Vriend appt blijkbaar nog regelmatig met ex

14-10-2019 18:08 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Zojuist ben ik er achter gekomen dat mijn vriend nog erg regelmatig (zeker elke week) appt met zijn ex met wie het nu ongeveer 3 maanden uit is. Hij heeft die relatie verbroken omdat hij niet genoeg voelde. Zij had het er daar behoorlijk moeilijk mee. De relatie is ontstaan vanuit een jarenlange vriendschap en heeft ongeveer 8 maanden geduurd.

Nu heeft hij de eerste maand van onze relatie niet tegen haar gezegd dat we een relatie hadden, om haar te sparen en ze had ook duidelijk gezegd dat ze het niet wilde weten als hij een nieuwe relatie kreeg. Daar ging ik mee akkoord. Nu kwam het echter ter sprake en hij had al eerder gezegd dat ze soms wel appten. Ik vroeg er nu alleen op door en het blijkt dat ze vrijwel wekelijks appen. Zij stuurt foto's van een restaurant waar ze eet. Hij vraagt haar hoe haar citytrip was, zij stuurt hem allerlei kleine info over dingetjes waar ze geweest zijn, ze reageerde boos toen ze erachter kwam dat wij een relatie hebben. Hij is wel duidelijk tegen haar dat het tussen hun over is. Hij zegt niks meer voor haar te voelen.
Maar wat voor zin heeft het dan om te appen? Terwijl je weet dat iemand nog niet over je is? Het zit me niet lekker en ik vind het onhandig van hem, zacht uitgedrukt. Of stel ik me aan?
Alle reacties Link kopieren
Loepje: je vriend doet nog wel veel met exen zeg?
Alle reacties Link kopieren
Deze man gaat echt niet voor jou. Jij bent gewoon een van de vele.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jou niet. Waarom voel je de behoefte om hem zo te claimen? Die relatie instond uit een goede vriendschap, waarom moet die sneuvelen als het romantisch niet werkt?? Je hebt gelezen dat het contacy gaat over oppervlakkige dingen, dus wat is er dan mis mee?
Je hebt nog maar 3mnd een relatie met hem, zij kennen elkaar al jaren. Met de tijd veranderen en evolueren contacten. Zij krijgt een nieuwe vriend, jullie zijn langer samen, op een natuurlijke manier wordt hun contact dan waarschijnlijk minder.
Tot die tijd, laat het los. Hij is niet jou bezit, je kunt niet álles voor iemand zijn. Andere vriendschappen zijn ook waardevol.
Alle reacties Link kopieren
Nou hij heeft dus wel duidelijk tegen familie etc gezegd dat ik het voor hem ben, heeft het ook duidelijk op fb staan dat wij een relatie hebben. Is verder juist enorm betrokken bij me, wil me niet kwijt, maakt plannen voor de toekomst etc. Maar waarom dan toch die behoefte aan contact met die ex?
Alle reacties Link kopieren
PlayingTheAngel schreef:
14-10-2019 18:16
Ik snap jou niet. Waarom voel je de behoefte om hem zo te claimen? Die relatie instond uit een goede vriendschap, waarom moet die sneuvelen als het romantisch niet werkt?? Je hebt gelezen dat het contacy gaat over oppervlakkige dingen, dus wat is er dan mis mee?
Je hebt nog maar 3mnd een relatie met hem, zij kennen elkaar al jaren. Met de tijd veranderen en evolueren contacten. Zij krijgt een nieuwe vriend, jullie zijn langer samen, op een natuurlijke manier wordt hun contact dan waarschijnlijk minder.
Tot die tijd, laat het los. Hij is niet jou bezit, je kunt niet álles voor iemand zijn. Andere vriendschappen zijn ook waardevol.
Dat ben ik opzich met je eens. Maar ik vind het gewoon niet slim om te gaan appen en contact zoeken met een ex die nog totaal niet over je heen is. En ook niet leuk voor mij.
Verder vind ik mijzelf best soepel en totaal niet claimerig. Hij gaat een weekend weg met een ex, dagje België met een andere vriendin, is naar concerten geweest met weer een andere vriendin. Op een gegeven moment is mijn grens ook bereikt merk ik
anoniem_293933 wijzigde dit bericht op 14-10-2019 18:20
12.28% gewijzigd
Nou, die vent is wel erg druk zeg met al z’n exen.
Alle reacties Link kopieren
Appen met ex 1, weekende weg met ex 2, en wat doet hij met ex nr. 3?
Hij heeft duidelijk niet genoeg aan jou.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Is dat die ex waar hij een weekendje mee weg wou ?
Alle reacties Link kopieren
Ze waren voorheen vrienden, dus grote kans dat ze nu door gaan met dingen die ze voor de relatie ook deden. Appen over wat er in hun leven speelt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
creativeguy schreef:
14-10-2019 18:23
Is dat die ex waar hij een weekendje mee weg wou ?
Nee, een andere. Die ene ex waarmee hij weekendje weg gaat is van jaren terug. Deze is van 3 maanden geleden en heeft de breuk nog niet verwerkt.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet nog wel veel met zijn exen :wtf:

Ik heb echt geen behoefte meer aan contact met mijn ex(en).
Vind het maar een beetje vreemd
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende relatie. Man man man...
Alle reacties Link kopieren
Die exen zijn verslaafd aan zijn gouden wokkel. Gun die exen hun genot!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Noekje82 schreef:
14-10-2019 18:17
Nou hij heeft dus wel duidelijk tegen familie etc gezegd dat ik het voor hem ben, heeft het ook duidelijk op fb staan dat wij een relatie hebben. Is verder juist enorm betrokken bij me, wil me niet kwijt, maakt plannen voor de toekomst etc. Maar waarom dan toch die behoefte aan contact met die ex?
Omdat het eerst een goede vriendin was, wordt altijd zo moe van dit soort topics.
Alle reacties Link kopieren
Ook gezien je andere topic; stop ermee. Hij gaat niet veranderen en dat hoeft ook niet. Hij kan beter een vrouw zoeken die er hetzelfde instaat als hij. Jij hoeft ook niet te veranderen, jij kan iemand zoeken die niet zoveel met zijn exen en vriendinnen bezig is.

Als je nu al met dit soort dingen bezig bent terwijl je hooguit iets van 2 maanden een relatie hebt, zie ik hier geen toekomst in.
Creativity is intelligence having fun
Voor hem ben je nummer 26 in de rij.

Net zoals zijn vorige vriendin nummer 25 was.


Paar maanden en je wordt ingewisseld.
En in 't beste geval blijft hij dan ook met jou appen terwijl ie met nummer 27 een relatie heeft.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Noekje82 post_id=30495604 time=1571070328 user_id=293933]
Nee, een andere. Die ene ex waarmee hij weekendje weg gaat is van jaren terug. Deze is van 3 maanden geleden en heeft de breuk nog niet verwerkt.
[/quote

Zij waren daarvoor toch al vrienden....?

Eerlijk zoals ik al zei jouw vriend is op het gebied van seksualiteit en intimiteit een flierefluiter die het niet zo nou neemt met de waarheid. Het is aan jou wat jij daar mee doet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
14-10-2019 18:53
Voor hem ben je nummer 26 in de rij.

Net zoals zijn vorige vriendin nummer 25 was.


Paar maanden en je wordt ingewisseld.
En in 't beste geval blijft hij dan ook met jou appen terwijl ie met nummer 27 een relatie heeft.
En gaan jullie over een tijdje 'als vrienden' gezellig een heel weekend samen in 1 bed slapen.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus een maand of 2 aan het daten en meer dan dat is het niet. Je bent in de fase van elkaar leren kennen. De eerste maand van je 'relatie' was het amper uit met zijn ex. Hij rolt eigenlijk van de ene scharrel in de andere en met zijn ouder scharrels deelt hij ook nog steeds de lakens.

Wat doe je jezelf aan? Dit is geen relatie.....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is een populaire gast, zo te lezen. En hij houdt wat vuurtjes warm.
handige harry die vriend, altijd ergens een paar pantoffels klaar hebben staan
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
14-10-2019 18:11
Loepje: je vriend doet nog wel veel met exen zeg?
Dus Dit!

Weet je zeker dat hij ook een relatie met jou heeft of heb jij een relatie met hem?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-10-2019 19:08
handige harry die vriend, altijd ergens een paar pantoffels klaar hebben staan
:rofl: nooit-je-oude-schoenen-weggooien mentaliteit denk ik
Voor iedereen een groene tuin
05-2019 schreef:
14-10-2019 19:08
Dus Dit!

Weet je zeker dat hij ook een relatie met jou heeft of heb jij een relatie met hem?
Hij heeft waarschijnlijk echt wel een relatie met haar.

Maar niets al te serieus of met het idee dat dit iets is voor "de rest van zijn leven".
Als hij straks weer iets beters / anders tegenkomt dat hem op dat moment meer aanstaat is het even snel weer gedaan.


Moet je maar zin in hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven