vreemdgaan

08-06-2011 23:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey.....

jullie hebben gelijk ik ga met haar uitgebreid praten.

bedank voor jullie reacties
anoniem_126929 wijzigde dit bericht op 09-06-2011 00:39
Reden: ik heb mij andwoordt aal
% gewijzigd
Waarom ga je niet eerst met je vrouw praten voordat je de detective uit gaat hangen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, lekker......je vrouw bespioneren

Dit lijkt me niet helemaal de manier eerlijk gezegd. Wat voor basis voor een relatie is nog als je haar niet vertrouwt. Misschien moet je daar maar eens over nadenken.
Peter R de Vries: Waarom ga je gesprek niet met haar aan ipv afluisterapparatuur te plaatsen? ;)

Wel vervelend voor je, maar weet niet of dit de oplossing is...
wat je ook kunt doen is het mobieltje verstoppen en haar in de waan laten dat je niet weet waar dat ding is.

dat is een manier om de smsjes in de gaten te houden en daar heb je verder geen technische know how voor nodig.

wel het geluid uitzetten van het mobieltje, zo stom als er een berichtje snachts binnenkomt en het mobieltje ligt in de kast of in je sokkenla.
Geheel eens met Tickel.

Pff gedoe zeg.
hey ik vind het heel vervelend voor je maar zou je in plaats van detective te gaan spelen geen gesprek met je vrouw aan gaan, over het gevoel wat jij hebt? over je wantrouwen?

Hoe jullie samen aan jullie relatie gaan werken om je weer prettig in deze relatie te voelen?

Zoeken naar bewijs lost niets op. Je zult met haar in gesprek moeten, en daar je conclusies aan verbinden.

Stel dat je niets vindt, is daarmee je rotgevoel verdwenen?

Je hebt toch geen bewijs nodig? Dat jij je vrouw wantrouwt zegt al dat er werk aan de winkel is en beide zullen bij zichzelf te raden willen gaan of zij willen werken voor deze relatie en tegen welke prijs.
En als blijkt dat ze onschuldig is? Wat dan?

Dan heb jij haar belazerd door zo iets te doen.

Wat als ze schuldig is?

Praat met je vrouw. Als je haar niet vertrouwd en daar reden voor hebt, ga eerst na wat jouw grenzen zijn en hoe je die wilt handhaven. Geef deze bij haar aan.
Waarom wil je in een relatie blijven zitten waarin je de ander niet vertrouwd (terecht of onterecht)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
holy hell, wat een tactiek Denk eens na ipv te verzanden in rare spionagetechnieken ed.
tataratata inspector gadget.

Is echt het achterlijkste idee wat ik ooit gelezen heb hier. En dat zegt wat!

Dus iedere keer als ik laat thuiskom, onzin smsjes wis, ga ik vreemd en mag mijn man dus mijn privacy schenden door afluistertechnieken te gebruiken?

Ooit bij stilgestaan dat als ze daar achter komt, ze heel waarschijnlijk haar koffers pakt. En gelijk heeft ze.
quote:charliexxxx schreef op 08 juni 2011 @ 23:58:wie kan mij er mee helpen. wij hebben alle nij iphones 4. ef andere tips geven.Gaat moeilijk worden. Met een iphone is afluisteren inderdaad mogelijk. Maar dat moet wel real-time gebeuren en via een PC (ja, een "Mac" is ook een PC). Niet echt handig dus... en aangezien elke app voor de iphone vóór toelating eerst wordt gecontroleerd door Apple gok ik zomaar dat er bijv. geen keylogger app is waarmee je haar wachtwoord kunt achterhalen.
En weer een OP weg. DOMBO. Blijf voortaan weg van een forum waar mensen de moeite nemen te reageren en jezelf je enige posting al snel weer verwijdert.
thee!!!!!!!!!

ik zat met een vraag. en ik wet het nu.

dank zij sommige reactie. ik wil ze allemaal bedanken.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2011 14:17
Reden: provocerend
% gewijzigd
Nee, thee is geen dombo. Ik vind het ook erg stupide je OP weg te halen. En leer fatsoenlijk je interpunctie te gebruiken.
Nee, JIJ bent een dombo. Overduidelijk.

Nu niet ineens op Thee gaan lopen katten hé, held....

En ik wil ook nog weten wat je in eerste instantie van plan was. Nu je de OP hebt weggehaald, geef jij me geen kans om deze dag alsnog opnieuw, en nu wel met een vrolijk gevoel, te beginnen.

Dombo!

M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven