Vreemdgegaan en ik voel me een slechte vrouw

19-05-2009 13:59 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit had ik een hele goede relatie. Na 7 jaar ging het minder we hadden veel minder seks. Dat kwam omdat ik echt in de knoop zat met mezelf. Ik kom uit een heel moeilijke gezinssituatie waar ik echt heel veel problemen mee heb gehad. Ik moest dat verwerken en dat ging heel moeilijk. Een dag zat Robert achter de computer en ging ik daarna. helaas had ik hij zijn geschiedenis niet goed gewist en vond ik allemaal seksuele mails van vrouwen met foto's en alles. Hij had zelfs een hele sekshyves aangemaakt om nog meer vrouwen tegen te komen. Hij stuurde ook foto's van zijn geslachtsdeel ed naar die vrouwen om meer foto's van die vrouwen te ontvangen. Hij ontkende het eerst en daarna gaf hij het toch toe. Ik was zo in chock dat ik heb overgegeven. Ik wilde een van de vrouwen mailen maar dat mocht niet van hem want zij kon er niets aan doen. Dat maakte me zo boos en uiteindelijk heb ik haar toch gemaild.

Ik heb hem 1000 gevraagd of er nog meer was maar dat was niet, zei hij. Helaas was dat ook een leugen want 2 weken later kwam ik erachter dat hij meer dan 300 mailtjes stuurde met een wederzijdse kennis van ons. Het was natuurlijk ook seksueel en het ergste vond ik dat hij verteld heeft dat de seks tussen ons minder was. Zij kent mij en anderen die mij kennen. Ik vind het z'on een vertrouwensbreuk. Ook kwam ik erchter dat hij met nog meer vrouwen via de mail flirte en ok deze vrouwen waren bekenden van ons. Ik voelde me zo verraden en alleen.

Ik heb zo vaak gevraagd hoe je van mij kon houden en dit kon doen achter mijn rug. Robert had er geen antwoord op behalve dat hij van me hield en alles wilde doen om het goed te maken. Ergens besloot ik het te accepteren. En ik heb al mijn kleding uitgedaan in de badkamer en besloten dat ik hem seksueel nooit meer tekort zou doen.

Een aantal weken later kwamen we terug van vakantie en vond ik weer dingen op onze computer waaronder naaktfoto's van vrouwen. Ik confronteerde hem en hij zij dat iemand van zijn werk hem erin wilde luizen en dat hij niets had gedaan. En ik geloofde het, want ik wilde het geloven. Tegen beter weten in!

Ondertussen kwam ik Marinus tegen. Hij was zo lief voor me en ook hij had een relatie die fout ging. We begrepen elkaar heel goed en hij aanbidde mij. Hij was zo lief en na mailen en smsen spraken we een keer een neutrale stad af. Ik had toen nog met mijn ex. Het ging gelijk heel goed en aan het eind van de avond zoende ik hem in de auto. En het werd gelijk heftig. Twee weken later ging ik echt vreemd en hebben we het echt gedaan.

Vervolgens wist ik dat ik het uit moest maken met mijn huidige vriend. Maar ik kon het niet ik hield zo van hem. Want de liefde is er altijd geweest tussen en die is sterk. Maar ik kon mijn lichaam niet meer aan hem geven. Sex kon ik gewoon niet meer. En ondertussen kon de sex wel met Marinus en we deden het overal en veel en het was heerlijk. Ik droomde van een toekomst met Marinus maar ik kon het maar niet uitmaken met Robert.

Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt met heel veel pijn in mijn hart. Want ik hou nog steeds zoveel van Robert. Maar ik na gewoon geen sex met hem hebben. Ondertussen wil Marinus samenwonen en nee zeggen kan ik niet, terwijl ik het niet echt wil. Ik hou wel van hem en ik wil bij hem zijn maar mijn gevoel zegt iets anders. Maar ik niet meer terug want hij is voor mij verhuist. Ondertussen heb ik een een eigen huis en moet ik weg bij Robert. Maar dat is zo verdomde moeilijk vooral omdat hij alles wil doen om me terug te krijgen.

Nu ben ik weg en woon ik samen met Marinus. En mijn hart schreeuwt om Robert. Maar ik wil Marinus niet kwetsen en voor hem blijf ik terwijl ik dat eigenlijk niet echt wil. Het is wel leuk met hem en de sex is nog steeds geweldig maar mijn gevoel zegt dat hij niet de ware is. Of moet ik nog afkicken van Robert. Ik weet het niet. Maar ik voel me zo slecht en ik wou dat ik de tijd kon terug draaien dan was nooit met Marinus vreemd gegaan. Maar dat is wel gebeurd en ik weet zeker dat we een mooie toekomst kunnen hebben. En ik weet niet of dat met Robert kan, maar na zoveel ook hele mooie jaren is het zo moeilijk loslaten. Vooral omdat ik met een geheim leef. Robert weet niet van Marinus en Marinus denkt dat ik Robert vreselijk vind. En dat vind ik zo erg want ik weet dat wat ik doe fout is en Marinus dit zeker niet verdiend en Robert ook niet ondanks alles.

Ik voel me zo slecht en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Herkend iemand deze situatie of ben ik de enige foute vrouw!
Heel snelle, 1e reactie (ga daarna rustig de rest lezen). Zijn de namen echt? Anders zou ik ze HEEL gauw aanpassen!
nee schat, namen zijn niet echt
Mijn eerste reactie is dat het maar goed is dat jullie uit elkaar zijn want jullie waren beiden vreemdgangers.

Je bent gewoon te snel in een nieuwe relatie gestapt. Maak het eens uit met die M. En ga eens een tijdje lekker single zijn.

En je ex zou ik maar vergeten. Iemand die zo met zijn vrouw omgaat wil je toch niet meer terug? Ik snap hem ook niet. Een vrouw die vreemdgaat wil je toch niet meer.

Misschien kom ik hier later op terug.
Vreemd verhaal.......
quote:isolde55 schreef op 19 mei 2009 @ 14:24:

Vreemd verhaal.......Hmhm...
quote:Rosekers schreef op 19 mei 2009 @ 13:59:

Ondertussen wil Marinus samenwonen en nee zeggen kan ik niet, terwijl ik het niet echt wil.

Tijd om daar eens aan te werken!

Sterkte
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Nee, geen leuk verhaal voor nieuwe roman.
Trouwens, geen nee kunnen zeggen tegen anderen, betekent vaak nee zeggen tegen jezelf, dus nee zeggen lukt wel, alleen zeg je het tegen de verkeerde!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
TS is bang om alleen te zijn.
Waarom zou je terug gaan naar iemand die

- duizenden emails en foto's naar andere vrouwen stuurt

- je geen sex mee wilt

- constant tegen je liegt

En waarom zou je met je nieuwe minaar moeten gaan samenwonen, omdat hij voor je is verhuist.

Dat was zijn beslissing, zijn risico, betekend niet dat jij nu onvoorwaardelijk voor hem moet gaan

Als ik jou was zou ik al die mannen aan de kant zetten en eens even alleen wonen, zonder relatie, om alles op een rijtje te krijgen.

Misschien kan je na enige tijd wel gewoon een goede vriendschap hebben met je ex............
Jij bent vreemdgegaan, en je vindt jezelf een slechte vrouw. Jouw ex is detijds ook vreemdgegaan -> dus in jouw ogen een slechte man!

Volgens mij moet jij eens rustig de tijd nemen om te kijken wat je wilt. Dus even geen relaties, het uitmaken met Robert of hoe heet hij ookalweer. Waarom wil je in godsnaam terug naar een man die je besodemietert waar je bij staat?
Een slechte vrouw? Nee, je komt meer over als een verwarde vrouw die behoorlijk in de knoop zit met haar gevoel.

Misschien een idee om deskundige hulp te zoeken want vluchten in een volgende relatie bezorgt je slechts meer problemen. Probeer op een rijtje te krijgen wat jij wilt in een relatie!
En dit alles om een vent die foto's van zijn geslachtsdeel naar vrouwen stuurt.

Seriously.
Beetje laag aan de grond allemaal. Waarschijnlijk door een simpele en slechte communicatie onderling tussen jou en Robert is het misgelopen. Jullie lagen niet op 1 lijn.

Robert was met andere dingen bezig en juist niet met jou, terwijl jij juist die aandacht en warmte van hem nodig had.

Deze aandacht die jij zo hard nodig had, ben je gaan zoeken en uiteindelijk gevonden in Marinus. In plaats van Marinus had je ook alle moed kunnen verzamelen om te vechten voor je relatie met Robert.

Dit heb je niet gedaan. En tegen beter weten in ga je dan maar samenwonen met Marinus, terwijl je dit helemaal niet wil.

Ik begrijp het probleem wel, want je maakt gewoon domweg je eigen keuzes niet. En zolang je dat niet doet zul je ook niet gelukkig worden. Waarom kun je niet gewoon eerlijk zijn tegenover jezelf en tegen anderen? in dit geval Robert en Marinus?
Hai Rosekers,

Je houdt zo vreselijk veel van je ex, hij had een soort dubbelleven op internet, daarna ging jij vreemd en nu woon je samen met de man met wie je vreemdging maar je hunkert nog steeds naar je ex. Beetje een soap wel he?

Samenwonen met iemand van wie je níet houdt, is in ieder geval geen oplossing voor je problemen. Dat slaat nergens op. Samenwonen omdat je geen nee kunt zeggen. Geldt dat alleen voor mannen met wie je naar bed gaat? Of kun je sowieso geen nee zeggen?

Je leven is een rommeltje nu en het is zaak de boel weer op de rit te krijgen. Nogmaals, samenwonen met iemand van wie je niet houdt werkt niet. Hou daar dus als eerste mee op. Stop met je soort van 'rebound' of 'compensatierelatie'. Leef alleen en ga met jezelf aan de slag.

Je ex speelt een grote rol in je leven maar seks met hem wil je niet, omdat hij je emotioneel bedroog (hij had niet écht seks met die andere vrouwen toch?). Omdat jij als reactie daarop met een ander naar bed ging, vond je dat je de relatie moest beëindigen want jij deed nu in het echt waar je je vriend van beschuldigde die het op internet leuk had met anderen.

Op zich kan ik me dat heel goed voorstellen. Ik ben bij mijn ex weggegaan om ongeveer die reden maar voor mij was het een soort van stok achter de deur; ik wílde weg maar kon me niet losmaken van mijn ex. Door óók vreemd te gaan (mijn ex deed het dus wel live met anderen en vaak ook) en zo mijn eigen grenzen zo ver te overschrijden dat ik alleen nog maar een stip zag als ik omkeek, was voor mij dé definitieve en doorslaggevende reden om weg te gaan. Ik moest wel. Van mezelf.

Jij moest ook van jezelf maar wilde eigenlijk niet. Tenminste, als ik je posting goed begrijp.

En nu zit je met de gebakken peren.

Ga weg mij de man waar je niet van houdt en ga in therapie. Praat eens over de redenen waarom jij handelt zoals je doet.

Weet je ex dat je hem bedroog? Heb je nog contact met hem?

Niet dat ik denk dat het ok is als je meteen weer met hem iets begint of zo maar mócht je met hem gaan praten dan zou ik in ieder geval eens schoon schip maken en hem vertellen dat je al tijdens jullie relatie seks had met je huidige vriend. De enige manier waarop er ooit iets tussen jullie zou kúnnen zijn is als jullie allebei eerlijk zijn.

Maar eerst jij.

Wat vind je zelf?
quote:Rosekers schreef op 19 mei 2009 @ 14:06:

nee schat, namen zijn niet echtMaar goed ook. Wie de neuk heet er nou Marinus?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 19 mei 2009 @ 18:50:

[...]

Maar goed ook. Wie de neuk heet er nou Marinus?Cherry bende nog nie wakker nie? Zij heet toch ok niet echt Rosekers nie?
quote:Rosekers schreef op 19 mei 2009 @ 14:06:

nee schat, namen zijn niet echtJe wekt de indruk je enorm te vervelen. Wordt het niet gewoon tijd voor een hobby?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven