Vreemde app in zijn telefoon

21-07-2019 00:23 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben sinds een jaar een relatie en het gaat niet altijd even lekker. Nu ben ik een tijdje geleden boos bij hem weg gegaan en heb heb ik gezegd dat het van mij op deze manier niet hoeft. De volgende dag hebben we het gewoon uitgesproken, verder niets aan de hand. In de week erna voelde het toch niet helemaal lekker. Stom stom maar ik heb in zijn telefoon gekeken. Hij was aan het appen met een 'vriendin' die hij al maanden niet had gesproken. Hij zei dat het uit was tussen ons (met daarbij een heleboel gemene dingen) en dat hij graag een keer met haar wilde gaan hardlopen en een biertje drinken. Ik ben heel boos geworden en heb hem ermee geconfronteerd. Hij gaf aan er niets mee te bedoelen en dat hij zou zeggen dat het weer aan was en geen contact meer met haar zou opnemen. Zij deed dat nog wel bij hem, maar hij niet meer bij haar. Op 1 januari vroeg ik hem wat ze hem had gestuurd voor de jaarwisseling en hij zei: niets. Later bleek dat hij haar berichten had verwijderd om mij niet te 'kwetsen'. Het begint.me nu steeds vaker op te spelen. Wat moet ik hiervan denken?
Ik snap niet hoe jij weet dat ze berichten als hij het wist?
Ik lees niet echt vreemde dingen? Het was toen toch uit? Waarom mogen ze niet appen dan?
Alle reacties Link kopieren
Tja, jij had het toch uitgemaakt? Dan kun je hem ook niet kwalijk nemen dat hij verder gaat met zn leven.
Alle reacties Link kopieren
Er speelt veel meer en daarom voelt het niet lekker. Je bent niet voor niets boos weg gegaan. Je voelt dat deze relatie niet goed zit en dat brengt onrust, dat is logisch.
Denk eens na of deze relatie wel de moeite waard en leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Ken je de serie friends? Dan zal de verzuchting/uitroep van Ross ‘we were on a break!’ Je vast bekend voorkomen. En anders is het tijd om die aflevering eens te bekijken. Of alle afleveringen daarna, want hij roept het nogal vaak.

Eigenlijk is het heel simpel; Als je niet wil dat hij appt naar anderen dat het uit is, moet je niet weglopen en zeggen dat het niet meer hoeft. Als je in juli nog last hebt van dat er in januari berichten verwijderd zijn, heb je daar veel te lang druk overgemaakt.

Eerlijk gezegd lees ik in wat je hier beschrijft niet echt een onbetrouwbare man. Maar de keuze is volledig aan jou; Wil je met hem verder, dan laat je berichten van vroeger los en kies je ervoor om hem te vertrouwen. Roep je nu hard ‘ja, maar hij doet ook nog ...’, dan vind je hem blijkbaar niet leuk genoeg meer. En dat kan en geeft niets, maar beëindig dan de relatie. Dat is voor jullie allebei beter.
Alle reacties Link kopieren
Maandag27 schreef:
21-07-2019 08:07
Ken je de serie friends? Dan zal de verzuchting/uitroep van Ross ‘we were on a break!’ Je vast bekend voorkomen. En anders is het tijd om die aflevering eens te bekijken. Of alle afleveringen daarna, want hij roept het nogal vaak.

Eigenlijk is het heel simpel; Als je niet wil dat hij appt naar anderen dat het uit is, moet je niet weglopen en zeggen dat het niet meer hoeft. Als je in juli nog last hebt van dat er in januari berichten verwijderd zijn, heb je daar veel te lang druk overgemaakt.

Eerlijk gezegd lees ik in wat je hier beschrijft niet echt een onbetrouwbare man. Maar de keuze is volledig aan jou; Wil je met hem verder, dan laat je berichten van vroeger los en kies je ervoor om hem te vertrouwen. Roep je nu hard ‘ja, maar hij doet ook nog ...’, dan vind je hem blijkbaar niet leuk genoeg meer. En dat kan en geeft niets, maar beëindig dan de relatie. Dat is voor jullie allebei beter.
Wow, you read my mind ;-D
Jullie hebben nu, in juli, een jaar een relatie. Oud en nieuw is alweer een half jaar geleden en daarvóór, dus toen jullie nog geen zes maanden een relatie hadden, ben je boos weg gegaan.
Zoveel drama terwijl je op een roze wolk zou moeten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt ‘m niet. Het vertrouwen is er niet, het plezier is er niet tussen jullie.
Ik zie hier geen gelukkige lange relatie in met uiteindelijk kindjes enzo.
Doe jezelf vooral een groot plezier en vind een leuke man die je WEL kunt vertrouwen en waar je het leuk mee hebt. Scheelt een heleboel stress.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Je vertrouwt hem nog steeds niet, terwijl hij niet eens wat heeft gedaan, behalve met een vriendin appen dat het uit was.

Ik snap ook wel dat als jij daar heel hysterisch over hebt gedaan, dat hij het liever geheim houdt. Waarom vraag je ook of hij wat stuurt met oud en nieuw? Dat is toch normaal dat je vrienden even belt of goed nieuwjaar appt?
Jullie hebben amper een jaar samen, het is al een x uit geweest en het loopt niet altijd even lekker. Dáár moet je je druk om maken, niet om die app. Maak het uit, dit wordt hem gewoon niet.
In die paar uur dat jullie uitelkaar zijn spreekt hij al wat af met iemand anders.
Ja, jullie waren on a break maar erg veel verdriet had hij daar niet van.
Je weet dan wel hoe vervangbaar je bent voor hem.

Tenzij het een gewone vriendschap is en geen date gepland was natuurlijk want dan is er niks vreemds gebeurd.
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 21-07-2019 11:21
Reden: Aanvulling
21.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mijzelf nog steeds af welke vreemde App er nu op die telefoon staat ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem en jou natuurlijk niet, maar van wat ik lees uit je OP denk dat je een beter wat werkt aan je vertrouwen in jullie relatie en jaloersheid? Een beetje jaloersheid is niet erg, maar als je er echt boos om wordt gaat hij niet meer eerlijk durven te zijn over contacten met andere vrouwen. En dat wil je natuurlijk niet. Niet gek dan dat hij haar berichten verwijderd. Als hij en zij echt enkel vriendschappelijk met elkaar omgaan, geef hen dan ook die ruimte daarvoor. Toen het uit was tussen jullie had hij zoals elk persoon een uitlaatklep nodig en waarschijnlijk kon hij toen het best bij haar ervoor terecht. Samen hardlopen en een biertje gaan drinken is onschuldig en had hij misschien even nodig als afleiding. Niets om je druk over te maken.

Wat bedoel je trouwens met ‘vriendin’? Waarom zet je dat tussen aanhalingstekens?

Ik wilde zoals sommigen hierboven ook al zeggen dat dit het gewoon niet wordt, maar als je hetzelfde reageert in een volgende relatie gaat het nooit goed gaan. 😅 Maar als het al niet lekker voelt, denk er zeker over na of het nog wel gaat werken tussen jullie. En praat er samen over zonder boos te worden.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een reacties. Helaas heb ik aan de meeste niet zoveel. Die lezen niet wat er staat. Het was niet uit en dat heeft hij wel volgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Niet om vervelend te doen, maar blijkbaar begrijpen wij uit je tekst ‘dat het zo niet meer hoeft’ als dat het uit is. En je vriend ook.

Dat je het misschien zo niet bedoeld hebt, of iets anders wilde, of hoopte op een disneymoment waarin hij je met bloemen en excuses achterna kwam; dat kan. Maar als iedereen hier leest dat je iets hebt gezegd dat op uitmaken lijkt, inclusief je vriend, zou het dan kunnen dat het niet zon rare gedachte is?

Vandaar; ben duidelijker. Vertrouw hem en handel ernaar of vertrouw hem niet en maak het uit. Maar hem laten zweven en dan kwalijk nemen dat hij daarover met een vriend(in) wil praten is echt zo zonde van je energie.
Alle reacties Link kopieren
wat atraverso zegt,
daar wil ik nog aan toevoegen dat iemand die al meteen zijn 'reserve' gaat appen na een ruzie een eikel is geen relatiemateriaal is
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Marouschka80 schreef:
22-07-2019 11:02
Jeetje wat een reacties. Helaas heb ik aan de meeste niet zoveel. Die lezen niet wat er staat. Het was niet uit en dat heeft hij wel volgehouden.

Dit geeft heel duidelijk de indruk dat het wel degelijk uit was:
Nu ben ik een tijdje geleden boos bij hem weg gegaan en heb heb ik gezegd dat het van mij op deze manier niet hoeft.

Zoals ik het zie: je vertrouwt hem niet. Vertrouwen is nodig voor een goede relatie. Dus of je kiest ervoor om hem weer te vertrouwen, of je gaat bij hem weg. Of je blijft bij hem zonder dat je hem vertrouwt, maar ik denk niet dat jullie daar gelukkig van gaan worden.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
22-07-2019 11:28
wat atraverso zegt,
daar wil ik nog aan toevoegen dat iemand die al meteen zijn 'reserve' gaat appen na een ruzie een eikel is geen relatiemateriaal is
Daarentegen is het weer volstrekt normaal om vrienden of vriendinnen te appen zodra iemand het heeft uitgemaakt met je.
Ik lees voorlopig nergens dat dit zijn "reserve" is
Alle reacties Link kopieren
Ik lees anders tussen de regels door dat dat lichtelijk naïef is :roll:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
22-07-2019 12:45
Ik lees anders tussen de regels door dat dat lichtelijk naïef is :roll:
Ik vind "tussen de regels door lezen" dan weer vrij nutteloos op een forum en vooral van iemand die je totaal niet kent.
Na een jaar zoveel gezeik? Dit wordt m niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
dus de apps dateren van ruim 7 maanden geleden ?
heeft die nog steeds app contact met haar ?

dus het was volgens jou niet uit toen je echt even klaar met hem was maar hij appt dat wel naar een vriendin

als eerste
hij kan dus wel gedacht hebben het is uit
hardlopen en biertje doen is niet meteen erop los gaan met haar

ten tweede het is al een poos geleden
je kan of het gewoon loslaten of het uitmaken (en dan ook echt duidelijk uitmaken)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven