mij. Vroeger dan. Heel lang geleden had ik een blind date met een schaker. Hij zat en bleef zitten. Toen we weggingen bleek ik langer en echt wel een stuk. Dat is ook niks. Hoe lang ben jij?

Ja, omdat hij op leeftijd is. Ik denk dan aan een man die ooit een volle bos had en nu de resten in een petieterig staartje draagt. Ik hou van kort bij mannen. Geen afgeleefde rocker voor mij. Ik heb zelf ook lang haar. Nu wat korter dan normaal, maar toch bijna tot aan mijn taille. De vorige keer wilde ik 15cm eraf. Mijn kapster liet niet eerst zien, maar knipte 30 en toen vroeg ze aan mij: "zoiets?" :'( Ik heb altijd gedoe met kapsters.

Ik wist wel dat je dat niet had geschreven. :D
Het lijkt mij wel leuk, een politicus daten. Dat zijn toch plannenmakers. De partij moet je wel aanspreken, anders kom je in meningsverschillen terecht. Over dat doorbreken: lastig. Hij zou al moeten zijn. Wat dat betreft loop je weinig risico.

Wat bedoel je met: hou het klein, ga niet in discussie? Haal er je van alles bij? Heb je opwaaiende zomerjurken gelezen? Van Oek de Jong.
Paardensprong. :D
biobitch1984 schreef:
19-06-2018 00:13
Na de date was ik de eerste, ervoor toonde zij juist meer initiatief. Dwt aanvoelen is denk k meer een ding dan ik dacht.. Ik heb vorig jaar diagnose ASS categorie 1 (asperger) gekregen. Het doet me verdriet dat dit missvhien de oorzaak is van het missen van chemistry met mensen
Je hebt het vooral over de laatste date, maar om een patroon te herkennen gaat het natuurlijk niet om de laatste alleen.
Je voelt de afstand wel aan. Ik weet niet of ASS echt van invloed is. Ik veronderstel van wel. Aanvoelen is dan lastig. Je kan doen alsof, maar oprechte belangstelling etc is altijd te onderscheiden van het verplichte nummertje. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Eslarealidad schreef:
19-06-2018 12:21
Als je met diegen bent dan kan boosheid zelfs in flirten eindigen en ben je dan alleen komt de boosheid weer terug? Bedoel je zo?
Ja, boosheid dat kan in een relatie echt vervelend zijn.
Zo vreselijk vermoeiend.
Kost bakken met energie.
Nee zo bedoelde ik dat niet. Ik ben niet vaak boos en van die keren soms maar even. Soms reageer ik gelijk en soms niet. Als ik niet meteen reageer trek ik me terug. Eerst nadenken over terechtheid. Dan ben ik afstandelijk. Vind ik het terecht dan kan ik heel kil worden. Als dat niets oplost kan ik het omzetten in ander gedrag, maar die boosheid blijft dan. Het is tegelijkertijd. Het is ook niet echt flirten. Het lijkt erop. Je kan het verschil wel zien. Het is nooit een boosheid die ik meeneem. Ik rumineer weleens, maar eigenlijk heel weinig en piekeren doe ik ook niet.

In relaties heb ik het ook wel. Dan ga ik naar huis, in bad.

Ja, dat kost energie. Van mij en van de ander.
safrat schreef:
19-06-2018 15:25
Je hebt het vooral over de laatste date, maar om een patroon te herkennen gaat het natuurlijk niet om de laatste alleen.
Je voelt de afstand wel aan. Ik weet niet of ASS echt van invloed is. Ik veronderstel van wel. Aanvoelen is dan lastig. Je kan doen alsof, maar oprechte belangstelling etc is altijd te onderscheiden van het verplichte nummertje. Ik weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Ik heb niet meer gedate sinds 2015, ik trok die stress niet meer. Dus de keren ervoor zijn vervaagd. Ik heb oprechte belangstelling, ik ben geen robot. Ik zou geen zes uren volhouden met iemand als het zou aanvullen als verplicht nummertje, ze had me vooraf gevraagd om veel te praten want ze luistert liever, ik heb veel gepraat maar zij heeft ook veel verteld, en ik heb veel doorgevraagd, naar de dingen die ik dan wou weten naar aanleiding van haar verhalen. Maar goed.. Seksuele aantrekkingskracht is misschien weer anders.. Ik weet het niet.
biobitch1984 schreef:
19-06-2018 15:39
Ik heb niet meer gedate sinds 2015, ik trok die stress niet meer. Dus de keren ervoor zijn vervaagd. Ik heb oprechte belangstelling, ik ben geen robot. Ik zou geen zes uren volhouden met iemand als het zou aanvullen als verplicht nummertje, ze had me vooraf gevraagd om veel te praten want ze luistert liever, ik heb veel gepraat maar zij heeft ook veel verteld, en ik heb veel doorgevraagd, naar de dingen die ik dan wou weten naar aanleiding van haar verhalen. Maar goed.. Seksuele aantrekkingskracht is misschien weer anders.. Ik weet het niet.
Je was laatst toch met iemand bezig? Of zag je die niet als potentiële date? En welke stress?
Ik wil een leuke avond. Meer niet. Van stress heb ik geen last. Verwacht je niet te veel?

Seksuele aantrekkingskracht is lastig. Het is mij niet duidelijk waarom ik me aangetrokken voel tot de één en niet tot de ander. Dat is iets heel primitiefs lijkt het. Maar ja het moet er wel zijn.
biobitch1984 schreef:
19-06-2018 15:39
Ik heb niet meer gedate sinds 2015, ik trok die stress niet meer. Dus de keren ervoor zijn vervaagd. Ik heb oprechte belangstelling, ik ben geen robot. Ik zou geen zes uren volhouden met iemand als het zou aanvullen als verplicht nummertje, ze had me vooraf gevraagd om veel te praten want ze luistert liever, ik heb veel gepraat maar zij heeft ook veel verteld, en ik heb veel doorgevraagd, naar de dingen die ik dan wou weten naar aanleiding van haar verhalen. Maar goed.. Seksuele aantrekkingskracht is misschien weer anders.. Ik weet het niet.
Oops; voor mij is het nog langer geleden dat ik gedate heb (sinds 2011.......).
Had er lange tijd geen behoefte meer aan was ook wat afgeknapt hierop.
De laatste tijd begint het wel weer wat te kriebelen.
Toch hou ik nog een slag om de arm.
Het moet voor mij ook geen 'verplicht nummertje' zijn en het is ook belangrijk dat er daadwerkelijk een chemie is.
En niet alleen maar een soort van oppervlakkig en rationaal contact.
Dat verplichte nummertje wordt anders opgevat dan ik bedoel. Het ging mij vooral om het onderscheid tussen oprecht en doen alsof. Welke betekenis jij voor de ander hebt. Of mensen sociaal wenselijk gedrag vertonen. Welke motieven mensen hebben. Aanvoelen is dat allemaal weten, zien en doorgronden. Dat zijn nooit feiten. Het is alleen maar een gevoel. Jullie zijn allebei eenzaam. Ik zou dat voelen en mijn conclusies trekken.
Esla, die pinkman is weer single zag ik daarnet. Ik snap wel wat je bedoelde. Best wel kut.
safrat schreef:
19-06-2018 15:48
Je was laatst toch met iemand bezig? Of zag je die niet als potentiële date? En welke stress?
Ik wil een leuke avond. Meer niet. Van stress heb ik geen last. Verwacht je niet te veel?

Seksuele aantrekkingskracht is lastig. Het is mij niet duidelijk waarom ik me aangetrokken voel tot de één en niet tot de ander. Dat is iets heel primitiefs lijkt het. Maar ja het moet er wel zijn.
De stress erna, dat je 1 of 2 keer hebt afgesproken en daarna moet gaan achterhalen of die andere jou net zo leuk vind als andersom, en dat dan niet zo is. Bij mensen voor wie ik niks speciaals voel heb ik daar geen last van, behale een lichte teleurstelling die snel wegtrekt. Ik mis de tijd van mij begin twintig jaren waarin je rustig 3x per week met nieuwe mensen afsprak en weer doorging zonder zorgen, maar na 13 jaar had ik verwacht dat er wel eens een positiever verhaal bij zou zitten
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
19-06-2018 21:42
Esla, die pinkman is weer single zag ik daarnet. Ik snap wel wat je bedoelde. Best wel kut.
Waar zag je dat dan?
Voelt niet lekker voor jou nu. :there:
Hou jezelf sterk.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
JXL schreef:
19-06-2018 14:24
Wow, wat indrukwekkend geschreven.
Heb dit met zeer veel interesse gelezen.
Met perspectiefloos bedoel ik vooral de afgelopen jaren die weinig hebben gebracht op liefdesgebied.
Over de toekomst ben ik opmerkelijk genoeg wel optimistischer.
Kan het moeilijk verklaren.
Wil me ook niet te afhankelijk opstellen hierin.
Goed toch dat je je lekker voelt over de toekomst?
Afhankelijk zou ik me ook nooit opstellen.
Als je maar lekker in je vel zit.
Ga je nog daten?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
18-06-2018 21:28
Muildier
Leeuwin!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
19-06-2018 15:38
Nee zo bedoelde ik dat niet. Ik ben niet vaak boos en van die keren soms maar even. Soms reageer ik gelijk en soms niet. Als ik niet meteen reageer trek ik me terug. Eerst nadenken over terechtheid. Dan ben ik afstandelijk. Vind ik het terecht dan kan ik heel kil worden. Als dat niets oplost kan ik het omzetten in ander gedrag, maar die boosheid blijft dan. Het is tegelijkertijd. Het is ook niet echt flirten. Het lijkt erop. Je kan het verschil wel zien. Het is nooit een boosheid die ik meeneem. Ik rumineer weleens, maar eigenlijk heel weinig en piekeren doe ik ook niet.

In relaties heb ik het ook wel. Dan ga ik naar huis, in bad.

Ja, dat kost energie. Van mij en van de ander.
Knap dat je niet piekert.
Niet zo erg in je hoofd zit dan.

Dat bedoel ik of Plankman dan met hou het klein. Haal er niet van alles bij. Blijf assertief, moeilijk met die emoties soms dan.

Die boze flirt is misschien wel sexy voor een man. ;-))
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
19-06-2018 15:14
Nee Esla, ik dacht niet dat jij een inluismoeder was. Het leek mij wel duidelijk dat ik dat niet dacht, maar ik weet natuurlijk niet hoe een ander mijn zinnen leest. :) Een inluismoeder zoals Ooitverlegen beschreef gaat ook veel verder dan zwanger worden als je samenwoont. Ik wilde het hebben over dat overheersende gevoel. Dat herken ik niet. Het verbaast me dat sommige vrouwen zo graag zwanger willen worden tegen beter weten in. Ik heb het niet over jou en zelfs niet over het merendeel van alle vrouwen.

Kon je zijn gedrag altijd herleiden? En moest je dan maar gissen of praatte hij op een later moment wel? Sommige dingen raken de ander zo dat er bijna niet over valt te praten. Dat gaat veel verder dan een gewoon goed gesprek. Het vergt ook veel tijd om tot die kern te komen. Dat bedoelde ik eigenlijk met die tig redenen. Die als eerste te binnen schieten zijn altijd oppervlakkig. Je kan die noemen om er van af te zijn. Onwaar is het niet.

Voor mij zou jouw JBJ niet klein zijn. Mooie lengte zelfs. Ik ben 158. In mijn paspoort staat 163. De baliemeneer bij burgerzaken wilde er 167 van maken. Ik zei: "doe maar wat minder". Hij zei: "165 dan". Ik zei: "163 is goed". Ik stond naast de meetlat. Hij snapte het niet.
Van heel lang hou ik niet. Dat is onpraktisch. Ik wil ook niet elke keer opkijken. :P Mijn eersterelatieman was bijna 2 meter. Lang, groot, breed. Liever niet meer. Ze vallen wel op mij. Vroeger dan. Heel lang geleden had ik een blind date met een schaker. Hij zat en bleef zitten. Toen we weggingen bleek ik langer en echt wel een stuk. Dat is ook niks. Hoe lang ben jij?

Ja, omdat hij op leeftijd is. Ik denk dan aan een man die ooit een volle bos had en nu de resten in een petieterig staartje draagt. Ik hou van kort bij mannen. Geen afgeleefde rocker voor mij. Ik heb zelf ook lang haar. Nu wat korter dan normaal, maar toch bijna tot aan mijn taille. De vorige keer wilde ik 15cm eraf. Mijn kapster liet niet eerst zien, maar knipte 30 en toen vroeg ze aan mij: "zoiets?" :'( Ik heb altijd gedoe met kapsters.

Ik wist wel dat je dat niet had geschreven. :D
Het lijkt mij wel leuk, een politicus daten. Dat zijn toch plannenmakers. De partij moet je wel aanspreken, anders kom je in meningsverschillen terecht. Over dat doorbreken: lastig. Hij zou al moeten zijn. Wat dat betreft loop je weinig risico.

Wat bedoel je met: hou het klein, ga niet in discussie? Haal er je van alles bij? Heb je opwaaiende zomerjurken gelezen? Van Oek de Jong.
Paardensprong. :D
Ik wist het ook wel dat jij mij geen inluismoeder vindt maar ik lees jouw schrijven dan een paar keer over dan ga ik twijfelen.
Jouw woorden:
""Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het is om echt die gevoelens te hebben. Ik denk dat terug aan wat Ooitverlegen schreef over de inluismoeders. Dat je bereid bent zo ver te gaan. Ik schreef dat niet omdat ik er van uitging dat jij zo was.""
Ik mis dan het woordje 'niet'.
Dat jij niet zo 'was'.
Als ik het lees snap ik je wel.
Op een andere manier.

Je mag hem hebben, de politicus.
Jij bent een type? Om etentjes te organiseren, ik totaal niet.
Gelijktijdig communiceren, eten in de gaten houden, jurkje, mooi hakje. Groep mensen. Wat mislukt bij mij.
Voor mij een overprikkeling.
P is wel wat doorgebroken.
Beetje.

Ik heb dat niet gelezen.
Ik ga straks even kijken naar dat boek, opwaaiende zomerjurken.
Ik lees vaak boeken over de psyche. Vind ik reuze interessant.

Ik herken dat ook met naar de kapper gaan.
Knip mijn haar nat en het is opgedroogd een meter korter. Fris voorhoofd. :lol:
Ik doe het helemaal zelf nu en best goed.

We lijken best op elkaar :D ik heb ook in mijn paspoort een andere lengte staan 1.64 :-D en ik ben 1.61 en een half.
En dan die foto zonder lach.
Discussie met fotograaf.
Hele droge man zonder humor.
Hij had al problemen met 2 voor mij. Dacht natuurlijk heb je nog zo een zeikwijf.
Haar uit gezicht, geen lach.
Toch een zuinig lachje en nog onherkenbaar. 3 keer over.
Gezocht moet er nog bij staan.
Ik ben dat niet, zeggen anderen ook.
JBJ leek wel een crimineel op paspoort. Ik schrok me lam.
In het echt zoveel knapper, vind ik.
Het is niet echt klein 1.72.
Hij werd wel kleine genoemd, zei hij.
Op hakken was ik nog steeds iets kleiner.
Veel zijn mannen best lang. In vergelijk. Ook mijn vroegere exen waren meestal vanaf 1.86 ongeveer.
Ik vind het beiden leuk, als je maar mannelijk bent.
Ik had een keer een date ook net als jij met die date, die ook wat kleiner was.
Opeens stond hij naast me bij de afspraak en echt wat een charisma qua doen en laten.
Echt een 'kerel'.
Als je nou heel lullig gaat blijven zitten dan komt het niet over.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
20-06-2018 13:38
Ik wist het ook wel dat jij mij geen inluismoeder vindt maar ik lees jouw schrijven dan een paar keer over dan ga ik twijfelen.
Jouw woorden:
""Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe het is om echt die gevoelens te hebben. Ik denk dat terug aan wat Ooitverlegen schreef over de inluismoeders. Dat je bereid bent zo ver te gaan. Ik schreef dat niet omdat ik er van uitging dat jij zo was.""
Ik mis dan het woordje 'niet'.
Dat jij niet zo 'was'.
Als ik het lees snap ik je wel.
Op een andere manier.

Je mag hem hebben, de politicus.
Jij bent een type? Om etentjes te organiseren, ik totaal niet.
Gelijktijdig communiceren, eten in de gaten houden, jurkje, mooi hakje. Groep mensen. Wat mislukt bij mij.
Voor mij een overprikkeling.
P is wel wat doorgebroken.
Beetje.

Ik heb dat niet gelezen.
Ik ga straks even kijken naar dat boek, opwaaiende zomerjurken.
Ik lees vaak boeken over de psyche. Vind ik reuze interessant.

Ik herken dat ook met naar de kapper gaan.
Knip mijn haar nat en het is opgedroogd een meter korter. Fris voorhoofd. :lol:
Ik doe het helemaal zelf nu en best goed.

We lijken best op elkaar :D ik heb ook in mijn paspoort een andere lengte staan 1.64 :-D en ik ben 1.61 en een half.
En dan die foto zonder lach.
Discussie met fotograaf.
Hele droge man zonder humor.
Hij had al problemen met 2 voor mij. Dacht natuurlijk heb je nog zo een zeikwijf.
Haar uit gezicht, geen lach.
Toch een zuinig lachje en nog onherkenbaar. 3 keer over.
Gezocht moet er nog bij staan.
Ik ben dat niet, zeggen anderen ook.
JBJ leek wel een crimineel op paspoort. Ik schrok me lam.
In het echt zoveel knapper, vind ik.
Het is niet echt klein 1.72.
Hij werd wel kleine genoemd, zei hij.
Op hakken was ik nog steeds iets kleiner.
Veel zijn mannen best lang. In vergelijk. Ook mijn vroegere exen waren meestal vanaf 1.86 ongeveer.
Ik vind het beiden leuk, als je maar mannelijk bent.
Ik had een keer een date ook net als jij met die date, die ook wat kleiner was.
Opeens stond hij naast me bij de afspraak en echt wat een charisma qua doen en laten.
Echt een 'kerel'.
Als je nou heel lullig gaat blijven zitten dan komt het niet over.
Sowieso had er bent moeten staan en niet was. Je blijft natuurlijk altijd een inluismoeder of daar hoop je in ieder geval op. Niet het inluizen, maar het moeder zijn natuurlijk. Ik begrijp jouw verwarring eigenlijk wel. Ik ging er niet vanuit dat jij zo bent, maar desondanks vroeg ik toch maar even. Niet over dat inluizen, maar of de vader een rol speelde bij het zwanger worden. Wat ook gek klinkt natuurlijk. Daar heb je al antwoord op gegeven.

De jurk en hakken lukt me wel. Ik geef hier heel af en toe een etentje. Ik kan redelijk Indisch en Chinees koken. De hele tafel staat dan vol met gerechten. Iets anders gaat me niet goed af. Ik doe dat natuurlijk alleen voor speciale mensen. Niet zomaar. Jouw politicus is niets voor mij. Ik zou geen etentje in elkaar kunnen flansen, omdat iemand anders dat wil, tenzij die ander heel belangrijk voor mij is en dat is in dit geval nog maar de vraag. Een etentje thuis is nooit voor een echt grote groep. 4 of 6 mensen maximaal toch? Het is geen familiediner. Ik heb geen belangstelling voor jouw P. Tenzij hij heel slim en knap is en bij mij in de buurt woont. :D

Ik had ook ooit gedoe met pasfoto's. Ik wilde recht en de fotograaf wilde schuin. Hij werd heel boos en joeg me de zaak uit. Ik lach ook nooit op een pasfoto. Ik zou niet weten waarom ik moet lachen. Er wordt geen grapje gemaakt en dat hele gedoe er omheen is vervelend. Ze zeggen wel: "lach eens". Ik sta er altijd met omhoog getrokken wenkbrauwen op. Mijn sceptische blik :D Jij lacht vaak. Breeduit en hard denk ik. Ik denk dat jij een heel vrij persoon bent.

Hoe kan je zelf je haar knippen? Dat wordt toch nooit recht? Of heb je krullen?

Opwaaiende zomerjurken is een roman. Ik lees nooit verbeter-jezelf-boeken. Doe jij dat wel of lees je andere boeken over de psyche?

Die schaker was timide. Hij kon ook niet zo goed schaken. Ik ben het wel met je eens dat iemand er moet zijn. Je vond de charismatische man uiteindelijk niks? Een foto zegt zo weinig. Ik kan bijna niks op grond van een foto. Ik moet iemand zien bewegen. Heb jij dat ook? Of het gevoel dat je hebt als iemand vlakbij staat. Dat je de ander dichterbij wil hebben of juist niet.

Zeg jij 164 of 161? Ik wissel af. Ik had die man 167 moeten laten invullen. Dat was veel grappiger geweest.
biobitch1984 schreef:
20-06-2018 08:19
De stress erna, dat je 1 of 2 keer hebt afgesproken en daarna moet gaan achterhalen of die andere jou net zo leuk vind als andersom, en dat dan niet zo is. Bij mensen voor wie ik niks speciaals voel heb ik daar geen last van, behale een lichte teleurstelling die snel wegtrekt. Ik mis de tijd van mij begin twintig jaren waarin je rustig 3x per week met nieuwe mensen afsprak en weer doorging zonder zorgen, maar na 13 jaar had ik verwacht dat er wel eens een positiever verhaal bij zou zitten
Ja vroeger ging het allemaal ongedwongen. Dat mis ik ook wel. Heb je nooit een relatie gehad? IK weet niet of het lastiger is voor jou om een relatie te krijgen. Er zijn veel minder vrouwen die op vrouwen vallen. Minder grote vijver is minder kans. Maar in elke vijver zwemt wel een visje.
Eslarealidad schreef:
20-06-2018 10:39
Knap dat je niet piekert.
Niet zo erg in je hoofd zit dan.

Dat bedoel ik of Plankman dan met hou het klein. Haal er niet van alles bij. Blijf assertief, moeilijk met die emoties soms dan.

Die boze flirt is misschien wel sexy voor een man. ;-))
Ik pieker niet, omdat ik allang weet wat ik ga doen. Daar zijn mijn regeltjes voor. Omdat ik geen zin heb om over kleine dingetjes na te denken.

Vooral raar denk ik.
Eslarealidad schreef:
20-06-2018 10:08
Waar zag je dat dan?
Voelt niet lekker voor jou nu. :there:
Hou jezelf sterk.
Ik ben hartstikke zen. Gisteravond al. Ik kan goed onderdrukken. :)

Ik verveelde me. Ik zag het op FB. Kan van jaren geleden zijn of van gister.
safrat schreef:
20-06-2018 19:18
Ja vroeger ging het allemaal ongedwongen. Dat mis ik ook wel. Heb je nooit een relatie gehad? IK weet niet of het lastiger is voor jou om een relatie te krijgen. Er zijn veel minder vrouwen die op vrouwen vallen. Minder grote vijver is minder kans. Maar in elke vijver zwemt wel een visje.
Niet met iemand waar ik daadwerkelijk gevoelens voor had. In 2014 ging het ook vrij zakelijk, even koffie, daarna een berichtje, dat die persoon wel van alles wat ondernemen zoals theater, feestjes, en ook 'bedactiviteiten'. Ik was 29 en ik had met mezelf afgesproken dat ik het met een vrouw gedaan moest hebben voor mijn 30e. Op het nippertje, er is ook met een vrouw niet veel aan net als met een man als je iemand niet echt leuk leuk vind, maar ze was best knap, maar ook knettergek.. Ze wou zelfs wel seks met mn broer. Spoort niet, ze is nu getrouwd met een vent
biobitch1984 schreef:
20-06-2018 23:09
Niet met iemand waar ik daadwerkelijk gevoelens voor had. In 2014 ging het ook vrij zakelijk, even koffie, daarna een berichtje, dat die persoon wel van alles wat ondernemen zoals theater, feestjes, en ook 'bedactiviteiten'. Ik was 29 en ik had met mezelf afgesproken dat ik het met een vrouw gedaan moest hebben voor mijn 30e. Op het nippertje, er is ook met een vrouw niet veel aan net als met een man als je iemand niet echt leuk leuk vind, maar ze was best knap, maar ook knettergek.. Ze wou zelfs wel seks met mn broer. Spoort niet, ze is nu getrouwd met een vent
Maar dat is geen echte relatie geweest toch?

Je kan best fijne seks hebben met iemand die je niet zo heel leuk vindt. Het is fijner als je wel gevoelens hebt, maar ook dan moet je maar net die klik hebben op dat gebied. Dat is ook niet altijd het geval.

Geen echte lesbienne dus. Daar zijn er ook aardig wat van.
Ben momenteel maar wat aan het Tinderen geslagen (moet toch ergens weer beginnen).
Vind het wel geinig tot dusver; heb echter nog geen matches.
Is het trouwens gebruikelijk dat je op den duur niet meer kunt 'liken'?
Heb eerlijk gezegd nog niet zo'n zin in een betaald abonnement eigenlijk.
JXL schreef:
21-06-2018 23:01
Ben momenteel maar wat aan het Tinderen geslagen (moet toch ergens weer beginnen).
Vind het wel geinig tot dusver; heb echter nog geen matches.
Is het trouwens gebruikelijk dat je op den duur niet meer kunt 'liken'?
Heb eerlijk gezegd nog niet zo'n zin in een betaald abonnement eigenlijk.
Ben jij eigenlijk een man of vrouw? Ze hebben inderdaad paal en perk gesteld aan het aantal poppetjes dat je mag liken per dag. Dit om te voorkomen dat mensen niet eens meer kijken maar als een blind paard alles naar rechts swipen, en ook natuurlijk omdat ze geld willen verdienen aan premium abonnementjes.

Het voordeel van betaalde sites is dat het de wat serieuze types aantrekt. Het voelt alleen wel als falen, betalen voor dating.. Vooral als je nog in de 20 bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven