Vraag mensen [...] met partner [lege OP]
woensdag 26 november 2025 om 07:55
Eh nee. TO heeft het over ‘mijn dochter’. Als ze dat thuis ook doet, dan snap ik dat die man denkt: bekijk het maar.Lila-Linda schreef: ↑25-11-2025 16:58Kun je nagaan TO, jouw vent stelt zich als zo'n hufter op, dat mensen hier denken dat hij wel niet de vader zal zijn van jullie kinderen
woensdag 26 november 2025 om 08:33
Ik denk dat jij jouw reactie nog even moet teruglezen. Je schrijft toch echt zelf dat je 'mijn dochter' wel begrijpt als man geen geld heeft/wil uitegeven aan iets voor dochter. Een koppeling die je zelf bedenkt, en die ik dus merkwaardig vind.
woensdag 26 november 2025 om 10:28
nee natuurlijk nietjorchugh_jor schreef: ↑26-11-2025 07:55Eh nee. TO heeft het over ‘mijn dochter’. Als ze dat thuis ook doet, dan snap ik dat die man denkt: bekijk het maar.
als mijn man het een keer over "mijn dochter" heeft, denk ik echt niet dat hij denkt dat ik geen rol heb
en dan trek ik echt mijn handen niet van mijn kinderen af
woensdag 26 november 2025 om 13:40
Neehoor, nog steeds mag jij beter lezen. Ik zei al in mij reactie indien hij geen geld heeft/wil uitgeven aan….jij koppelt daaraan dat ik dan ook bedoel dat als iemand armlastig is, diegene ook niet ‘mijn’ of ‘ons’ kind mag zeggen.
Terwijl je best weet wat ik bedoel, want uit de OP blijkt gewoon dat er wel geld is, maar vaders niks reserveert voor zn kind en wel alles spendeert aan zn hobby. Das toch echt onwil, terwijl jij het over onkunde had en meteen roept dat ik dus blijkbaar vind dat mensen die geen geld hebben, niet ‘mijn kind’ mogen zeggen.
Maar je reageert sowieso vervelend en heftig, dus ik ben er wel klaar mee, zeker als je dus dan daarbij niet normaal leest en over elk woordje gaat zeuren terwijl je best kunt begrijpen wat de boodschap is.
woensdag 26 november 2025 om 14:16
Ja, de boodschap begrijp ik en die boodschap vind ik dus raar. Ik zeg dat ik het niet gek vind dat mensen denken dat het (alleen) haar kind is als ze 'mijn' kind schrijft, en jij begint een verhaal over geld. Kan er niets anders van maken.Solsol schreef: ↑26-11-2025 13:40Neehoor, nog steeds mag jij beter lezen. Ik zei al in mij reactie indien hij geen geld heeft/wil uitgeven aan….jij koppelt daaraan dat ik dan ook bedoel dat als iemand armlastig is, diegene ook niet ‘mijn’ of ‘ons’ kind mag zeggen.
Terwijl je best weet wat ik bedoel, want uit de OP blijkt gewoon dat er wel geld is, maar vaders niks reserveert voor zn kind en wel alles spendeert aan zn hobby. Das toch echt onwil, terwijl jij het over onkunde had en meteen roept dat ik dus blijkbaar vind dat mensen die geen geld hebben, niet ‘mijn kind’ mogen zeggen.
Maar je reageert sowieso vervelend en heftig, dus ik ben er wel klaar mee, zeker als je dus dan daarbij niet normaal leest en over elk woordje gaat zeuren terwijl je best kunt begrijpen wat de boodschap is.
maandag 1 december 2025 om 20:58
Of je leest de OP nog een keer...Hexopbezemsteel schreef: ↑25-11-2025 16:32Ze schrijft letterlijk in de OP dat ze 20 jaar samen zijn en twee kinderen hebben van 13 en 16. Ook zijn kinderen dus, maar leuk dat jullie er vast wat bij verzinnen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in