Vreemdgegaan

26-03-2018 11:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal...

Mijn vriend is afgelopen vakantie met zijn vrienden naar Spanje geweest (voorjaarsvakantie) En ja hoor hij is vreemdgegaan. De maanden daar voor hadden we er veel ruzie overgehad omdat hij al vakker tegen me loog dus mijn vertrouwen niet echt veel was. Hij zei steeds dat ik hem moest vertrouwen. Maar ja wat blijkt hij is dus niet te vertrouwen. Het begon in de club. Hij had veelste veel drank op (niet dat dat een exscuse is) en begon met een meisje te dansen. Dat had ene vriend van hem gefilmd en na me toe gestuurd op snapchat. Ik was al zo van wtf want was best intiem. Ook hadden ze toen al gezoend. Toen daarna ging ze mee naar zijn kamer (die hij ook met zijn vrienden deelde) Al zijn vrienden zeiden al doe dit nou niet. En ze hadden sex.... Toen die vrienden Savonds in kamer kwamen. Sliepen ze naakt en dat meisje in zijn armen. Toen hij sochtends wakker werd was hij helemaal in paniek. En pas naar 4 dagen hoorde ik het verhaal van hem. In die 4dagen tijd hadden zijn vrienden mij natuurlijk alles al verteld. En ik deed dus 4 dagen of ik van niks wist terwijl ik helemaal kapot ging. Hij heeft super veel spijt en is er helemaal kapot van. Heb hem na dit tavareel nog niet gezien. Ik ben echt ten einde raad. Mijn vriend die altijd zei vreemdgaan nee nooit... en die altijd zei als jij vreemdgaat is het over. En nu heeft hij dit zelf gedaan. Ik weet het gewoon allemaal niet meer iedereen zegt dat ik hem moet laten gaan. Ze vinden dat als een persoon vreemdgaat hij niet genoeg van je houd ofzoiets. Ik weet het echt allemaal niet meer... Plss hebben jullie advies...

Bedankt...
dus liegt eigenlijk al gedurende jullie hele relatie
en hij gaat vreemd?

waar zit jouw twijfel???
Je moet doen wat jij wil, niet wat anderen zouden doen.
Als je geen open relatie wilt dan zou ik de relatie beëindigen. En misschien zou je zelfs als je wel een open relatie wilt deze relatie moeten beëindigen wegens het schenden van vertrouwen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
lilalinda schreef:
26-03-2018 11:12
dus liegt eigenlijk al gedurende jullie hele relatie
en hij gaat vreemd?

waar zit jouw twijfel???
Hij is mijn eerste.... We hebben inmiddels al 8 jaar zins dat ik 14 was en hij 16. Ik hou zo veel van hem.
Lotlief schreef:
26-03-2018 11:16
Hij is mijn eerste.... We hebben inmiddels al 8 jaar zins dat ik 14 was en hij 16. Ik hou zo veel van hem.
hoog tijd voor een nieuwe!
Once a cheater always a cheater. Kies voor jezelf je bent nog jong. Zwaar respectloos en betuigt van 0 procent liefde. Hou dat in gedachten en kies voor jezelf. Sterkte :hug:
Lotlief schreef:
Echt?
Hou je echt van een man die hem er zonder pardon bij een ander in hangt?
Bij mij zou de liefde heel snel over zijn hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
lilalinda schreef:
26-03-2018 11:18
hoog tijd voor een nieuwe!
Dat denk ik ook. Zeker vriendjelief blijkt duidelijk behoefte te hebben om, nu hij kind af is, eens te kijken wat er zoal te koop is.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Als je dit accepteert zit je de rest van je leven opgescheept met een vreemdganger. Aan jou de keus. Ik had m allang de deur uitgekiepert.
ik geef mn bek ook maar een douw
Jij houdt van hem, maar ik heb het idee dat hij niet zo van jou houdt gezien zijn acties.
Meid, ga wat doen aan je eigenwaarde. Die "vriend" van je speelt ongelooflijk met je. Hij weet dat jij hem toch altijd vergeeft.
Heb je iemand waarmee je hierover kunt praten?
Hij klinkt nogal respectloos.
Wat n eikel. Dumpen die gast.

Ga werken aan je zelfrespect, ga zelf feesten en duik daarna een leuker en vooral betrouwbaarder exemplaar op.
Lotlief schreef:
Sinds
Frankly my dear, I don"t give a damn
Tegen die vrienden zegt hij zeker dat hij eigenlijk van jou af wil, maar het niet durft omdat hij het zo zielig vindt voor jou? Want ja, "al vanaf haar 14e met mij en ze houdt nog zoveel van mij"?
Of heb je een andere verklaring waarom die vrienden van hem deze video's en andere informatie zo gretig met je delen?
Kom op meid, hij is vast te laf om het je te vertellen, maar het is tijd om verder te gaan. Gelukkig ben je nog jong en kan jij nu ook eens om je heen kijken. Ga lekker leven en beschouw hem als een leuke herinnering.
Lotlief schreef:
Ben je sinds die tijd ook niet meer naar school geweest? Met andere woorden dump die gast en ga aan jezelf en je spelling werken want dat lijkt nergens op.
Wat een sukkel. Er zijn echt veel leukere mannen hoor. Die wel respect hebben voor hun vriendin/vrouw. En aan spijt heb je niks. Had hij zich eerder moeten bedenken. Het enige juiste wat je kunt doen is hem dumpen.
Hij heeft al veel vaker gelogen, ruzie gemaakt omdat hij vond dat je hem moest vertrouwen, en nu dit. Wat denk je nou zelf dat dit je nog gaat opleveren?

Dat zijn vrienden het meteen aan jou vertellen en hem niet de kans geven het zelf op te biechten, zegt ook wel iets. Ik gok zomaar dat dit al veel vaker vertoond is en dat zij dat ook zat waren.

Geen leuke jongen als je het mij vraagt.
Je hebt geen contact meer met hem sinds de voorjaarsvakantie? Houden zo, zou ik zeggen.

Je hele leven bij je jeugdliefde is leuk als je jeugdliefde heel lief is en voor de volle honderd procent te vertrouwen, maar dat is hij gewoon niet. Met hem verneuk je alleen maar je kostbare jonge jaren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Advies 1: relatie beëindigen.

Als jij dat niet kunt, advies 2: accepteren dat hij niet eerlijk tegen je is en er niet meer over piepen.

Jij wilt graag horen hoe je het liegen en vreemdgaan kunt stoppen. Dat kun je niet. Dat kan alleen hij. En tot nu toe ziet hij daar onvoldoende reden voor.
.
anoniem_150089 wijzigde dit bericht op 29-03-2018 13:53
99.41% gewijzigd
Ik zou een soa test doen en dan misschien dat filmpje van hem met die meid op facebook zetten met de tekst: me ex heb 1 nare gewoonte ademe

Sorry lullig.. maar jullie en al die vrienden lijken van hem lijken me allemaal erg maf.
Je gaat toch niet bij hem blijven? Je weet het vier dagen maar zegt intussen niks?
Dat was me al niet gelukt??!
MissMaran schreef:
26-03-2018 12:17
Ik zou een soa test doen en dan misschien dat filmpje van hem met die meid op facebook zetten met de tekst: me ex heb 1 nare gewoonte ademe

Sorry lullig.. maar jullie en al die vrienden lijken van hem lijken me allemaal erg maf.
Je gaat toch niet bij hem blijven? Je weet het vier dagen maar zegt intussen niks?
Dat was me al niet gelukt??!
Volgens mij zat hij in die vier dagen nog in Spanje en is het inmiddels al langer geleden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Courage-- schreef:
26-03-2018 11:38
Tegen die vrienden zegt hij zeker dat hij eigenlijk van jou af wil, maar het niet durft omdat hij het zo zielig vindt voor jou? Want ja, "al vanaf haar 14e met mij en ze houdt nog zoveel van mij"?
Of heb je een andere verklaring waarom die vrienden van hem deze video's en andere informatie zo gretig met je delen?
Kom op meid, hij is vast te laf om het je te vertellen, maar het is tijd om verder te gaan. Gelukkig ben je nog jong en kan jij nu ook eens om je heen kijken. Ga lekker leven en beschouw hem als een leuke herinnering.
Precies dit. Wat een bizar gedrag van die vrienden. Heb je niet gevraagd naar hun beweegredenen? Ik zou je vriend sowieso zo snel mogelijk bij het grofvuil dumpen. Kom op, je bent nog zo jong, er is echt zóveel beters te krijgen!
Ik denk dat een open relatie beter bij hem past. Misschien is het voor jou ook wat, dan kun je na 8 jaar dezelfde ook eens een ander proberen zonder je schuldig te hoeven voelen.
Lotlief schreef:
Het klinkt ook echt als een lieverd die je niet moet laten lopen.. :whistle:
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven