Vragen of hij mij nog een keer wil zien?

14-07-2018 14:43 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb in april een man ontmoet. Wij hadden een tijdje gedate ( ongeveer 2 maanden). Het is uiteindelijk niks geworden omdat hij weinig tijd had door werk/ andere verantwoordelijkheden, en doordat ik hem wat nare dingen via de app had gemeld en daardoor had hij een punt achter het contact gezet.

Ik had hem eigenlijk al geblokkeerd op what’s app.

Gisteren kwam ik hem toevallig tegen in de stad. Hij bleef naar mij kijken ( we waren beide met mensen). Uiteindelijk hebben we geappt en samen een drankje gedronken. Ik had aardig wat gedronken en ik ben bij hem blijven slapen en we hebben sex gehad.

Ik heb geappt dat het gezellig was en hij gaf een reactie dat hij dat ook vond en wenste mij een fijn weekend.

Ik heb hem altijd leuk gevonden en nog steeds. Hij heeft niks gezegd over een vervolgdate of dat hij mij nog een keer wil zien. Ik ben een beetje bang/ weet niet goed hoe dit te vragen. Misschien ziet hij mij gewoon als handig voor de seks.

Wat raden jullie aan? Kan ik hem appen of hij nog behoefte heeft mij te zien, of hoe hij de situatie nu ziet?
cemile schreef:
15-07-2018 16:24
Omg...zoveel domheid. Echt niet te geloven!!
:kneel:
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
15-07-2018 16:05
En niet manipulatief als ik stomdronken ben en hij daar maar misbruik van maakt door geen condoom te pakken, en weet dat ik amper nog weet wat ik doe?
Grappig hoe het gaat van aardig aangeschoten via erg aangeschoten tot aan stom dronken (Ja die spatie staat daar expres).

Nou als hij zo'n misbruik van je gemaakt hebt aangifte gaan doen bij de poltie van verkrachting dan maar he ?
En een volgende keer eerst nadenken over de gevolgen als je je weer eens vol gooit.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan gewoon niet echt zijn :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Siri2018 schreef:
15-07-2018 15:49
Omdat ik het misschien wil houden als ik zwanger blijk te zijn.
Waarom ga je dan appen dat je een morning after pil wil halen?
Siri, waarom zeg je niet gewoon dat dit nu je hele plan was? Je wilde hem "toevallig" tegenkomen, neuken zonder anticonceptie in je vruchtbare periode, iedere dag bidden dat je zwanger bent zodat je hem aan je kan binden middels een kind voor de rest van jullie levens. Het is nu echt zo klaar als een klontje wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
MarR_123 schreef:
15-07-2018 16:15
Je maakt een man ook ongevraagd vader. Wat denk je wat dat met íemand doet? Wat een misselijke gedachtes hen je. Sorry hoor. Ik ben doorgaans niet heel hard. Maar dit schiet me serieus het verkeerde keelgat in.
Dat risico heeft hij zelf genomen door zonder condoom seks te hebben. Ik heb geen greintje medelijden met zo iemand als hij dan ongevraagd vader wordt.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine585 schreef:
15-07-2018 17:54
Dat risico heeft hij zelf genomen door zonder condoom seks te hebben. Ik heb geen greintje medelijden met zo iemand als hij dan ongevraagd vader wordt.
Gedeeltelijk met je eens.
En vrouw is baas in eigen buik, feministisch leuk.
Maar, je mag als vrouw zijnde toch zeker niet zomaar beslissen of je iemand vader maakt.
Kom zeg!
Het is fijn dat we de keuze hebben om af te breken of niet, maar dat lijkt me wel een overlegje waard.
Minimaal.
De misschien vader kan nu zeggen dat hij er niets mee te maken wil hebben, maar over 18 jaar er wel elke dag bij stil staan dat hij een kind op de wereld heeft rondlopen.

En wil ik er nog even bij benoemen dat ook ZIJ het zonder condoom gedaan heeft.
Beide dus.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat toch niet appen dat je een MAP gaat halen ? Je kunt beter appen dat je een zwangerschapstest gaat halen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2018 17:09
Dit kan gewoon niet echt zijn :facepalm:
Zo romántisch allemaal. ..... :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
15-07-2018 18:20
Je gaat toch niet appen dat je een MAP gaat halen ? Je kunt beter appen dat je een zwangerschapstest gaat halen.
Je moet de aandacht een beetje opbouwen en rekken: dan moet hij natuurlijk zeggen: NEE niet de map...ik wil zo graag een kind met je. Ik houd van jou :"-( Het is test snap dat dan! Aandacht ...aandacht om te kijken of hij je wel echt leuk vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
MarR_123 schreef:
15-07-2018 18:03
Gedeeltelijk met je eens.
En vrouw is baas in eigen buik, feministisch leuk.
Maar, je mag als vrouw zijnde toch zeker niet zomaar beslissen of je iemand vader maakt.
Kom zeg!
Het is fijn dat we de keuze hebben om af te breken of niet, maar dat lijkt me wel een overlegje waard.
Minimaal.
De misschien vader kan nu zeggen dat hij er niets mee te maken wil hebben, maar over 18 jaar er wel elke dag bij stil staan dat hij een kind op de wereld heeft rondlopen.

En wil ik er nog even bij benoemen dat ook ZIJ het zonder condoom gedaan heeft.
Beide dus.
Hoe zie je dat dan voor je? Dat hij haar dwingt tot een abortus?

Als je seks hebt met een vrouw ook als je wel een condoom gebruikt, loop je altijd het risico om vader te worden als man.

Ongeacht de intenties van TO vind ik het nooit kunnen dat iemand verplicht wordt tot abortus.
Alle reacties Link kopieren
Sunshine585 schreef:
15-07-2018 19:15
Hoe zie je dat dan voor je? Dat hij haar dwingt tot een abortus?

Als je seks hebt met een vrouw ook als je wel een condoom gebruikt, loop je altijd het risico om vader te worden als man.

Ongeacht de intenties van TO vind ik het nooit kunnen dat iemand verplicht wordt tot abortus.
Dat is het gedeeltelijke, want ik ben het op dat punt wel met je eens.
Maar hij mag wel zijn mening geven, haar proberen over te halen het niet te laten komen.
Maar puntje bij paaltje zal zij beslissen, maar dan hoop ik dat als het tegen zijn zin in dan toch komt, dat zij hem dus ongewild vader maakt.
Ik vind dat je daar dus ook rekening mee moet houden, als vrouw zijnde.

Intenties van TO vind ik sowieso al niet bespreekbaar meer.
Manipulatief gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand die bij vol verstand is zich nou werkelijk opstellen achter een TO van 30 die geen anticonceptie gebruikt en alleen vol verbazing kan constateren dat de man door wie ze zich vrijwillig liet penetreren geen condoom gebruikte?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Welk kind gun je zo’n vrouw als moeder?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
MarR_123 schreef:
15-07-2018 19:22
Dat is het gedeeltelijke, want ik ben het op dat punt wel met je eens.
Maar hij mag wel zijn mening geven, haar proberen over te halen het niet te laten komen.
Maar puntje bij paaltje zal zij beslissen, maar dan hoop ik dat als het tegen zijn zin in dan toch komt, dat zij hem dus ongewild vader maakt.
Ik vind dat je daar dus ook rekening mee moet houden, als vrouw zijnde.

Intenties van TO vind ik sowieso al niet bespreekbaar meer.
Manipulatief gedrag.
Dit soort situaties zijn natuurlijk altijd lastig, want als zij het kind laat komen ontstaat er een situatie met een gewenste moeder en een waarschijnlijk zeer ongewenste vader van het kind.

Dat is voor het kind niet fijn, maar voor hem ook niet, want zelfs als hij het kind niet groot brengt weet hij toch dat er ergens op aarde een kind van hem rondloopt.

Daarom moet hij ook altijd een condoom gebruiken (even los van de SOA's) in dit soort situaties. Zelfs als ze zou zeggen dat ze de pil gebruikt, want daar wordt helaas ook nogal eens over gelogen.

Zij heeft het wat dat betreft iets makkelijker, want ze is baas over eigen buik, al is een MAP of een abortus natuurlijk ook niet iets om al te luchtig over te doen.

Bovendien zit een vrouw voor altijd aan een man vast die de vader van haar kind is als deze besluit om toch een rol in het leven van het kind te spelen. Daar zou ik zelf ook niet te licht over denken.

Ik hoop dus maar dat het loos alarm is.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 20:44
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MAP of abortus vind ik een groot verschil,
Ik had dat kreng (MAP) allang al gehaald en geslikt.
iris1969 schreef:
15-07-2018 19:35
Dit soort situaties zijn natuurlijk altijd lastig, want als zij het kind laat komen ontstaat er een situatie met een gewenste moeder en een waarschijnlijk zeer ongewenste vader van het kind.

Dat is voor het kind niet fijn, maar voor hem ook niet, want zelfs als hij het kind niet groot brengt weet hij toch dat er ergens op aarde een kind van hem rondloopt.

Daarom moet hij ook altijd een condoom gebruiken (even los van de SOA's) in dit soort situaties. Zelfs als ze zou zeggen dat ze de pil gebruikt, want daar wordt helaas ook nogal eens over gelogen.

Zij heeft het wat dat betreft iets makkelijker, want ze is baas over eigen buik, al is een MAP of een abortus natuurlijk ook niet iets om al te luchtig over te doen.

Bovendien zit een vrouw voor altjd aan een man vast die de vader van haar kind is als deze besluit om toch een rol in het leven van het kind te spelen. Daar zou ik zelf ook niet te licht over denken.

Ik hoop dus maar dat het loos alarm is.
Exact. Als hij toch met kind te maken wil hebben, ben je regelmatig je kind kwijt.

Daarnaast weet je bijv niks over persoonlijkheid en gezondheid wat mij betreft ook mee zou moeten spelen als een vader verder niet belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2018 19:25
Kan iemand die bij vol verstand is zich nou werkelijk opstellen achter een TO van 30 die geen anticonceptie gebruikt en alleen vol verbazing kan constateren dat de man door wie ze zich vrijwillig liet penetreren geen condoom gebruikte?
Een man is toch net zo goed ook verantwoordelijk voor de gevolgen als hij onveilige seks heeft verricht? Dan loopt hij net zo goed een 'risico' om vader te worden. Van TO was het ook allesbehalve handig en slim, maar ze dragen samen de verantwoording.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2018 19:28
Welk kind gun je zo’n vrouw als moeder?
Mannen die rondneuken zonder comdoom ook niet als vader. Toch, Vanzai? Zeg eens, hoe vaak heb jij het onveilig gedaan, hm?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat je 15 tot 20% kans per eisprong hebt op een zwangerschap.

80 tot 85% kans dat to niet zwanger is.

Laten we het hopen.
Alle reacties Link kopieren
Last time I checked hadden alleen vrouwen een baarmoeder, hadden vrouwen het onvervreemdbare recht om alleen geneukt te worden wanneer ze daar zelf mee instemden en hadden vrouwen het alleenrecht om te beslissen of ze een zwangerschap al of niet uit wilden uitdragen.

Het kan veranderd zijn sinds die keer hoor, hou me ten goede.

Met macht komt verantwoordelijkheid, maar dat is vaak niet zo’n populair standpunt heb ik gemerkt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij zielig zeg. En triest. Ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2018 20:17
Last time I checked hadden alleen vrouwen een baarmoeder, hadden vrouwen het onvervreemdbare recht om alleen geneukt te worden wanneer ze daar zelf mee instemden en hadden vrouwen het alleenrecht om te beslissen of ze een zwangerschap al of niet uit wilden uitdragen.

Het kan veranderd zijn sinds die keer hoor, hou me ten goede.

Met macht komt verantwoordelijkheid, maar dat is vaak niet zo’n populair standpunt heb ik gemerkt.
Wat is nou precies je punt? Je vindt dat er mannen niets te verwijten valt als het aankomt op onveilige seks? :rofl:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
In mijn wereld, en ik zeg dit omdat ik niet voor heel Nederland kan spreken, wordt er vanuit gegaan dan vrouwen anticonceptie gebruiken. Gewoon een ongeschreven regel omdat dit vaak zo is. Dus een man kan er, in mijn kringen, dus vanuit gaan dat het "veilig" is.
Wanneer je een uitzondering bent op die ongeschreven regel bent meld je dat. Dan kan gezamenlijk voorzorgsmaatregelen treffen.

Wanneer je tijdens alcohol gebruik "wat makkelijker" word is het verstandig om sowieso aan de anticonceptie te gaan. Anders zo je van iedere boerenpummel waarvan je op dat moment opgewonden word je zwanger maken Dat moet je niet willen lijkt me. Daar wil je toch het beste genetisch materiaal voor.

Verder is een kind verwekken een gezamenlijke keus. Een man in een kroeg, na veel alcohol, verleiden is misschien een goedkope en makkelijk keuze. En dan achteraf zeggen " tja eigen schuld". Maar dat is erg laag bij de grond.
Daar is een sperma bank voor.
Een volwassen man is verantwoordelijk voor zijn eigen leven, zijn eigen toekomst en zijn eigen gezondheid (SOA's).

Het is dus nooit een goed idee om zoiets belangrijks bij een ander neer te leggen in de verwachting dat het "veilig" is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven