Vraag mensen [...] met partner [lege OP]

25-11-2025 07:45 84 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt allemaal
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-11-2025 20:56
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
97.85% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
25-11-2025 16:58
Kun je nagaan TO, jouw vent stelt zich als zo'n hufter op, dat mensen hier denken dat hij wel niet de vader zal zijn van jullie kinderen
Eh nee. TO heeft het over ‘mijn dochter’. Als ze dat thuis ook doet, dan snap ik dat die man denkt: bekijk het maar.
Ik vind het een deprimerend topic. En nou is de OP nog weg ook. Bevestigt het beeld dat ik had van TO: alleen halen, niet brengen.
Solsol schreef:
25-11-2025 22:05
Het gaat toch helemaal niet om het geld, maar om de moeite die de man neemt om verantwoordelijk voor zn kind te nemen ipv roepen: ik heb geen geld (terwijl ie wel geld heeft voor zn hobby). Maar misschien moet je die reacties nog even teruglezen.
Ik denk dat jij jouw reactie nog even moet teruglezen. Je schrijft toch echt zelf dat je 'mijn dochter' wel begrijpt als man geen geld heeft/wil uitegeven aan iets voor dochter. Een koppeling die je zelf bedenkt, en die ik dus merkwaardig vind.
Openingspost is weggehaald. Misschien dat daar iets aan gedaan kan worden?
jorchugh_jor schreef:
26-11-2025 07:55
Eh nee. TO heeft het over ‘mijn dochter’. Als ze dat thuis ook doet, dan snap ik dat die man denkt: bekijk het maar.
nee natuurlijk niet
als mijn man het een keer over "mijn dochter" heeft, denk ik echt niet dat hij denkt dat ik geen rol heb
en dan trek ik echt mijn handen niet van mijn kinderen af
Ik vond TO al erg uitgecheckt overkomen maar deze actie bevestigt dat nog weer even extra. TO heeft echt nul zin om te sparren wat er nog mogelijk zou zijn in de relatie, laat staan daadwerkelijk nog in de relatie te investeren.
Renske schreef:
26-11-2025 08:33
Ik denk dat jij jouw reactie nog even moet teruglezen. Je schrijft toch echt zelf dat je 'mijn dochter' wel begrijpt als man geen geld heeft/wil uitegeven aan iets voor dochter. Een koppeling die je zelf bedenkt, en die ik dus merkwaardig vind.
Neehoor, nog steeds mag jij beter lezen. Ik zei al in mij reactie indien hij geen geld heeft/wil uitgeven aan….jij koppelt daaraan dat ik dan ook bedoel dat als iemand armlastig is, diegene ook niet ‘mijn’ of ‘ons’ kind mag zeggen.

Terwijl je best weet wat ik bedoel, want uit de OP blijkt gewoon dat er wel geld is, maar vaders niks reserveert voor zn kind en wel alles spendeert aan zn hobby. Das toch echt onwil, terwijl jij het over onkunde had en meteen roept dat ik dus blijkbaar vind dat mensen die geen geld hebben, niet ‘mijn kind’ mogen zeggen.

Maar je reageert sowieso vervelend en heftig, dus ik ben er wel klaar mee, zeker als je dus dan daarbij niet normaal leest en over elk woordje gaat zeuren terwijl je best kunt begrijpen wat de boodschap is.
Solsol schreef:
26-11-2025 13:40
Neehoor, nog steeds mag jij beter lezen. Ik zei al in mij reactie indien hij geen geld heeft/wil uitgeven aan….jij koppelt daaraan dat ik dan ook bedoel dat als iemand armlastig is, diegene ook niet ‘mijn’ of ‘ons’ kind mag zeggen.

Terwijl je best weet wat ik bedoel, want uit de OP blijkt gewoon dat er wel geld is, maar vaders niks reserveert voor zn kind en wel alles spendeert aan zn hobby. Das toch echt onwil, terwijl jij het over onkunde had en meteen roept dat ik dus blijkbaar vind dat mensen die geen geld hebben, niet ‘mijn kind’ mogen zeggen.

Maar je reageert sowieso vervelend en heftig, dus ik ben er wel klaar mee, zeker als je dus dan daarbij niet normaal leest en over elk woordje gaat zeuren terwijl je best kunt begrijpen wat de boodschap is.
Ja, de boodschap begrijp ik en die boodschap vind ik dus raar. Ik zeg dat ik het niet gek vind dat mensen denken dat het (alleen) haar kind is als ze 'mijn' kind schrijft, en jij begint een verhaal over geld. Kan er niets anders van maken.
Hexopbezemsteel schreef:
25-11-2025 16:32
Ze schrijft letterlijk in de OP dat ze 20 jaar samen zijn en twee kinderen hebben van 13 en 16. Ook zijn kinderen dus, maar leuk dat jullie er vast wat bij verzinnen.
Of je leest de OP nog een keer... :roll: :roll: :lol:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven