vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
quote:biebelie schreef op 15 mei 2010 @ 15:14:

[...]

Dan gewoon lekker weer naar je eigenhuis gaan en daar blijven!?

Alles wat van hem nog bij jou ligt terugbrengen en een briefje (of mail...daar houdt hij zo van blijkbaar) achterlaten dat hij jou niet waard is !!!Haha dat vroeg ik mezelf ook af (zie post hierboven), maar dan blijf ik me k*t voelen natuurlijk, want dan weet ik nog niets.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 15:14:

Ik zat er aan te denken om misschien nu gewoon weg te gaan met al m'n spullen en dat msn gesprek uitgeprint op tafel te leggen ofzo? Maar ja dat is misschien niet zo sterk? Plus ik moet hem eigenlijk gewoon confronteren natuurlijk.

Je moet niks!

Alleen wat jij wilt en waar jij behoefte aan hebt hé!
En gisteravond was nog zo gezellig en dat doet zo'n pijn dat dat straks allemaal over is...
quote:biebelie schreef op 15 mei 2010 @ 15:16:

[...]

Je moet niks!

Alleen wat jij wilt en waar jij behoefte aan hebt hé!Ja maar ik bedoel meer voor mezelf, ik wil het hem gewoon willen zeggen wat ie allemaal gedaan heeft.
Is het al niet over?
Eerlijk zijn. Vertel hem wat je hebt gelezen.

Een hele dikke pooky knuffel voor je en veel sterkte.

quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 15:18:

[...]

Ja maar ik bedoel meer voor mezelf, ik wil het hem gewoon willen zeggen wat ie allemaal gedaan heeft.

Spuien dan....

Kan jij leven met een man die dit doet? Kan je een zogenaamde (letterlijk bedoelt ,het heet dus een) open relatie aan?
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:18:

Is het al niet over?Ik zit hier nu gewoon zo hard te huilen. Ja eigenlijk is het nu al over, gewoon alles weg na 3 jaar. Ik zou zo graag willen dat hij gewoon voor mij gaat. Het is een volwassen vent waarom zou je iemand zoveel pijn willen doen? Echt ik haat dit zo erg!
Och sorry.... was niet zo bedoelt
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:21:

[...]

Spuien dan....

Kan jij leven met een man die dit doet? Kan je een zogenaamde (letterlijk bedoelt ,het heet dus een) open relatie aan?

Nee dat zal ik nooit kunnen, is ook nooit een optie geweest. Ik heb hem na de vorige keer gevraagd of een relatie wel wat voor hem was enzo, maar dat is het allemaal wel hoor. En ook gezegd dat hij het met mij uit moet maken als hij niet voor mij kan gaan, omdat hij mij anders op deze manier dus, alleen nog maar veel meer pijn doet. Maar dat boeit blijkbaar ook niet.

Maargoed hij heeft nu natuurlijk wel bewezen dat hij ook niet kan veranderen. Goed hij heeft zich een paar maanden ingehouden (denk ik, niets is zeker natuurlijk), maar nu begint het weer.
Hij heeft dus anders gekozen en is daar niet eerlijk over geweest. is het een idee om eerst even ongelofelijk te huilen met iemand? Is er een vriendin? je ouders? iemand nu thuis?
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:22:

Och sorry.... was niet zo bedoeltMaakt niet uit hoor, natuurlijk heb je gelijk. Maar het doet gewoon zoveel pijn! Gister was ik nog zo gelukkig met hem en nu dit.
Ik bedoel dus voordat je met hem het gesprek aan gaat vanavond.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:24:

Hij heeft dus anders gekozen en is daar niet eerlijk over geweest. is het een idee om eerst even ongelofelijk te huilen met iemand? Is er een vriendin? je ouders? iemand nu thuis?Nee er is niemand thuis, ik ben nu bij hem thuis. Woon zelf een heel stuk verder weg dus ken hier ook niet echt mensen. Tenminste ik ken inmiddels wel redelijk wat mensen, maar dat zijn zijn vrienden en zou ik dus niet zomaar heengaan.
Ik zou de 'bewuste pagina' op zijn computer gewoon aan laten staan met een post-it erop geplakt. Wat je erop zet is aan jou maar die van "jij bent mij niet waard' vond ik wel een goeie.

Dan weet HIJ waar ie aan toe is en hoef jij er geen woorden meer aan vuil te maken.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:26:

Ik bedoel dus voordat je met hem het gesprek aan gaat vanavond.

Misschien moet ik een vriendin bellen. Maar weet je wat het is, over de vorige keer heb ik tegen niemand iets gezegd... Ik weet niet waarom, omdat ik hem wilde vergeven en geen adviezen wilden over dumpen ed.

Dus dan zou ik nu alles moeten uitleggen en daar heb ik nu zó geen zin in, vandaar dat ik het even van me af wil typen.
Meid is het niet fijner nu dan eerst naar huis te gaan? Gewoon voor jou? Je hoeft niets neer te leggen als je dat niet wilt. je kan gewoon weg gaan. Dat gesprek komt wel. Eerst even je emoties delen met een ander dan hem is dat een idee?
Je typt maar hoor! ik zit met zere voeten van een wandeling op de bank nu. Ik hang hier nog wel even.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:29:

Je typt maar hoor! ik zit met zere voeten van een wandeling op de bank nu. Ik hang hier nog wel even.Haha dank je wel! Super fijn die reacties hier!
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:28:

Meid is het niet fijner nu dan eerst naar huis te gaan? Gewoon voor jou? Je hoeft niets neer te leggen als je dat niet wilt. je kan gewoon weg gaan. Dat gesprek komt wel. Eerst even je emoties delen met een ander dan hem is dat een idee?

Ik moet met openbaar vervoer, dus ik kan sowieso nog wel 2 uur wachten voordat de rode vlekken van het huilen weg zijn en ik mij op straat kan begeven haha.

Nee maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon hier moet blijven en hem direct moet confronteren. Ik wil het gewoon weten, waarom hij dit doet! Waarom hij de behoefte heeft op mij pijn te doen?

Wat zouden jullie doen? Wachten tot hij thuis is (kan wel 2200 worden) of hem bellen dat hij naar huis moet komen omdat ik met 'm wil praten?
Van mij mag je ook gewoon lekker typen.

Ik lig in bed met mijn laptop de wereld te negeren. En volgens mij ook de zon :(

Ik ben er nog wel even ook.
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 15:32:

Van mij mag je ook gewoon lekker typen.

Ik lig in bed met mijn laptop de wereld te negeren. En volgens mij ook de zon :(

Ik ben er nog wel even ook.Dank je! Hier schijnt de zon niet meer (letterlijk en figuurlijk haha).
Ik zeg wel bellen dat ie naar huis moet komen.

Ook nog even een potje gaan zitten wachten tot 2200 uur? Als hij de mogelijkheid heeft (zit ie bij een vriend ofzo?) om naar huis te komen zou ik hem bellen.
Dat ligt eraan wat jij wilt.... je gaat nu dus even typen hier totdat je voelt wat jij wilt. Je wilt hem dus vanvond confronteren dat voel je zo. Dat is stap 1.

Nu is het de vraag wil je de tijd tot 22.00 uur gebruiken om te kalmeren en je gesprek aan te gaan.Of wil je zsm hem confronteren om weg te kunnen?
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 15:34:

Ik zeg wel bellen dat ie naar huis moet komen.

Ook nog even een potje gaan zitten wachten tot 2200 uur? Als hij de mogelijkheid heeft (zit ie bij een vriend ofzo?) om naar huis te komen zou ik hem bellen.Ja hij is met vrienden, misschien bel ik straks dan. Ben er nu nog niet aan toe eigenlijk, eerste even rustig worden. En even op een rijtje zetten wat ik precies wil zeggen. En misschien vast m'n spullen pakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven