Vreemdgegaande (ex)vriend

25-01-2009 17:41 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee maar was nog niet lid geworden, toch dacht ik ik plaats mijn verhaal hier ook. Tot voor kort had ik een relatie van 3.5 jaar met mijn ex met wie ik samenwoonde in mijn huis. Toen we gingen verhuizen vorig jaar kwam ik erachter dat hij vreemd ging omdat zijn scharrel toen op de deur stond en ik de deur open deed. Hij vloog weg en durfde de confrontatie niet aan. Hij heeft toen gekozen voor mij en heeft haar gezegd dat ze alleen een scharrel was. Ik besloot toen om toch door te gaan met de verhuizing en de relatie. Een paar weken later had ik al mijn spullen (uit mijn huis) net overgebracht naar zijn nieuwe huis. Vanaf dat moment was hij een aantal nachten weg en werd hij ineens terug gebracht op een ochtend door diezelfde scharrel. Ik ben toen terug gegaan naar mijn huis en heb daar mijn spullen weer terug gezet. Een paar weken later zocht hij weer contact want hij miste me zo en wilde mij terug. Ik heb 1x met hem afgesproken en toen heeft hij de hele avond zitten huilen. Het bleek dat zij hem had wijsgemaakt dat ik expres een kind van hem wilde om er daarna mee te verdwijnen en andere leugens had verteld over mij. De dag erna werd hij gearresteerd (voor het rijden zonder rijbewijs en niet op komen dagen bij de rechtszaak) en moest hij zitten voor 6 weken. In die periode heeft hij mij regelmatig gebeld en heeft hij toegegeven dat hij de afgelopen 2 jaar verslaafd was aan de drugs en dat hij met mij wilde trouwen etc etc. Toen hij vrij was hebben we regelmatig afgesproken en zouden we opnieuw beginnen aan de relatie te werken (wel met behoud van huizen tegen zijn zin).

In die periode bleek dat zijn scharrel zwanger was van een tweeling en hij wilde daar niks van weten. Nu zegt zij dat ze de laatste 2 weken regelmatig met hem heeft gesproken en dat hij wel er wilde zijn voor die kinderen (waarvan de kans ook aanwezig is dat ze niet van hem zijn omdat zij ook vreemd was gegaan toen ze met hem had). Hij beweert dat dit niet zo is.. Ik weet nu niet wat ik moet geloven. De dagen en tijdstippen waarop zij dit beweert klopt met de tijden en dagen dat hij alleen bij hem thuis was. Ik heb hem ermee geconfronteerd en hij wordt boos en zegt er dan mee op te willen houden als ik hem niet op zijn woord geloof maar ja dat geeft mij een bevestiging dat er iets niet pluis is. Hij begrijpt niet dat ik nu niet weet wat ik moet geloven. Waarom zou zij liegen hierover wat schiet zij hier mee op (zij heeft dit niet tegen mij gezegd maar in een soort van blog).

Het erge vind ik ook nog dat zij mij zwart maakt bij mensen dat ik hem allerlei geintjes zou hebben geflikt terwijl ik de enige was die er altijd voor hem is geweest en zelfs kleding naar de gevangenis heeft gebracht terwijl we uit elkaar waren op dat moment omdat niemand anders dat wilde doen...

Zo eindelijk het verhaal eens eerlijk er uit kunnen gooien alle vriendinnen zeggen laat hem toch links liggen maar ja dat vervelende gevoel he:S

Heeft iemand advies of meningen hierover?

Alvast bedankt :D:D

Roos
Bibble en Liselore: dank jullie wel. Wat voor mij vandaag de doorslag gaf is dat hij gister nog zei helemaal geen contact te hebben maar haar. Ik dacht ik test het uit en heb hem een stukje toegestuurd dat ze had geschreven en ja hoor vandaag zegt ze dat hij haar hier gister avond op aan had gesproken. Wat een toeval he :S niet dus.... Dit was voor mij gewoon de druppel ik heb genoeg van hem gepikt en dat is nu voorbij. Dan is ie maar alleen.. Dat zijn de gevolgen van zijn acties en het wordt maar eens tijd dat hij leert dat zijn acties gevolgen zullen hebben die hij niet altijd leuk zal vinden...

Ik wil er in ieder geval niks meer mee te maken te hebben. Ik heb hem genoeg kansen gegeven en elke keer denkt hij ach who cares we doen het toch het komt toch niet uit... Nou dat mag hij nu bij haar doen. Ik ben wel opgelucht dat ik nu mijn keuze heb gemaakt Dank jullie wel voor jullie meningen al was het voor iedereen heel erg duidelijk wat te doen...
Ga ervoor meid !!!!

Hij is het jou niet waard !

Jij krjgt wat jou toekomt ....

Heel veel sterkte en doe het alsjeblieft, voor jezelf en dat is het belangrijkste !!!! x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven